Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gaila to, kad evoliucija eina link vieno-dviejų prekybos megatinklų. Prekyba lyg ir pati liberaliausia verslo šaka teoriškai turėjo būti. Jei dar įsteigs valstybinį (?) alkoholio prekybos monopolį, tai dar labiau ribos konkurenciją.
    Nemanau, kad čia kažkas liberalesnio nei bet kuriame kitame versle, užtat tai viena sudėtingiausių verslo šakų dėl parduodamų tūkstančių prekių rūšių ir taip pat viena mažiausiai pelningų.
    Flickr

    Comment


      Prisma su keturiomis parduotuvėmis konkurencijos požiūriu nieko nevaidino. Kadangi traukiasi ir iš Latvijos, vadinasi, ne tiek Lietuvos rinka kalta, kiek Prisma strategija. Iš pat pradžių jiems nelabai sekėsi, tai reikėjo kažką keisti su kainomis/asortimentu bei mėginti sparčiau plėstis (iki Lidl atėjimo laiko ir sklypų buvo ).
      Paskutinis taisė senasnamas; 2017.05.03, 10:11.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Gaila to, kad evoliucija eina link vieno-dviejų prekybos megatinklų. Prekyba lyg ir pati liberaliausia verslo šaka teoriškai turėjo būti. Jei dar įsteigs valstybinį (?) alkoholio prekybos monopolį, tai dar labiau ribos konkurenciją.
        O kas kaltas? Aplinka? Gal pati Prisma nesugebėjo prisitaikyti prie rinkos? Juk su šautuvu pirkėjų niekas nevaro į kitus tinklus. O pirkėjai ir yra verslo variklis.

        Comment


          Nepasakyčiau, kad čia kažkas labai netikėto. Lietuvos verslininkai iš prekybos centrų verslo Lietuvoje išspaudę praktiškai viską kas įmanoma.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Gaila ko, kad nebebus galima nusipirkti brangaus suomiško sviesto? Bet kokiu atveju tokių nėra daug, parduotuvėje dažniausiai vaiduoklius būdavo galima gaudyti, keista, kad dar taip pakankamai ilgai ištempė.
            Man asmeniškai gaila, nes dažnai einu, netoli namų, ir kad žmonių mažai tai man tik privalumas Aišku, tokia asmeninė parduotuvė negalėjo ilgai išsilaikyti

            Comment


              Nu kažkaip ženklai jau kurį laiką matėsi, tiek parduotuvių traukimasis, ir visą kitą. Bet kažkaip galvojau, kad dar metus pabus, bent Kaune Jonavos g. nes šalia stato 2 nemažus biurų kompleksus, tai pietų metu ir po darbo netrūktų žmonių, greičiausiai.

              Comment


                Parašė Malach Rodyti pranešimą
                Nu kažkaip ženklai jau kurį laiką matėsi, tiek parduotuvių traukimasis, ir visą kitą. Bet kažkaip galvojau, kad dar metus pabus, bent Kaune Jonavos g. nes šalia stato 2 nemažus biurų kompleksus, tai pietų metu ir po darbo netrūktų žmonių, greičiausiai.
                O tai kaip laikėsi Viršuliškių Prisma? Ten šalia irgi daug biurų.

                Comment


                  Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                  Nepasakyčiau, kad čia kažkas labai netikėto. Lietuvos verslininkai iš prekybos centrų verslo Lietuvoje išspaudę praktiškai viską kas įmanoma.
                  Šiaip Lietuvos retail rinka kokybiniu požiūriu yra gana smarkiai atsilikusi, lyginant su ES lyderiais. Taip pat ir lyginant su Lenkija. Tai spausti dar tikrai yra ką. Aišku didžioji dalis to priklauso nuo perkamosios galios, kuri Lietuvoje išlieka gana žema. Bet priklauso ir nuo pirkėjų sąmoningumo bei išsilavinimo, kas Lietuvoje irgi tebėra žemame lygyje.

                  Taip kad eiti dar tikrai yra kur. Tiesiog Prisma nusprendė, kad tai nėra jų prioritetas.

                  Comment


                    Tiesiog Prisma nusprendė, kad tai nėra jų prioritetas.
                    Jų strategija buvo pasyvi ir neaiški. Lidl atėjimas, matyt, pagreitino apsisprendimą. Suprato, kad geriausias metas plėstis jau praėjo. 4 parduotuvės per 8 metus yra per lėtai ir per mažai.
                    „Šių metų pradžioje pradėjome savo tarptautinės veiklos strategijos atnaujinimą. Jos metu priėjome išvadą, jog mūsų parduotuvių „Prisma“ rinkos dalis Latvijoje ir Lietuvoje nėra pakankama, kad artimiausioje ateityje mūsų veikla būtų pelninga
                    Pasak p. Vehvilaineno, užimti pakankamą papildomą rinkos dalį natūraliai plečiant verslą ateinančiais metais būtų labai sunku.
                    „Pastaraisiais metais mažmenininkai daug investavo abiejose šalyse, todėl mažmeninių parduotuvių plotas kvadratiniais metrais, atsižvelgiant į gyventojų skaičių ir vartotojų perkamąją galią, jau yra gana didelis.
                    Plačiau: http://vz.lt/prekyba/2017/05/03/pris...#ixzz4g0G41SZR

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Šiaip Lietuvos retail rinka kokybiniu požiūriu yra gana smarkiai atsilikusi, lyginant su ES lyderiais. Taip pat ir lyginant su Lenkija. Tai spausti dar tikrai yra ką. Aišku didžioji dalis to priklauso nuo perkamosios galios, kuri Lietuvoje išlieka gana žema. Bet priklauso ir nuo pirkėjų sąmoningumo bei išsilavinimo, kas Lietuvoje irgi tebėra žemame lygyje.

                      Taip kad eiti dar tikrai yra kur. Tiesiog Prisma nusprendė, kad tai nėra jų prioritetas.
                      Manau, kad Lietuvos prekybos centrų pasiūla visiškai patenkina vidutinio Lietuvos vartotojo poreikius. Kalbant apie produktų įvairovę, aptarnavimo kokybę ir panašius niunausus pagrindiniuose p.c. - maxima, iki, norfa tai irgi nematau jokio kitų ES valstybių p.centrų pranašumo. O ir pati prisma šiose srityse nebuvo niekuo geresnė.

                      Aišku čia tik mano asmeninė nuomonė, paremta mano neypatinga patirtimi. Jeigu norėtumėm rimčiau sulyginti, tai reikėtų daryti specialų tyrimą ir aplankyti daug įvairiose šalyse esančių p.c..
                      Paskutinis taisė Čikupakas; 2017.05.03, 12:12.

                      Comment


                        Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                        O ir pati prisma šiose srityse nebuvo niekuo geresnė.
                        Kad buvo - neužgrūsti praėjimai sandėliuojamomis prekėmis kaip maximoje.

                        Comment


                          Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                          Manau, kad Lietuvos prekybos centrų pasiūla visiškai patenkina vidutinio Lietuvos vartotojo poreikius. Kalbant apie produktų įvairovę, aptarnavimo kokybę ir panašius niunausus pagrindiniuose p.c. - maxima, iki, norfa tai irgi nematau jokio kitų ES valstybių p.centrų pranašumo. O ir pati prisma šiose srityse nebuvo niekuo geresnė.

                          Aišku čia tik mano asmeninė nuomonė, paremta mano neypatinga patirtimi. Jeigu norėtumėm rimčiau sulyginti, tai reikėtų daryti specialų tyrimą ir aplankyti daug įvairiose šalyse esančių p.c..
                          Aš labai atsargiai vertinu terminus kaip "tenkina poreikius" arba "atsižvelgiame į savo kijentų lūkesčius". Čia toks kaip ir mandagus pasakymas, kad mūsų klijentams kol kas tinka ir antrarūšės prekės bei atitinkamas aptarnavimas. Tai labai reliatyvūs dalykai, kurie gali keistis priklausomai nuo aplinkybių. Viena tų aplinkybių yra klijentų sąmoningumas ir išprusimas. Kita svarbi aplinkybė - perkamoji galia. Tie poreikiai gali keistis ir jie keisis su laiku. Pirmieji tai supratę išloš labiausiai.

                          Pavyzdžiui, kaip sakai, nematome kitų rinkų prakybos centrų pranašumų ar skirtumų. Skirtumai ir tuo pačiu potencialūs pranašumai yra ir jie labai ryškūs: aptarnavimo kultūra, queue management (ypač bjauri Lietuviškų supermarketų problema), premium produktų pasirinkimas, segmentavimas, mažų supermarketųniša ir t.t. Tik keli pavyzdžiai (galima prigalvoti daugiau), kurie šiandien labai smarkiai skiria Lietuvą nuo ES supermarketų lyderių (Prancūzijos, UK, Lenkijos).

                          Dar neriektų pamiršti, kad klijentų lūkesčiai gali keistis ir dėl pačių prekybininkų veiksmų: visų pirma marketingo strategijos ir komunikacijos.
                          Paskutinis taisė John; 2017.05.03, 13:32.

                          Comment


                            Parašė digital
                            OT - klientai, ne klijentai.
                            Klijentai. Kaip ir kaleimas/kalėmas

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Aš labai atsargiai vertinu terminus kaip "tenkina poreikius" arba "atsižvelgiame į savo kijentų lūkesčius". Čia toks kaip ir mandagus pasakymas, kad mūsų klijentams kol kas tinka ir antrarūšės prekės bei atitionkamas aptarnavimas. Tai labai reliatyvūs dalykai, kurie gali keistis priklausomai nuo aplinkybių. Viena tų aplinkybių yra klijentų sąmoningumas ir išprusimas. Kita svarbi aplinkybė - perkamoji galia. Tie poreikiai gali keistis ir jie keisis su laiku. Pirmieji tai supratę išloš labiausiai.

                              Pavyzdžiui, kaip sakai, nematome kitų rinkų prakybos centrų pranašumų ar skirtumų. Skirtumai ir tuo pačiu potencialūs pranašumai yra ir jie labai ryškūs: aptarnavimo kultūra, queue management (ypač bjauri Lietuviškų supermarketų problema), premium produktų pasirinkimas, segmentavimas, mažų supermarketųniša ir t.t. Tik keli pavyzdžiai (galima prigalvoti daugiau), kurie šiandien labai smarkiai skiria Lietuvą nuo ES supermarketų lydeirų (Prancūzijos, UK, Lenkijos).

                              Dar neriektų pamiršti, kad klijentų lūkesčiai gali keistis ir dėl pačių prekybininkų veiksmų: visų pirma marketingo strategijos ir komunikacijos.
                              Didelėse XXX Maximose arba Hyper Rimi premium prekių pasirinkimas tikrai nemažas, o dėl tų antrarūšių prekių, tai irgi kiekvieno pirkėjo pasirinkimas, ar pirkti optima sūrį ar kokį brangų prancūzišką.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Klijentai. Kaip ir kaleimas/kalėmas
                                http://www.vlkk.lt/konsultacijos/79-klientas

                                Comment


                                  VLKK. Enough said

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Didelėse XXX Maximose arba Hyper Rimi premium prekių pasirinkimas tikrai nemažas, o dėl tų antrarūšių prekių, tai irgi kiekvieno pirkėjo pasirinkimas, ar pirkti optima sūrį ar kokį brangų prancūzišką.
                                    Žinoma, kad yra kažkoks pasirinkimas. Visgi kalba eina apie lyginimą su kitomis rinkomis. Lyginant su labiau išsivysčiusiomis retail rinkomis, tokių prekių pasirinkimas Lietuvos supermarketuose yra labai kuklus.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      VLKK. Enough said
                                      Šiuo konkrečiu atveju VLKK yra OK. Tarptautiniuose žodžiuose j nenaudojame (klientas, stadionas), ne tarptautiniuose - naudojame (kalėjimas). Kodėl reikėtų rašyti atvirkščiai?

                                      Comment


                                        Pirmoji Lidl korporacijos auka.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Pirmoji Lidl korporacijos auka.
                                          Tiesiog pribaigė lavoną. Jei su humoru, tai primena šio šviesoforo "nuvertimą"

                                          Paskutinis taisė dsanto; 2017.05.03, 15:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X