Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos kartos bankai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jpou
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O pvz internete perkant lėktuvų bilietus ar kitus dalykas dažnai matau, kad atsiskaitymo kaina skiriasi pagal skirtingas korteles. Tai jiems "diskriminavimo" direktyva negalioja?
    Zinoma kad galioja. Bet ar tu esi pasiruoses eit i teismus del 5€? Kompanija paskutiniu momentu sutiks konpensuoti tavo kainos skirtuma. Kas apmokes tavo advokato islaidas?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    O tai šiais laikais dar yra telefonų netinkamų nekontaktiniams atsiskaitymams?
    Taip, apie pusė 2020 m išleistų telefonų.
    Įvertinus, kad daug telefonų cirkuliuoja iš senesnių metų - dar daugiau.


    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Tai kas tavo siulymu turi apmoketi sistemos kurima:

    1) LB (mokesciu moketojai)
    2) Bankai

    Kas tures padengti sistemos operavimo kastus?

    1) Vartotojai (per saskaitos mokesti)
    2) Pardavejai
    3) Mokesciu moketojai
    4) 1+2+3 kombinacija - kokia?

    Kokia nauda man, kaip vartotojui? Kodel as tureciau rinktis moketi per vietine sistema, o ne naudodamasis Visa / MC? Kaina negali skirtis, nes negalima diskriminuoti. Mokedamas dabar MC kortele renku visokius lojalumo taskus ir panasiai.
    O pvz internete perkant lėktuvų bilietus ar kitus dalykas dažnai matau, kad atsiskaitymo kaina skiriasi pagal skirtingas korteles. Tai jiems "diskriminavimo" direktyva negalioja?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Yra čia ankstesniuose puslapiuose aprašyta, man tai svarbiausia google pay kad su ja veikia.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O kuo ypatinga ta Curve kortelė?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pasikeitus swedbanko visa į mastercard, pavyko įjungti google pay su Curve kortele (nežinau, ar čia dėl to, ar sutapimas).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O, geras, my bad. Nežinojau, kad NFC Lietuvoj jau pilnai palaikomas. Ačiū!
    Nepalaikomas, google pay neveikia su LT bankais. Tenka naudot swedo appsa

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Mokėjimai pagal telefono numerį reikalingi themanual , kad galėtu turguj atsiskaityti ne grynais pinigais. Kodėl tą reikėtų daryti maximoje, turbūt tu vienas žinai.
    Aš norėčiau ir maksimoje atsiskaitinėti be kortelės, nebent apeliuojat, jog tam yra gryni. Tai tuomet norėčiau ir be kortelės, ir be grynų

    Momentiniams mokėjimams iki pilnos sistemos dar trūksta daug ko, bet MoQ parodė, jog viskas įmanoma ir nereikia apsimetinėti, jog tokia paslauga neįmanoma. Patogumas diskutuotinas ir galėjo tobulėti, bet svarbiausia tokioje paslaugoje yra tęstinumas, kurį galėtų garantuoti valstybė.

    O ApplePay ir GooglePay tik dar labiau išpučia mokesčius už pervedimus, nes be bankų ir kortelių operatorių atsiranda dar trečia šalis, kuri nori savo pyrago. Taip, kol kas bankams nereikia mokėti Apple ir Google nuo pervedimo, bet tai daro kortelių operatorius savo sąskaita ir tam kompensuoti įkainiai tik didės. Turėjo šį mėnesį vėl didėti, bet dėl viruso nukelta vasarai. O NFC naudotis Swedbankas leisdavo ir per savo apps'ą be ApplePay.
    Paskutinis taisė themanual; 2020.04.24, 15:22.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O, geras, my bad. Nežinojau, kad NFC Lietuvoj jau pilnai palaikomas. Ačiū!

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Ja dar reikia padaryti patogia greitam atsiskaitymui:

    1) Kaip patogiai ivesti numeri? Idealiu atveju automatizuotai.
    2) Kaip isspresti daugelio kasu problema. Maximoje kiekviena kasa tures tureti savo numeri, nes reikia atrinkti kas kur kokia suma moka.
    3) Kaip isspresti klaidu problema - suvedziau ne ta numeri ir nuejo pinigai - ka tada daryti?
    4) Netycia ivedziau ne ta suma. Kaip uztikrinti teisinga balanso suvedima su jau sumoketa suma per 2 mokejima.
    5) Integravimas su point-of-sale sistemomis. Kaip daznai bus atnaujinamas integravimas (nes su kiekvienu atnaujinimu pos sistema irgi tures buti atnaujinama - tai dideli kastai).
    6) Kaip atlikti pinigu grazinima? (Pilna / dalini).
    7) Kaip uztikrinti, kad pardavejas nesuzinotu mano telefono numerio?
    8) Ir zinoma 1'000'000 vertas klausimas - kaip visa tai padaryti patogiau nei dabartinis contactless payment kortele arba mobiliu.
    Mokėjimai pagal telefono numerį reikalingi themanual , kad galėtu turguj atsiskaityti ne grynais pinigais. Kodėl tą reikėtų daryti maximoje, turbūt tu vienas žinai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Bet, kaip suprantu, norint naudotis Apple Pay ar Google Pay reikia turėti sąskaitą palaikomame užsienio banke. Nei su Swedbank, nei su SEB NFC niekaip nepasinaudosi, ar ne taip? Ir nepananšu, kad greitai tai taps įmanoma.
    Aha:
    https://www.swedbank.lt/private/card...tions/applepay
    https://www.citadele.lt/lt/support/apple-pay/

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Momentinių pavedimų veikia jau gal metus. Atsiskaitymų per mobilaus numerį kiek suprantu yra paleista šiandien, kurią palaiko 2 didžiausi bankai. Laiko klausimas kada palaikys ir kiti.
    Ko dar trūksta?
    Ja dar reikia padaryti patogia greitam atsiskaitymui:

    1) Kaip patogiai ivesti numeri? Idealiu atveju automatizuotai.
    2) Kaip isspresti daugelio kasu problema. Maximoje kiekviena kasa tures tureti savo numeri, nes reikia atrinkti kas kur kokia suma moka.
    3) Kaip isspresti klaidu problema - suvedziau ne ta numeri ir nuejo pinigai - ka tada daryti?
    4) Netycia ivedziau ne ta suma. Kaip uztikrinti teisinga balanso suvedima su jau sumoketa suma per 2 mokejima.
    5) Integravimas su point-of-sale sistemomis. Kaip daznai bus atnaujinamas integravimas (nes su kiekvienu atnaujinimu pos sistema irgi tures buti atnaujinama - tai dideli kastai).
    6) Kaip atlikti pinigu grazinima? (Pilna / dalini).
    7) Kaip uztikrinti, kad pardavejas nesuzinotu mano telefono numerio?
    8) Ir zinoma 1'000'000 vertas klausimas - kaip visa tai padaryti patogiau nei dabartinis contactless payment kortele arba mobiliu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą
    Dabar yra sukurta momentiniu pavedimu sistema. Tai ne tas pats kas atsiskaitymu sistema.
    Momentinių pavedimų veikia jau gal metus. Atsiskaitymų per mobilaus numerį kiek suprantu yra paleista šiandien, kurią palaiko 2 didžiausi bankai. Laiko klausimas kada palaikys ir kiti.
    Ko dar trūksta?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Bet, kaip suprantu, norint naudotis Apple Pay ar Google Pay reikia turėti sąskaitą palaikomame užsienio banke. Nei su Swedbank, nei su SEB NFC niekaip nepasinaudosi, ar ne taip? Ir nepananšu, kad greitai tai taps įmanoma.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Dabar yra sukurta momentiniu pavedimu sistema. Tai ne tas pats kas atsiskaitymu sistema.



    Su dabartiniu finansiniu paslaugu reguliavimu, pardavejas negali diskriminuoti vieno mokejimo budo pries kita (koreteles naudojimo mokescio arba nera, arba jis toks pats visiems koreteliu tipams). Tai dar karta - kuo hipotetine LB operuojama sistema man bus geresne uz tokia, kokia yra dabar?



    Dar karta - dabar yra sukurta momentine pervedimu sistema. Pervedimu sistema nera tas pats kas atsiskaitymu sistema. Norint tureti atsiskaitymu sistema, tau reikia budo lengvai savo bankui pateikti nurodyma kam pervesti pinigus ir patvirtinti, kad nurodymas teisingas. Tuomet bankas atliks mokejima - ar naudojantis LB momentiniu mokejimu, ar dar kokiu kitu budu.

    Tokios valstybines sistemos dabar nera ir as labai nenoreciau kad ja bandytu sukurti. Kuriant valstybine sistema tu turesi konkuruoti su jau labai gerai veikianciomis privaciomis sistemomis (Visa/MC + visi nauji fintechai). Taip pat valstybinis operatorius tures prisiimti visas fraud'o rizikas. Ar as pasitikiu, kad mes kurdami nuo 0 padarysime geriau - tikrai ne.
    Trūkt už vadžių, vėl iš pradžių. Jau yra ir veikia - pavedimai pagal telefono numerį. Naudoti beje niekas neverčia. Piktintis aišku galima, Lietuva laisva šalis.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Jau sukurta ir apmokėta. Jautiesi labai nuskriaustas?
    Dabar yra sukurta momentiniu pavedimu sistema. Tai ne tas pats kas atsiskaitymu sistema.

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Dar pasakyk, kad parduotuvėj Heinz majonezo kaina negali skirtis nuo Daumantų majonezo, nes tai kažką diskriminuoja.
    Su dabartiniu finansiniu paslaugu reguliavimu, pardavejas negali diskriminuoti vieno mokejimo budo pries kita (koreteles naudojimo mokescio arba nera, arba jis toks pats visiems koreteliu tipams). Tai dar karta - kuo hipotetine LB operuojama sistema man bus geresne uz tokia, kokia yra dabar?

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tau, kaip vartotojui, iš momentinių mokėjimu nauda ta, kad iš vieno banko į kitą pavedimas atliekamas ne kitą dieną, ar po švenčių, o per sekundės dalį. Bet manau pasistengęs gali atsisakyti tokio, tau nereikalingo, funkcionalumo.
    Dar karta - dabar yra sukurta momentine pervedimu sistema. Pervedimu sistema nera tas pats kas atsiskaitymu sistema. Norint tureti atsiskaitymu sistema, tau reikia budo lengvai savo bankui pateikti nurodyma kam pervesti pinigus ir patvirtinti, kad nurodymas teisingas. Tuomet bankas atliks mokejima - ar naudojantis LB momentiniu mokejimu, ar dar kokiu kitu budu.

    Tokios valstybines sistemos dabar nera ir as labai nenoreciau kad ja bandytu sukurti. Kuriant valstybine sistema tu turesi konkuruoti su jau labai gerai veikianciomis privaciomis sistemomis (Visa/MC + visi nauji fintechai). Taip pat valstybinis operatorius tures prisiimti visas fraud'o rizikas. Ar as pasitikiu, kad mes kurdami nuo 0 padarysime geriau - tikrai ne.




    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Uhhhh. Tai uz mano (kaip mokesciu moketojo) pinigus kazkas sukurs ir islaikys sistema, kuria norint man pasinaudoti, as turiu atsisakyti dabar turimu privilegiju. Tai cia double-fail. Jei vartotojai butu tokie samoningi ir jiems rupetu mokesciai - turguje seniai visi prasytu cekiuku. Paskutini karta Kalvariju turgavieteje apsipirkinejau gruodzio menesi. Nei vienas skirtingas pardavejas cekio nepasiule, o niekas aplink mane ir neprase...
    Per didelis socialinis barjeris. Tingiu ginčytis su turginiu ir gadintis nuotaiką. Vietoj to būtų galimybė mokėt kortele ir nereiktų galvot kiek turių grynų - taip ir daryčiau. Net jei bandytų perkalbėt mokėt grynais padarant "nuolaidėlę". Tiesiog būtų pasirinkimas arba daro pardavimą, arba einu pas kitą, nes grynųjų neturiu.

    Čia kaip su intelektinio turinio piratavimu. Laimėti galima tik tada jei legali alternatyva bus patogesnė. Visada bus maža dalis, kas rinksis morališkai teisingą, bet brangesnį/sudėtingesnį kelią. Ir visi kiti kurie tiesiog darys kaip patogiausia.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Tai kas tavo siulymu turi apmoketi sistemos kurima:

    1) LB (mokesciu moketojai)
    2) Bankai

    Kas tures padengti sistemos operavimo kastus?

    1) Vartotojai (per saskaitos mokesti)
    2) Pardavejai
    3) Mokesciu moketojai
    4) 1+2+3 kombinacija - kokia?


    Jau sukurta ir apmokėta. Jautiesi labai nuskriaustas?

    Kokia nauda man, kaip vartotojui? Kodel as tureciau rinktis moketi per vietine sistema, o ne naudodamasis Visa / MC? Kaina negali skirtis, nes negalima diskriminuoti. Mokedamas dabar MC kortele renku visokius lojalumo taskus ir panasiai.
    Dar pasakyk, kad parduotuvėj Heinz majonezo kaina negali skirtis nuo Daumantų majonezo, nes tai kažką diskriminuoja.
    Tau, kaip vartotojui, iš momentinių mokėjimu nauda ta, kad iš vieno banko į kitą pavedimas atliekamas ne kitą dieną, ar po švenčių, o per sekundės dalį. Bet manau pasistengęs gali atsisakyti tokio, tau nereikalingo, funkcionalumo.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Dar toli tai sistemai iki tokios, kurios reiktų, bet galbūt kažkas ir bus, svarbu kad ji ne tik būtų, bet ir būtų reali alternatyva mokant už prekes ir paslaugas.

    Valstybinės mokėjimų sistemos kūrimo ir operavimo kaštus turėtų dengti valstybė, tai būtų strateginė sistema ir morališkai jos finansavimas būtų pateisinamas taip pat kaip ir kariuomenės išlaikymas taikos metu. Kalbant apie skatinimą pirkėjui, galbūt būtų galima irgi rinkti taškus per kuriuos leistų susigrąžinti dalį mokesčių (kaip ir dabar yra su tam tikromis paslaugomis kai pateikti sąskaitas). Jeigu patogumas daug nesiskirs nuo kortelių, tuomet galima skatinti ir per patriotiškumo prizmę. Pardavėjui vien procento nemokėjimas už pervedimą būtų vienintelis paskatinimas kurio reikia.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nauda būtų daugiau ne vartotojui, o piliečiui mažinant šešėlį. Tokiu atveju trečias variantas logiškiausias.
    Uhhhh. Tai uz mano (kaip mokesciu moketojo) pinigus kazkas sukurs ir islaikys sistema, kuria norint man pasinaudoti, as turiu atsisakyti dabar turimu privilegiju. Tai cia double-fail. Jei vartotojai butu tokie samoningi ir jiems rupetu mokesciai - turguje seniai visi prasytu cekiuku. Paskutini karta Kalvariju turgavieteje apsipirkinejau gruodzio menesi. Nei vienas skirtingas pardavejas cekio nepasiule, o niekas aplink mane ir neprase...

    Komentuoti:

Working...
X