Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie "Lidl"
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNežinau ką čia bandote padaryti, bet tai yra Lidlo feilas. Kaip John rašo: "Pats Lidl kitose šalyse tai naudoja PR tikslais ir viešai garsinasi, kad jie nenaudoja trans riebalų, nes jie yra kenksmingi. Jie patys tai daro kitose šalyse, kas pastato juos į išskirtinę ir nelabai gerą moralinę poziciją." Tai, kad Lietuvoje naudoja, nes galima, vis tiek yra feilas, nes kitur giriasi, kad tai labai kenksminga ir jie nenaudoja. O jei fluctus yra Lidlo atstovė, kas labai panašu iš jos rašomų tekstų, tai yra dvigubas feilas. Ne feilas būtų pripažinti klaidą ir išimti VISUS gaminius su transriebalais iš asortimento.
O dabar pamąstyk pats - soc.atsakinga įmonė metus dirba, be didesnių skandalų, produkcija suplanuota metam į priekį, sutartys su užsakovais pasirašytos dar tolesnei ateičiai. Tylu ramu. Tik švyst, atsiranda "nušvytusieji", kurie nusprendė tautą žadint iš miego. Tik užsipuola įmonę (kuri tau daugeliu aspektu patinka), o ne kitą, kurios blogio sėkla jau kelis dešimtmečius dročina tautiečus. Man, pvz. Pasidarė gaila Lidlo.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKas mane užknisa apart visokių mega koncepcijų Lidl'e, tai, kad labai gražiai reklamuojama tas, ko nėra. Nei penktadienį, nei vakar neradau nei šašlykinės, nei sprandinės šašlykų. Negi sunku deramai aprūpinti 20 parduotuvių??
Comment
-
Kalbant apie pigumą įeinant į rinką, tai čia jau senai žinomas verslo starto scenarijus. Pastebėkite, jog nauji produktai daugeliu atveju parduotuvėse atsiranda jau su akcija. Pvz. Maximoj, Iki, Rimiake įvairūs pieno produktai, gėrimai, kepiniai jau kažkokiu būdu būna su raudona akcijine kaina, nors iki to jų nebuvotmatę
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Naudingiau savo kainas pakelti iki konkurentų lygio, nei priversti konkurentus nusipiginti iki jų.
Bet iš esmės sutinku. Maksima-Norfa-Rimi-Lidl. Viskas
Comment
-
Parašė fluctus Rodyti pranešimą
Bandau užstoti Lidlo garbę, nes pastebėjau nesąžiningumą (mqno akim žiūrint) už ką, kaip ir maniau, buvau apšaukta atstove kvaila manyti, kad Lidl eikvos lėšas dėl poros tūkstančių entuzjastų nuomonės.
O dabar pamąstyk pats - soc.atsakinga įmonė metus dirba, be didesnių skandalų, produkcija suplanuota metam į priekį, sutartys su užsakovais pasirašytos dar tolesnei ateičiai. Tylu ramu. Tik švyst, atsiranda "nušvytusieji", kurie nusprendė tautą žadint iš miego. Tik užsipuola įmonę (kuri tau daugeliu aspektu patinka), o ne kitą, kurios blogio sėkla jau kelis dešimtmečius dročina tautiečus. Man, pvz. Pasidarė gaila Lidlo.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKas mane užknisa apart visokių mega koncepcijų Lidl'e, tai, kad labai gražiai reklamuojama tas, ko nėra. Nei penktadienį, nei vakar neradau nei šašlykinės, nei sprandinės šašlykų. Negi sunku deramai aprūpinti 20 parduotuvių??Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.01, 11:12.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtų kvaila manyti, kad toks tinklas nesugeba pastoviai apsirūpinti prekėmis kaip kokia kaimo krautuvė, čia tiesiog tokia PR strategija reklamuotis akcijomis ar naujomis prekėmis, kad pritraukti pirkėjus, o jau atėję kažką vis tiek nusipirks. Tų pačių išreklamuotų jautienos kepsnių vakar nebuvo (apskritai nebuvo jokios jautienos), teko pirkti kiaulieną.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtų kvaila manyti, kad toks tinklas nesugeba pastoviai apsirūpinti prekėmis kaip kokia kaimo krautuvė, čia tiesiog tokia PR strategija reklamuotis akcijomis ar naujomis prekėmis, kad pritraukti pirkėjus, o jau atėję kažką vis tiek nusipirks. Tų pačių išreklamuotų jautienos kepsnių vakar nebuvo (apskritai nebuvo jokios jautienos), teko pirkti kiaulieną.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAr reklamuoti nesamas prekes yra pateisinama rinkodaros požiūriu?
Ten su skudurais irgi tvarkos nėra. Arba tiesiog jų pačių nėra, jei einamesni Ir ar tokia betvarkė prisideda prie "pedantiškai tvarkingo vokiečio" parduotuvės įvaizdžio?
T.y. specialiai užsakomas mažesnis prekių kiekis, nei planuojama minimali akcijos prekių paklausa.
Aldi tai lyg net oficialiai skelbia "Once it's gone, it's gone", atseit "Jei nebespėjai, tai jau ir nebebus" (tam tikros prekės, kuri buvo išparduodama tam tikru laikotarpiu). Tai kuria apsipirkimo intrigą, kuria padidintus prekių verčių įvaizdžius ("jei nepaskubėsi, šį "riboto tiražo gėrį" įsigys kiti"), sudaro prekybos centro, kaip "vertos vietos pamedžioti" įvaizdį.
Comment
-
Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
Tai kad čia turbūt ne betvarkė, čia turbūt iš anksto suplanuotas prekių trūkumas. Na bent jau pastovi strategija yra tokių tinklų, kaip Aldi ir Lidl naudoti "scarcity tactics".
T.y. specialiai užsakomas mažesnis prekių kiekis, nei planuojama minimali akcijos prekių paklausa.
Aldi tai lyg net oficialiai skelbia "Once it's gone, it's gone", atseit "Jei nebespėjai, tai jau ir nebebus" (tam tikros prekės, kuri buvo išparduodama tam tikru laikotarpiu). Tai kuria apsipirkimo intrigą, kuria padidintus prekių verčių įvaizdžius ("jei nepaskubėsi, šį "riboto tiražo gėrį" įsigys kiti"), sudaro prekybos centro, kaip "vertos vietos pamedžioti" įvaizdį.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Man tai sudaro amoralaus ir žemo etiketo įvaizdį - specialiai mulkinami žmonės priviliojant juos neegzistuojančiomis prekėmis.
Visų pirma reiktų gerbti save kaip asmenybes ir susirasti prasmingesnių veiklų gyvenime, nei leistis šokdinamiems kaip beždžionėlėms tokių triukų, tai ir tokie specialiai sukurti prekių trūkumai neatrodys kažkas baisaus.Paskutinis taisė Eikantas X; 2017.07.03, 20:41.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
Na nežinau, nematau nieko amoralaus, tai tiesiog marketingo strategijos, aritmetika ir masių psichologija ir tiek, skaičiuojama, kaip efektyviai suktis.
Visų pirma reiktų gerbti save kaip asmenybes ir susirasti prasmingesnių veiklų gyvenime, nei leistis šokdinamiems kaip beždžionėlėms tokių triukų, tai ir tokie specialiai sukurti prekių trūkumai neatrodys kažkas baisaus.
Arba kam vargintis, tegul po tris prekes nuolaidines užsako, vėlgi - viskas sąžininga pagal tavo logiką.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Matyt nieko amoralaus nematytum jei koks prekybos tinklas paskelbtų "nuolaidos visoms prekėms iki 50%" ir visoms prekėms uždėtų po 1% nuolaid1 ir vienai prekei 50%. Viskas gi kaip ir skelbime, pilnai teisinga, iki 50proc
Arba kam vargintis, tegul po tris prekes nuolaidines užsako, vėlgi - viskas sąžininga pagal tavo logiką.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O jie garantuoja, kad prekių visada bus? Nėra užrašo "prekių kienis ribotas" ar ko nors panašaus?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai aišku, kad ne, kaip jie garantuos jei specialiai perka mažiau nei minimalus reikiamas kiekis?
Comment
-
specialiai užsakomas mažesnis prekių kiekis, nei planuojama minimali akcijos prekių paklausaParašė John Rodyti pranešimą
O kitur garantuoja? Man atrodo, čia visiškai normali praktika. Jei akcija tikrai gera, tikėtis, kad gausi prekę akcijai einant į pabaigą, yra pakankamai menka.
Antra, kad kartais trūksta tai normalu, aš sakiau, kad amoralu ir neetiška yra:
specialiai užsakomas mažesnis prekių kiekis, nei planuojama minimali akcijos prekių paklausa
Bet mažaiu nei minimali paklausa (tai riškia piktybiškai užsakoma tiek, kad tikrai kažkam neliks) - labai stipriai neetiška.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kitur garantuoja? Man atrodo, čia visiškai normali praktika. Jei akcija tikrai gera, tikėtis, kad gausi prekę akcijai einant į pabaigą, yra pakankamai menka.
Dėl akcijos "pabaigos" galima sutikti. Bet jei akcija prasideda 8:00 ir baigiasi 08:30? Ir tai nuolat?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Viename baramame tinkle žmona negavo dangtelių, pasiskundė. Ir, pamanykit, po kelių dienų ar net savaitės asmeniškai pranešė, kad galima atvykti ir įsigyti.
Dėl akcijos "pabaigos" galima sutikti. Bet jei akcija prasideda 8:00 ir baigiasi 08:30? Ir tai nuolat?Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.04, 09:04.
Comment
Comment