Aš pažaidimams turiu nusipirkęs tokį: https://www.aliexpress.com/item/1005...archweb201603_
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Orai, stichinės nelaimės, gamta, ekologija
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip realiai Vilniuje nelabai žinom PM2.5 rodiklių, nes vienintelį stotelė įrengta Žirmūnuose, kas nelabai parodo situaciją, tarkim, Centre ar prie transporto arterijų. VMS, panašu, nelabai suinteresuota tai žinoti ir publikuoti, nes dar paaiškės, kad neatitinka normų.
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Būtų įdomu jei pamatuotum, keliose vietose kad būtų galima palyginti, kamščių metu. Aišku dabar dėl covido sumažėjo kamščiai...
Komentuoti:
-
Kad neterštume statybų temos, siūlau diskusiją apie kietasias daleles tęsti čia:
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKadangi dirbu salia, tai mano nuomone kvepuoti 17 val vakaro nera kuo, salia labiausiai apkrauta sankryza Vilniuje, na o artimiausia aplinka aisku kolkas apgailetina. Taip, iki upes galima daeiti peskom per 15 minuciu, bet jei kasdien gyventi tokioj kietuju daleliu smarvej ir uz tai dar moket, tai tikrai pasiriz nebent atvykeliai.
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Būtų įdomu jei pamatuotum, keliose vietose kad būtų galima palyginti, kamščių metu. Aišku dabar dėl covido sumažėjo kamščiai...
Būtų įdomu gauti daugiau idėjų, kur įdarbinti PM10 ir P2.5 detektorių Vilniuje ir kada bei kur pamatuoti oro kokybę. Kol kas atlikau tik ketelą atsitiktinių matavimų ne piko metu (savaitgalio pavakarę) ir kol kas niekur Vilniuje nefiksavau daugiau, nei maždaug 40μg/m³, įskaitant šalia Konstitucijos/Kalvarijų sankryžos. Būtų ypač įdomu ištirti oro kokybę tokioje vietoje, kur "labai užteršta" arba "net sunku kvėpuoti", kad išsiaiškintume, ar iš tikrųjų užteršta, ar galimai kartais žmonės tiesiog išsigalvoja
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pamatuot? Galiu nesunkiai.
Bet dėl dalelių reikia turėt omeny, kad jos pagrinde generuojamos ten, kur yra didesni variklio sūkiai. Ant laisvo ar lengvo važiavimo dalelių nėra daug. Spaudžiant į Narbutą, Šeškinę ar Geležiaką jau kita kalba ir ten dalelių, tikėtina, fiksuotume daugiau.
Kaip bebūtų, šitą problemą visiškai išspręs autoparko jaunėjimas ir EV atėjimas. Bet galiu visvien išmatuoti. Skaičiai yra tokie, kokie yra ir tai be galo geras vaistas nuo pletkų ir išsigalvojimų.
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąĮdomu kaip tos kietosios dalelės keisis ateityje, ar tikrai tai labai reikšmingas faktorius kai vis daugiau transporto bus varoma elektra, o rūkstančių trobelių irgi mažėja ir toliau mažės. Kažkiek padangų trintis į kelią ir pan. išskiria dalelių... Bet didžiuliai kamsčiai susiformuoja važiuojant ir iš/į visokias Pilaites, iš kurių dar reikia važiuoti ir kasdien stovėti kamščiuose, kaip su kietosiom dalelėm ten? Ir kaip su kietosiom dalelėm stovint kamščiuose? (aišku automobiliuose yra filtrai, kiek jie apsaugo?) Iš Šnipiškių viskas pasiekiama pėstiesiems/dviračiais/paspirtukais.
Bet dėl dalelių reikia turėt omeny, kad jos pagrinde generuojamos ten, kur yra didesni variklio sūkiai. Ant laisvo ar lengvo važiavimo dalelių nėra daug. Spaudžiant į Narbutą, Šeškinę ar Geležiaką jau kita kalba ir ten dalelių, tikėtina, fiksuotume daugiau.
Kaip bebūtų, šitą problemą visiškai išspręs autoparko jaunėjimas ir EV atėjimas. Bet galiu visvien išmatuoti. Skaičiai yra tokie, kokie yra ir tai be galo geras vaistas nuo pletkų ir išsigalvojimų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu kaip tos kietosios dalelės keisis ateityje, ar tikrai tai labai reikšmingas faktorius kai vis daugiau transporto bus varoma elektra, o rūkstančių trobelių irgi mažėja ir toliau mažės. Kažkiek padangų trintis į kelią ir pan. išskiria dalelių... Bet didžiuliai kamsčiai susiformuoja važiuojant ir iš/į visokias Pilaites, iš kurių dar reikia važiuoti ir kasdien stovėti kamščiuose, kaip su kietosiom dalelėm ten? Ir kaip su kietosiom dalelėm stovint kamščiuose? (aišku automobiliuose yra filtrai, kiek jie apsaugo?) Iš Šnipiškių viskas pasiekiama pėstiesiems/dviračiais/paspirtukais.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKadangi dirbu salia, tai mano nuomone kvepuoti 17 val vakaro nera kuo, salia labiausiai apkrauta sankryza Vilniuje, na o artimiausia aplinka aisku kolkas apgailetina. Taip, iki upes galima daeiti peskom per 15 minuciu, bet jei kasdien gyventi tokioj kietuju daleliu smarvej ir uz tai dar moket, tai tikrai pasiriz nebent atvykeliai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPastebejau kad kai vaziuoju nakti tikimybe užmigti ziauriai padideja judant kazkur 100-110 greiciu, kitaip nei 130. Vaziuojant greiciau labiau susikoncentruoju.
Komentuoti:
-
Jei paleis Rail Balticos atšaką ir, pagal dabartinį PR'ą, pasieks 35 min kelionės laiką traukiniu tarp miestų tada, matyt, galima ir magistralėje greitį riboti, nes yra ekologiška ir greita alternatyva.
Dabar, kaip kažkas pastebėjo, važiuojant pirmyn-atgal tą pačią dieną 2x15 min jau sudaro 30 min. Gal ir ne kosmosas, bet, manau, daugelis norėtų tas 30 min praleisti ne mašinoje, o namuose ar leidžiant laisvalaikį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPastebejau kad kai vaziuoju nakti tikimybe užmigti ziauriai padideja judant kazkur 100-110 greiciu, kitaip nei 130. Vaziuojant greiciau labiau susikoncentruoju.Paskutinis taisė index; 2020.10.30, 09:45.
Komentuoti:
-
Pastebejau kad kai vaziuoju nakti tikimybe užmigti ziauriai padideja judant kazkur 100-110 greiciu, kitaip nei 130. Vaziuojant greiciau labiau susikoncentruoju.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Tikrai kelionė Vilnius-Kaunas važiuojant 130 km/h netrunka 55 minutes. Beje grįžti atgal užtruktų taip pat 15 minučių ilgiau, taigi jau 30 minučių.
Savaime suprantama, kad turiu omeny ne tai, o žmonių laiką.
Ekologija taip pat svarbi, kaip ir saugumas. O gyventi saugioje ir švarioje šalyje gyvenimo trukmę prailgintų tikrai daugiau nei tomis keliomis sutaupytomis minutėmis lekiant.
Olandai turbūt nėra kvaili, jei mažina greitį. Vertina visumą, o ne tik tai, kaip greit galima lėkti autostrada.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tarp 70 ir 100 praktiškai nėra jokio ekonomijos skirtumo, priešingai nei tarp 100 ir 130, beto autobusai, fūros, kas svarbu iš ekonominės pusės, bet kokiu atveju važiuoja iki 100 km/h. Tai realiai vietoje tų teorinių 15 min. lieka tik kokios 5, kurias gali išspausti.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gyvenimo kokybė tikrai nėra minti gazas dugnas ir maltis tarp juostų
Komentuoti:
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Nu va
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Olandijoje dėl taršos greitkeliuose sumažino maksimalų greitį nuo 130 iki 100 (nors tik prieš kelis metus pakėlė nuo 120 iki 130). Dabar stumiasi įstatymas, jog gyvenvietėse greitis būtų sumažintas iki 30
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Tai galim sumažint greitį ir iki 70? Reiktų dar mažiau investuot. Kur ribos? 50? Iš vis uždraust ne elektromobilius? Vis tik reiktų į viską žiūrėti racionaliai ir neaukoti žmonių gyvenimo kokybės.
O investuot pinigus vienaip ar kitaip reiks, nes ekologiškos transporto priemonės jau dabar važinėja (joms irgi ribot iki 100?), o ateityje tik daugės.
Gyvenimo kokybė tikrai nėra minti gazas dugnas ir maltis tarp juostų, nes A1 kelyje šiaip ar taip eismas intensyvus ir tokį greitį pasiekti sunku. Tai realiai vietoje tų teorinių 15 min. lieka tik kokios 5, kurias gali išspausti.
Komentuoti:
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
TIK 15 minučių? Čia ketvirtadalis visos kelionės. Poto mieste dar sugalvos visur 30 padaryt, poto dar kažką ir jau žiūrėk tik 45 minutės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
TIK 15 minučių? Čia ketvirtadalis visos kelionės. Poto mieste dar sugalvos visur 30 padaryt, poto dar kažką ir jau žiūrėk tik 45 minutės
Greičiau pereinant prie ekologiško transporto būtų galima jį vėl padidinti, jei saugumas nekentės. O šiaip, vidaus degimo variklių gamybą per kitus 20 metų šiaip ar taip greičiausiai uždraus visame civilizuotame pasaulyje.
Komentuoti:
Komentuoti: