Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • booraz
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    „Lidl“ aplenkė „Rimi“: per metus išaugo penktadaliu

    Plačiau: https://www.vz.lt/prekyba/2019/07/26...#ixzz5umHxNQ3U
    „Lidl“ pelnas augo 4 kartus, bet pelningumas perpus mažesnis nei „Maximos“

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    „Lidl“ aplenkė „Rimi“: per metus išaugo penktadaliu

    Mažmeninės prekybos bendrovės „Lidl Lietuva“ audituota apyvarta 2018 finansiniais metais pasiekė 368 mln. Eur be PVM ir buvo 23,5% didesnė nei 2017 m. (298 mln. Eur).
    Plačiau: https://www.vz.lt/prekyba/2019/07/26...#ixzz5umHxNQ3U

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Skirtumas nebent tas, kad Lidl'as greičiausiai neatrodys kaip bomžynas, priešingai nei ta Maxima šalia Novotelio.
    Kažką panašaus norėjau parašyti . Ankštos ir nejaukios patalpos rūsyje, į kurias reikia nulipti laiptais. Renovuotame prekybos centre esantis naujas Lidlas atrodys kaip VIP parduotuvė .

    Vis galvoju, kuo tie Lidl standartai tokie fantastiški? Bent jau vidiniame parduotuvės lygyje? Man kaip eiliniam pirkėjui kažkaip nekyla toks įspūdis.
    Darbuotojai malonesni nepaisant amžiaus. Akivaizdu, kad būna konkursas ir reikia įvykdyti šiokius tokius reikalavimus. Be Lidl dar dažnai lankausi Iki, tai toks vaizdas, kad darbuotojams nekeliami jokie reikalavimai ir į darbą priimama bet kas. Maždaug niekas manęs nepriėmė, tai nuėjau dirbti į Iki.

    Aš atkreipiau dėmesį į tvarką. Pradedant pandusu, kuris atrodo nevalytas savaitę ar daugiau. Lidle daržovių skyriuje bardakas, apšnerkšta.
    Gal priklauso nuo pirkėjų skaičiaus ir konkrečios parduotuvės vadovybės. Pvz., man Fabijoniškių ir Ateities g. Lidl atrodo jaukūs ir tvarkingi, o Dūkštų g. Lidl labiau apšnerkštas.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.07.23, 09:07.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pedoyellow spalvos golfo vairuotojas itin gerai išmano to šiukšlyno aptarnavimo standartus.
    Ką tu išvis išmanai apie tvarką ir standartus, gyvendamas šiukšlyne (Kaune)?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kalbu apie aptarnavimo standartus. Pabandyk grąžinti prekę Lidl, Rimi ir (ypač) Maximoje. Suprasi, ką turiu omeny. Ypač jei neturi čekio ar jei atsiranda kitokių probleminių situacijų.

    Ir ką minėjo dsanto.
    Bandžiau. Žoliapjovę priėmė naudotą be ypatingų kalbų. Šlifuoklį, tiesa jis naujas jau nebedirbo, priėmė atgal net be čekio (pamečiau). Teko grąžinti vištieną, nes akivaizdžiai buvo pagedusi, tai ne tik grąžino pinigus, bet dar 5 EUR čekį davė (tiesa, grąsinau rašyti skundą ). Taip kad nėra taip blogai. Veiksmas Maxima Bazė. Skudurų supermarketuose neperku, tai nežina dėl jų.

    Aš atkreipiau dėmesį į tvarką. Pradedant pandusu, kuris atrodo nevalytas savaitę ar daugiau. Lidle daržovių skyriuje bardakas, apšnerkšta. Nekalbu apie lovius su išdrabstytomis pramoninėmis prekėmis (čia kiek suprantu išmintinga strategija). Bet net ir darbuotojai pakankamai jauni, bet jau sugadinti. Aš suprantu, kad salės darbuotojas nieko neišmano apie prekes, bet net senyva pardavėja Maximoje ar Rimi yra paslaugesnė. Nepatinka, kad klausiu kažko - gerai daugiau nebeklausiu.
    Paskutinis taisė Sula; 2019.07.23, 08:29.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pedoyellow spalvos golfo vairuotojas itin gerai išmano to šiukšlyno aptarnavimo standartus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Vis galvoju, kuo tie Lidl standartai tokie fantastiški? Bent jau vidiniame parduotuvės lygyje? Man kaip eiliniam pirkėjui kažkaip nekyla toks įspūdis. Ypač Karoliniškių LIDL dažnai netvarka išsiskiria prieš visus gausius kaimynus "žemo lygio" konkurentus (gal išskyrus Norfa-Kometa, rajonas tas pats).
    Kalbu apie aptarnavimo standartus. Pabandyk grąžinti prekę Lidl, Rimi ir (ypač) Maximoje. Suprasi, ką turiu omeny. Ypač jei neturi čekio ar jei atsiranda kitokių probleminių situacijų.

    Ir ką minėjo dsanto.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Vis galvoju, kuo tie Lidl standartai tokie fantastiški? Bent jau vidiniame parduotuvės lygyje? Man kaip eiliniam pirkėjui kažkaip nekyla toks įspūdis. Ypač Karoliniškių LIDL dažnai netvarka išsiskiria prieš visus gausius kaimynus "žemo lygio" konkurentus (gal išskyrus Norfa-Kometa, rajonas tas pats).
    Greitas prekių skenavimas, eilių valdymas atidarant reikiamą skaičių kasų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kitas dalykas, kad Lidl turi kur kas aukštesnius klientų aptarnavimo standartus, nei likę supermarketų tinklai. Na ir tokie dalykai kaip geresnis darbo užmokestis darbuotojams ir gebėjimas civilizuotai sutvarkyti aplinką. Daliai pirkėjų tai svarbu.
    ​​​
    Vis galvoju, kuo tie Lidl standartai tokie fantastiški? Bent jau vidiniame parduotuvės lygyje? Man kaip eiliniam pirkėjui kažkaip nekyla toks įspūdis. Ypač Karoliniškių LIDL dažnai netvarka išsiskiria prieš visus gausius kaimynus "žemo lygio" konkurentus (gal išskyrus Norfa-Kometa, rajonas tas pats).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Lidl tikslinis pirkėjas - apsiperkantieji po darbo/savaitgaliais vidutinio ir mažo biudžeto pirkėjai. Centras ir Senamiestis gyvena iš turistų ir pramogauti ateinančių miesto gyventojų.
    Toks pat kontingentas kaip ir Maximos, kuri Gedimino pr. sėkmingai dirba, tai kokios problemos dėl Lidl? Skirtumas nebent tas, kad Lidl'as greičiausiai neatrodys kaip bomžynas, priešingai nei ta Maxima šalia Novotelio. Centre ne tik turistai ir pramogautojai, bet ir paprasti gyventojai gyvena, jei dar nežinojote.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Dažnai perku Lidl'e ir Rimi. Kontingentas net vizualiai skiriasi.
    Priklauso nuo lokacijos. Kontingentas skiriasi tiek Rimi, tiek Lidl, priklausomai nuo vietos. Tiek Rimi, tiek Lidl perku kasdien ir skirtingose Vilniaus vietose. Tarkim, Fabijoniškių gatvės Rimi ir Lidl kontingentas yra tas pats. Kalvarijų g. ir Fabijoniškių g. Lidl kontingentas yra skirtingas. Your point?

    Kitas dalykas, kad Lidl turi kur kas aukštesnius klientų aptarnavimo standartus, nei likę supermarketų tinklai. Na ir tokie dalykai kaip geresnis darbo užmokestis darbuotojams ir gebėjimas civilizuotai sutvarkyti aplinką. Daliai pirkėjų tai svarbu.
    ​​​
    Paskutinis taisė John; 2019.07.23, 06:12.

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Juokinga, kai dar iki šiol LIDL priskiriamas prie kažkokios socialinės grupės, kai kokybe jis lenkia likusius prekybos tinklus beveik visomis prasmėmis.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Lidl tikslinis pirkėjas - apsiperkantieji po darbo/savaitgaliais vidutinio ir mažo biudžeto pirkėjai. Centras ir Senamiestis gyvena iš turistų ir pramogauti ateinančių miesto gyventojų.
    Centre veikia kiti dėsniai. Nemanau, kad kas nors G9 Lidle pirks savaitei pilnais vežimais. Krepšelius siūlo ne šiaip sau. Pvz., centre esančiose Iki Express galima dažnai sutikti turistų. Ir tragiško personalo . Lidl darbuotojai aukštesnio lygio, nauja parduotuvė atrodys gerai ir skirsis nuo kitų tinklo parduotuvių, tai tie stereotipai apie mažų kainų tinklą taps niekam neįdomūs. Aplinkinės vieno X Maximos tai pajus .

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Dažnai perku Lidl'e ir Rimi. Kontingentas net vizualiai skiriasi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Lidl tikslinis pirkėjas - apsiperkantieji po darbo/savaitgaliais vidutinio ir mažo biudžeto pirkėjai. Centras ir Senamiestis gyvena iš turistų ir pramogauti ateinančių miesto gyventojų.
    Nu tai tas galioja visiems supermarketams. Turtingesni matomai važiuoja į Benedikto turgų ar halę pirkti ekologiškų kruasanų?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Lidl tikslinis pirkėjas - apsiperkantieji po darbo/savaitgaliais vidutinio ir mažo biudžeto pirkėjai. Centras ir Senamiestis gyvena iš turistų ir pramogauti ateinančių miesto gyventojų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pasiskundžiau, kad nėra prekyboje kvietinio alaus, tai iš pradžių glušė agentė atrašė apie aromatizuotą, nors aš tokio žodžio neminėjau. Tada teko linką iš jų puslapio nusiusti. Atrašė, kad:
    dėkojame už Jūsų paklausimą dėl kvietinio alaus, deja, šiuo metu, šios prekės savo asortimente nebeturime. Jūsų prekės pageidavimą persiuntėme atsakingiems asmenims. Jūsų pageidaujamo produkto pakartotinis įtraukimas į Lidl asortimentą bus svarstomas ir reikia tikėtis, kad jis vėl atsiras mūsų parduotuvėse
    Taip suprask, kad nelabai planavo atvežti iš viso. Tai kokio velnio laiko info savo webe, jei puikiai žino, kad nėra prekyboje visai?

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Su lazeriu, dantuku skaicius nenumazintas (48), rinkoj 100eur brangiau kainuoja ir kaip visada, dar zmogiska garantija. Turi draugas pas save garaze, viskas gerai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Gal kas jau turi tokias stakles nusipirkęs? Įdomu, kaip kokybė? Kaina tai labai vilioja.
    Daugiafunkcės skersinio ir pleištinio pjovimo staklės MPKZ 2000 A1
    https://www.lidl.lt/lt/Pasiulymai-35...rticleId=35515

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Dar toks aptarnavimas buvo Marks&Spencer, dar beveik toks Peek&Cloppenburg

    Komentuoti:

Working...
X