Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Orai, stichinės nelaimės, gamta, ekologija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taspac
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Turi todėl kad ne visi moka teisingai nusipirkti. Topo centre HDMI laidas lygiai 4 kartus brangesnis nei analogiškas parsisiūstas iš Kinijos. Topo centrui reikia mokėti nuomą, patalpų šildymą ir tt. Kinams nereikia. Topo centras dėl to priverstas užsidėti neadekvačią maržą. Pirkėjas priverstas permokėti. Sumoka dar už reklaminę pakuotę. Teršia gamtą.
    Again, ar cia verslo problema, kad kazkas moka ar nemoka? Ar ju pareiga kazka mokyti? Pirkejas nieko nera priverstas daryti. Niekas jega su sautuvu nevercia jo pirkti fizineje parduotuveje su didele pakuote ir didesne kaina. Jis ta daro sava valia. O jei ta daro reiskias ta didele pakuote reikalinga, nes padeda parduoti ir gauti pelno daugiau nei be dideles pakuotes.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Jei prekes yra ant lentynu, reiskias perka. Nereikia matuoti viso pasaulio pagal save. Jei as viska matuociau pagal save, nesuprasciau, kodel tokios Avitelos ar Topo centrai dar turi fizines parduotuves.
    Turi todėl kad ne visi moka teisingai nusipirkti. Topo centre HDMI laidas lygiai 4 kartus brangesnis nei analogiškas parsisiūstas iš Kinijos. Topo centrui reikia mokėti nuomą, patalpų šildymą ir tt. Kinams nereikia. Topo centras dėl to priverstas užsidėti neadekvačią maržą. Pirkėjas priverstas permokėti. Sumoka dar už reklaminę pakuotę. Teršia gamtą.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Apmokęstinus pakuostes greičiausiai pakils ir pačios prekės kaina, o pakuotės dydis nepasikeis. Vienintelis dalykas, kuris čia gali suveikt, yra pakuotės dydžio reguliavimas, bet ir tai šiuo atveju pakuotė sumažėtų gal tik kokiu ketvirtadaliu. Ne daugiau.
    Žinoma kad pakils. O kitas šio reiškinio efektas bus tas, kad prekių su tokiomis pakuotėmis pirks vis mažiau ir mažiau, pirks e-prekyboje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Apmokęstinus pakuostes greičiausiai pakils ir pačios prekės kaina, o pakuotės dydis nepasikeis. Vienintelis dalykas, kuris čia gali suveikt, yra pakuotės dydžio reguliavimas, bet ir tai šiuo atveju pakuotė sumažėtų gal tik kokiu ketvirtadaliu. Ne daugiau.
    Sumažės ir supaprastės pakuotės, kaina tikrai nedidės, kai reikia konkuruoti su elektronine prekyba, kur ir dabar pigiau. Paskutinį kartą perkant objektyvą iš ebay, jis bus įdėtas pačioje paprasčiausioje dėžutėje, sutaupyta ne tik ant dydžio, bet ir dažų bei visokių lipdukų ir kt. medžiagų, kurios būna ant "marketinginių" pakuočių.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kai kurios prekės nepersikels į elektroninę prekybą, pvz. šviežios bandelės arba batai, kuriuos prieš perkant norisi pasimatuoti, ar patogūs. Bet visokių kortelių matuotis nereikia, matant kokios senienos sukrautos tose parduotuvėse ir už neadekvačią kainą, jau turbūt ir dabar tokių prekių nebelabai kas perka ne internetu.
    Jei prekes yra ant lentynu, reiskias perka. Nereikia matuoti viso pasaulio pagal save. Jei as viska matuociau pagal save, nesuprasciau, kodel tokios Avitelos ar Topo centrai dar turi fizines parduotuves.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Na, aš manau kad tokios pakuotės turėtų būti žiauriai apmokestintos. Štai perkant iš principo panašų dalyką, elektronikos prekę taip pat, sakykim keletą tranzistoriukų gauni va tokią pakuotę
    Ir niekas nepasiklysta, visi žino ką perka.
    Atvaizdas
    Apmokęstinus pakuostes greičiausiai pakils ir pačios prekės kaina, o pakuotės dydis nepasikeis. Vienintelis dalykas, kuris čia gali suveikt, yra pakuotės dydžio reguliavimas, bet ir tai šiuo atveju pakuotė sumažėtų gal tik kokiu ketvirtadaliu. Ne daugiau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad el. prekyba vis giliau skverbiasi i rinka, taciau tikrai dar neuzima ir manau dar toli iki dominuojancios dalies, jog verslas spjautu i fizines parduotuves. Nesu domejesis konkreciais skaiciais, bet speju siuo metu pasaulyje ~20-30% yra el. prekyba, likusi fizine. Lietuvoje duociau tik 10/90 netgi gal.

    Velgi, ipakavimas yra pinigai, o verslas pinigu nenori leisti, taciau jei leidzia - reiskias tas pinigu leidimas ipakavimui atsiperka. Be reikalo niekas to nedarytu.

    UPDATE: radau skaicius: http://ec.europa.eu/eurostat/statist...rce_statistics
    E-komercija EU uzima 20% rinkos, LT panasiai. 2015 duomenys.
    Kai kurios prekės nepersikels į elektroninę prekybą, pvz. šviežios bandelės arba batai, kuriuos prieš perkant norisi pasimatuoti, ar patogūs. Bet visokių kortelių matuotis nereikia, matant kokios senienos sukrautos tose parduotuvėse ir už neadekvačią kainą, jau turbūt ir dabar tokių prekių nebelabai kas perka ne internetu.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kodėl tuomet mažėja prekyba paprastose parduotuvėse ir didėja elektroninėse, <...>
    Sutinku, kad el. prekyba vis giliau skverbiasi i rinka, taciau tikrai dar neuzima ir manau dar toli iki dominuojancios dalies, jog verslas spjautu i fizines parduotuves. Nesu domejesis konkreciais skaiciais, bet speju siuo metu pasaulyje ~20-30% yra el. prekyba, likusi fizine. Lietuvoje duociau tik 10/90 netgi gal.

    Velgi, ipakavimas yra pinigai, o verslas pinigu nenori leisti, taciau jei leidzia - reiskias tas pinigu leidimas ipakavimui atsiperka. Be reikalo niekas to nedarytu.

    UPDATE: radau skaicius: http://ec.europa.eu/eurostat/statist...rce_statistics
    E-komercija EU uzima 20% rinkos, LT panasiai. 2015 duomenys.
    Paskutinis taisė taspac; 2017.01.25, 16:31.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Del pirkejo kvailumo/protingumo nesiginciju. Taciau ne verslo reikalas yra protinti ar aukleti pirkeja, verslo reikalas parduoti produkta. Verslas eina paskui pirkeja, o ne atvirksciai.
    Jei ta dezute, kuri Jums atrodo nereikalinga, padeda parduoti daugiau prekiu, reiskias ji yra reikalinga. Be to jos buvima gali lemti ir kiti dalykai, kuriu mes neivertinam, pvz transportavimas, saugumas ir pan. Pvz gal kokiem didelio slegio flakonam yra pavojinga liestis tarpusavyje, gal kokiam tepalui dezute leidzia lengviau istverti temperaturos svyravimus taip nepakenkiant kokybei ar pan. Nereikia skubeti teisti nezinant visu faktu. Faktas yra tik vienas, be reikalo niekas jos ten nedetu, nes tai yra papildomi kastai verslui, o kiekvienas protingas verslas visada iesko budu juos mazinti.
    Kodėl tuomet mažėja prekyba paprastose parduotuvėse ir didėja elektroninėse, kur tos pakuotės niekam nerūpi perkant? Pirkėjui svarbiausia kaina už norimą prekę, o internetinėje parduotuvėje ji beveik visada mažesnė, kartais net keliais kartais. Plius nereikia laiko gaišti vaikštant po parduotuves ir važiuojant iki jų.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Pirkėjas yra kaip taisyklė kvailas ir dažniausiai nė nepagalvoja kad kartais už tą pakuotę sumoka vos ne tiek pat kaip už prekę. Aš labai dažnai perku elektroninėje erdvėje ir aiškiai matau kad ta pati prekė gali skirtis savo kaina net iki 10-ties kartų ar net dar daugiau. Tai ypač liečia elektronikos komponentus.
    Bet ir kitos prekės dažnai pakuojamos persistengiant. Štai pirkau batams valyti purškalą. Tas kas parašyta ant balionėlio, dar dubliuota ant kartoninės dėžutės. Kam to reikia? Grynas gamtos teršimas.
    Del pirkejo kvailumo/protingumo nesiginciju. Taciau ne verslo reikalas yra protinti ar aukleti pirkeja, verslo reikalas parduoti produkta. Verslas eina paskui pirkeja, o ne atvirksciai.
    Jei ta dezute, kuri Jums atrodo nereikalinga, padeda parduoti daugiau prekiu, reiskias ji yra reikalinga. Be to jos buvima gali lemti ir kiti dalykai, kuriu mes neivertinam, pvz transportavimas, saugumas ir pan. Pvz gal kokiem didelio slegio flakonam yra pavojinga liestis tarpusavyje, gal kokiam tepalui dezute leidzia lengviau istverti temperaturos svyravimus taip nepakenkiant kokybei ar pan. Nereikia skubeti teisti nezinant visu faktu. Faktas yra tik vienas, be reikalo niekas jos ten nedetu, nes tai yra papildomi kastai verslui, o kiekvienas protingas verslas visada iesko budu juos mazinti.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Pirkėjas yra kaip taisyklė kvailas ir dažniausiai nė nepagalvoja kad kartais už tą pakuotę sumoka vos ne tiek pat kaip už prekę. Aš labai dažnai perku elektroninėje erdvėje ir aiškiai matau kad ta pati prekė gali skirtis savo kaina net iki 10-ties kartų ar net dar daugiau. Tai ypač liečia elektronikos komponentus.
    Bet ir kitos prekės dažnai pakuojamos persistengiant. Štai pirkau batams valyti purškalą. Tas kas parašyta ant balionėlio, dar dubliuota ant kartoninės dėžutės. Kam to reikia? Grynas gamtos teršimas.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Prekyba persikelia iš tradicinių krautuvių į elektronines, tad pakuotės apskritai išnyks, liks tik elementarūs supakavimai dėl apsaugos transportuojant.
    Tikra tiesa, KAI tai bus, ipakavimas neteks prasmes. Bet KOL KAS, kol el. prekyba nera dominuojanti, tol pakuotes bus pritaikytos fizinem parduotuvem.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tokias pakuotes galima labai paprastai sumažinti apmokestinant. Telefone keliais prisilietimais gali sužinoti visų parduotuvėje esančių kortelių techninę informaciją ir dar daugiau nei nupiešta ant jų, tad toks marketingas nebėra būtinybė. Juolab ir pirkėjas prieš pirkdamas pasidomi, ko jam reikia ir apskritai perka dažniausiai dabar jau per elektroninę parduotuvę, tad pakuotė iš vis nebeturi net teorinės prasmės.
    Taip, daug kas galima telefone. Galima ir pacia preke isigyti telefone. Bet ar ta zmones (didzioji dauguma) daro? Ne. Ar ta nori daryti? Ne. Zmogus renkasi kas jam patoiau. Jis eidamas pirkti nori gauti norima preke atliekant kuo maziau veiksmu. Jei lentynoje kabetu maza pakuote be jokio info tik su tarkim nuoroda, kur ta info rasti, ir didesne pakuote su reikalinga info, as (kaip ir didzioji dauguma kitu) rinktusi pastaraja.
    Del pasidomejimo is anskto, dazniausiai zmones eina pirkti atminties korteles, tai buna visas ju "pasidomejimas". Vienetai pries pirkdami googlina, lygina charakteristikas ar pan. Ir tai tas dazniausiai buna stambiem pirkiniam pvz buitinei technikai. Didzioji dauguma tiesiog zino ko reikia (atminites korteles), o konkrecia preke/gamintoja renkasi jau prie lentynos.
    Paskutinis taisė taspac; 2017.01.25, 13:49.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Na, aš manau kad tokios pakuotės turėtų būti žiauriai apmokestintos. Štai perkant iš principo panašų dalyką, elektronikos prekę taip pat, sakykim keletą tranzistoriukų gauni va tokią pakuotę
    Ir niekas nepasiklysta, visi žino ką perka.
    Atvaizdas
    Jusu minima preke yra specifine, kuria perka tik tos srities specialistai, jau zinantys labai tikslai ko jiem reikai ir ka ta prake gali, tokiem imantraus ipakavimo su reklamine/papildoma info tikrai nereikia. Pries tai rodyta kortele yra masinio vartojimo, kuria vartoja bet kas, jai nereikia specifiniu kazkokios srities ziniu ir pan. Tad ir ipakavimas kitoks, nes masinese prekes veikia kitos pardavimo taisykles.
    Paskutinis taisė taspac; 2017.01.25, 13:46.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Na, aš manau kad tokios pakuotės turėtų būti žiauriai apmokestintos. Štai perkant iš principo panašų dalyką, elektronikos prekę taip pat, sakykim keletą tranzistoriukų gauni va tokią pakuotę
    Ir niekas nepasiklysta, visi žino ką perka.
    Atvaizdas
    Prekyba persikelia iš tradicinių krautuvių į elektronines, tad pakuotės apskritai išnyks, liks tik elementarūs supakavimai dėl apsaugos transportuojant.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Cia esme ne pakavimas, o marketingo/pardavimo skatinimo galimybes. Padejus pacia kortele su jos dydzio ar vos didesniu ipakavimu ant parduotuves lentynos, niekaip jos neisskirsi is kitu, neisvardinsi jos privalumu ir kitaip negalesi vilioti pirkeja pasirinkti butent sia kortele. Speju yra paskaiciuota uz kokio dydzio objektu zmogaus akis lengviau/sunkiau uzkliuna. Tad laikykim ta smarkiai didesni ipakavima kaip reklamini plota.
    Tokias pakuotes galima labai paprastai sumažinti apmokestinant. Telefone keliais prisilietimais gali sužinoti visų parduotuvėje esančių kortelių techninę informaciją ir dar daugiau nei nupiešta ant jų, tad toks marketingas nebėra būtinybė. Juolab ir pirkėjas prieš pirkdamas pasidomi, ko jam reikia ir apskritai perka dažniausiai dabar jau per elektroninę parduotuvę, tad pakuotė iš vis nebeturi net teorinės prasmės.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Na, aš manau kad tokios pakuotės turėtų būti žiauriai apmokestintos. Štai perkant iš principo panašų dalyką, elektronikos prekę taip pat, sakykim keletą tranzistoriukų gauni va tokią pakuotę
    Ir niekas nepasiklysta, visi žino ką perka.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Cia esme ne pakavimas, o marketingo/pardavimo skatinimo galimybes. Padejus pacia kortele su jos dydzio ar vos didesniu ipakavimu ant parduotuves lentynos, niekaip jos neisskirsi is kitu, neisvardinsi jos privalumu ir kitaip negalesi vilioti pirkeja pasirinkti butent sia kortele. Speju yra paskaiciuota uz kokio dydzio objektu zmogaus akis lengviau/sunkiau uzkliuna. Tad laikykim ta smarkiai didesni ipakavima kaip reklamini plota.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Na, prikelsiu seną temą. Šiandien per Žinių radiją buvo ilgiausia diskusija apie šiukšles ir jų rūšiavimą. Mergužėlė aktyvistė užsidegusi pasakojo kaip laiko balkone maišus su stiklu, plastiku, popieriais ir panašiu lobiu. Matyt, negyvena name kur balkono aptvarai stikliniai. Na, bet tiek to, niekas nenori čia pasakyti jog rūšiavimas yra blogai. Esmė tame, kad tų šiukšlių reikia mažiau gaminti!
    Štai gražus pavyzdėlis. Micro SD kortelė. Palyginkime pačią prekę ir jos įpakavimą, kurio net išrūšiuoti nepadirbėjus peiliu 10 minučių neįmanoma nes plastikas suvirintas su kartonu! O jau prekės dydis, svoris ir įpakavimo gabaritai! Ir kiek tokių dalykų mes matome kasdien, štai su kuo reikia pradėti rimtai kovoti - su pakuotojais!

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Mokslininkai linkę pripažinti, jog šiuo metu gyvename naujos geologinės epochos metu. Naujasis geologinis periodas, kurio pradžia sutartinai žymima radiaktyvių dalelių sklaida po branduolinių ginklų bandymų 1950 -aisiais, vadinamas Antropocenu (ang. Anthropocene). Pagrindinis šio periodo bruožas yra žymus antropogeninės veiklos poveikos Žemės sferoms.

    Daugiau informacijos: Žemė įžengė į naują epochą, The Anthropocene epoch: scientists declare dawn of human-influenced age ir daug kitų naujų straipsnių.

    O ar jūs pritariate rekomendacijai išskirti naują geologinę epochą?
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.08.31, 00:09.

    Komentuoti:

Working...
X