Parašė Taj Mahal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jums gal pasisekė iki 500k važiuoti be rimtų gedimų, nes šiaip kai po 200k pradeda byrėti ne tik važiuoklė, bet ir variklis, pavarų dėžė, tai supranti, kad pirkti naują gerokai pigiau nei sėdėti servise, plius ramiai važinėji net į tolimas keliones.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Už prancūzus genda dažniau nebent amerikonai.
Citroen C5 2.0HDI 2010 metu
BMW 520d ar 530d (F10) 2010 metu
Nu ir kuri patikimesne?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąLietuvoj skelbimuose visos masinos parduodamos prie 180 - 190k ridos. Nesvarbu kiek jai metu, trys, 10, 20. Jei padaryti kokia statistika kokia megstamiausia perekupu rida, manau bus 120-190.
Pravazinejo tos lietuviu masinytes ir po 300 ir po 500, tiesiog absoliuti dauguma to nezino, o sventai tiki kad nupirko 2004 metu Mitsubishi su 100k rida, vazinejo vienas senelis i banzycia. Daug kas pasakoja va nupirkau paziurek uz stuka euru, rida 120 k. Ir svarbiausia, tiki, kad tikrai tokia rida gali buti pas 18 metu senumo masina. O jos nusidevejimas tai ka noret, jau tiesog sena.
Tai kad realybeje niekas tu masinu neismeta po 200k ir negreit ismes. Mes atvazinejam po 300-500k, paskui dar tos masinos keliauja pas Kazachus ar Ukrainiecius.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Reikia lyginti konkrecius modelius o ne gamintoju veliavas. Va tau palyginimui
Citroen C5 2.0HDI 2010 metu
BMW 520d ar 530d (F10) 2010 metu
Nu ir kuri patikimesne?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąEkologiškai suvažinėt tai čia garaže laikyt? Nes nėra jos ekologiškos. Jeigu imant europos standartus tai naujos tikrai smarkiai mažiau išmeta dalelių ir per tuos 200k kilometrų tai atsveria utilizacijos taršą. Beje labiausiai taršios dalys kaip tepalų filtrai ir pan vis tiek yra keičiamos kasmet/kas du metus tai nesvarbu automobilis naujas ar ne jis vis tiek terš.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa ne visi važinėja po 40k į metus. Aš mažiau nei 10k per metus nuvažiuoju ( o per karantiną išvis krito) nes automobilį naudoju tik užmiesčio kelionėms. Man ir po 20 metų gali nebūti toks 200k ribinės ridos ir tai nebus jokia apgavystė. O nusidėvėjimas labai priklauso ir nuo priežiūros. Gali važiuoti mažai bet nekeisti filtrų, tepalų, etc ir sudrožti ir mažai važiuotą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Paskutinis perekupų jaukas sugalvotas yra įrašyti skelbime, kad prižiūrėta Autotojoj (ar panašiam oficialiam servise), bet kai vietoj apžiūri supranti, kad automobilis paskutinį kartą gal ir buvo autotojoj pakeisti tepalus. Visa kita automobiliio istorija yra dingusi.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
Jei snekam apie planetos isgelbejima tai jo, Bet gal tada nereik saves apgaudineti kad as vat vazineju su sena bulka ir gelbeju planeta? Nes gelbesi kai viesuoju vazinesi ir dviraciu, o ne sena bulka.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąReikia lyginti konkrecius modelius o ne gamintoju veliavas. Va tau palyginimui
Citroen C5 2.0HDI 2010 metu
BMW 520d ar 530d (F10) 2010 metu
Nu ir kuri patikimesne?
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąPaskutinis perekupų jaukas sugalvotas yra įrašyti skelbime, kad prižiūrėta Autotojoj (ar panašiam oficialiam servise), bet kai vietoj apžiūri supranti, kad automobilis paskutinį kartą gal ir buvo autotojoj pakeisti tepalus. Visa kita automobiliio istorija yra dingusi.
„Niekad nedaužtą“ BMW iš atstovų panorusi nusipirkti moteris nemaloniai nustebo: toks automobilis turėjo būti nurašytas
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=86828779
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lietuvoje ne tik perekūpai sukčiauja, bet ir tie patys "oficialūs"atstovai stumdo lavonus. Realiai perkant naudotą auto niekur nėra garantijos, kad negausi geldos.
„Niekad nedaužtą“ BMW iš atstovų panorusi nusipirkti moteris nemaloniai nustebo: toks automobilis turėjo būti nurašytas
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=86828779
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Tai del to kad dauguma salonu siulo turimo automobilio atpirkima perkant nauja, del to ten net automobiliai is JAV buna pardavimuose kurie yra buve 100% dauzti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš principo visi genocidai ir represijos vyko ir vyksta dėl noro užtikrinti vienos ar kitos žmonių grupės maksimalų saugumą. KGB = Kad Geriau Būtų
Bet šitoj vietoj turiu omeny kitką. Kaip būtų patogu, jei valdžia galėtų lengvai apriboti gyventojų judėjimą. Privatus transportas yra didelis šiknaskaudis. Bet jei pereitume prie autonominio transporto, kuris turėtų būti nuolat prisijungęs prie tinklo, kad atsinaujintų greičio ribojimų duomenų bazę...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai jam genocidas blogai, o žmonių judėjimo totalus ribojimas jau gerai? Tai gal tai ne totalitarizmas? Aš irgi už tai, kad daugiau viešojo transporto būtų, bet ne už absoliutų automobilių likvidavimą. Ir autonominiai automobiliai ne problemos sprendimas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai jam genocidas blogai, o žmonių judėjimo totalus ribojimas jau gerai? Tai gal tai ne totalitarizmas? Aš irgi už tai, kad daugiau viešojo transporto būtų, bet ne už absoliutų automobilių likvidavimą. Ir autonominiai automobiliai ne problemos sprendimas.
Autonominiai automobiliai yra neišvengiamybė.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa autonominis transportas išliks privatus. Ir aš netikiu kad viskas pereis ant visokio carsharingo nes žmonės nori turėti savo automobilį ir nori jį naudoti savo reikmėms. Na nebent apmokestins juos taip kad tiesiog dauguma neįpirks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Autonominis pats savaime saugumo neišspręs. Jei viskas liks vairuotojo rankose - užsistatai greičio ribojimą +20 ir tiek. Jei neleidžia - garažiuke susičipuoji. Kad tą užkardyti - reikės rimtų priemonių. Ir tikrai bus neapsieita be retesnio dar dažnesnio prisijungimo prie tinklo. Paprastas šifravimu paremtas DRM tikrai bus greitai nulaužtas.
Na o patikrinti ar sučipuotas galėsim kad ir TA metu. Visų tai neišgaudys, bet iš naujo perčipuoti kas du metus ir tada bijoti kad TA metu nepamatytų pakitimų bus tikrai pakankama paskata daugumai to tiesiog nedaryti.
Beto dabar ir neautonominiai automobiliai turi blackbox'ą kurį galima perskaityti avarijos metu ir nustatyti kokių veiksmų ėmėsi vairuotojas, taigi tu jau ir taip esi "sekamas".
O ir šiaip kam nulaužinėti? Kad kompas važiuotu 20 km greičiau ir atvažiuotum keliom minutėm greičiau? Kai vairavimas pavirs tiesiog valanda pasėdėti su telefonu/plančete/laptopu ar tos kelios minutės kam rupės?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Autonominis pats savaime saugumo neišspręs. Jei viskas liks vairuotojo rankose - užsistatai greičio ribojimą +20 ir tiek. Jei neleidžia - garažiuke susičipuoji. Kad tą užkardyti - reikės rimtų priemonių. Ir tikrai bus neapsieita be retesnio dar dažnesnio prisijungimo prie tinklo. Paprastas šifravimu paremtas DRM tikrai bus greitai nulaužtas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei elektromobiliai labai konservatyviai vertins savo galimybes, tada bus daugiau noro patiuninguoti jų galimybių vertinimą
Tai man ir dabar važiuot lėčiau nėra nuobodu. Čia jau reiktų rimtesnių tyrimų kodėl viršyjamas greitis. Nenustebčiau jei daug svarbiau statusas, organų pasimatavimas ir t.t.
Paga šitą tai pagrindinės trys priežastys kurias vairuotojai pripažysta:
https://ec.europa.eu/transport/road_...speed_limit_en
- They were in a hurry
- They generally enjoy driving fast
- They were bored
Comment
Comment