Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viena iš "Prismos" išėjimo iš Lietuvos ir Latvijos priežasčių nurodoma anksčiau laiko nutraukta nuomos sutartis Rygos "Domina Shopping" prekybos centre


    Po "Prismos" išėjimo ten dėl patalpų vyksta kova tarp Rimi ir Maximos su Latvijos konkurencijos tarybos dalyvavimu

    15min.lt 2017.05.03 18:57
    Pasistumdžiusi su „Rimi“, „Maxima“ iškovojo vietą dideliame Rygos prekybos centre
    Konkurencijos taryba Latvijoje leido „Maximai“ įsikurti prekybos centre „Domina Shopping“.
    (...)
    Anksčiau Konkurencijos taryba neišdavė leidimo „Rimi“ parduotuvei kurtis „Domina Shopping“ prekybos centre. Sprendimas motyvuotas tuo, kad tai padarytų neigiamą poveikį mažmeninės prekybos rinkai ir apribotų kitų įmonių galimybes konkuruoti. Po tokio sprendimo „Domina“ prekybos centro valdytojai pasirašė nuomos sutartį su „Maxima Latvija“.

    Anksčiau šioje vietoje veikė prekybos tinklas „Prisma“, bet savininkams neva nepavyko susitarti dėl tolesnės patalpų nuomos. Trečiadienį „Prisma“ pranešė, kad apskritai išeina iš Lietuvos ir Latvijos rinkų – birželį uždarys visas savo parduotuves.

    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...tre-663-792116
    Paskutinis taisė Romas; 2017.05.03, 19:19.

    Comment


      O man kaip inžinieriui skaudu skaityt, kai lengva ranka siūlo nugriauti pastatą ir pastatyti garažą. Skaudu dėl to, kad suomiai daugiausiai iš visų tinklų skyrė lėšų kiekvienos parduotuvės vidaus inžineringui. Jie žiūrėjo pirmiausiai kokybę ir netaupė ten, kur nereikia. Asmeniškai prisidėjau prie Viršuliškių Prismos inžineringo, tai būtų labai gaila, jei išdraskytų viską ir nugriautų pastatą.

      Comment


        Parašė Saturn
        Kur tiksliai Prisma dejo daugiau pastangu negu kiti?
        Butu idomu zinoti.
        Nedetalizuosiu, nes visgi tai kaip ir konfidencialu.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          O man kaip inžinieriui skaudu skaityt, kai lengva ranka siūlo nugriauti pastatą ir pastatyti garažą.
          Jei vieta komerciškai logiška, tai atsiras kas panaudos tą pastatą.
          Prismos įtakos zonoje ("catchment area") teoriškai gyvena daug gyventojų. Bet vieta kvartalo viduryje ne pati geriausia, nors ir su dirbtinai sukurtais šviesoforais ir sankryžų išplatinimais.
          Jei pastatas buvo pastatytas be komercinės logikos, nors ir su pažangiausiu inžinieringu, tai rinka viską sureguliuos. Gal parkingas toje vietoje ir ne blogiausias panaudojimo variantas.

          Nesėkmingų vietos parinkimo pavyzdžių galima surasti ir daugiau - pvz., Rimi Kareivių gatvėje ar Rimi Žalgirio/ G.Vilko kampe. Ten atviras parkingas yra nebloga išeitis.

          Comment


            Na dėl Prismų vietų tai pritariu. Gal dėl dydžio, bet praktiškai visos nesėkmingos.

            Comment


              Šiek tiek Liudviko įžvalgų dėl Maximos problemų.

              Iš anksto įspėju tuos, kuriuos skaudina ir nervina anglizmai lietuvių kalboje. Šis tekstas ne jums, todėl tiesiog ignoruokite.

              Čia su rimtais vyrais in private padiskutavom apie Maxima vargus, parašiau ilgesnį komentarą.

              Jūs, vyrai, man rodos biškį apeinant elephant in the room, kuris yra Maxima įvaizdis.
              Aš manau, kad core bėda yra net ne kaina, ir juolab ne asortimentas ar kokybė. Čia yra gilesnis shift. Managemento pastangos susitvarkyti vien sutvarkant kainodarą yra pagirtinos, bet mano manymu - visiškai nepakankamos ir galbūt net daug kainuosiančios, o naudos neatnešiančios.

              Aš kalbu apie tai, kad žmonės į Lidl ir Lenkija eina ne tik racionalių paskatų vedini, bet ir neracionalių, emocinių. Ir manau, kad neracionalių priežasčių procentas yra didesnis, nei atrodo.
              Maxima bėda yra ta, kad ji yra Evil Incarnate, o Lidl yra White Knight, atėjęs ginti žmonių nuo priespaudos ir kalafiorų kainos. Maxima nenaudai sueina visa jų istorija - ir kasininkės su pampersais, ir Latvijos tragedija, ir minimalūs atlyginimai, ir turtingi akcininkai, ir kalafiorai, ir Pergalės saldainiai Piterbore už pusę kainos, ir t.t. Važinėjimas į Lenkiją irgi nėra vien racionalus move - tai iš dalies ir social protest, a fuck you Big M in a way.
              Maksimos bėda su Lidl yra didesnė, nei Omnio buvo su Tele2 - Lidl nuo pirmos dienos neturi kokybės problemų kaip autobusas į ryšio zoną, Lidl iš kart atėjojo su shiny parduotuvėmis, gera produktu kokybe, kaina ir Saboniu, jiems nereikia lipti į kalną, kaip reikėjo Tele2.

              Jie kasdien atrodo fresh ir fair, o Maxima - senas, storas, visus skriaudęs,bet jau pasiligojęs drakonas, kurį Lidl riteris nusmeigs. Žmonės jaučia emocinį pasitenkinimą atiduodami eurą ne plėšikų gaujai, o gerąjam riteriui. Žmonės pajuto kraujo kvapą ir prašo drakono galvos, eidami ir aukodami naujajam riteriui.

              Maximai reikės daug daugiau, nei gerų kainų, akcijų ar price match kampanijų. Reikia ir neracionalaus elemento, ir daug - rimtų social responsibility kampanijų, pakeltų algų, įvaizdžio kampanijų, gal net brand refresho ir parduotuvių brush up - (jos tikrai atrodo aged and shitty - Lidl atrodo premium, o jie - discounter), ir tas irgi prisideda prie to irrational malonumo eiti ne į Maximą.
              Ir visa tai reikės daryti IR mažinant kainas ir didinant kokybę. Tai bus skaudi tranformacija, kuriai reikės aukoti ir pelno, ir kultūros.
              Sakyčiau labai spot on pastebėjimas. Pirkėjai ne visada yra ir neturi būti racionalūs. Emocinis dėmuo gali būti labais varbus ir, panašu, kad Maxima dabar tai patiria savo kailiu.

              Comment


                Dar nė karto nesu buvęs nė vienoje Lidl krautuvėje Lietuvoje. Kas dar gali pasigirti tuo pačiu?
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Dar nė karto nesu buvęs nė vienoje Lidl krautuvėje Lietuvoje. Kas dar gali pasigirti tuo pačiu?
                  Kas gali dar pasigirti šventu tikėjimu visomis Karbauskio idėjomis, kaip tautiniai kostiumai, fortepijonas Seimui, knygelės darželiuose, kova su alaus bokalu vasarą po skėčiu ir visišku nesugebėjimu ir nenoru spresti ekonomikos ir emigracijos problemas?
                  Man tai skamba panašiai atsižvelgiant į tamstos nuotrauką.

                  O šiaip yra daug tiesos kitame poste cituotame Liudvigo tekste:
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Šiek tiek Liudviko įžvalgų dėl Maximos problemų.
                  Sakyčiau labai spot on pastebėjimas. Pirkėjai ne visada yra ir neturi būti racionalūs. Emocinis dėmuo gali būti labais varbus ir, panašu, kad Maxima dabar tai patiria savo kailiu.
                  Aš einu į Lidl ir iš principo neperku maximoje pvz.: bananų net jei jie kainuoja tiek pat kaip Lidle po 0,99€. F.ck Big M už kainą seniau 1,44€.
                  Ir Lidlas moka didesnes algas žmonėms. Dėjau ant maximos už išplautą pelną per Niderlandus į Londoną ir kasininkes su pampersais.
                  Paskutinis taisė Arunasx; 2017.05.03, 21:16.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Dar nė karto nesu buvęs nė vienoje Lidl krautuvėje Lietuvoje. Kas dar gali pasigirti tuo pačiu?

                    Comment


                      Tomui reikia dar vieno medalio. Nė karto nesilankė Lidle, bet apie Lidlą kaip geriausias žinovas pridiskutavo šiame forume puslapių puslapius

                      Comment


                        O aš niekad nebuvau "Prisma" prekybos centre. Net nuliūdau.

                        Comment


                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                          O aš niekad nebuvau "Prisma" prekybos centre. Net nuliūdau.
                          Dar įmanoma spėti, netgi į išpardavimą.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Kas gali dar pasigirti šventu tikėjimu visomis Karbauskio idėjomis, kaip tautiniai kostiumai, fortepijonas Seimui, knygelės darželiuose, kova su alaus bokalu vasarą po skėčiu ir visišku nesugebėjimu ir nenoru spresti ekonomikos ir emigracijos problemas?
                            Man tai skamba panašiai atsižvelgiant į tamstos nuotrauką.

                            O šiaip yra daug tiesos kitame poste cituotame Liudvigo tekste:

                            Aš einu į Lidl ir iš principo neperku maximoje pvz.: bananų net jei jie kainuoja tiek pat kaip Lidle po 0,99€. F.ck Big M už kainą seniau 1,44€.
                            Ir Lidlas moka didesnes algas žmonėms. Dėjau ant maximos už išplautą pelną per Niderlandus į Londoną ir kasininkes su pampersais.
                            Viskas nublanksta prieš PVM grobstymą, prisidengiant fiktyvia neįgaliųjų organizacija.

                            2004
                            "VP Market" milijonai grįžo, invalidų draugijos neliko

                            Comment


                              Parašė dsanto
                              Europos Sąjungoje
                              Šiuo metu teikiami medaliai už nebuvimą apsilankius Lidl Lietuvoje

                              Comment


                                Tarp kitko, kaip buvusiam nuolatiniam klientui (ir šiaip suomio geną turinčiam žmogui), dėl Prismos pasitraukimo man šiek tiek liūdna. Būti geresne maxima nei pati Maxima Prismai nepavyko (kaip kol kas nepavyko niekam Lietuvoje).

                                Prismos pradžioje po atsidarymo iš tiesų siūlė kitokį apsipirkimo experiencą. Šviesa, didelės erdvės, jokios grūdalynės, jokių eilių - ideali vieta pirkti daug atvažiavus su visa šeima. Bet greitai bean counteriai sugalvojo optimizuoti veiklą (pvz. sumažino veikiančių kasų skaičių), o privalumus pavertė trūkumais. Tarkim liūdnai pagarsėjusi sistema, kur pirkėjas pats turi pasisverti produktus yra reikalinga tam, kad prie kasos būtų sugaištama minimaliai laiko, nes eliminuojamas svėrimo ir prekės kodo paieškos/įvedimo procesas. Vietoj to, kad sistema būtų nuosekliai enforcinta tam kad pradėtų veikti kaip priklauso, kasininkės vis vien tikrino prekių svorį kontrolinėmis svarstyklėmis arba bėgiojo sverti užuomaršų klientų produktų į salę taip trikdydamos visą procesą. Taip žingsnis po žingsnio Prisma ir pasiekė dugną.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Dar nė karto nesu buvęs nė vienoje Lidl krautuvėje Lietuvoje. Kas dar gali pasigirti tuo pačiu?
                                  Nesigiriu, bet aš ir nebuvau.

                                  Comment


                                    Idomumo delei, Lidl'e nebuvot nes tiesiog nepakeliui ar tycia vengiat?

                                    Comment


                                      Parašė Saturn Rodyti pranešimą
                                      Idomumo delei, Lidl'e nebuvot nes tiesiog nepakeliui ar tycia vengiat?
                                      Turbūt todėl, kad tai pasaulinio kapitalizmo simbolis, o ne tautinė Aibė.
                                      Ir už žemės nepardavimą užsieniečiams balsavo, nes jie iškastų ir išvežtų. Nesvarbu, kad Karbauskis supirko 1x kartų daugiau nei formaliai leidžiama.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Turbūt todėl, kad tai pasaulinio kapitalizmo simbolis, o ne tautinė Aibė.
                                        Ir už žemės nepardavimą užsieniečiams balsavo, nes jie iškastų ir išvežtų. Nesvarbu, kad Karbauskis supirko 1x kartų daugiau nei formaliai leidžiama.
                                        Sarcasm in all honor, bet noriu zinoti.
                                        Labai imanoma kad jie turi kazka idomaus/protingo papasakot.

                                        Comment


                                          Parašė Saturn Rodyti pranešimą
                                          Idomumo delei, Lidl'e nebuvot nes tiesiog nepakeliui ar tycia vengiat?
                                          Nepakeliui, pro aikštelę prasukau pačiame įkarštyje, dar gaivinant pensininkus prie durų ir cheminiu šukavimu pasidabinusioms moterims spjaudantis vienai ant kitos dėl prekių vežimėlio, sakiau užsuksiu kai bus daugiau vietos, tai taip ir tęsiasi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X