Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Jeigu Lietuvoje galėtum pakeisti 3 dalykus, ką keistum?
Collapse
X
-
Sakai daugiau? Prieš porą metų nusifotkinau su +20 kažkeliais. Leistinas 90 -> važiuoju 90...100 -> pražiopsojau 70 + fotiką ir gavau dovanų asmenukęParašė andyour Rodyti pranešimą
O koks dabar yra leistinas perviršis, ar tikrai iki +20?
Bet esu pravažiavęs ir pro matuojančius su fenu +10..20 ir nestabdė.
Comment
-
Čia kurioj planetoj? +10 vis dar tik įspėjimas, už 10...20 jei nesiginčiji, metus nebaustas ir sumoki per 14 dienų ar kiek ten dienų - €6Parašė andyour Rodyti pranešimąNeseniai gi grežtino taisykles ir nebegalimi jokie +.
Natūralu, kad nesivargina už tai stabdyti - protokolams sunaudotas rašalas ir popierius brangiau.
Baudos nuo šių metų spalio http://eismas.eu/index.php/ketnuobaudos 416 punktas
Comment
-
Tai tu siūlai visiems pažeidinėti taisykles?
Tada geriau legaliai padidintų maksimalią ribą iki 150km. Taip pat būtent toje autostradoje netoleruotų jokių +20. Manau, kad 2h kelio tarp Vln ir Klp jau būtų maksimalios ribos. Paprasčiausiai dauguma privengtų labai greitai važiuoti tiek dėl saugumo, tiek dėl didelių kuro sąnaudų. Kelios korekcijos KET ir susisiekimas praktiškai būtų arti geriausio.
Comment
-
Yra labai pikta, kai A1 kovą ar lapkritį gražus oras ir 110 kmh.
Tada atsiranda kas važiuoja 149, kas būtų nieko spalio 31 d., bet tampa bėda lapkričio 10 d.
Beje, kai reikia sveiko proto - su motociklais jį rado. Galima važiuoti kovą ir lapkritį be žieminių padangų JEI NĖRA SNIEGO. O su greičiu liko "Lada laikų" taisyklės.
Comment
-
Nematau didelio skirtumo tarp 150 ir 130 su toleruojamu +20. Vienintelė bėda būtų pakeisti pačią kultūrą, kad netaptų 150 +20 (nors ir tame asmeniškai nematau nieko blogo). Susisiekimo gerumo prasme praktiškai nieko nepagerintų. Komforto tiek pat. Saugumo irgi. Masė juodėtų tokiu pačiu ekonomišku greičiu. Spaudžiančių 150-160 ir dabar nelabai gaudo.Parašė andyour Rodyti pranešimąTai tu siūlai visiems pažeidinėti taisykles?
Tada geriau legaliai padidintų maksimalią ribą iki 150km. Taip pat būtent toje autostradoje netoleruotų jokių +20. Manau, kad 2h kelio tarp Vln ir Klp jau būtų maksimalios ribos. Paprasčiausiai dauguma privengtų labai greitai važiuoti tiek dėl saugumo, tiek dėl didelių kuro sąnaudų. Kelios korekcijos KET ir susisiekimas praktiškai būtų arti geriausio.
Comment
-
Rodos Vilnius-Kaunas žada kintamuosius ženklus kurie taikysis ir prie oro. T.y. nors ir gruodį gražiu oru bus 130.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąYra labai pikta, kai A1 kovą ar lapkritį gražus oras ir 110 kmh.
Tada atsiranda kas važiuoja 149, kas būtų nieko spalio 31 d., bet tampa bėda lapkričio 10 d.
Beje, kai reikia sveiko proto - su motociklais jį rado. Galima važiuoti kovą ir lapkritį be žieminių padangų JEI NĖRA SNIEGO. O su greičiu liko "Lada laikų" taisyklės.
Comment
-
Awwwwww, how cute. SėkmėsParašė keen Rodyti pranešimąa. švietimą b. švietimą c. švietimą
Jean Baudrillard, "Simuliakrai ir simuliacija", Editions Galilee, 1981, vertimas į lietuvių kalbą, Baltos lankos, 2002.
( Knygos leidimą finansavo Atviros Lietuvos fondas ir Atviros visuomenės institutas Budapešte (Vidurio Europos universiteto Vertimų projektas). Ačiū tau, Sorošai
).
Paskutinis taisė Eikantas X; 2017.12.21, 08:57.
Comment
-
Tai, kas vyksta kai kuriuose mūsų universitetuose (tiksliau visuose, bet keliuose užvaldė visą esybę), o ir kitose švietimo bei ne tik švietimo institucijose ir yra pigoka simuliacija.Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
Awwwwww, how cute. Sėkmės
Jean Baudrillard, "Simuliakrai ir simuliacija", Editions Galilee, 1981, vertimas į lietuvių kalbą, Baltos lankos, 2002.
( Knygos leidimą finansavo Atviros Lietuvos fondas ir Atviros visuomenės institutas Budapešte (Vidurio Europos universiteto Vertimų projektas). Ačiū tau, Sorošai
).
Comment
-
Tą kintamą ženklą suprantu kai yra kamščiai arba avarijos. Tada jis turi prasmę.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Rodos Vilnius-Kaunas žada kintamuosius ženklus kurie taikysis ir prie oro. T.y. nors ir gruodį gražiu oru bus 130.
Derintis prie oro tai yra labai sudėtinga. Ir manytina, kad laikys minimalų įmanomą visada. Kad nereiktų atsakyti prieš draudimo kompaniją pirmiausiai. Pvz. prie Raseinių lyja ir tada Mega-Kryžkalnis 100 net vasarą. Kas ten kažkur kabinete norės rizikuoti teismu ant savo galvos už EUR600 algą?
Vairuotojas vairuoja ir pats priima sprendimus pagal savo patirtį, eismą ir automobilį. Jei autostradoje lijundra, tai antra juosta niekas nevažiuoja - proto užtenka. O pas mus LAKD yra neadekvatūs - nori visus "per prievartą padaryti laimingais".
Vilniaus šviesoforus pakeitė prieš 10 metų ir panaudojo NET 10 procentų jų valdymo galimybių. Nėra mašinų naktį, o jis kaitaliojasi kaip suprogramuota. O jutikliai iš visų pusių stovi.
Kol pas mus slankmačiais vinis kala, geriau be tų sistemų
Išleisti pinigai, trukdymas žmonėms, sugadinta įranga.
Comment
-
+20 yra nelegalu ir dauguma nelinkę pažeisti taisykles. Dėl to visi ir važiuoja mažiausiai 3h vien autostrada.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nematau didelio skirtumo tarp 150 ir 130 su toleruojamu +20. Vienintelė bėda būtų pakeisti pačią kultūrą, kad netaptų 150 +20 (nors ir tame asmeniškai nematau nieko blogo). Susisiekimo gerumo prasme praktiškai nieko nepagerintų. Komforto tiek pat. Saugumo irgi. Masė juodėtų tokiu pačiu ekonomišku greičiu. Spaudžiančių 150-160 ir dabar nelabai gaudo.
Comment
-
Dauguma taupo kurą.Parašė andyour Rodyti pranešimą
+20 yra nelegalu ir dauguma nelinkę pažeisti taisykles. Dėl to visi ir važiuoja mažiausiai 3h vien autostrada.
Nustatykite 80 kmh autostradoje ir pažiūrėkite kiek tada pažeis +20
Comment
-
Ačiū, captain Obvious. Tiesiog mūsuose simuliacija gal pigiau išrodo, nes postsovietinė, o vakarietiškuose - blizgiau. Tai va ir visa įmanoma švietimo reforma - vienas simuliacijas pakeisti kitokiomis, blizgesnėmis.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai, kas vyksta kai kuriuose mūsų universitetuose (tiksliau visuose, bet keliuose užvaldė visą esybę), o ir kitose švietimo bei ne tik švietimo institucijose ir yra pigoka simuliacija.Paskutinis taisė Eikantas X; 2017.12.21, 10:03.
Comment
-
Tačiau užsienio investuotojui ir turistui iš užsienio gali būti neįprasta pažeidinėti taisykles. Taip pat turėti nemalonumų su teisėsauga svetimoje nelabai išsivysčiusioje valstybėje tikrai niekas nenorėtų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Dauguma taupo kurą.
Nustatykite 80 kmh autostradoje ir pažiūrėkite kiek tada pažeis +20
Comment
-
Kol išmoksime važiuoti turime iš ko imti pavyzdį. Vakar per TV rodė laidą apie Omaną. Kalbėjo Omano garbės konsulė, tame tarpe perspėjo vairuotojus kurie ten išsinuomos automobilį ar kitaip važinės. Tvarka tokia. Per miestelius ir kaimus greitis 40 km/h, niekas neviršija nes be didžiulės baudos dar gresia kalėjimas. Didžiulės baudos už greičio viršijimą ir saugaus atstumo nesilaikymą. Aš būčiau už jei tokią tvarką įvestų ir Lietuvoje.
Comment
-
Geriau patys žmonės savaime pereitų prie tvarkingo vairavimo kultūros, nei ne duok dievę padarysi klaidą - kalėjimas. Apskritai proteguoti tokią kultūrą(žiauriai bausti už klaideles) yra žalinga visuomenei. Mums reikia atsikratyti jos apskritai. Lietuviai nuėję dirbti į užsienio kompanijas bijo padaryti klaidą ir rezultate nėra labai iniciatyvūs, bei kitus linkęs smerkti už klaidas. Gal ne tiek, kiek indai ar kinai, tie tai išvis atėję iš valstybių su džiunglių įstatymais. Omanas būtent ir yra džiunglių įstatymų valstybė džiunglių gyventojams. Tokie nepageidaujami kompanijose, nes gadina visą darbinį psichologinį klimatą. Užtenka vieno tokio žmogaus, kad nebeliktų komandinio darbo. Gal kiek sutirštinau, bet Google sau darė tyrimą, ko reikia efektyviam komandiniam darbui.Parašė J.U. Rodyti pranešimąKol išmoksime važiuoti turime iš ko imti pavyzdį. Vakar per TV rodė laidą apie Omaną. Kalbėjo Omano garbės konsulė, tame tarpe perspėjo vairuotojus kurie ten išsinuomos automobilį ar kitaip važinės. Tvarka tokia. Per miestelius ir kaimus greitis 40 km/h, niekas neviršija nes be didžiulės baudos dar gresia kalėjimas. Didžiulės baudos už greičio viršijimą ir saugaus atstumo nesilaikymą. Aš būčiau už jei tokią tvarką įvestų ir Lietuvoje.Paskutinis taisė andyour; 2017.12.21, 10:18.
Comment
-
Kodėl vasarą, kai leistinas 130, srautas važiuoja 110-120? Tikrai ne dėl to, kad dauguma bijo netyčia viršyti greitį.Parašė andyour Rodyti pranešimą
+20 yra nelegalu ir dauguma nelinkę pažeisti taisykles. Dėl to visi ir važiuoja mažiausiai 3h vien autostrada.
Comment
-
Užsienio investuotojui ir turistui iš užsienio gali būti neįprasta pažeidinėti taisykles. Taip pat turėti nemalonumų su teisėsauga svetimoje nelabai išsivysčiusioje valstybėje tikrai niekas nenorėtų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl vasarą, kai leistinas 130, srautas važiuoja 110-120? Tikrai ne dėl to, kad dauguma bijo netyčia viršyti greitį.
Comment
-
Kiek procentų srauto yra patys užsieniečiai už vairo? Svarbiausia yra stebėti aplinkinį srautą ir iš jo neišsiskirti. Nesvarbu ką sako ženklai. O iš aplinkinių valstybių praktiškai visi išskyrus estus mėgsta pažiūrėt pro pirštus į ženklusParašė andyour Rodyti pranešimą
Tačiau užsienio investuotojui ir turistui iš užsienio gali būti neįprasta pažeidinėti taisykles. Taip pat turėti nemalonumų su teisėsauga svetimoje nelabai išsivysčiusioje valstybėje tikrai niekas nenorėtų.
Iš subjektyvios patirties - suomiai mažiau žiūri į taisykles ir daugiau viršija greitį nei estai. Tai užsienio piliečiui labiau neįprasta būtų tiksliai laikytis ženklų
Comment
Comment