Lina Ever: Apie „Lidl“, Užkalnį ir neatsakingą žiniasklaidą
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...aida-18-641203
Pradėsiu nuo „Lidl“. Sakykit, kodėl, kai į Lietuvą atėjo „Barclays“ bankas, buvo trimituojama kaip nuostabus gėris, padėsiantis Lietuvos ekonomikai, skaičiuojamos naujai sukurtos darbo vietos, pridėtinė vertė, sumokami mokesčiai. Nors bankas neteikė visiškai jokių paslaugų Lietuvai.
Kodėl, kai ateina vienas didesnių Vokietijos investuotojų, kuris ne tik įdarbina žmones, moka mokesčius, bet ir perka produkciją iš vietos gamintojų bei pasiūlo žmonėms pigesnių prekių, staiga reikia pradėti į jį žvelgti su neslepiama pašaipa ir įtarimu, kad jo pigios prekės turbūt labai blogos.
Kodėl, kai ateina vienas didesnių Vokietijos investuotojų, kuris ne tik įdarbina žmones, moka mokesčius, bet ir perka produkciją iš vietos gamintojų bei pasiūlo žmonėms pigesnių prekių, staiga reikia pradėti į jį žvelgti su neslepiama pašaipa ir įtarimu, kad jo pigios prekės turbūt labai blogos.
Suprantu didžiųjų prekybos centrų komunikacijos strategiją – reikia įvaryti kompleksą, kad taptų gėda apsipirkti „Lidl“. Nes kitų argumentų ten neiti pirkėjai neras.
Daugybė vokiečių apsipirkinėja pigiuose tinkluose, kaip „Aldi“, „Lidl“, „Norma“, „Penny markt“ ir niekas, absoliučiai niekas iš jų nesityčioja. Jei gyveni centriniame Berlyne, į parduotuvę dažniausiai žingsniuoji pėsčias ir renkiesi tą, kuri pakeliui, arba tą, kuri arčiau namų. Ir net nemąstai, ką apie tave pasakytų Užkalnis ar ekspertai.
Comment