Taip ir sklinda dezinformacija. Vienas rašo apie tai, kad nebus sveriamų vaisių/daržovių, kitas, kad nebus šviežios duonos. Gerai, kad augiau žinantys operatyviai sureagavo ir ištaisė situaciją
Naujaneriai tikriausiai prisisapnavo, jam amžinai vis kažkaip ne taip pasigirsta ar pasirodo... Užsienio Lidl parduotuvėse lankęsi puikiai žino, kad yra ir bandelių, ir batonų, ir sveriamų prekių (riešutai, uogos, daržovės, vaisiai)... Kažkur kažko nepažiūri, nepamato, nepastebi ar ne taip nugirsta ir jau skuba savas erezijas žmonės skleisti. O geriau patylėtų ar bent jau pasiteirautų, o ne svaidytųsi tuščiais ir kitus bei save klaidinančiais teiginiais.
Mano pažįstami šiemet buvo Vokietijos Lidl ir ten nebuvo jokių sveriamų skyrių, kur tau pasveria tavo norimas prekes ant svarstyklių ir uždeda pasvertos prekės etiketės, matė tik į lentynas sudėtas prekių dėžes su prekėmis ir iš jų norimą prekę išsiimi pats.
Gal kas galėtų padaryti normalaus Lidl veikiančio vidaus nuotraukas? Nes internete nerandu jokių Lidl veikiančių vidaus nuotraukų.
Na, aš "Iki" ir "Rimi" kažko nepriskaitau, NORS 1992-93 m. IKI LABAI išsiskyrė asortimentu ir kainom kaip "valiutinė", berods USD ar DEM (??) prieš įvedant Vagnoriaus "talonus", bet vėliau supanašėjo į įprastas dar valst. krautuves...
JEI man jau atmintis šlubuoja, nepykit ir pataisykit (čia turbūt tinka tiem, kam 35 m. ir daugiau)...
Tai kad nei Rimi, nei IKI tuomet dar net nebuvo. Tuo laikotarpiu visos savitarnos parduotyvės buvo nunykusios, senuose prekybos centruose kiekviename skyriuje buvo pardavėjos. Pirmosios savitarnos vėl atgimė apie 1995 m., buvo toks "tinklas" Vilniuje EKO, gal po metų atsirado pirmoji "Vilniaus prekyba" Naugarduko g.
Mano pažįstami šiemet buvo Vokietijos Lidl ir ten nebuvo jokių sveriamų skyrių, kur tau pasveria tavo norimas prekes ant svarstyklių ir uždeda pasvertos prekės etiketės, matė tik į lentynas sudėtas prekių dėžes su prekėmis ir iš jų norimą prekę išsiimi pats.
Švedijoje, Suomijoje irgi nėra skyrių, kur darbuotoja tau įdeda tarkim penkis sparnelius. Bet yra vaisiai, daržovės, kur įsidedi kiek nori, prie kasos pasveria.
Mano pažįstami šiemet buvo Vokietijos Lidl ir ten nebuvo jokių sveriamų skyrių, kur tau pasveria tavo norimas prekes ant svarstyklių ir uždeda pasvertos prekės etiketės, matė tik į lentynas sudėtas prekių dėžes su prekėmis ir iš jų norimą prekę išsiimi pats.
Gal kas galėtų padaryti normalaus Lidl veikiančio vidaus nuotraukas? Nes internete nerandu jokių Lidl veikiančių vidaus nuotraukų.
PC kaip PC. Yra ten ir sveriamų prekių. Pats pamatysi. Bet iš tiesų sveriamos tik tokios prekės, kurias pats pirkėjas gali pasisverti. Mėsai, žuviai, sūriams, dešroms skyrių su pardavėjom nėra, nes tokia PC politika, o savitarnos negali būti šioms prekėms dėl higieninių dalykų.
Tai kad nei Rimi, nei IKI tuomet dar net nebuvo. Tuo laikotarpiu visos savitarnos parduotyvės buvo nunykusios, senuose prekybos centruose kiekviename skyriuje buvo pardavėjos. Pirmosios savitarnos vėl atgimė apie 1995 m., buvo toks "tinklas" Vilniuje EKO, gal po metų atsirado pirmoji "Vilniaus prekyba" Naugarduko g.
Tai kad po privatizavimo, buvo parduotuvė Šaltinėlis, ir tikrai ne VP valdė.
Rašau gi kad dalinai, juk viso Vilniaus maisto parduotuves praktiškai valdė 2 įmonės. "Papartis" irgi dabar IKI, o kažkada buvo VP.
VP istorija yra labai paini, tikrai ne šiai temai.
Galėtų būti įdomus žurnalistinis tyrimas.
Mano pažįstami šiemet buvo Vokietijos Lidl ir ten nebuvo jokių sveriamų skyrių, kur tau pasveria tavo norimas prekes ant svarstyklių ir uždeda pasvertos prekės etiketės, matė tik į lentynas sudėtas prekių dėžes su prekėmis ir iš jų norimą prekę išsiimi pats.
Gal kas galėtų padaryti normalaus Lidl veikiančio vidaus nuotraukas? Nes internete nerandu jokių Lidl veikiančių vidaus nuotraukų.
Mano pažįstami šiemet buvo Vokietijos Lidl ir ten nebuvo jokių sveriamų skyrių, kur tau pasveria tavo norimas prekes ant svarstyklių ir uždeda pasvertos prekės etiketės, matė tik į lentynas sudėtas prekių dėžes su prekėmis ir iš jų norimą prekę išsiimi pats.
Gal kas galėtų padaryti normalaus Lidl veikiančio vidaus nuotraukas? Nes internete nerandu jokių Lidl veikiančių vidaus nuotraukų.
Tokių skyrių ir nėra. Ir kvaila jų tikėtis mažų sąnaudų prekybos tinkle. Juk kainą mažesnę moki todėl, kad nėra didelis darbuotojų skaičius, veikla organizuojama kuo efektyviau. Sveriamas prekes patys įsideda į maišelį pirkėjai, taip pat, kaip Lietuvos prekybos centruose įsideda daržoves, saldainius, riešutus.
Konditerijos Lidl beveik nėra, tik kažkiek sufasuotų šaldytuvuose ar šaldikliuose. O mėsos visos faksuotos. Kam jiems, kad parduotuvėse užimtų skyriai tuos didžiulius plotus? Tai yra neefektyvu. Žmogus pasiima fasuotą pakuotę, o jei per mažai jam susverta vienoje, pasiima dvi tokias. Kiek lieka, įsimeta į šaldiklį. Kam toks apsipirkimas netinka, kas yra išlepęs ir perka tik tiek kiek tuo metu reikia, bet nesumąsto efektyviai tą likusį nepanaudotą maistą suvartoti kitą dieną ar įsidėti į kamerą, tam Lidl netiks.
Aš asmeniškai visiškai nepasigendu sveriamų skyrių. Man patinka pačiam išsirinkti prekę, o gamykloje fasuoti produktai man suteikia daugiau pasitikėjimo dėl kokybės ir švaros. Be to, nereikia laukti eilėje piko metu prie sveriamų skyrių.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Taip, tiesa - tiems, kurie į parduotuvę eina dėl pramogos. Lidl pirkėjai į Lidl eina apsipirkti ir nusipirkti, bet ne trintis parduotuvėje ir jausti keistą fetišinį pasitenkinimą dėl imamo vandens butelio iš lentynos, bet ne plastiko gamyklinės pakuotės arba imamos daržovės iš kartoninės gamyklinės, bet ne plastikinės ryškesnėmis spalvomis ar su daržovių paveiksliukais dėžės. Tiesiog šitie pramogautojai už tą patį produktą moka didesnius pinigus dėl tų estetinių smulkmenų. Nei čia blogai, nei čia gerai. Už tai yra pasaulyje visokių strategijų prekybos tinklų ir visi jie randa savų pirkėjų.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tokių skyrių ir nėra. Ir kvaila jų tikėtis mažų sąnaudų prekybos tinkle. Juk kainą mažesnę moki todėl, kad nėra didelis darbuotojų skaičius, veikla organizuojama kuo efektyviau. Sveriamas prekes patys įsideda į maišelį pirkėjai, taip pat, kaip Lietuvos prekybos centruose įsideda daržoves, saldainius, riešutus.
Konditerijos Lidl beveik nėra, tik kažkiek sufasuotų šaldytuvuose ar šaldikliuose. O mėsos visos faksuotos. Kam jiems, kad parduotuvėse užimtų skyriai tuos didžiulius plotus? Tai yra neefektyvu. Žmogus pasiima fasuotą pakuotę, o jei per mažai jam susverta vienoje, pasiima dvi tokias. Kiek lieka, įsimeta į šaldiklį. Kam toks apsipirkimas netinka, kas yra išlepęs ir perka tik tiek kiek tuo metu reikia, bet nesumąsto efektyviai tą likusį nepanaudotą maistą suvartoti kitą dieną ar įsidėti į kamerą, tam Lidl netiks.
Aš asmeniškai visiškai nepasigendu sveriamų skyrių. Man patinka pačiam išsirinkti prekę, o gamykloje fasuoti produktai man suteikia daugiau pasitikėjimo dėl kokybės ir švaros. Be to, nereikia laukti eilėje piko metu prie sveriamų skyrių.
O kodėl tada išsilaiko UAB „Žemaitijos pienas“ parduotuvės ir jų skyriai „Čia“ (UAB „Čiamarket“)? Kodėl į parduotuves „Čia“ eina daugiau pirkėjų negu į kitas? Pvz. kiek perku parduotuvės „Čia“ visada maloniai aptarnauja ir pabendrauja su pirkėjais, ir niekada nebūna didelių eilių. O jos daugumai patinka dėl to, kad ten yra sveriami sūriai, jogurtai, varškės ir t.t., nes geriau nusipirkti reikiamų produktų sveriamame skyriuje, nes jame jie yra šviežesni, o fasuoti gali būti ir „100“–to metų senumo. Užšaldyti produktai nežinia prieš kada, ir nežinia ko į juos įdėta kad jie ilgai galiotų, bet jie ir praranda maistinių medžiagų nemažai atšilę. Man labiau patinka parduotuvė „Čia“ nes jį yra geriausia už visas kitas, kuriose teko lankytis.
O kodėl tada išsilaiko UAB „Žemaitijos pienas“ parduotuvės ir jų skyriai „Čia“ (UAB „Čiamarket“)? Kodėl į parduotuves „Čia“ eina daugiau pirkėjų negu į kitas? Pvz. kiek perku parduotuvės „Čia“ visada maloniai aptarnauja ir pabendrauja su pirkėjais, ir niekada nebūna didelių eilių. O jos daugumai patinka dėl to, kad ten yra sveriami sūriai, jogurtai, varškės ir t.t., nes geriau nusipirkti reikiamų produktų sveriamame skyriuje, nes jame jie yra šviežesni, o fasuoti gali būti ir „100“–to metų senumo. Užšaldyti produktai nežinia prieš kada, ir nežinia ko į juos įdėta kad jie ilgai galiotų, bet jie ir praranda maistinių medžiagų nemažai atšilę. Man labiau patinka parduotuvė „Čia“ nes jį yra geriausia už visas kitas, kuriose teko lankytis.
Reklamos pabaiga.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nėra jokios ten reklamos, o nuomonė, kad parduotuvė turi būti kaip ir kitos ir su sveriamais skyriais, kur pardavėja įdeda ir pasveria pirkėjo norimų prekių kiekį. Kiek žinau Lidl kituose šalyse parduotuvėse yra įrengusios šviežių gaminių kepyklas.
Comment