Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
    Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
    Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom

    IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
      Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
      Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom

      IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.
      O kaip yra su kainomis kasoje, kai jos neatitinka kainos ant lentynos? Ar nepakeičia kainos į tokią, kokia buvo ant lentynos? Ir ar visusoe supermarketuose vienodai? UK daugeliu atveju tiesiog išmuša tokią kainą, kokia yra ant lentynos, kad pirkėjai nekeltų triukšmo. O ir šiaip daugelis tinklų turi tokią oficialią policy ir darbuotojams prisakyta elgtis būtent taip t.y. kaina yra tokia, kokia parašyta ant lentynos (aišku sveiko proto ribose). Tokia logika būtų gera ne tik dėl pirkėjų, bet ir patiems parduotuvių darbuotojams paskata laiku pakeisti kainas (nes kitaip gautų lupt nuo managemento už blogą darbo atlikimą t.y. kainų nepakeitimą laiku, dėl ko parduotuvė gautų nuostolį). Dabar, panašu, visa tai perkeliama ant pirkėjo, nes velniop gerą servisą.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
        Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
        Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom

        IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.
        Reikia imti už gerklės ypač jei etiketėje neparašyta galiojimas. Maxima ir dar kitas tinklas buvo gavę baudas už kainų neatitikimą.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          O kaip yra su kainomis kasoje, kai jos neatitinka kainos ant lentynos? Ar nepakeičia kainos į tokią, kokia buvo ant lentynos? Ir ar visusoe supermarketuose vienodai? UK daugeliu atveju tiesiog išmuša tokią kainą, kokia yra ant lentynos, kad pirkėjai nekeltų triukšmo. O ir šiaip daugelis tinklų turi tokią oficialią policy ir darbuotojams prisakyta elgtis būtent taip t.y. kaina yra tokia, kokia parašyta ant lentynos (aišku sveiko proto ribose). Tokia logika būtų gera ne tik dėl pirkėjų, bet ir patiems parduotuvių darbuotojams paskata laiku pakeisti kainas (nes kitaip gautų lupt nuo managemento už blogą darbo atlikimą t.y. kainų nepakeitimą laiku, dėl ko parduotuvė gautų nuostolį). Dabar, panašu, visa tai perkeliama ant pirkėjo, nes velniop gerą servisą.
          Man porą kartų pasitaikė kai lentynoje kaina yra X, o kasoje išmuša 1.1X (ir tai tikrai nebuvo personalo užmarštumas, nes tarp šitų atvėjų buvo kelių savaičių tarpas). Taip pat pasitaiko kai skelbiamos 20% nuolaidos tam tikrai prekių grupei, o konkrečiai prekei (dėl besibaigiančio galiojimo ar pažeistos pakuotės) suteikiama 50% nuolaida (t.y kaina turėtų būti tik 40% nuo pradinės). Kasoje "kompiuteris duoda tik 20% standartinę nuolaidą" (ir pamainos vadovę kvietė, bet niekaip negalėjo įveikti kompo). Todėl aš asmeniškai tą prekybos tinklą pamiršau.
          Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Maxima buvo kokybinis šuolis nuo maximos tinkloo parduotuvių?
            Maksima buvo vienintelė.
            "Kitų tinklo parduotuvių" reikėtų suprasti - kad tų pačių savininkų valdomų parduotuvių. Kaip jos vadinosi tiksliai tuo metu - jau nepamenu - ar VP market, ar Vilniaus prekyba, ar Saulutė, ar T-Market, ar Taupa. Bet jų buvo santykinai nemažai.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Man porą kartų pasitaikė kai lentynoje kaina yra X, o kasoje išmuša 1.1X (ir tai tikrai nebuvo personalo užmarštumas, nes tarp šitų atvėjų buvo kelių savaičių tarpas). Taip pat pasitaiko kai skelbiamos 20% nuolaidos tam tikrai prekių grupei, o konkrečiai prekei (dėl besibaigiančio galiojimo ar pažeistos pakuotės) suteikiama 50% nuolaida (t.y kaina turėtų būti tik 40% nuo pradinės). Kasoje "kompiuteris duoda tik 20% standartinę nuolaidą" (ir pamainos vadovę kvietė, bet niekaip negalėjo įveikti kompo). Todėl aš asmeniškai tą prekybos tinklą pamiršau.
              Tai, ką jūs čia parašėte yra vienas dažniausiai pasitaikančių error'ų parduotuvėse. Visur: Maximoje, Rimi, Iki, Lidl, Senukuose, Tesco, Waitrose, Boots, Walmart... žodžiu visur be išimties. Statistiškai nežinau, kur jų daugiau, bet iš patirties galiu pasakyti, kad panašiai yra visur. Tiek Lietuvoje, tiek UK ir tikriausiai visur kitur.

              Ir taip, taip atsitinka beveik išimtinai dėl personalo užmaršumo (90%+ atvejų. Likę dėl kainų spausdinimo klaidų ar su POS susijusių įvesties klaidų). Vidutiniškai kiekvienoje parduotuvėje bet kuriuo metu yra nuo kelių iki 100+ neteisingai uždėtų kainų, priklausomai nuo parduotuvės dydžio. Aišku, niekada nesusidūręs ir tos srities neišmanantis pirkėjas jaučia nepasitenkinimą ir jam norėtųsi, kad tai būtų kažkas daugiau, nei elementari žmogiška klaida (prekybos tinklo konspiracija prieš jo gerovę, sukčiavimas, žydomasonų sąmokslas etc.), bet tai, deja, tėra paprasčiausios žmogiškos klaidos. Kaip ir visose kitose srityse. Tiesiog parduotuvėse nuolat reikia rankiniu būdu kaitalioti šimtus ar net tūkstančius kainų. Nebent kada nors bus visuotinai įvestos elektroninės kainos, kurios automatiškai atsinaujins iš duombazės. tada klaidų sumažės labai ženkliai, bet jų visvien liks dėl neteisingai suvestų duomenų į kompą. O jei keičiate supermarketą dėl tokių dalykų, tai teks tai daryti labai dažnai. Bent porą kartų per mėnesį
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Tai, ką jūs čia parašėte yra vienas dažniausiai pasitaikančių error'ų parduotuvėse. Visur: Maximoje, Rimi, Iki, Lidl, Senukuose, Tesco, Waitrose, Boots, Walmart... žodžiu visur be išimties. Statistiškai nežinau, kur jų daugiau, bet iš patirties galiu pasakyti, kad panašiai yra visur. Tiek Lietuvoje, tiek UK ir tikriausiai visur kitur.
                ...
                O jei keičiate supermarketą dėl tokių dalykų, tai teks tai daryti labai dažnai. Bent porą kartų per mėnesį
                Nors į parduotuves užsuku beveik kasdien, man tokie nelabai malonūs atvėjai (ir ne tik man - kartais laukiant eilėje prie kasos girdėjau kaip kiti pirkėjai sako tą patį) pasitaikydavo tik vienoje konkrečioje parduotuvėje.

                Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Nors į parduotuves užsuku beveik kasdien, man tokie nelabai malonūs atvėjai (ir ne tik man - kartais laukiant eilėje prie kasos girdėjau kaip kiti pirkėjai sako tą patį) pasitaikydavo tik vienoje konkrečioje parduotuvėje.
                  Tiesiog nepastebite, nes arba elementariai pražiopsote barba neperkate prekių, kurios blogai pažymėtos (skirtingose parduotuvėse būna skirtingų niuansų). Bet esmės tai nekeičia.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Aš žinau, kaip koks prekybos tinklas žymi atpigintas prekes (vieni tiesiog priklijuoja lipduką 30%, 50%, 80%), kiti priklijuoja naują etiketę su bar-kodu šalią senos. Tuo labiau kad perkant 5-6 prekes (aš tiesiog nemėgstu apsipirkinėti savaitei į priekį) pastebėti kainos neatitikimą yra labai lengva.
                    Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

                    Comment


                      Padariau tokią observaciją Lietuvos supermarketuose. Susijusią ne tiek su pačiais tinklais, bet labiau su pirkėjais ir visuomenės kultūra. Nors aišku supermarketai čia turi didžiausią prerogatyvą tai koreguoti.

                      Turbūt daugelis žino, kad kai prie kasos atsiranda eilė, paprastai atidaroma kita kasa (bent jau Lidl tai gana skrupulingai daro, kiti irgi kartais daro pagal galimybes). Pardavėja arba garsiakalbis pirkėjams praneša, kad atidaryta nauja kasa. Įdomiausia, kas būna po to. Paprastai paskutinis eilėje buvęs pirkėjas visu greičiu pasileidžia prie naujai atidarytos kasos ir iš paskutinės vietos eilėje staiga atsiduria pirmoje vietoje. Voila! Visi kiti irgi panašiai pasikliauja savo kojų miklumu. Žodžiu, galioja Sovietinėje ir 90's Lietuvoje vešėję etiketo principas "kas pirmesnis, tas gudresnis". Nei pirkėjai, nei parduotuvės darbuotojai to kokiu nors būdu nesiima kontroliuoti.

                      Kaip tokios situacijos veikia UK, Vokietijoje, Nyderlanduose ar panašiose šalyse: pasigirdus pranešimui apie naujai atidaromą kasą ir pirkėjams susižvalgius, kad reikia eiti prie naujos kasos, paprastai pirkėjai patys tarpusavyje išsiaiškina, kuris buvo arčiausiai kasos ir tam pirkėjui užleidžiama pirmoji vieta prie naujai atidarytos kasos. Tas, kuris buvo paskutinis eilėje, ir prie naujos kasos lieka paskutinis (arba tiesiog lieka laukti apmažėjusiose eilėje, kaip jau jam patinka).

                      Alternatyviu aveju, parduotuvės darbuotojas pats prieina prie artimiausios laukiančiųjų eilės ir diskretiškai kreipiasi į pirkėjus, paaiškindamas, kad atsidarė nauja kasa ir pasiūlantis kuriam nors pirkėjui pirmam pereiti prie naujos kasos. Tai niekada nebūna paskutinis eilėje laukiantis žmogus.

                      Įdomu, ar sulauksime kada nors dienos Lietuvos supermarketuose, kai nebegalios iš Tarybmečio atėję "kiekvienas už save" ir "kas pirmesnis tas gudresnis" principai, o žmonės ims elgtis ne kaip beždžioniukai iš zoologijos sodo (arba Vilijampolės), o kaip normalūs europiečiai?
                      Paskutinis taisė John; 2017.07.12, 12:02.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Kultūringa, bet nelabai logiška . Tie, kurie jau stovi arčiau kasos, jiems nelabai yra prasmės eiti į naujai atidarytą kasą, nes ir taip greitai bus aptarnauti. O stovinčiam eilės gale, prasmės yra. Be to, dėl naujai atidarytos kasos konkuruoja pirkėjai nebūtinai iš vienos eilės. Tai čia turbūt sudėtingas reikalas sudaryti tą naują eilę, kad niekas nesijaustų nuskriaustas. Lietuvoje tai viskas vyksta greičiau ir paprasčiau .

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Kultūringa, bet nelabai logiška . Tie, kurie jau stovi arčiau kasos, jiems nelabai yra prasmės eiti į naujai atidarytą kasą, nes ir taip greitai bus aptarnauti. O stovinčiam eilės gale, prasmės yra. Be to, dėl naujai atidarytos kasos konkuruoja pirkėjai nebūtinai iš vienos eilės. Tai čia turbūt sudėtingas reikalas sudaryti tą naują eilę, kad niekas nesijaustų nuskriaustas. Lietuvoje tai viskas vyksta greičiau ir paprasčiau .
                          Logiška vien jau tuo, kad nepalaikoma lipimo per galvas kultūra, kuri pas mus išsibujojusi visose gyvenimo sferose. Jei nematai logikos keisti eilę, tai patrauki pečiais ir lieki savo eilėje, kaip civilizuotas homo sapiens.

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Kultūringa, bet nelabai logiška . Tie, kurie jau stovi arčiau kasos, jiems nelabai yra prasmės eiti į naujai atidarytą kasą, nes ir taip greitai bus aptarnauti. O stovinčiam eilės gale, prasmės yra. Be to, dėl naujai atidarytos kasos konkuruoja pirkėjai nebūtinai iš vienos eilės. Tai čia turbūt sudėtingas reikalas sudaryti tą naują eilę, kad niekas nesijaustų nuskriaustas. Lietuvoje tai viskas vyksta greičiau ir paprasčiau .
                            Logika yra, nors kažkodėl bandot jai prieštarauti, naudodamas nelogiškus argumentus

                            Šiuo atveju Lietuvoje viskas nevyksta greičiau ir paprasčiau, o tiesiog necivilizuočiau. Man tai primena, kaip žmonės lipdavo (gal ir dabar taip tebelipa?) į autobusus, kai dirbdami alkūnėmis stengdavosi kuo greičiau įšokti vidų ir užsiimti patogesnę sėdimą vietą užuot normaliai sulipę ir atsisėdę. Tiesiog senas iš Tarybmečio atėjęs elgesio naratyvas, kai ką nors galėjai gauti tik tuo atveju, jei per jėgą prasigrūdai pirmas, nes paskutiniam eilėje galėjo ir nebelikti. Tuomet tai buvo logika, nes rinktis reikėjo tarp kažko (pvz. dešros ant pietų stalo) ir nieko. Dabar taip nėra. Dabar turim visą reikalingą infrastruktūrą ir gėrybes. Bet kažkodėl elgiamės taip, lyg vis dar būtų Tarybmečio "deficitas".
                            Paskutinis taisė John; 2017.07.12, 13:03.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Dar vienas nepaaiškinamas sveiku protu reiškinys tai grūdimasis prie pačio kasos prekių takelio. Apima toks jausmas, kad žmonės galvoja jog jų prekes kažkas kitas nusipirks ar tiesiog jos kažkur nuvažiuos. Pastaruoju metu net pradėjau eksperimentą daryt, tai rezultatai liūdinantys, nesuprantu nei ką jie galvoja, nei kaip jiems patogu, bet vos tik pavažiuoja takelis, tai nuolat tau kas nors į nugurą įsiremia ir stovi įsirėmę, jei pats nepasitrauki.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Padariau tokią observaciją Lietuvos supermarketuose. Susijusią ne tiek su pačiais tinklais, bet labiau su pirkėjais ir visuomenės kultūra. Nors aišku supermarketai čia turi didžiausią prerogatyvą tai koreguoti.

                                Turbūt daugelis žino, kad kai prie kasos atsiranda eilė, paprastai atidaroma kita kasa (bent jau Lidl tai gana skrupulingai daro, kiti irgi kartais daro pagal galimybes). Pardavėja arba garsiakalbis pirkėjams praneša, kad atidaryta nauja kasa. Įdomiausia, kas būna po to. Paprastai paskutinis eilėje buvęs pirkėjas visu greičiu pasileidžia prie naujai atidarytos kasos ir iš paskutinės vietos eilėje staiga atsiduria pirmoje vietoje. Voila! Visi kiti irgi panašiai pasikliauja savo kojų miklumu. Žodžiu, galioja Sovietinėje ir 90's Lietuvoje vešėję etiketo principas "kas pirmesnis, tas gudresnis". Nei pirkėjai, nei parduotuvės darbuotojai to kokiu nors būdu nesiima kontroliuoti.

                                Kaip tokios situacijos veikia UK, Vokietijoje, Nyderlanduose ar panašiose šalyse: pasigirdus pranešimui apie naujai atidaromą kasą ir pirkėjams susižvalgius, kad reikia eiti prie naujos kasos, paprastai pirkėjai patys tarpusavyje išsiaiškina, kuris buvo arčiausiai kasos ir tam pirkėjui užleidžiama pirmoji vieta prie naujai atidarytos kasos. Tas, kuris buvo paskutinis eilėje, ir prie naujos kasos lieka paskutinis (arba tiesiog lieka laukti apmažėjusiose eilėje, kaip jau jam patinka).

                                Alternatyviu aveju, parduotuvės darbuotojas pats prieina prie artimiausios laukiančiųjų eilės ir diskretiškai kreipiasi į pirkėjus, paaiškindamas, kad atsidarė nauja kasa ir pasiūlantis kuriam nors pirkėjui pirmam pereiti prie naujos kasos. Tai niekada nebūna paskutinis eilėje laukiantis žmogus.

                                Įdomu, ar sulauksime kada nors dienos Lietuvos supermarketuose, kai nebegalios iš Tarybmečio atėję "kiekvienas už save" ir "kas pirmesnis tas gudresnis" principai, o žmonės ims elgtis ne kaip beždžioniukai iš zoologijos sodo (arba Vilijampolės), o kaip normalūs europiečiai?
                                Ir čia taip kalba žmogus, kuris sakė, kad balsuotų už prisijungimą prie JAV, jei gerai pamenu. "Kiekvienas už save" ir "kas pirmesnis tas gudresnis" yra lygiai taip pat ir vakarietiški, amerikoniški principai. "Black Friday" etc

                                Comment


                                  Dėl kultūringumo nesiginčiju. Bet yra paradoksas, kad sovietmečiu, kai buvo propaguojama lygybė, buvo aršiai konkuruojama eilėse (laimi greičiausias ir stipriausias ), o Vakarų šalyse, kur vyksta nuožmi konkurencija versle ir darbe, tokiose smulkmenose kaip eilės taikomi socialistinės lygybės principai.
                                  Paskutinis taisė senasnamas; 2017.07.12, 13:41.

                                  Comment


                                    Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą

                                    Ir čia taip kalba žmogus, kuris sakė, kad balsuotų už prisijungimą prie JAV, jei gerai pamenu. "Kiekvienas už save" ir "kas pirmesnis tas gudresnis" yra lygiai taip pat ir vakarietiški, amerikoniški principai. "Black Friday" etc
                                    Labai klaidinga ir niekuo nepagrįsta nuomonė. Man neteko sutikti madagesnių ir nuoširdesnių žmonių už amerikiečius. Nors šiaip mandagumas, pagalba savo artimui ir elementarus civilizuotumas yra bendras Vakarų civilizacijos bruožas, kuris būdingas tiek Amerikai, tiek Vokietijai, tiek Italijai. Mes (tiksliau tokie, kaip jūs) gi vis dar tebesivadovaujame rusiškomis Tarybmečio panetkėmis ir to niekaip nesuprantame. Tokie žmonės nerodo posūkių, daužo autobusų stoteles ir perka butus Perkūnkiemyje, galvodami, kad gyvens "geroje vietoje"
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Dėl kultūringumo nesiginčiju. Bet yra paradoksas, kad sovietmečiu, kai buvo propaguojama lygybė, buvo aršiai konkuruojama eilėse (laimi greičiausias ir stipriausias ), o Vakarų šalyse, kur vyksta nuožmi konkurencija versle ir darbe, tokiose smulkmenose kaip eilės taikomi socialistinės lygybės principai.
                                      "Nuožmi konkurencija" darbe ir versle nereiškia, kad tai daroma necivilizuotai ar kaip nors panašiai, kaip vykdavo Sovietmečiu. Tai labai skirtingi dalykai. Konkuruodamas darbe su savo kolegomis Amerikoje nesistengi jų nustumti į šoną alkūne (už tai būsi alteistas iš darbo), bet aiškiai parodai savo privalumus ir jų trūkumus. Tai galima padaryti mandagiai ir civilizuotai. Dėl to nereiktų tapatinti Vakarietiškos konkurencijos su Tarybinėmis zonos panetkėmis.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        "Nuožmi konkurencija" darbe ir versle nereiškia, kad tai daroma necivilizuotai ar kaip nors panašiai, kaip vykdavo Sovietmečiu. Tai labai skirtingi dalykai. Konkuruodamas darbe su savo kolegomis Amerikoje nesistengi jų nustumti į šoną alkūne (už tai būsi alteistas iš darbo), bet aiškiai parodai savo privalumus ir jų trūkumus. Tai galima padaryti mandagiai ir civilizuotai. Dėl to nereiktų tapatinti Vakarietiškos konkurencijos su Tarybinėmis zonos panetkėmis.
                                        Neteko niekada parduotuvėje Lietuvoje stumdytis su alkūnėmis.

                                        http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=72989228
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Neteko niekada parduotuvėje Lietuvoje stumdytis su alkūnėmis.

                                          http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=72989228
                                          Taip būna, kai Amerika ir Vakarai yra pažįstami tik per Delfi (arba, dar blogiau, per visokius *.ru) straipsnius
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X