Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kalvarijų/Žalgirio? Nors jei tiksliai, tai tuo metu ji vadinosi Media (kaip Minima/Media/Maxima prekės ženklo dalis pagal parduotuvių dydį). O pirmas Maxima pavadinimas turbėtų būti Mindaugo Maxima.
    Dėkui. Buvo mintis apie Kalvarijų/Žalgirio arba Pašilaičių.

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Gal tokia buvo Ekonomija Kareivių/Verkių apie 1992 m.
      Jau naujesnėse tarybinėse parduotuvėse buvo savitarna.
      Vilniaus prekybos pagrindą sudarė berods I-ojo Vilniaus prekybos tresto bazė. T.k. jo parduotuvės dar nepertvarkytos ("Papartis", "Lazdynai" ir kt.) į Maximas jau priklausė jiems.

      Comment


        Prisimenate, nuo ko prasidėjo „Maxima“? Nuo trijų parduotuvių prieš 25 metus

        ... 1992 m. tuometinė „Urdžia“, davusi pradžią šiandieninei „Maximai“, ir turėjusi vos 3 parduotuves Naugarduko, Sapiegos ir Grybo gatvėse Vilniuje, išaugo iki geriausiai žinomo prekybos tinklo Baltijos šalyse. Lietuvoje veiklą pradėjęs mažmeninės prekybos tinklas šiuo metu ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje turi daugiau kaip 500 parduotuvių, kuriose dirba apie 29 tūkst. darbuotojų.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment



          Išpardavimą paskelbusi elektroninė parduotuvė Zzz.lt nutraukia veiklą

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...kla-663-815578

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Išpardavimą paskelbusi elektroninė parduotuvė Zzz.lt nutraukia veiklą

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...kla-663-815578
            Neatlaikė konkurencijos prieš Barborą, kaip ir Freshmarket kažkada.
            Flickr

            Comment


              Pirma "Maxima" buvo atidaryta ~1998-9 metus Karoliniškėse. Veikia ten ir dabar. Maxima buvo kokybinis šuolis nuo kitų to tinklo parduotuvių.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Maxima buvo kokybinis šuolis nuo kitų to tinklo parduotuvių.
                Maxima buvo kokybinis šuolis nuo maximos tinkloo parduotuvių?

                Comment


                  Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
                  Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
                  Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom

                  IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
                    Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
                    Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom

                    IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.
                    O kaip yra su kainomis kasoje, kai jos neatitinka kainos ant lentynos? Ar nepakeičia kainos į tokią, kokia buvo ant lentynos? Ir ar visusoe supermarketuose vienodai? UK daugeliu atveju tiesiog išmuša tokią kainą, kokia yra ant lentynos, kad pirkėjai nekeltų triukšmo. O ir šiaip daugelis tinklų turi tokią oficialią policy ir darbuotojams prisakyta elgtis būtent taip t.y. kaina yra tokia, kokia parašyta ant lentynos (aišku sveiko proto ribose). Tokia logika būtų gera ne tik dėl pirkėjų, bet ir patiems parduotuvių darbuotojams paskata laiku pakeisti kainas (nes kitaip gautų lupt nuo managemento už blogą darbo atlikimą t.y. kainų nepakeitimą laiku, dėl ko parduotuvė gautų nuostolį). Dabar, panašu, visa tai perkeliama ant pirkėjo, nes velniop gerą servisą.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
                      Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
                      Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom

                      IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.
                      Reikia imti už gerklės ypač jei etiketėje neparašyta galiojimas. Maxima ir dar kitas tinklas buvo gavę baudas už kainų neatitikimą.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O kaip yra su kainomis kasoje, kai jos neatitinka kainos ant lentynos? Ar nepakeičia kainos į tokią, kokia buvo ant lentynos? Ir ar visusoe supermarketuose vienodai? UK daugeliu atveju tiesiog išmuša tokią kainą, kokia yra ant lentynos, kad pirkėjai nekeltų triukšmo. O ir šiaip daugelis tinklų turi tokią oficialią policy ir darbuotojams prisakyta elgtis būtent taip t.y. kaina yra tokia, kokia parašyta ant lentynos (aišku sveiko proto ribose). Tokia logika būtų gera ne tik dėl pirkėjų, bet ir patiems parduotuvių darbuotojams paskata laiku pakeisti kainas (nes kitaip gautų lupt nuo managemento už blogą darbo atlikimą t.y. kainų nepakeitimą laiku, dėl ko parduotuvė gautų nuostolį). Dabar, panašu, visa tai perkeliama ant pirkėjo, nes velniop gerą servisą.
                        Man porą kartų pasitaikė kai lentynoje kaina yra X, o kasoje išmuša 1.1X (ir tai tikrai nebuvo personalo užmarštumas, nes tarp šitų atvėjų buvo kelių savaičių tarpas). Taip pat pasitaiko kai skelbiamos 20% nuolaidos tam tikrai prekių grupei, o konkrečiai prekei (dėl besibaigiančio galiojimo ar pažeistos pakuotės) suteikiama 50% nuolaida (t.y kaina turėtų būti tik 40% nuo pradinės). Kasoje "kompiuteris duoda tik 20% standartinę nuolaidą" (ir pamainos vadovę kvietė, bet niekaip negalėjo įveikti kompo). Todėl aš asmeniškai tą prekybos tinklą pamiršau.
                        Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Maxima buvo kokybinis šuolis nuo maximos tinkloo parduotuvių?
                          Maksima buvo vienintelė.
                          "Kitų tinklo parduotuvių" reikėtų suprasti - kad tų pačių savininkų valdomų parduotuvių. Kaip jos vadinosi tiksliai tuo metu - jau nepamenu - ar VP market, ar Vilniaus prekyba, ar Saulutė, ar T-Market, ar Taupa. Bet jų buvo santykinai nemažai.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Man porą kartų pasitaikė kai lentynoje kaina yra X, o kasoje išmuša 1.1X (ir tai tikrai nebuvo personalo užmarštumas, nes tarp šitų atvėjų buvo kelių savaičių tarpas). Taip pat pasitaiko kai skelbiamos 20% nuolaidos tam tikrai prekių grupei, o konkrečiai prekei (dėl besibaigiančio galiojimo ar pažeistos pakuotės) suteikiama 50% nuolaida (t.y kaina turėtų būti tik 40% nuo pradinės). Kasoje "kompiuteris duoda tik 20% standartinę nuolaidą" (ir pamainos vadovę kvietė, bet niekaip negalėjo įveikti kompo). Todėl aš asmeniškai tą prekybos tinklą pamiršau.
                            Tai, ką jūs čia parašėte yra vienas dažniausiai pasitaikančių error'ų parduotuvėse. Visur: Maximoje, Rimi, Iki, Lidl, Senukuose, Tesco, Waitrose, Boots, Walmart... žodžiu visur be išimties. Statistiškai nežinau, kur jų daugiau, bet iš patirties galiu pasakyti, kad panašiai yra visur. Tiek Lietuvoje, tiek UK ir tikriausiai visur kitur.

                            Ir taip, taip atsitinka beveik išimtinai dėl personalo užmaršumo (90%+ atvejų. Likę dėl kainų spausdinimo klaidų ar su POS susijusių įvesties klaidų). Vidutiniškai kiekvienoje parduotuvėje bet kuriuo metu yra nuo kelių iki 100+ neteisingai uždėtų kainų, priklausomai nuo parduotuvės dydžio. Aišku, niekada nesusidūręs ir tos srities neišmanantis pirkėjas jaučia nepasitenkinimą ir jam norėtųsi, kad tai būtų kažkas daugiau, nei elementari žmogiška klaida (prekybos tinklo konspiracija prieš jo gerovę, sukčiavimas, žydomasonų sąmokslas etc.), bet tai, deja, tėra paprasčiausios žmogiškos klaidos. Kaip ir visose kitose srityse. Tiesiog parduotuvėse nuolat reikia rankiniu būdu kaitalioti šimtus ar net tūkstančius kainų. Nebent kada nors bus visuotinai įvestos elektroninės kainos, kurios automatiškai atsinaujins iš duombazės. tada klaidų sumažės labai ženkliai, bet jų visvien liks dėl neteisingai suvestų duomenų į kompą. O jei keičiate supermarketą dėl tokių dalykų, tai teks tai daryti labai dažnai. Bent porą kartų per mėnesį
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tai, ką jūs čia parašėte yra vienas dažniausiai pasitaikančių error'ų parduotuvėse. Visur: Maximoje, Rimi, Iki, Lidl, Senukuose, Tesco, Waitrose, Boots, Walmart... žodžiu visur be išimties. Statistiškai nežinau, kur jų daugiau, bet iš patirties galiu pasakyti, kad panašiai yra visur. Tiek Lietuvoje, tiek UK ir tikriausiai visur kitur.
                              ...
                              O jei keičiate supermarketą dėl tokių dalykų, tai teks tai daryti labai dažnai. Bent porą kartų per mėnesį
                              Nors į parduotuves užsuku beveik kasdien, man tokie nelabai malonūs atvėjai (ir ne tik man - kartais laukiant eilėje prie kasos girdėjau kaip kiti pirkėjai sako tą patį) pasitaikydavo tik vienoje konkrečioje parduotuvėje.

                              Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Nors į parduotuves užsuku beveik kasdien, man tokie nelabai malonūs atvėjai (ir ne tik man - kartais laukiant eilėje prie kasos girdėjau kaip kiti pirkėjai sako tą patį) pasitaikydavo tik vienoje konkrečioje parduotuvėje.
                                Tiesiog nepastebite, nes arba elementariai pražiopsote barba neperkate prekių, kurios blogai pažymėtos (skirtingose parduotuvėse būna skirtingų niuansų). Bet esmės tai nekeičia.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Aš žinau, kaip koks prekybos tinklas žymi atpigintas prekes (vieni tiesiog priklijuoja lipduką 30%, 50%, 80%), kiti priklijuoja naują etiketę su bar-kodu šalią senos. Tuo labiau kad perkant 5-6 prekes (aš tiesiog nemėgstu apsipirkinėti savaitei į priekį) pastebėti kainos neatitikimą yra labai lengva.
                                  Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

                                  Comment


                                    Padariau tokią observaciją Lietuvos supermarketuose. Susijusią ne tiek su pačiais tinklais, bet labiau su pirkėjais ir visuomenės kultūra. Nors aišku supermarketai čia turi didžiausią prerogatyvą tai koreguoti.

                                    Turbūt daugelis žino, kad kai prie kasos atsiranda eilė, paprastai atidaroma kita kasa (bent jau Lidl tai gana skrupulingai daro, kiti irgi kartais daro pagal galimybes). Pardavėja arba garsiakalbis pirkėjams praneša, kad atidaryta nauja kasa. Įdomiausia, kas būna po to. Paprastai paskutinis eilėje buvęs pirkėjas visu greičiu pasileidžia prie naujai atidarytos kasos ir iš paskutinės vietos eilėje staiga atsiduria pirmoje vietoje. Voila! Visi kiti irgi panašiai pasikliauja savo kojų miklumu. Žodžiu, galioja Sovietinėje ir 90's Lietuvoje vešėję etiketo principas "kas pirmesnis, tas gudresnis". Nei pirkėjai, nei parduotuvės darbuotojai to kokiu nors būdu nesiima kontroliuoti.

                                    Kaip tokios situacijos veikia UK, Vokietijoje, Nyderlanduose ar panašiose šalyse: pasigirdus pranešimui apie naujai atidaromą kasą ir pirkėjams susižvalgius, kad reikia eiti prie naujos kasos, paprastai pirkėjai patys tarpusavyje išsiaiškina, kuris buvo arčiausiai kasos ir tam pirkėjui užleidžiama pirmoji vieta prie naujai atidarytos kasos. Tas, kuris buvo paskutinis eilėje, ir prie naujos kasos lieka paskutinis (arba tiesiog lieka laukti apmažėjusiose eilėje, kaip jau jam patinka).

                                    Alternatyviu aveju, parduotuvės darbuotojas pats prieina prie artimiausios laukiančiųjų eilės ir diskretiškai kreipiasi į pirkėjus, paaiškindamas, kad atsidarė nauja kasa ir pasiūlantis kuriam nors pirkėjui pirmam pereiti prie naujos kasos. Tai niekada nebūna paskutinis eilėje laukiantis žmogus.

                                    Įdomu, ar sulauksime kada nors dienos Lietuvos supermarketuose, kai nebegalios iš Tarybmečio atėję "kiekvienas už save" ir "kas pirmesnis tas gudresnis" principai, o žmonės ims elgtis ne kaip beždžioniukai iš zoologijos sodo (arba Vilijampolės), o kaip normalūs europiečiai?
                                    Paskutinis taisė John; 2017.07.12, 12:02.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Kultūringa, bet nelabai logiška . Tie, kurie jau stovi arčiau kasos, jiems nelabai yra prasmės eiti į naujai atidarytą kasą, nes ir taip greitai bus aptarnauti. O stovinčiam eilės gale, prasmės yra. Be to, dėl naujai atidarytos kasos konkuruoja pirkėjai nebūtinai iš vienos eilės. Tai čia turbūt sudėtingas reikalas sudaryti tą naują eilę, kad niekas nesijaustų nuskriaustas. Lietuvoje tai viskas vyksta greičiau ir paprasčiau .

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Kultūringa, bet nelabai logiška . Tie, kurie jau stovi arčiau kasos, jiems nelabai yra prasmės eiti į naujai atidarytą kasą, nes ir taip greitai bus aptarnauti. O stovinčiam eilės gale, prasmės yra. Be to, dėl naujai atidarytos kasos konkuruoja pirkėjai nebūtinai iš vienos eilės. Tai čia turbūt sudėtingas reikalas sudaryti tą naują eilę, kad niekas nesijaustų nuskriaustas. Lietuvoje tai viskas vyksta greičiau ir paprasčiau .
                                        Logiška vien jau tuo, kad nepalaikoma lipimo per galvas kultūra, kuri pas mus išsibujojusi visose gyvenimo sferose. Jei nematai logikos keisti eilę, tai patrauki pečiais ir lieki savo eilėje, kaip civilizuotas homo sapiens.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Kultūringa, bet nelabai logiška . Tie, kurie jau stovi arčiau kasos, jiems nelabai yra prasmės eiti į naujai atidarytą kasą, nes ir taip greitai bus aptarnauti. O stovinčiam eilės gale, prasmės yra. Be to, dėl naujai atidarytos kasos konkuruoja pirkėjai nebūtinai iš vienos eilės. Tai čia turbūt sudėtingas reikalas sudaryti tą naują eilę, kad niekas nesijaustų nuskriaustas. Lietuvoje tai viskas vyksta greičiau ir paprasčiau .
                                          Logika yra, nors kažkodėl bandot jai prieštarauti, naudodamas nelogiškus argumentus

                                          Šiuo atveju Lietuvoje viskas nevyksta greičiau ir paprasčiau, o tiesiog necivilizuočiau. Man tai primena, kaip žmonės lipdavo (gal ir dabar taip tebelipa?) į autobusus, kai dirbdami alkūnėmis stengdavosi kuo greičiau įšokti vidų ir užsiimti patogesnę sėdimą vietą užuot normaliai sulipę ir atsisėdę. Tiesiog senas iš Tarybmečio atėjęs elgesio naratyvas, kai ką nors galėjai gauti tik tuo atveju, jei per jėgą prasigrūdai pirmas, nes paskutiniam eilėje galėjo ir nebelikti. Tuomet tai buvo logika, nes rinktis reikėjo tarp kažko (pvz. dešros ant pietų stalo) ir nieko. Dabar taip nėra. Dabar turim visą reikalingą infrastruktūrą ir gėrybes. Bet kažkodėl elgiamės taip, lyg vis dar būtų Tarybmečio "deficitas".
                                          Paskutinis taisė John; 2017.07.12, 13:03.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X