Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ pigiau tiesiog jų atsisakyti. Kas įperka automobilį, pilnai sau gali leisti bezininį.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      pigiau tiesiog jų atsisakyti. Kas įperka automobilį, pilnai sau gali leisti bezininį.
      Dyzelio eksploatacija daug pigesnė. Taip kad reikia skatinti dyzelizaciją.
      Parašė vdt Rodyti pranešimą
      Kuo skiriasi ši situacija nuo važiavimo kamštyje?
      Užmoestyje kamščiai yra retenybė.
      Paskutinis taisė Aleksio; 2016.12.04, 10:32.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Dyzelio eksploatacija daug pigesnė. Taip kad reikia skatinti dyzelizaciją.
        Užmoestyje kamščiai yra retenybė.
        Diskusija lyg ir vyksta apie dyzelių taršą miestuose ir jų ribojimą juose, bet matai "užmiestyje kamščių nebūna", tai vadinasi ir mieste dyzeliai mažai teršia....
        Gal užteks čia trolinti?

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Dyzelio eksploatacija daug pigesnė. Taip kad reikia skatinti dyzelizaciją.
          Užmoestyje kamščiai yra retenybė.
          Elektromobilio eksplotacija dar daugiau pigesnė. Kodėl jos nepropaguoji?
          Dar negavau nuorodos į šaltinį. Ar tai buvo tik supuvusio Passato, varomo baltarusiškos saliarkos, savininko išmąstymai?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Dyzelio eksploatacija daug pigesnė. Taip kad reikia skatinti dyzelizaciją.
            Reikia panaikinti nesąmoningą subsidijavimą ir sulyginti akcizą su benzino. Tada nebebus pigesnė.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Tam, kad suprastum, jog be dyzelinių automobilių atitinkamuose miestuose oras bus geresnis nei su jais.
              Tiesą sakant net nesupratau klausimo. Ar čia durnium apsimetei neva nežinodamas priežasties ar privalumo šio sprendimo?

              Tiesa sakant, nesuprantu pasipiktinimo ir prakeiksmų priežasties.
              Norėjau tik atkreipti dėmesį, kad benzininiai varikliai ir kiti trašos šaltiniai yra taip pat pakankamai dideli.
              Taškas.

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą
                Bet vis tiek pilnos gatvės kaip garvežiai juodus dūmus spjaudančių ir žmones dusinančių dyzelių. Matyt per tuos du metus spėja ir pagesti, ir filtrus išsipjauti. Matyt dyzeliams tam reiktų padažninti techninę apžiūrą. Daryti kas kokį pusmetį, pavyzdžiui.
                Tas pats galioja ir seniems benzininiams automobiliams, sakyčiau netgi dar labiau smirda tie balti dūmai nei dyzelio juodi.

                Parašė index Rodyti pranešimą
                Reikia panaikinti nesąmoningą subsidijavimą ir sulyginti akcizą su benzino. Tada nebebus pigesnė.
                Apie kokį subsidijavimą kalbat? Subsidijavimas yra, kai dalį prekės kainos valstybė kompensuoja, o dydzelio daugiau nei pusę kainos sudaro mokesčiai.
                Jeigu siūlot didinti akcizą, tai nepamirškit, kad ne tik lengvieji automobiliai jį naudoja, bet ir visas komercinis transportas, dėl ko sumažėtų verslo konkurencingumas, nes išaugtų praktiškai visko kainos, plius degalus visi, kas gali, piltų Lenkijoje ar Latvijoje.
                Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.05, 11:16.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Tas pats galioja ir seniems benzininiams automobiliams, sakyčiau netgi dar labiau smirda tie balti dūmai nei dyzelio juodi.
                  Tiesiog mechaniškai uždrauskite Vilniuje dyzelinius automobilius, ir pamatysite, kas bus.

                  Comment


                    Parašė vdt Rodyti pranešimą
                    Elektromobilio eksplotacija dar daugiau pigesnė. Kodėl jos nepropaguoji?
                    Elektromobilis kainuoja daug brangiau nei normalus automobilis, todėl jis niekada ir neatsiperka. Tai yra faktas. Taip kad DYZELIS, DYZELIS ir dar kartą DYZELIS.
                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Tiesiog mechaniškai uždrauskite Vilniuje dyzelinius automobilius, ir pamatysite, kas bus.
                    Sustos beveik visas komercinis transportas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Elektromobilis kainuoja daug brangiau nei normalus automobilis, todėl jis niekada ir neatsiperka. Tai yra faktas. Taip kad DYZELIS, DYZELIS ir dar kartą DYZELIS.
                      Sustos beveik visas komercinis transportas.
                      Ir išriedės 2-3 kartus daugiau ėdantys kuro benzininiai grabai ir ferariai

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Elektromobilis kainuoja daug brangiau nei normalus automobilis, todėl jis niekada ir neatsiperka. Tai yra faktas. Taip kad DYZELIS, DYZELIS ir dar kartą DYZELIS.
                        Sustos beveik visas komercinis transportas.
                        Kaip matai gatvės užpildytos lengvaisiais. Ar tu gyveni prie logistikos centro aikštelės? Tu gal dirbi šiam forumui, nes atrodo, kad specialiai provokuoji diskusijas.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Ir išriedės 2-3 kartus daugiau ėdantys kuro benzininiai grabai
                          O tai iškart reikš prekių kainų didėjimą, kas yra labai blogai.

                          Comment


                            Parašė aleksio Rodyti pranešimą
                            tai yra faktas. Taip kad dyzelis, dyzelis ir dar kartą dyzelis.
                            Karbauskis?
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Elektromobilis kainuoja daug brangiau nei normalus automobilis, todėl jis niekada ir neatsiperka. Tai yra faktas. Taip kad DYZELIS, DYZELIS ir dar kartą DYZELIS.
                              Sustos beveik visas komercinis transportas.
                              Prie ko čia automobilio/elektromobilio kaina? Buvo kalba apie eksplotaciją. Gal nežinote ką reiškia terminas "eksplotacija"?
                              Tuo pačiu, noriu priminti, kad laukiu faktų apie tai jog TA metu tarša yra didesnė.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Tas pats galioja ir seniems benzininiams automobiliams, sakyčiau netgi dar labiau smirda tie balti dūmai nei dyzelio juodi.



                                Apie kokį subsidijavimą kalbat? Subsidijavimas yra, kai dalį prekės kainos valstybė kompensuoja, o dydzelio daugiau nei pusę kainos sudaro mokesčiai.
                                Jeigu siūlot didinti akcizą, tai nepamirškit, kad ne tik lengvieji automobiliai jį naudoja, bet ir visas komercinis transportas, dėl ko sumažėtų verslo konkurencingumas, nes išaugtų praktiškai visko kainos, plius degalus visi, kas gali, piltų Lenkijoje ar Latvijoje.
                                Koki dar akciza...

                                Viskas issiprestu ivedus masinu apmokestinima, kuomet dyzelisus priverstu sumoketi daugiau ir taip kompensuoti ju daroma zala visu sveikatai - problem solved

                                Pvz ten kur dabar esu, mokesciai uz dyzeline masina yra 140% jos vertes, o uz benzinine +-80% (importines). Spekit, ka renkas?

                                Comment


                                  O kaip yra su naujais dyzeliniais varikliais? Kaip lygintųsi kokio nors paprasto naujo BMW ar MB dyzelio vs panašių spec'ų benzino tarša?

                                  Comment


                                    Tarsa bet kokiu atveju didesne, be to nauju dyzeliu eksplatacija labai brangi. Aleksio vazineja su VW Passat 1991m., nereikia kreipt dėmesio i tokias kalbas

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Tarsa bet kokiu atveju didesne, be to nauju dyzeliu eksplatacija labai brangi. Aleksio vazineja su VW Passat 1991m., nereikia kreipt dėmesio i tokias kalbas
                                      Kuom eksplotacija brangesnė ir didesnė tarša, kai nauji dyzeliai apskritai ima mažai kuro ir turi be katalizatoriaus dar ir du suodžių filtrus? Esmė yra ne kuro tipas, o automobilio amžius, kažin, ar 20 metų senumo benzininis VW passatas, kuris ima kuro 2-3 kartus daugiau nei naujas dyzelis, bus kuom nors ekologiškesnis.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Tarsa bet kokiu atveju didesne, be to nauju dyzeliu eksplatacija labai brangi.
                                        Kuo pagrįstas šis teiginys?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          O kaip yra su naujais dyzeliniais varikliais? Kaip lygintųsi kokio nors paprasto naujo BMW ar MB dyzelio vs panašių spec'ų benzino tarša?
                                          Pas visus stovi po 2 katalizatorius ir SCR pradedant nuo Euro 6. Euro 5+ SCR neturi taciau turi visa kruva katalizatoriu ir t.t. Per technikine tarsa rodo 0

                                          Comment

                                          Working...
                                          X