Kam svarbus efektyvumas, galiu rekomenduoti Hyundai Ioniq. Deda Teslą į vietą, nepaisant amerikiečių ilgametės technologinės patirties.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąKam svarbus efektyvumas, galiu rekomenduoti Hyundai Ioniq. Deda Teslą į vietą, nepaisant amerikiečių ilgametės technologinės patirties.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kolega turi naują Toyota Yaris Hybrid 1.5, sanaudos apie 5 l, nors deklaruojama 3.5 l.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nepamirškim, kad dauguma lietuvių vairuoja stiliumi "gazas-dugnas, stabdis-dugnas". Tai ir sąnaudos atitinkamai didėja. O kadangi tikras lietuvis niekada už nieką neatsakingas, tai reiškia, kad gamintojai "meloje" apie sanaudas, nepaisant to fakto, kad pats lietuvis vodzytėlis nesuvokia elementarių fizikos dėsnių, nuo kurių priklauso kuro sąnaudos.
- 1 patinka
Comment
-
Na kolega nėra gazuotojas (koks tokio tipo žmogus pirktų Yaris ). Tiesiog daugiau šiuo metu važinėja magistralėmis, tai elektrinis režimas retai įsijungia.
Patikrinau, akurat, stebuklų nebūna:
https://www.spritmonitor.de/en/overv...00&powerunit=2
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Hibrido atveju tas negalioja, nes stabdant kraunasi akumuliatorius, čia važiuojant paprastu automobiliu gali taupyti prieš raudoną kuo anksčiau atleidžiant gazą. Plius nesu matęs niekada gatvėse besiardančio Yaris.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Sayčiau ekonominio pagrindo pirkti hibridą nėra. Dyzelis suvartoja iš esmės tiek pat kuro, dyzelinis auto kainuoja pigiau ir dyzelinis kuras pigesnis už benziną. Galit patikrint tą patį spritmonitor, ar pažiūrėt kokio ekoralio rezultatus.
Dėl vairavimo malonumo, nežinau, nemanau, kad papildomas 100 kg padidina tą malonumą. O Toyota su variatorium, gal nebent negyvam kamštyje būtų pakenčiama.
Nesuprantu, kodėl žmonės perka hibridus, ekologija? mada?
Beje pažiūrėjau Toyotos tinklapyje, hibridų ir nehibridų specifikacijos ir kainos atskirose lentelėse.
Gal, kad potencialūs pirkėjai nepadarytų logiškų išvadų
Comment
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimąSayčiau ekonominio pagrindo pirkti hibridą nėra. Dyzelis suvartoja iš esmės tiek pat kuro, dyzelinis auto kainuoja pigiau ir dyzelinis kuras pigesnis už benziną. Galit patikrint tą patį spritmonitor, ar pažiūrėt kokio ekoralio rezultatus.
Dėl vairavimo malonumo, nežinau, nemanau, kad papildomas 100 kg padidina tą malonumą. O Toyota su variatorium, gal nebent negyvam kamštyje būtų pakenčiama.
Nesuprantu, kodėl žmonės perka hibridus, ekologija? mada?
Beje pažiūrėjau Toyotos tinklapyje, hibridų ir nehibridų specifikacijos ir kainos atskirose lentelėse.
Gal, kad potencialūs pirkėjai nepadarytų logiškų išvadų
Comment
-
Taksi hibridui idealios salygos - trinasi vien mieste. Bet, net ir taksi kiek matau tik viena kompanija naudoja plačiai ir tik gerokai nuvažinėtus (naudotus) ima - taip eliminuojamas pačios mašinos kainos skirtumas + Priusai kiek žinau ypatingai patikimi, tai svarbu sukant daug km. ir perkant naudotus auto
Comment
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl žmonės perka hibridus, ekologija? mada?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Benzinas smirda kur kas labiau.
Comment
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimąSayčiau ekonominio pagrindo pirkti hibridą nėra. Dyzelis suvartoja iš esmės tiek pat kuro, dyzelinis auto kainuoja pigiau ir dyzelinis kuras pigesnis už benziną. Galit patikrint tą patį spritmonitor, ar pažiūrėt kokio ekoralio rezultatus.
Dėl vairavimo malonumo, nežinau, nemanau, kad papildomas 100 kg padidina tą malonumą. O Toyota su variatorium, gal nebent negyvam kamštyje būtų pakenčiama.
Nesuprantu, kodėl žmonės perka hibridus, ekologija? mada?
Beje pažiūrėjau Toyotos tinklapyje, hibridų ir nehibridų specifikacijos ir kainos atskirose lentelėse.
Gal, kad potencialūs pirkėjai nepadarytų logiškų išvadų
2. Imant populiariausius modelius hibridinės ir dyzelinės versijos brangesnės už benziną 2-2.5k EUR. Realaus skirtumo nėra, ypač atsižvelgiant, kad už šį skirtumą su hibridu gauni automatinę dėžę, o su dyzeliu dar ne visada ir kartais reik dar primokėti, jeigu nori automato.
3. Su hibridu važinėjant pagrinde mieste nereik sukt galvos dėl DPF filtro būklės.
4. Su dinamiškesniu dyzeliu greičiausiai jau bus reikalingas ir adblue.
5. Ekologija, mažesni NOx kiekiai, jeigu bus pagaliau įvedamas mokestis, tuomet tikėtina bus mažesnis/nereiks mokėti.
6. Dažnas hibridas turi galimybę nedidelį atstumą įveikti vien elektra (pvz požeminiam garaže) nedūmindamas.
Yra tų privalumų, o jeigu žmogui pati technologija vienodai, tai reik žiūrėti ir vertinti kiekvieną modelį atskirai, nes yra ir gerų/blogų auto abejose stovyklose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pagal ką deda? Tesla 3 kainuoja panašiai, nuo 35k Eur, tik turi daugiau nei dvigubai galios ir dvigubai daugiau km nuvažiuoja vienu įkrovimu.
Paskutinis taisė Gladiator; 2018.11.20, 09:49.
Comment
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimąDėl vairavimo malonumo, nežinau, nemanau, kad papildomas 100 kg padidina tą malonumą. O Toyota su variatorium, gal nebent negyvam kamštyje būtų pakenčiama.Paskutinis taisė andyour; 2018.11.20, 10:13.
Comment
-
Dėl dinamikos - paprasta įvertinti kiekvienam - važiuoji vienas arba su 2 nedideliais keleiviais. Skirtumas yra. Matematiškai apie 7%. Kartais jauti, kartais - ne.
tomtom neblogai sudėliojo argumentus dėl hibridų, aš sau pliusų nerandu, gal dėl to ir nesuprantu kodėl žmonės juos perka. Kiek žvilgtelėjau šiuo metu visgi hibridas atsieina brangiau už analogiškos klasės ir dinaminių savybių dyzelį. O permoka lyginant su benzinu tarkim auris >3keur. Net ir vertinant kad kuro sanaudos skiriasi 2 litrais (cia praktiskai tik mieste vazinejant) reiks pravaziuoti 150 kkm kad skirtuma islyginti, o kur dar draudimai, lizingo palukanos uz kainu skirtuma. Aptarnavimai benzo gaip pat turėtų būt pigesni (nezinau). Tai ir toliau manau, kad lieka mada ir ekologija/ dė
Comment
Comment