Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kaimas ar miestas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    O jeigu priemiestis yra lengvai pasiekiamas VT, o darbo vieta netoli namų?
    Nesu tikras ar supratau klausima As ta pati lyg ir sakau, kad nesuprantu gyvenimo 30km uz miesto, bet suprantu jei priemiestis pasiekiamas VT. O jei dar ir lengvai pasiekiamas dar didesnis pliusas. Jei darbo vieta netoli namu dar vienas pliusas.

    Comment


      #42
      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Nesu tikras ar supratau klausima As ta pati lyg ir sakau, kad nesuprantu gyvenimo 30km uz miesto, bet suprantu jei priemiestis pasiekiamas VT. O jei dar ir lengvai pasiekiamas dar didesnis pliusas. Jei darbo vieta netoli namu dar vienas pliusas.
      Ko gero, aš paskubėjau užduoti klausimą. Supratau mintį.

      Comment


        #43
        Cia neseniai ziurejau sklypus prie Kauno, tiksliau dar Kaune. Na tai uz iki 10.000Lt uz ara gali rasti vietose pasiekiamose VT - Domeikava, Rokai, Neveronys ir panasios vietos. Na kiek ten sutaupysi pirkdamas sklypa 30km uz miesto, 50.000Lt kokia. Kiti namus statosi tokiose vietose uz 300.000Lt, tai bemba sumazink truputi samata namo ir tas pats iseis. Arba dar pridek islaidas kurui kasdiena, per kelis metus atsipirks tas sklypu skirtumas. O kur nepalyginamas gyvenimo kokybes skirtumas - vaikas su transportu gales vaziuot i mokykla, paciam nereikes kasdien jo vezinti, saves i darba vezinti ir viska kita. Kur dar psichologinis spaudimas, kad blemba, kad tik ko neprireiktu, nes vel teks 30 pirmyn atgal vaziuot. Kur dar socialinio gyvenimo smukdymas,kad ir kaip to nenoretu visi pripazint. Visgi jau reikia "issiruost" net ir su draugais susitikt paprasciausiai
        Suprantu zmones, kurie tai toli issikelia del to kaimo jausmo, bet visiem kitiem tai tiesiog kvaila taip daryti mano nuomone. Kiti isvis vos ne Kedainiu rajone iskuria ir i Kauna vazineja... Cia jau topai )
        Paskutinis taisė Gator; 2012.03.28, 02:24.

        Comment


          #44
          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Kazkoks absurdas gyventi 30km nuo miesto ir viska veikti mieste. Niekada nesupratau tokiu zmoniu, kurie perka namus taip toli. Jau geriau truputi mazesnis namas, bet sklypa pirkti arciau miesto, geriausiai, kad bent kazkoks miesto transportas grybsteltu ta sklypa. Kauno atveju tarkim bent kokiuose Neveronyse. Turbut vien ant kuro vazinejant 30km kasdiena po kelis kartus per kelis metus atsipirks sklypo kainu skirtumas. Nekalbant apie milziniska patoguma palyginus.
          Kai kuriems patinka rami ir neurbanizuota aplinka, nepatinka maltis po miestų gatves, kur nors važiuojant (pvz., apsipirkti).

          Tai būtų suprantama. Tik dalykas tas, kad Lietuvoje tai vargiai galioja. Vilnius (nekalbant apie kitus miestus) ir taip yra labai ramus ir beveik nekelia "miestietiškų" nepatogumų (išskyrus centrines Senamiesčio vietas ar kokį Gedimino prospektą) tokių kaip triukšmas, užterštumas, laiko sąnaudos norint kur nors išvažiuoti mašina ir pan. Iš Vilniaus (arba Kauno) centro mašina bet kuria kryptimi miestą gali palikti per kelias minutes... mokesčių už važinėjimą centre (kaip Londono Congestion Charge ar vokiškų Umwelt) irgi nėra. Oras ir taip vienas švaresnių visoje ES, o triukšmo ir norėdamas nelabai rasi. Todėl man labai keista, kai kas nors Lietuvoje sako, kad jiems nepatinka mieste, nes nenori "triukšmo" ir "šmetamųjų dujų" kvapo. Tų dalykų Lietuvos miestuose ir taip nėra.

          Taip pat, tokiuose miestuose, kaip Londonas ar Paryžius, absoliuti dauguma gyventojų tiesiog neišgalėtų nusipirkti buto (nekalbant apie namą) miesto centre ar netoli jo. Dėl to gyvena keliolika km nuo centro nuosavame namelyje. Lietuvos atveju gi tai nelabai galioja. Už panašią sumą kaip namas užmiestyje, gali nusipirkti gerą butą centre ar netoli jo.

          Gal tai iš Amerikos per filmus atėjęs iškreiptas supratimas, kad jei gyveni gerai, tai turi gyventi name (ne bute) už miesto? Tik kad Lietuvai tai visiškai negalioja dėl gana objektyvių priežasčių (mažas gyventojų tankis, menkai urbanizuoti net miestų centrai, kuriuose galima apgyvendinti bent dvigubai daugiau žmonių, nei gyvena dabar ir t.t.). Vilniuje situacija gana ekstremali. Pats stebėjausi, kiek pristatyta visokių namų kvartalų ir kvartalėlių prie A2 pakeliui į Panevėžį. Nors centre (Naujamiestyje ir šiaip kone visur, kur pažvelgsi) galima statyti ir statyti, nes iki šiol plyti daugybė nepanaudotos žemės, kurią galima (ir būtina) urbanizuoti.
          Paskutinis taisė John; 2012.03.28, 02:32.

          Comment


            #45
            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kai kuriems patinka rami ir neurbanizuota aplinka, nepatinka maltis po miestų gatves, kur nors važiuojant (pvz., apsipirkti).

            Tai būtų suprantama. Tik dalykas tas, kad Lietuvoje tai vargiai galioja. Vilnius (nekalbant apie kitus miestus) ir taip yra labai ramus ir beveik nekelia "miestietiškų" nepatogumų (išskyrus centrines Senamiesčio vietas ar kokį Gedimino prospektą) tokių kaip triukšmas, užterštumas, laiko sąnaudos norint kur nors išvažiuoti mašina ir pan. Iš Vilniaus (arba Kauno) centro mašina bet kuria kryptimi miestą gali palikti per kelias minutes... mokesčių už važinėjimą centre (kaip Londono Congestion Charge ar vokiškų Umwelt) irgi nėra. Oras ir taip vienas švaresnių visoje ES, o triukšmo ir norėdamas nelabai rasi. Todėl man labai keista, kai kas nors Lietuvoje sako, kad jiems nepatinka mieste, nes nenori "triukšmo" ir "šmetamųjų dujų" kvapo. Tų dalykų Lietuvos miestuose ir taip nėra.

            Taip pat, tokiuose miestuose, kaip Londonas ar Paryžius, absoliuti dauguma gyventojų tiesiog neišgalėtų nusipirkti buto (nekalbant apie namą) miesto centre ar netoli jo. Dėl to gyvena keliolika km nuo centro nuosavame namelyje. Lietuvos atveju gi tai nelabai galioja. Už panašią sumą kaip namas užmiestyje, gali nusipirkti gerą butą centre ar netoli jo.

            Gal tai iš Amerikos per filmus atėjęs iškreiptas supratimas, kad jei gyveni gerai, tai turi gyventi name (ne bute) už miesto? Tik kad Lietuvai tai visiškai negalioja dėl gana objektyvių priežasčių (mažas gyventojų tankis, menkai urbanizuoti net miestų centrai, kuriuose galima apgyvendinti bent dvigubai daugiau žmonių, nei gyvena dabar ir t.t.). Vilniuje situacija gana ekstremali. Pats stebėjausi, kiek pristatyta visokių namų kvartalų ir kvartalėlių prie A2 pakeliui į Panevėžį. Nors centre (Naujamiestyje ir šiaip kone visur, kur pažvelgsi) galima statyti ir statyti, nes iki šiol plyti daugybė nepanaudotos žemės, kurią galima (ir būtina) urbanizuoti.
            Kaip tai nėra triukšmo ir užterštumo? Jei gyveni visiškai šalia kokio Savavorių žiedo ar kitos pagrindinės tranzitinės gatvės, tai nei lango atsidarysi išsivėdinti, nei atsidaręs su žmonėmis viduje susikalbėsi. Londone manau tai netgi dar mažesnė problema, nes net ir centre nėra labai plačių greito eismo gatvių, o toliau nuo centro apskritai beveik kaip periferijoje jautiesi. Čia jau miesto tokia struktūra, nes seniau nebuvo vienas didelis centras, o susiformavo iš daug aplinkinių miestelių.
            Problemos yra biurokratinės, nors visur plyti laukai, bet žemės "nėra", arba ji neadekvačiai brangi, todėl ir statosi individualūs namai toli nuo miesto. Beje, čia ir kaina labai svarbi, pvz. Valakampiuose už sklypą reiktų sumokėti tokią sumą, už kurią gali už kelių ar keliolikos km. tame pačiame Nemenčinės plente soduose visą gerą namą pasistatyti.
            Dėl sprendimo kur gyventi, bute ar name, tai pvz. dviejų kambarių butas centre kainuoja kaip paprastas namas užmiestyje, vienam žmogui gyvenant aišku gal ir patogiau būtų, pvz. man, bet šeimai su vaikais turbūt nelabai. Gyvenančių tuose individuliuose namuose Ukmergės plante viengungių manau nelabai rastum.

            Triukšmo ir užterštumo žemėlapiai:

            http://aplinka.vilnius.lt/Maps/triuk..._auto_tr_1.jpg

            http://aplinka.vilnius.lt/Maps/oras/...ezonas/NO2.jpg
            Paskutinis taisė Lettered; 2012.03.28, 09:58.
            Flickr

            Comment


              #46
              Man geriau priemiestis +- 8 -10 km nuo miesto centro.

              Comment


                #47
                Man - miestas. Nes per 24metus praktiškai nė dienos negyvenau kitur, išskyrus 2 savaitės pas vienus giminaičius jų vasaros sodyboje 100km nuo Vilniaus. Vat ten pajutau tokį, galbūt keistą, bet visgi man nejaukų dalyką - išvedžiau šunį ~1h nakties pasivaikščioti. Einu tuo vieškeliu, tikėdamasis kad šuo atliks savo pareigas, bet ir jam () ir man kažkas keisto pasirodė...ogi TAMSU. neapšviesta.nesigirdi automobilių, pravažiuojančių troleibusų, vaikščiojančių žmonių, žodžiu, nejauki ramuma. Gal ir juokingai, bet tada buvo nejauku. Maždaug " pala pala..kur aš čia esu?".
                Nesu iš tų, kuriam gamta yra būtinybė ir ji apsprendžia gyvenimo kokybę ir/ar pasirinkimus, o žmonių masė niekada netrukdė. Ramybės ir miego niekad netrukdė pašaliniai dirgikliai, nors namas, kuriame gyvenu, yra prie pat gatvės.

                Prioritetas - atstumas iki darbo. Kuo greičiau jį pasiekiu (Vilnius visgi nėra megapolis), tuo man geriau. Įvertinus atstumus iki universiteto rūmų/darbo/namų, realiai tai laiko suėda nemažai, ypač jei važinėji viešuoju transportu. Plius - kuro sąnaudos. Čia svarbiausias dalykas yra visgi laikas.
                Kitas prioritetas yra banalus, bet...man yra svarbus atstumas iki pramogų centrų (senamiesčio/centro). Penktadienio vakarai, savaitgaliai. Prisiminus, kaip kai kurie klasiokai/grupiokai keikdavosi, jei norėdavo nusigauti iš Riešės iki centro ir kiek tai laiko užtrukdavo, taip pat, kad kartais būdavo visokių problemų su susisiekimu...
                Kitas dalykas, esu šioks toks tinginys kai tai susiję su namų tvarkymu. Tad jei riekėtų tvarkytis aplink namą greičiausiai apsileisčiau.
                Kiek turiu pažįstamų, gyvenančių net 20km nuo miesto, visi po kurio laiko pradėjo vardinti minusus. Didžiausia problema susisiekimas ir išlaidos kurui, ypač kai riekia vaikus vežioti po mokyklas, darželius, burelius. Kartais net taksi nevažiuoja. Tad žiūrėdamas į ateitį rinkčiausi miestą.
                Paskutinis taisė D.P; 2012.03.29, 00:08.

                Comment


                  #48
                  99% į mane ir mano poreikius, bei tinguma ir t.t Tik mano atveju nuo Kauno 1 val ir aš prie Vlkv tėvu namuose prie ežero esu. Aišku norisi šunį išvesti pradarius terasos duris, tai idealus variantas dvibutis, bet ai geriau pakeliauti, nei dar didinti paskolos dydį! Tėvai jau mano 60 perkopę, tai kiekvienas mūsų grįžimas šventė, o ir neaisku, kiek ilgai gyvens, taip, kad valanda tarp miesto ir ežero (kaimo) yra niekis, bet kiekvieną dieną pralakstyti po min 100 km per miestą prabanga ir laiko atžvilgiu ir piniginiu.

                  John, Kaune panašiai kaip Vilniuje, atrodo tiek tuščių vietų ar buvusių gamyklų teritorijų, kad tik statyk namų kvartalus, bet kainą dažnai reguliuoja nesąžiningi nt makleriai!
                  You've got one life! Live it!

                  Comment


                    #49
                    Brangstant degalams mažės automobilių, gal net jau taip ir vyksta. O kur dar laukia automobilių mokestis. Man triukšmas tiek neužknisa, kiek išmetamųjų dujų kvapas.

                    Comment


                      #50
                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      Brangstant degalams mažės automobilių, gal net jau taip ir vyksta. O kur dar laukia automobilių mokestis. Man triukšmas tiek neužknisa, kiek išmetamųjų dujų kvapas.
                      Kažin ar mažės, gyventi reikia vis tiek, tik kuras pasikeis į kokį bio ar apskritai elektrą.
                      Flickr

                      Comment


                        #51
                        /\ Manai, dauguma galės susimokėti po 10lt už litrą? Įdomu, kad nėra dar ES mokesčių už kubatūrą.

                        Comment


                          #52
                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          /\ Manai, dauguma galės susimokėti po 10lt už litrą?
                          Tiek nebus, naftos kainos visada svyruoja ciklais, niekas neleis iki tiek pakilti, nes ne tik, kad nebebūtų pinigų automobiliui išlaikyti, bet visa ekonomika dėl infliacijos užsilenktų.
                          Beto, atitinkamai ir VT brangų (ir dabar jau nori branginti).
                          Flickr

                          Comment


                            #53
                            Rinka reguliuoja naftos kainas, reikės ir bus Vienintelis būdas mažinti degalų kainą, tai mažinti miestuose automobilių kiekį.
                            Paskutinis taisė andyour; 2012.03.29, 00:47.

                            Comment


                              #54
                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              Rinka reguliuoja naftos kainas, reikės ir bus Vienintelis būdas mažinti degalų kainą, tai mažinti miestuose automobilių kiekį.
                              Kodėl reikia mažinti automobilių skaičių? Juk jau dabar važinėja eletromobiliai, dar visoks dirbtinis benzinas, biokuras. Didelės naftos kainos tik paskatins pereiti prie jų, arba tiesiog sumažės kaina. Niekas patogaus gyvenimo neatsisakys, tą priverstų nebent labai modernus VT.
                              Flickr

                              Comment


                                #55
                                /\ žmonės galėtų dažniau vaikščioti, o VT nėra toks jau prastas, jei pakeistų tuos senus "kibirus"

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  /\ žmonės galėtų dažniau vaikščioti, o VT nėra toks jau prastas, jei pakeistų tuos senus "kibirus"
                                  dar žmonės vietoj to, kad siūlytų "dažniau vaikščioti" galėtų galva galvoti, o ne pasakas sekti...

                                  Comment


                                    #57
                                    Pats su tėvais gyvenu Vilniuje, netoli Salininkų mikrorajono esančiuose soduose. Kaimynai per daug netriukšmauja, yra keletas sodininkų, kurie atvažiuoja tik vasarą. Artimiausia parduotuvė yra pačiuose Salininkuose (t.y. mažutė "Maxima", "Iki cento").
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kiti isvis vos ne Kedainiu rajone iskuria ir i Kauna vazineja... Cia jau topai )
                                      Kaip pirštu į akį - apie mane. Gimę ir užaugęs bute Šiauliuose, po to 11m Kaune. O dabar važinėju kasdien 45 km iš Kėdainių rajono į darbą. ir ką? Miestelis nemažas, tvarkingas ir ramus. Tvenkinys maudynėms - už 500m...Iki Kėdainių 12 km. Visas kelias nuo darbo iki namų - 33 km autostrada, 12 km tiesiu ir geru keliu. Kelionė trunka 30 min. Kiek trunka kelionė tų, kurie dirba tarkim Draugystės pr., o gyvena Šilainiuose? I darbą važiuoja 7.30, gryžta 17.30?

                                      Kainuoja kuras - taip, bet aš dabar turiu 24a žemės, namą su ūkiniu (kuriame dirbtuvės - mano hobis). Gatvelė rami, per dieną pravažiuoja 4-5 mašinos.

                                      Kaune gyvenau netoli savanorių prospekto. Vasarą donorai su britvomis ir dar didesni debilai su keturračiais be duslintuvų kelia tokį triukšmą, kad geriau nereikia... Gerai kad ne prie mano namo, bet vistiek, kasdien pravažiuodavau šiukšlių konteinerį, su kalnais šiukšlių, kurios išverstos bomžų ant žemės aplink konteinerį.

                                      O svarbiausia ko nebėra - rietenų ir apkalbų tarp daugiabučio gyventojų, dėl bendrų bendrijos reikalų.... Renovacijos, automobilių parkavimas prie namo ir panašūs marazmai jau praėjęs etapas man...

                                      Ir taip, už skirtumą, kurį sutaupiau pirkdamas tokio dydžio žemės plotą su namu ir ūkiniu, tokiu atstumu nuo kauno, o ne Kauno priemiestyje aš tikrai ilgai važinėsiu su taupiu dyzeliuku....
                                      Paskutinis taisė goolfietis; 2012.04.03, 13:43.
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        /\ žmonės galėtų dažniau vaikščioti, o VT nėra toks jau prastas, jei pakeistų tuos senus "kibirus"
                                        Kelias dienas reikėjo būti be automobilio, tai atrodo visi planai griūva, niekur nespėju ir pan. Aišku galima kankintis, bet labai nepatogu.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Kelias dienas reikėjo būti be automobilio, tai atrodo visi planai griūva, niekur nespėju ir pan. Aišku galima kankintis, bet labai nepatogu.
                                          Čia vėl gi daug priklauso nuo darbo specifikos. Man kaip pardavėjui aktyviam, be automobilio, net nežinau,kaip išgyventi. O va kitiems kurie visą darbo dieną prasėdi ofise, tai VT labai neblogas dalykas, jeigu jo laukti nereikia ilgiau nei trunka kelionė. Bet čia jau OT, nors gyvenime viskas susieta
                                          You've got one life! Live it!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X