Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lyginti nereikėtų, bet čia vis tiek neblogas spjūvis į veidą visiems vietiniams tinkliukams, kai pasiūlomos prekės už 2-3 kartus mažesnę kainą, kad ir akcijos pagrindu. O citmos vadovui tiesiog užėjo konvulsijos.
    Neišmeskite spalvų

    Comment


      Tinkliukai gyveno pagal principą kaina yra iš pasiūlos ir paklausos. Jei vis dar perka, reikia kelti kainą. O konkurentai, kažkur ant susitarimo ribos. Kiek Norfų yra rytinėje Vilniaus dalyje (į rytus nuo G.V. gatvės?) Lyg būtų dėsningai susitarta, kad jos gali būti tik Vilniaus vakaruose

      Lidl nori rinkos, tai jie paklausą gaus iš sumažintos kainos. O pasiūlą sugebės užtikrinti.

      Latvijoje su prekybos centrų kainomis situacija dar liūdnesnė, nors kainos kituose ekonomikos sektoriuose, pvz. apgyvendinimas ir pramogos prie jūros, mažesnės nei Lietuvoje. Ir Latvijos BVP gyventojui yra ~15 proc. mažesnis nei Lietuvoje.

      Comment


        Pamenu, kaip per kalėdas atsiranda visus metus nebuvusių prekių parduotuvėje, ir jos jau iškart su akcija ir nuolaidom. Vėliau pilna kaina vistiek neužkyla, nes kalėdoms besibaigiant tą prekių gausumą reikią išprekiauti, ir tik keisdavosi akcijos tiem patiem produktam. O čia tai turim netgi visą prekybos tinklą, kuris daro nuolaidas nors niekada dar neturėjo prekių ir kainų

        Comment


          Būkim biedni, bet teisingi. €0,89 už pakelį yra +/- standartinė private label sviesto Lietuvoje kaina.
          Aišku Lidlas atidarymo proga pasitaškys nuolaidoms, tai natūralu
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Jei Lidlas tokių akcijų pamėtės ne vien tik atidarymo proga, tai ir kiti tinklai bus priversti reaguoti. Kitaip sakant, naudos gaus net ir tie, kurie į Lidlą neis. Bent jau šis savaitgalis tai kitiems prekybos centrams bus liūdnokas .
            O čia tai turim netgi visą prekybos tinklą, kuris daro nuolaidas nors niekada dar neturėjo prekių ir kainų
            Koks skirtumas, ar nuolaida, ar ne nuolaida. Jei kaina tinka, perki, jei ne, tai ne. Lidlas ir nedemonstruoja kažkokių perbrauktų kainų, dviženklių procentų arba žodžių AKCIJA. Konkrečiai parašyta, kad tokia ir tokia prekė atitinkamomis dienomis kainuos tiek ir tiek. Kainos ir neprivalo visą laiką būti pastovios .
            Paskutinis taisė senasnamas; 2016.05.31, 11:23.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Koks skirtumas, ar nuolaida, ar ne nuolaida. Jei kaina tinka, perki, jei ne, tai ne. Lidlas ir nedemonstruoja kažkokių perbrauktų kainų, dviženklių procentų arba žodžių AKCIJA.
              Aha, tikrai:

              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Viduje dar nebuvau, tai nemačiau . Bet tai koks skirtumas. Tiesiog tai reiškia, kad vėliau tos prekės bus brangesnės. Nematau čia jokios klastos .

                Comment


                  Tomai, o iš kur patsai tokias intriguojanačias fotografijas trauki? Slapta Lidle lankeisi?

                  Comment



                    Šaltinis: 15min.lt

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Koks skirtumas, ar nuolaida, ar ne nuolaida. Jei kaina tinka, perki, jei ne, tai ne. Lidlas ir nedemonstruoja kažkokių perbrauktų kainų, dviženklių procentų arba žodžių AKCIJA. Konkrečiai parašyta, kad tokia ir tokia prekė atitinkamomis dienomis kainuos tiek ir tiek. Kainos ir neprivalo visą laiką būti pastovios .
                      Skirtumas yra įspūdžio daryme ir žmonių mąstymo kontrolėje. Na kaip nedemonstruoja.. Perbrauktų kainų, dviženklių nuolaidų ir "akcijos" sinonimo "tik" pavydzys.

                      Nuolaidos yra sveikintina, kainos tikrai neprivalo būti pastovios, tačiau štai iš kažkur yra ta fiksuota kaina bet kurioj parduotuvėj ir ne tik maisto. Ir dažnai, tik trumpąją dalį verslo veiklos yra pardavinėjama už tą nurodytą tikrąją kainą, nes ji yra dirbtinai užkelta tik dėl to, kad vėliau galėtum nuleisti kainą (iki labiau artimos tikrajai vertei kainos) ir pasakyti akcija, ir susilaukti dėmesio. Į tą patį modelį patenka ir nuolaidų kortelės, werunvilnius dalyviams suteikiama nike bėgimo batelių nuolaida, aviabilietų taškais perkami atostogų bilietai ir t.t. Visos tos nesamonės ir garsiai šaukiančios reklamos sudaro [melagingą] įspūdį ir formuoja nuomonę, o iš tikrųjų prekių savikainos yra (ar bent jau turėtų būti) žemėjančios, nes juk reikia taupyti kaštus, optimizuoti veiklą, didinti našumą ir automatizuoti pasikartojantį darbą. O dabar įjungiu sarkazmą: šlovė infliaciniam ekonomikos modeliui!

                      Comment


                        Na gerai, prisipažinsiu. Čia pafotošopinta Maksima
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Dar viena apgaulė. €2/kg yra standartinė viščiuko kaina Maksimoje. Kodėl tokia pati Lidle?
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Na gerai, prisipažinsiu. Čia pafotošopinta Maksima
                            Be abejo. Juk niekas iš dangaus negaus produktų ir nepardavinės pusvelčiui. Lidlas tam ir atėjo, kad pasiūlyti kažką naujo - (naują reklamos modelį) ir, be abejo, tikisi sulaukti atitinkamo dėmesio ir užsidirbti.
                            O kaip Lidle su private labels? Jeigu jos neatrodys taip išskirtintai, kaip pvz "Optima linija", o labiau priminis įprastus vidutinės klasės produktus tik mažesne kaina, didesnė tikimybė, kad žmonės šluos būtent tas private labels be jokios sąvigraužaties (kas gali pasitaikyti, kai perki Optima linija ir klausi savęs - ar aš tikrai nusipelniau nu jau pačio pigiausio pvz sviesto?)

                            Comment


                              Jau įsivaizduoju eilinių piliečių pasimetimą per Lidl'o antplūdį kai neatpažins 70% produkcijos pakuočių ir sustoję prie lentynų krapštys galvas

                              Comment


                                Štai, pavyzdžiui Pilos varškė ir sūreliai atrodo, kaip private labels. Gal būt kokybė tokia pati, kaip cento, bet iš pirmo žvilgsnio nepasakyčiau, kad tai žemiausios kokybės kategorijos produktas. Žinoma, ant pakuotės pačiu žemiausiu šriftu bus parašyta: "Pagaminta special for Lidl!"
                                Sakyčiau, gerai sužaista šiame kontekste

                                Comment


                                  Parašė Traf Rodyti pranešimą
                                  Štai, pavyzdžiui Pilos varškė ir sūreliai atrodo, kaip private labels. Gal būt kokybė tokia pati, kaip cento, bet iš pirmo žvilgsnio nepasakyčiau, kad tai žemiausios kokybės kategorijos produktas. Žinoma, ant pakuotės pačiu žemiausiu šriftu bus parašyta: "Pagaminta special for Lidl!"
                                  Sakyčiau, gerai sužaista šiame kontekste
                                  Sudėtis vis tiek viską išduoda, ar tai kokybiškas pieno produktas, t.y. turintis pakankamai baltymų, ar tik vanduo prikištas visokio krakmolo ir cukraus.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Visos tos nesamonės ir garsiai šaukiančios reklamos sudaro [melagingą] įspūdį ir formuoja nuomonę
                                    Iš tikrųjų tai dažnomis akcijomis prekybininkai "sugadina" pirkėjus, kurie be akcijos po to nelabai ką ir perka. Tai tos akcijos dažnėja, imama žaisti etikečių spalvomis, prekių išdėstymu, pakuočių dydžiu ir t. t. Tuos, kurie 1 l pakuotes sumąstė paversti 0,9 l pakuotėmis, reikėtų sodinti . Racionalus pirkėjas turėtų nepaisyti viso to rinkodarinio triukšmo ir žiūrėti vien į kainą - ar jam tinka, ar ne. Tada nebus skundų, kad -30 proc. nuolaida nereiškia -30 proc., o yra gerokai mažesnė.
                                    Sudėtis vis tiek viską išduoda, ar tai kokybiškas pieno produktas, t.y. turintis pakankamai baltymų, ar tik vanduo prikištas visokio krakmolo ir cukraus.
                                    Neįmanoma iš etiketės viską sužinoti bei įvertinti kokybę, net jei joje ir viskas sąžiningai surašyta. Galima gyvulius šerti prasčiausiais pašarais, galima geresniais, bet pienas vis tiek bus baltas . O kažką pasakyti pagal skonį irgi sudėtinga. Nebūtinai skanesnis yra kokybiškesnis. Apskritai pieno produktų skoniai yra pakankamai vienodi ir nemanau, kad kas nors iš skonio atskirtų, kurio gamintojo varškę ar sviestą valgo.
                                    Paskutinis taisė senasnamas; 2016.05.31, 12:22.

                                    Comment


                                      Geriau pasakyk ar tai normalu, kad viščiukas Lidle kainuoja €2/kg?
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Iš tikrųjų tai dažnomis akcijomis prekybininkai "sugadina" pirkėjus, kurie be akcijos po to nelabai ką ir perka. Tai tos akcijos dažnėja, imama žaisti etikečių spalvomis, prekių išdėstymu, pakuočių dydžiu ir t. t. Tuos, kurie 1 l pakuotes sumąstė paversti 0,9 l pakuotėmis, reikėtų sodinti . Racionalus pirkėjas turėtų nepaisyti viso to rinkodarinio triukšmo ir žiūrėti vien į kainą - ar jam tinka, ar ne. Tada nebus skundų, kad -30 proc. nuolaida nereiškia -30 proc., o yra gerokai mažesnė.
                                        Visuomet (berods!) yra nurodoma standartinio kiekio kaina - pvz 1kg kainuotų, ar 1 litras kainuotų - jas ir galima palyginti!

                                        Na, o pats paprasčiausias patarimas būtų ne tik nepamiršti piniginės, bet ir galvos, einant į parduotuvę. Prekybininkai tikrai nenustos žaisti visais šiais, įžvalgiai senasnamo paminėtais aspektais, todėl, kad pagrindinis prekybininkų tikslas visuomet buvo ir bus $$$

                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Geriau pasakyk ar tai normalu, kad viščiukas Lidle kainuoja €2/kg?
                                        Jeigu tau reiks visčiuko, bet pamatysi pigius Lidlo bananus, tuomet užsigeisi bananų, o pro šalį bėgdamas pasiimsi ir viščiuką (juk kaina, jei nemažesnė, tai ta pati). Problem?
                                        P.S. O štai kitą kartą eisi iš smalsumo, slapčia tikėdamasis, kad rasi visčiuką vėl už 1.39.
                                        Paskutinis taisė Traf; 2016.05.31, 12:27.

                                        Comment


                                          Visuomet (berods!) yra nurodoma standartinio kiekio kaina - pvz 1kg kainuotų, ar 1 litras kainuotų - jas ir galima palyginti!
                                          Taip, nurodyta pačiu smulkiausiu šriftu . Ir pirkėjui tai nepatogu. Tarkim, jei visos sviesto pakuotės būtų standartinės, t. y. 200 g ar 500 g, kainas būtų galima greitai palyginti. Tačiau pradedama žaisti su 175 g pakuotėmis, kurios vizualiai niekuo nesiskiria ir yra pigesnės. Tada jau reikia papildomai žiūrėti į 1 kg kainą norint sužinoti, ar tikrai pigesnės. Ir tų keliais gramais besiskiriančių pakuočių tikslas yra būtent apmauti pirkėją, nors gamintojai paaiškintų, kad pakuočių įvairovė atitinka pirkėjų poreikius . Galima pagalvoti, jog pirkėjas nusprendžia, kad 200 g sviesto jam bus per daug ir perka 175 g pakuotę .
                                          Paskutinis taisė senasnamas; 2016.05.31, 12:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X