Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje
Collapse
X
-
Prisma su keturiomis parduotuvėmis konkurencijos požiūriu nieko nevaidino. Kadangi traukiasi ir iš Latvijos, vadinasi, ne tiek Lietuvos rinka kalta, kiek Prisma strategija. Iš pat pradžių jiems nelabai sekėsi, tai reikėjo kažką keisti su kainomis/asortimentu bei mėginti sparčiau plėstis (iki Lidl atėjimo laiko ir sklypų buvo ).Paskutinis taisė senasnamas; 2017.05.03, 10:11.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGaila to, kad evoliucija eina link vieno-dviejų prekybos megatinklų. Prekyba lyg ir pati liberaliausia verslo šaka teoriškai turėjo būti. Jei dar įsteigs valstybinį (?) alkoholio prekybos monopolį, tai dar labiau ribos konkurenciją.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGaila ko, kad nebebus galima nusipirkti brangaus suomiško sviesto? Bet kokiu atveju tokių nėra daug, parduotuvėje dažniausiai vaiduoklius būdavo galima gaudyti, keista, kad dar taip pakankamai ilgai ištempė.
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąNu kažkaip ženklai jau kurį laiką matėsi, tiek parduotuvių traukimasis, ir visą kitą. Bet kažkaip galvojau, kad dar metus pabus, bent Kaune Jonavos g. nes šalia stato 2 nemažus biurų kompleksus, tai pietų metu ir po darbo netrūktų žmonių, greičiausiai.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNepasakyčiau, kad čia kažkas labai netikėto. Lietuvos verslininkai iš prekybos centrų verslo Lietuvoje išspaudę praktiškai viską kas įmanoma.
Taip kad eiti dar tikrai yra kur. Tiesiog Prisma nusprendė, kad tai nėra jų prioritetas.
Comment
-
Tiesiog Prisma nusprendė, kad tai nėra jų prioritetas.
„Šių metų pradžioje pradėjome savo tarptautinės veiklos strategijos atnaujinimą. Jos metu priėjome išvadą, jog mūsų parduotuvių „Prisma“ rinkos dalis Latvijoje ir Lietuvoje nėra pakankama, kad artimiausioje ateityje mūsų veikla būtų pelningaPasak p. Vehvilaineno, užimti pakankamą papildomą rinkos dalį natūraliai plečiant verslą ateinančiais metais būtų labai sunku.
„Pastaraisiais metais mažmenininkai daug investavo abiejose šalyse, todėl mažmeninių parduotuvių plotas kvadratiniais metrais, atsižvelgiant į gyventojų skaičių ir vartotojų perkamąją galią, jau yra gana didelis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip Lietuvos retail rinka kokybiniu požiūriu yra gana smarkiai atsilikusi, lyginant su ES lyderiais. Taip pat ir lyginant su Lenkija. Tai spausti dar tikrai yra ką. Aišku didžioji dalis to priklauso nuo perkamosios galios, kuri Lietuvoje išlieka gana žema. Bet priklauso ir nuo pirkėjų sąmoningumo bei išsilavinimo, kas Lietuvoje irgi tebėra žemame lygyje.
Taip kad eiti dar tikrai yra kur. Tiesiog Prisma nusprendė, kad tai nėra jų prioritetas.
Aišku čia tik mano asmeninė nuomonė, paremta mano neypatinga patirtimi. Jeigu norėtumėm rimčiau sulyginti, tai reikėtų daryti specialų tyrimą ir aplankyti daug įvairiose šalyse esančių p.c..Paskutinis taisė Čikupakas; 2017.05.03, 12:12.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąO ir pati prisma šiose srityse nebuvo niekuo geresnė.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąManau, kad Lietuvos prekybos centrų pasiūla visiškai patenkina vidutinio Lietuvos vartotojo poreikius. Kalbant apie produktų įvairovę, aptarnavimo kokybę ir panašius niunausus pagrindiniuose p.c. - maxima, iki, norfa tai irgi nematau jokio kitų ES valstybių p.centrų pranašumo. O ir pati prisma šiose srityse nebuvo niekuo geresnė.
Aišku čia tik mano asmeninė nuomonė, paremta mano neypatinga patirtimi. Jeigu norėtumėm rimčiau sulyginti, tai reikėtų daryti specialų tyrimą ir aplankyti daug įvairiose šalyse esančių p.c..
Pavyzdžiui, kaip sakai, nematome kitų rinkų prakybos centrų pranašumų ar skirtumų. Skirtumai ir tuo pačiu potencialūs pranašumai yra ir jie labai ryškūs: aptarnavimo kultūra, queue management (ypač bjauri Lietuviškų supermarketų problema), premium produktų pasirinkimas, segmentavimas, mažų supermarketųniša ir t.t. Tik keli pavyzdžiai (galima prigalvoti daugiau), kurie šiandien labai smarkiai skiria Lietuvą nuo ES supermarketų lyderių (Prancūzijos, UK, Lenkijos).
Dar neriektų pamiršti, kad klijentų lūkesčiai gali keistis ir dėl pačių prekybininkų veiksmų: visų pirma marketingo strategijos ir komunikacijos.Paskutinis taisė John; 2017.05.03, 13:32.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš labai atsargiai vertinu terminus kaip "tenkina poreikius" arba "atsižvelgiame į savo kijentų lūkesčius". Čia toks kaip ir mandagus pasakymas, kad mūsų klijentams kol kas tinka ir antrarūšės prekės bei atitionkamas aptarnavimas. Tai labai reliatyvūs dalykai, kurie gali keistis priklausomai nuo aplinkybių. Viena tų aplinkybių yra klijentų sąmoningumas ir išprusimas. Kita svarbi aplinkybė - perkamoji galia. Tie poreikiai gali keistis ir jie keisis su laiku. Pirmieji tai supratę išloš labiausiai.
Pavyzdžiui, kaip sakai, nematome kitų rinkų prakybos centrų pranašumų ar skirtumų. Skirtumai ir tuo pačiu potencialūs pranašumai yra ir jie labai ryškūs: aptarnavimo kultūra, queue management (ypač bjauri Lietuviškų supermarketų problema), premium produktų pasirinkimas, segmentavimas, mažų supermarketųniša ir t.t. Tik keli pavyzdžiai (galima prigalvoti daugiau), kurie šiandien labai smarkiai skiria Lietuvą nuo ES supermarketų lydeirų (Prancūzijos, UK, Lenkijos).
Dar neriektų pamiršti, kad klijentų lūkesčiai gali keistis ir dėl pačių prekybininkų veiksmų: visų pirma marketingo strategijos ir komunikacijos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKlijentai. Kaip ir kaleimas/kalėmas
Comment
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDidelėse XXX Maximose arba Hyper Rimi premium prekių pasirinkimas tikrai nemažas, o dėl tų antrarūšių prekių, tai irgi kiekvieno pirkėjo pasirinkimas, ar pirkti optima sūrį ar kokį brangų prancūzišką.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVLKK. Enough said
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąPirmoji Lidl korporacijos auka.
Paskutinis taisė dsanto; 2017.05.03, 15:09.
Comment
Comment