Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiap tai geras sprendimas. Didžiausia problema su dviračiais - jų matomumas. Aš pats, net ir dienos metu, visada įsijungiu mirksintį LED žibintą, nors tokios prievolės čia ir nėra.

    Comment


      Aš tai nematau tame jokios problemos, juolab, kad viskas yra daroma dėl saugumo
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Šiap tai geras sprendimas. Didžiausia problema su dviračiais - jų matomumas. Aš pats, net ir dienos metu, visada įsijungiu mirksintį LED žibintą, nors tokios prievolės čia ir nėra.
        Daugiausiai dviratininkai į eismo įvykius pakliūna su stambiagabaritėm transporto priemonėm kurių vairuotojai dviratininkų paprasčiausiai nepastebi nes jie pakliūna į vairuotojų nematomą lauką. Taigi dviračio žibintas dieną tokiais atvejais nepadeda. Galbūt netgi pakenkia, kadangi dviratininkas su žibintu drąsiau jaučiasi ir prisiima didesnę riziką.

        Aš tai siūlyčiau į KET įrašyti kad kiekvienas dviratininkas būtinai dieną/naktį dėvėtų šalmą ir tokį žibintą ant šalmo.

        Comment



          Tokiais atvejais beveik išimtinai kaltas pačių dviratininkų neatsargumas. Auksinė taisyklė - jeigu priekyje didele mašina (fūra, traktorius, etc.) laikykis atokiau už jo.

          Visgi žibintai, vertinant bendrai, padeda pagerinti dviračio matomumą ir saugumą. Tai yra vienereikšmiškai teigiamas dalykas. Be to žibintai šiais laikais yra nebrangūs, įkraunami iš USB laido ar net saulės šviesos, kas reiškia, kad nusipirkus tikriausiai nereiks papildomų išlaidų baterijoms.

          Kitas dalykas važiavimo kultūra. Dviratininkai lygiai taip pat turi išmanyti KET ir jų laikytis. Jeigu to nebus, nepadės nei žibintai, nei liemenės.

          Comment


            Labiau reikėtų visiškai privalomų šalmų ir griežtesnės jų kontrolės, nes kokie 95 procentai nepilnamečių važinėja be jų.

            Comment


              Tik bepročiai gali važiuoti ta pačia juosta kaip ir fūros.
              Flickr

              Comment


                Tai galios tik važiuojant važiuojamąja dalimi. Važiuojant dviračių taku ar šaligatviu, nereikės nei žibintų nei šviesų dienos metu.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                  Labiau reikėtų visiškai privalomų šalmų ir griežtesnės jų kontrolės, nes kokie 95 procentai nepilnamečių važinėja be jų.
                  Iki 18m. jau seniai yra privalomi šalmai. Tik nėra kontrolės...
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Aš tai nematau tame jokios problemos, juolab, kad viskas yra daroma dėl saugumo
                    Dėl saugumo galima apsivynioti galvą bei dviratį kalėdine spalvotų lempučių girlianda ir dar prisikabinėti varpelių arba įsirengti garsinių sirenų. Dar galima vežiotis vaistinėlę, atsarginį ratą ir stabdžių kaladėlių bei trosų rinkinį. Tikrai bus saugiau . Lygiai taip pat galima reikalauti, kad, pvz., automobilių vairuotojai ir keleiviai važiuodami dėvėtų šalmus, nes juk avarijos metu dažnai nukenčia galva. Juk būtų saugiau.
                    Esmė ta, kad dviračių naudojimą mėgsta tvarkyti tie, kurie neišlipa iš automobilio. Nesikalba su dviratininkų organizacijomis, tiesiog patys nusprendžia, kad taip bus geriau. Žino, kad yra tokios liemenės, ir jas bruka. Kad dieną speciali dviratininko apranga dar geriau atkreipia dėmesį nei liemenė, jiems per sunku suprasti. O priekinis žibintas dieną saugumui turi tiek pat įtakos kiek ratų stipinų skaičius. Juk dviratininkas dažniausiai nukenčia iš nugaros arba iš šono. Be to, standartiniai dviračių žibintai yra silpni, sutemus tas 1 W nelabai matomas, o dieną jokio skirtumo, ar degs, ar ne. Net ir automobilių šviesų žibinimas šviečiant saulei yra pakankamai kvailas reikalavimas.
                    Kas trukdo politikams įsipareigoti kasmet nutiesti po xx km naujų dviračių takų?
                    Paskutinis taisė senasnamas; 2013.06.23, 14:27.

                    Comment


                      Na tu man atsakyk, susidūrus automobiliui ir dviračiui kas labiau nukentėtų automobilyje sėdintis ar dviratininkas? Iš tavo kalbos galima suprast, kad tai, kas gali bent maža dalimi išgelbėt tave, yra visiškai nereikalinga.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Tai aš ir sakau, kad girlianda ant galvos labai padėtų , bet ji neprivaloma, o priekinį žibintą norima padaryti privalomu. Seimo nariai turbūt galvoja, kad daugiausia dviratininkai su automobiliais susiduria kaktomuša.

                        Comment


                          Dviratininkams po ratais dažniausiai pasimaišo kėgliai, kurie spjauna į KET ir tai, kad eina dviračių taku. Apie nusenusias bobutes nėr ką kalbėti.

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                            Dviratininkams po ratais dažniausiai pasimaišo kėgliai, kurie spjauna į KET ir tai, kad eina dviračių taku. Apie nusenusias bobutes nėr ką kalbėti.
                            O ka daryti pesciajam, jeigu kazkas is valdzios suprojektavo toki saligatvi, kad vienas pestysis jame vos vos telpa (ir pats saligatvis yra prie pat vaziuiojamosios kelio dalies), tuo tarpu salia nutiestas platus dviraciu takas? - tik eiti dviraciu taku.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Taip, o jei dar koks apšvietimo stulpas stovi pėsčiųjų dalyje, kaip kad take Olimpiečių gatvėje: http://goo.gl/maps/zwOMZ
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Reik padaryt privalomas pripučiamas liemenes, kaip motociklininkam yra sukurta.

                                Comment


                                  Vis tik prastūmė tą kvailą pataisą:
                                  http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61716345
                                  Net nežinodamas, kas iniciatorius, atspėjau teisingai - storapilvis užkietėjęs automobilininkas. Tai, pasirodo, Brundza. Jeigu jis ir yra matęs dviratį, tai tik pro priekinį automobilio stiklą. Jam atseit rūpi dviratininkų saugumas, o iš tikrųjų - kad dviratininkų gatvėse tiesiog nebūtų.
                                  Komentaras:
                                  Brunza didysis kelių eismo taisyklių reguliatorius, čia tas pats kur teistas už pasišalinimą iš autoyvykio vietos?
                                  Šito viso reikalo tikslas gana aiškus - padaryti automobilių vairuotojus visada nekaltais. Nes daugeliu atvejų ko nors trūks: ar liemenė bus per tamsi, ar žibintas pavogtas ar dar kas nors, ar bukas policininkas sakys, kad ryški dviratininko maikutė tai ne kelininko liemenė...
                                  Kaip jūs įsivazduojate dviračių nuomos plėtrą? Pvz. Paryžiuje ar Briuselyje tai yra viešo transporto dalis. Gali su tuo pačiu bilietėliu pasiimti ir miesto dviratį pravažiuoti per centrą ar iki kitos stotelės. Kas pas mus galės legaliai nuomotis dviračius neturėdami liemenių?
                                  Atleiskit, ponai vairuotojai, kaip jūs galit vairuoti, kai nematot dviratininkų arba pėsčiųjų? Kokie gi ten jų greičiai? Kur dar pasaulyje privaloma dviratininkams važinėti DIENĄ SU ĮJUNGTAIS ŽIBINTAIS? Man tai labiau panašu į tai, kaip vienas pamišęs vairuotojas mylintis tik automobilius, jų sukeliamus kamščius ir negalintis pripažinti kitų teisių ir interesų prastūminėja savo fobijomis paremtus įstatymus.
                                  http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61716345

                                  Comment




                                    Liemenė arba privalomi įjungti žibintai bus reikalingi tik kelio važiuojamojoje dalyje noriu pridurti, tad belieka važinėti dviračių takais ir kelkraščiais, neturint liemenės ar žibintų.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Paimkim tokį pavyzdį: užmiestyje reikia važiuoti prieš eismą, taip? Jei taip, tai ką pakeis ta priekinė žvakelė atvažiuojančiam iš priekio? Teisingai, visiškai nieko. Ir dar apėjimas: tenka išlįst į rajoną - kelkraštis jūsų paslaugoms, tai vienintelį viso šito tikslą tematau $$$. Belieka tik įstatymais priimt prievartinę visų dviračių ryškią spalvą.

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą


                                        Liemenė arba privalomi įjungti žibintai bus reikalingi tik kelio važiuojamojoje dalyje noriu pridurti, tad belieka važinėti dviračių takais ir kelkraščiais, neturint liemenės ar žibintų.
                                        Kelkraštis yra kelio dalis, tad liemenė būtina. O jei kalbi apie šaligatvius, tai jais važiuoti dviračiu draudžia KET.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Kelkraštis yra kelio dalis, tad liemenė būtina. O jei kalbi apie šaligatvius, tai jais važiuoti dviračiu draudžia KET.
                                          Į kelią įeina važiuojamoji dalis ir kelkraštis, o liemenės yra būtinos tik važiuojamąja dalimi važiuojant.

                                          Ir išvis manęs nėra nei karto sustabdę dėl to, kad važinėju šaligatviais, nes ant asfalto man paprasčiausiai baisu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X