Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Nesinori tikėti duonos monopoliu.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Lipton arbata 25 pak. (irgi nuolatinė mano). Buvo 2.69 LTL, dabar - 1.49 EUR.
      91%!
      hmz, kazkaip nepamenu tokiu kainu

      Paimta iš http://www.rimi.lt/assets/upload/use...%2044-2013.pdf maximoj ir rimi tokiu dalykų kainos identiškos.

      Comment


        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
        As asmeniškai labai kainų neseku, bet ką perku, tai tikrai pabrango Maximoje, pvz makaronai Mega Di Cato, buvo 49 ct, dabar ar ne 79. Lašišų gabaliukai salotoms, buvo 1,10, dabar berods 1,37, o 1,10 gaunasi su ta jų akcija 20 proc pasirinktom prekėm. Manau kas seka kainas ir daugiau pavyzdžių pasakytų.
        Machima greičiausiai nusprendė, kad jai svarbiau pvz. mėsos pirkėjai ir nedidinti kainų jos pirkėjams, nei iš tos mažytės lentinėlės lašišos pirkėjams. Turtingiems nebus sunku susimokėti.
        Tai gali reikšti, arba machima bando išlaikyti pelną, arba apskritai išsilaikyti.
        Su konkrečiai šiais makaronais nieko negaliu pasakyti, bet matyt, kad machimai vėlgi ne tu svarbiausias su savo pasirinkimu.
        Tiesiog machima bando pasiimti pinigus per kitas prekes, tikėdamasi, kad tų prekių pirkėjai vis tiek pirks, arba pradės pirkti kitas prekes arba teks su tais pirkėjais atsisveikinti.
        Paskutinis taisė andyour; 2017.02.22, 14:21.

        Comment


          Parašė Lunar Rodyti pranešimą
          hmz, kazkaip nepamenu tokiu kainu
          Atvaizdas

          Paimta iš http://www.rimi.lt/assets/upload/use...%2044-2013.pdf maximoj ir rimi tokiu dalykų kainos identiškos.
          Arbatos kilogramas šiame pakelyje 106eur Kai arbatos kaina sukasi kažkur ties 15eur/1kg
          Machima taip ir pagalvojo, jeigu žmonės permoka 7 kartus, vadinasi jie ant tiek tingi ir tai gali sau leisti, tada jie tikriausiai nesupyks jei susimokės papildomą kokį euriuką.
          Paskutinis taisė andyour; 2017.02.22, 14:19.

          Comment


            Ten dar lito laikai, tai 106LT

            Comment


              /\ Tada dar ne tragedija

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                Machima greičiausiai nusprendė, kad jai svarbiau pvz. mėsos pirkėjai ir nedidinti kainų jos pirkėjams, nei iš tos mažytės lentinėlės lašišos pirkėjams. Turtingiems nebus sunku susimokėti.
                Tai gali reikšti, arba machima bando išlaikyti pelną, arba apskritai išsilaikyti.
                Su konkrečiai šiais makaronais nieko negaliu pasakyti, bet matyt, kad machimai vėlgi ne tu svarbiausias su savo pasirinkimu.
                Tiesiog machima bando pasiimti pinigus per kitas prekes, tikėdamasi, kad tų prekių pirkėjai vis tiek pirks, arba pradės pirkti kitas prekes arba teks su tais pirkėjais atsisveikinti.
                Gali būti, bet sutapimas geras, kad prabrango lygiai tiek, kiek gali gauti nuolaidą pasirinkęs tą 1/10 prekę, nors ta prekė jau N metų kainos nekeitė.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  O kaip akcijinės kainos maximoje? Man rodos visada vienos geriausių.
                  Gali būti. Bet jie to į savo kainos garantiją neįtraukia.

                  Esmė manau ta, kad kainas sekantys pirkėjai eina pirkti konkrečios prekės ten, kur tuo metu akcija (supermarketai didžiuosiuose miestuose dažnai stovi vienas šalia kito). Arba eidami į vieną pamėgtą supermarketą koncentruojasi į akcijines prekes.

                  Tai neakcijinių prekių kainų lyginimas kaip ir nelabai turi prasmės, nes tas, kuris nori mokėti mažiau, pirks tą kefyrą, kuriam yra 30% nuolaida, nepriklausomai nuo brando. O tas, kuris visada perka tik konkretų mėgstamo brand'o kefyrą, tikriausiai net nežino, kiek jis kainuoja ir jam tokios Maximos kainos garantijos nerūpi.

                  Ir tik labai nedidelė dalis pirkėjų renkasi kefyrą pagal jo neakcijinę kainą.

                  Kitaip tariant, Maxima pataikauja pirkėjų grupei, kurios tiesiog nėra. Užtat kaip reklama tai gali suveikti, nes tokios žinutės psichologija gana aiški - mes tokie pigūs, kad garantuojamas prekių kainų mažumą. O kas parašyta po žvaigždutė, nueina į antrą planą, nors būtent tai yra svarbiausia.

                  Comment


                    Apskritai reikia panagrinėti, kodėl mažėja pirkėjų Maximoje. Panašu, kad dėl Lidl labiausiai pralošia Maxima, o ne Norfa. Gal dėl to, kad šie pirkėjai orientuojasi į kokybiškas prekes už prieinamą kainą? Norfa siūlo mažas kainas, bet kokybę ne visuomet. Lidl siūlo kokybiškas prekes už mažesnes kainas.

                    Dar reikėtų nepamiršti, kad Maximos įvaizdis sugadintas dėl jų pačių godumo. Pradedant plaunamomis mišrainėmis, kepamais pasenusiais mėsos gaminiais, „atšviežinamomis” (pakeičiant galiojimo datą) pasibaigusio galiojimo prekėmis, baigiant prieš akcijas dirbtinai pakeliamomis kainomis (bendradarbė turėjo konkretų atvejį su žaislu). Lidl tokiomis nesąmonėmis neužsiiminėja, tad tai irgi jų pliusas.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Apskritai reikia panagrinėti, kodėl mažėja pirkėjų Maximoje. Panašu, kad dėl Lidl labiausiai pralošia Maxima, o ne Norfa. Gal dėl to, kad šie pirkėjai orientuojasi į kokybiškas prekes už prieinamą kainą? Norfa siūlo mažas kainas, bet kokybę ne visuomet. Lidl siūlo kokybiškas prekes už mažesnes kainas.

                      Dar reikėtų nepamiršti, kad Maximos įvaizdis sugadintas dėl jų pačių godumo. Pradedant plaunamomis mišrainėmis, kepamais pasenusiais mėsos gaminiais, „atšviežinamomis” (pakeičiant galiojimo datą) pasibaigusio galiojimo prekėmis, baigiant prieš akcijas dirbtinai pakeliamomis kainomis (bendradarbė turėjo konkretų atvejį su žaislu). Lidl tokiomis nesąmonėmis neužsiiminėja, tad tai irgi jų pliusas.
                      Iš kur žinot, kad nežsiiminėja?
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Iš kur žinot, kad nežsiiminėja?
                        Įrodykit priešingai, kad užsiiminėja. Mano paminėti faktai apie Maximą yra girdėti iš darbuotojų.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Iš kur žinot, kad nežsiiminėja?
                          Lidl tikrai neprisidenginėja neįgaliųjų organizacijomis, bandydami pavogti keliasdešimt milijonų iš valstybės.

                          Comment


                            Gal tikslinga atnaujinti šios temos apklausą, įtraukiant Lidl?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Gal tikslinga atnaujinti šios temos apklausą, įtraukiant Lidl?
                              Arba pasklebti naują su pirmo pasirinkimo ir antro. Nemanau, kad kas nors vaikšto tik į vieną
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Iš kur žinot, kad nežsiiminėja?
                                Jis Lidl agentas

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Lidl tikrai neprisidenginėja neįgaliųjų organizacijomis, bandydami pavogti keliasdešimt milijonų iš valstybės.
                                  Kai Lidl pasaulyje taps monopoliu, nebereikės prisidenginėti niekuo, tiesiog atvirai

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Kai Lidl pasaulyje taps monopoliu, nebereikės prisidenginėti niekuo, tiesiog atvirai
                                    Netaps, kol bus Aldi.

                                    Comment


                                      Kažkaip prisiminiau, kad prieš Lidl atėjimą Maxima buvo atpiginusi 1000 ar 2000 prekių. Prie jų buvo lipdukai "Atpigo". Bet tai juk neišgelbėjo nuo klientų mažėjimo. Praėjo laikas ir pasimiršo tie atpiginimai.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Kažkaip prisiminiau, kad prieš Lidl atėjimą Maxima buvo atpiginusi 1000 ar 2000 prekių. Prie jų buvo lipdukai "Atpigo". Bet tai juk neišgelbėjo nuo klientų mažėjimo. Praėjo laikas ir pasimiršo tie atpiginimai.
                                        Atėjo nauja Maxima vadovė pavarde Mayday, tai tikriausiai davė įsakymus vadybai: "arba kažką - arba lauk" ...

                                        Comment


                                          gal kas girdejo apie rimi-iki susijungima? kažka iš naujasniu straipsniu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X