Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaulių projektai
Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
-
JAV langų gamintoja INTUS statys gamyklą Šiauliuose, įdarbins iki 600 darbuotojų
Lietuvos išeivių sukurta Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) langų gamintoja „INTUS Windows“ Šiauliuose statys gamyklą, į kurią investuos iki 30 mln. eurų ir įdarbins iki 600 specialistų.
Užsienio investicijas Lietuvoje skatinanti agentūra „Investuok Lietuvoje“ pranešė, jog 50 tūkst. kvadratinių metrų gamyklos statybos Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) prasidės šių metų pabaigoje. „INTUS Windows“ generalinis direktorius Lietuvai Karolis Dieliautas tvirtina, kad bendrovė planuoja tapti didžiausia uPVC tipo langų gamintoja Baltijos šalyse. „Šiaulių laisvąją ekonominę zoną pasirinkome dėl dviejų pagrindinių priežasčių: visų pirma, parengta šios LEZ infrastruktūra leidžia greitai pradėti darbus ir, antra, LEZ operatoriaus komanda – aukštos kompetencijos ir orientuota į klientą“, – pranešime spaudai cituojamas K.Dieliautas. Jis BNS teigė, kad JAV veikianti įmonė Šiauliuose planuoja investuoti iki 30 mln. eurų, o gamykla veikti pradės kitų metų rudenį.
K.Dieliauto teigimu, „INTUS Windows“ projektuoja ir parduoda energiją taupančius langus ir duris, tačiau pati jų negamina. Statydama gamyklą Šiauliuose įmonė pradės gaminti savo kūrybos produkciją.
Ūkio ministras Virginijus Sinkevičius sako, jog valstybei būtina dirbti su išeiviais. „Lietuva privalo aktyviau dirbti su išeivija ir „Intus“ sprendimas kurtis Šiauliuose yra to pavyzdys. Tik ryšiai su JAV lietuviais leido šią įmonę paskutinę minutę nukreipti į Lietuvą. O projekto svarba regionui milžiniška – Šiauliuose tai supurtys iki tol tokio dydžio investicijų neturėjusią vietos darbo rinką, o įmonės planai apie 90 proc. gamybai reikalingų prekių ir paslaugų pirkti iš Lietuvos tiekėjų bus rimtas postūmis lietuviškam verslui“, – pranešime cituojamas ministras.
Šiuo metu įmonė ieško daugiau nei 100 kvalifikuotų sąmatų sudarymo, projektavimo, informacinių technologijų (IT) ir 3D modeliavimo specialistų, kurie gamykloje dirbti pradės 2019 metais. Dar 500 darbo vietų bus sukurta, kai gamykla bus pradėta eksploatuoti. „INTUS Windows“ JAV 2008 metais įkūrė išeiviai iš Lietuvos. Įmonėje dirba 90 žmonių.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...verslas&copied
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąTaip, pusė nuotraukų pasiklydo.
O Vaivorykštės viešbučio statybose spėčiau dirba kokių 3-5 žmonių brigada - akivaizdu kad darbai kažkokie vyksta, bet visišku vėžlio greičiu.
Dar vienos amžinos statybos - Basanavičius gatvėje kur statomas nemažas (biurų?) pastatas, kokie 200 metrų iki Aušros alėjos.
Komentuoti:
-
Taip, pusė nuotraukų pasiklydo.
O Vaivorykštės viešbučio statybose spėčiau dirba kokių 3-5 žmonių brigada - akivaizdu kad darbai kažkokie vyksta, bet visišku vėžlio greičiu.
Dar vienos amžinos statybos - Basanavičius gatvėje kur statomas nemažas (biurų?) pastatas, kokie 200 metrų iki Aušros alėjos.
Komentuoti:
-
Kadangi pastebėjau, jog su atnaujinimais sunkoka, tai skyriau šiek tiek laiko apvažiuoti miestui ir apžiūrėti kur ir kas vyksta. Kadangi buvau su mažu žmogučiu, neturėjau labai daug laiko ir dauguma visur nuotraukas padariau iš automobilio. Na bet vis tiek, manau, pavyks susidaryti šiokį tokį vaizdą apie Šiauliuose vykstančius projektus ir jų eigą. Fotkinau telefonu, gavosi kaip gavosi.
Buvęs turgus, Korsako ir Gytarių gatvės sankryžoje transformuojamas į sporto klubą. Kiek teko girdėti, tai bus pirmas sporto klubas šiauliuose, kuris veiks visą parą. Kiek teko girdėti iš savų šaltinių, tai veks kavinė, lyg ir bus galima užsisakyti sveiko maisto paketus visai dienai ir panašiai. Nežinau kiek ši informacija patikima, bet smagu, kad ši buvusi pakankamai apleista vieta virstą į kažką šiek tiek geresnio. Darbai vyksta iš šeštadienį.
Toliau - Lyros turgavietė. Mačiau ant tvoros parašyta, kad ieško rangovų, tai matyt nekažką jiems ten gaunasi. Gal atidarys kokiais kitais metais tą ne vietoje esantį griozdą.
Toliau - regbio stadijonas. Beveik pabaigta.
Buvę gimdymo namai - nugriauti. Teritorija pilna grūzo, vyksta valymas. Ant tvoros skelbimas - parduodama skalda, taigi jei kas pageidaujate skaldos iš gimdymo namų sienų, paskubėkite kol dar yraPrivatus kvartalas " Malūno parkas" su privačiu darželiu ir kitais "pribumbasais" manau jau kitais metais pradės įgauti kontūrus
Daugiabutis Čiurlionio - Daukanto kampe. Darbai vyksta, dirba šeštadienį per karščius.
Saulės laikrodžio aikštė, darbai po truputuką juda.
Prisikėlimo aikštės rekonstrukcija, Varpo gatvė. Pati Varpo gatvė jau atidaryta transportui.
Bulvaras, Išdraskytas, priklota vamzdžių.
Prie Eolto teritorija švari ir tvarkinga
Na ir pabaigai, viešbutis beveik vaiduoklis. Šiais metais sugebėjo NET dalį langų idėti, tai čia jau plojimai už spartą. Tokiais tempais dirbant vidų irenginės iki 2022
Šiaip miestas labai daug kur iškasinėtas, keičiami ( klojami ) vamzdžiai. Dar vienas geras projektas - šviesaforas Dubijos - Ežero gatvų sankryžoje. Piko metu pasisukti iš Ežero gatvės labai sudėtinga, taigi mano asmenine nuomone šviesaforo ten jau reikėjo senai. Tai tiek.
Jei kas žinote kokių objektų Šauliuose ir apylinkėse, kuriuos reikėtų aplankyti, tai su malonomu nuvažiuosiu ir nufotografuosiu.Paskutinis taisė FLSHS; 2018.07.21, 14:25.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Jaris Rodyti pranešimąSveiki,
Gal kas nors žinote kas "išdygs" Dubijos gatvėje už naujosios Melgos/ Eolto? Vyksta intensyvūs griovimo darbai, valoma teritorija.
Komentuoti:
-
Sveiki,
Gal kas nors žinote kas "išdygs" Dubijos gatvėje už naujosios Melgos/ Eolto? Vyksta intensyvūs griovimo darbai, valoma teritorija.
Komentuoti:
-
Šiuo metu Šiauliuose projektuojami/planuojami/vykdomi viešųjų erdvių projektai:- Saulės laikrodžio aikštės kapitalinis remontas darbai vyksta, turėtų būti baigta iki žiemos;
- Prisikėlimo aikštės, jos jungčių ir prieigų rekonstrukcija darbai Prisikėlimo aikštėje sparčiai įsibėgėję, taip pat tvarkoma Varpo g. atkarpa nuo aikštės iki Bulvaro. Toliau laukia Tilžės g. (nuo aikštės iki Vytauto g.) rekonstravimas. Ten jau iškirsti medžiai, išmontuojamos tvorelės ir kt. Gatvė, planuojama, bus uždaryta 06.01 - 09.20. Šiam projektui dar priklauso skveras prieš Savivaldybę (Centukų/Saulės diskų aikštė) ir Aušros takas (šaligatvis ir laiptai link Saulės laikrodžio aikštės);
- Vilniaus gatvės pėsčiųjų bulvaro ir amfiteatro rekonstrukcija vyko eilinis projekto viešas svarstymas, vyksta šiokia tokia kova dėl medžių;
- Aušros alėjos (nuo Žemaitės g. iki Varpo g.) viešųjų pastatų ir viešųjų erdvių prieigų rekonstrukcija išskyrus Šiaulių kultūros centro rekonstrukciją, kol kas viskas tik dokumentuose;
- P. Višinskio gatvės viešųjų erdvių pritaikymas jaunimo poreikiams projektuojama...;
- Šiaulių miesto Centrinio ir Didždvario parkų bei jų prieigų sutvarkymas projektuojama...;
- Talkšos ežero pakrantės plėtra apie šį projektą informacijos randu mažiausiai;
- Viešųjų erdvių ir gyvenamosios aplinkos gerinimas teritorijoje, besiribojančioje su Draugystės prospektu, Vytauto gatve, P. Višinskio gatve ir Dubijos gatve kadangi Draugystės pr. yra turbūt daugiausiai labai panašiai renovuotų/renovuojamų daugiabučių vienoje zonoje, o dar ir atnaujins gatves, kiemus ir kt., tai galima viską pavadini pirmąja kvartaline renovacija Šiauliuose. Darbus pradėti žada dar šiemet;
- Kaštonų alėjos rekonstrukcija įstrigo dėl kovos už vargšūs miadialiūs.
Jei architektai sutiks, tai reikės pakoreguoti projektą. Jei ne, reikės skelbti projektavimo konkursą iš naujo. Ir bus vėl viskas iš naujo.
Paskutinis taisė Arni5; 2018.05.11, 10:21.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąPilnai pritariu. Tik du papildymai/pastebėjimai. Dažnai ryte matau, kaip meras į darbą eina pėsčiomis.Manau pakankamai geras pavyzdys, nes žinau pavyzdžių, kai dirba centre prie bulvaro, gyvena centre prie bulvaro, ateiti bulvaru reikia 5 min, bet važiuoja automobiliu zigzagais 10 minučių.
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąAntra... Prieš kokį mėnesį palikau automobilį ir nusprendžiau nuvykti autobusu. Kur buvus, kur nebuvus - kontrolė. Po susitikimo su ja tikrai noras naudotis VT kiek sumenko. Kontrolieriams negaliojo mandagaus, pagarbaus bendravimo ir etiketo taisyklės. Jiems buvo nusispjauti ar tu gale sėdintis smirdintis asmuo, ar paauglys iš savo JBL'o leidžiantis bumčiką, ar tu tvarkingas garbaus amžiaus keleivis ar tiesiog regular dirbantis jaunas žmogus tądien automobilį iškeitęs į VT. Tiesiog "rodai biletą" i viskas.O dar koks nepasitenkinimas kilo, kad su žmona važiavome "ant vieno" bilieto (pasinaudojome galimybe "atsiskaityti už kartu važiuojantį asmenį").
Po to karto Šiauliuose VT dar nesinaudojau...
P.S.
Vienintelis kas dėl Šiaulių padarė daugiau, nei valdžia, tai Kmita, parašęs knygą "Pietinia kronikas"Paskutinis taisė Martin Van; 2018.05.07, 13:56.
Komentuoti:
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąPilnai pritariu. Tik du papildymai/pastebėjimai. Dažnai ryte matau, kaip meras į darbą eina pėsčiomis.Manau pakankamai geras pavyzdys, nes žinau pavyzdžių, kai dirba centre prie bulvaro, gyvena centre prie bulvaro, ateiti bulvaru reikia 5 min, bet važiuoja automobiliu zigzagais 10 minučių.
Antra... Prieš kokį mėnesį palikau automobilį ir nusprendžiau nuvykti autobusu. Kur buvus, kur nebuvus - kontrolė. Po susitikimo su ja tikrai noras naudotis VT kiek sumenko. Kontrolieriams negaliojo mandagaus, pagarbaus bendravimo ir etiketo taisyklės. Jiems buvo nusispjauti ar tu gale sėdintis smirdintis asmuo, ar paauglys iš savo JBL'o leidžiantis bumčiką, ar tu tvarkingas garbaus amžiaus keleivis ar tiesiog regular dirbantis jaunas žmogus tądien automobilį iškeitęs į VT. Tiesiog "rodai biletą" i viskas.O dar koks nepasitenkinimas kilo, kad su žmona važiavome "ant vieno" bilieto (pasinaudojome galimybe "atsiskaityti už kartu važiuojantį asmenį").
Po to karto Šiauliuose VT dar nesinaudojau...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Taip, El Dorado vystytojai yra tėvų draugai, tokie Šiaulių elito wannabees, pusę sklypų ten supirkę giminaičiai ir draugai. Siūlė ir man, kai grįžinėjau į Lietuvą, bet manęs visiškai nesužavėjo.tad ir šis projektas skirtas šiai "grietinėliai" bei jų "support'ui"
Komentuoti:
-
Pilnai pritariu. Tik du papildymai/pastebėjimai. Dažnai ryte matau, kaip meras į darbą eina pėsčiomis.Manau pakankamai geras pavyzdys, nes žinau pavyzdžių, kai dirba centre prie bulvaro, gyvena centre prie bulvaro, ateiti bulvaru reikia 5 min, bet važiuoja automobiliu zigzagais 10 minučių.
Antra... Prieš kokį mėnesį palikau automobilį ir nusprendžiau nuvykti autobusu. Kur buvus, kur nebuvus - kontrolė. Po susitikimo su ja tikrai noras naudotis VT kiek sumenko. Kontrolieriams negaliojo mandagaus, pagarbaus bendravimo ir etiketo taisyklės. Jiems buvo nusispjauti ar tu gale sėdintis smirdintis asmuo, ar paauglys iš savo JBL'o leidžiantis bumčiką, ar tu tvarkingas garbaus amžiaus keleivis ar tiesiog regular dirbantis jaunas žmogus tądien automobilį iškeitęs į VT. Tiesiog "rodai biletą" i viskas.O dar koks nepasitenkinimas kilo, kad su žmona važiavome "ant vieno" bilieto (pasinaudojome galimybe "atsiskaityti už kartu važiuojantį asmenį").
Po to karto Šiauliuose VT dar nesinaudojau...
Komentuoti:
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąDeja, rimtos alternatyvos automobiliui Šiauliuose kol kas sunku tikėtis. Asmeniškai man VT nėra patogus dėl to, kad labai retai po darbo keliauju namo ir dažnai tenka grįžti vėlai, kai VT jau nebevažiuoja arba važiuoja labai retai, o po darbo vien su VT visko neapkeliausi. Kitų VT alternatyvų nenusimato, dviračių takų tinklo dar neturime, pėsčiomis atstumas gerokai per didelis, el. paspirtuką nemažą atstumo dalį reiktų neštis rankose arba daryti nemažas apylankas vardan padorios dangos... Esant patogiai alternatyvai mielu noru automobilį palikčiau kieme savaitgalio kelionėms ir naudočiausi greitu, patogiu ir pažangiu VT. Keliaudamas užsienio miestuose visada renkuosi kuo įvairesnes VT galimybes (kurios dažniausiai perspjauna keliavimą automobiliu savo greičiu, patogumu ir pasiekiamumu), o taxi tik išimtiniais atvejais. Labai noriu ir pas mus Šiauliuose matyti tokį VT, bet jei jau net sostinę veža tik autobusai/troleibusai, tai mums telieka tik pasvajoti.
Šiaip Šiaulių miestas yra kompaktiškas ir tikrai tai įmanoma įgyvendinti, kaip pvz. Šiaulių valdžia važinėtų į darbą VT, reklamuojant VT naudingumą ir tt. Bet šiai dienai jiems svarbiau tarpusavi kovoti dėl pinigų įtakos į savo kišenę.Paskutinis taisė Martin Van; 2018.05.07, 13:16.
Komentuoti:
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
Viskas čia normalu, nes kaip minėjau čia lygis, kad gyvensi tarp labai "svarbių" žmonių. Aplink Šiaulius tikrai yra geresnių/gražesnių vietų, čia man tokia "vadovų/vadybininkų" gyvenvietė, kurie darbo metu sportuoja Impulse, rodydamiesi savo "prekinius ženklus"
Komentuoti:
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
Architektų gatvė pagrindinė gatvė? Nebent tavo mėgstamiausia laisvalaikio vieta Akropolis. Tada sutinku, kad puiki vieta, dar pamiršai paminėti Dubijos Statoil, ten greit nuvažiuosi išgert kavos ir pasirodyti, savo naują transporto priemonę..
Deja, rimtos alternatyvos automobiliui Šiauliuose kol kas sunku tikėtis. Asmeniškai man VT nėra patogus dėl to, kad labai retai po darbo keliauju namo ir dažnai tenka grįžti vėlai, kai VT jau nebevažiuoja arba važiuoja labai retai, o po darbo vien su VT visko neapkeliausi. Kitų VT alternatyvų nenusimato, dviračių takų tinklo dar neturime, pėsčiomis atstumas gerokai per didelis, el. paspirtuką nemažą atstumo dalį reiktų neštis rankose arba daryti nemažas apylankas vardan padorios dangos... Esant patogiai alternatyvai mielu noru automobilį palikčiau kieme savaitgalio kelionėms ir naudočiausi greitu, patogiu ir pažangiu VT. Keliaudamas užsienio miestuose visada renkuosi kuo įvairesnes VT galimybes (kurios dažniausiai perspjauna keliavimą automobiliu savo greičiu, patogumu ir pasiekiamumu), o taxi tik išimtiniais atvejais. Labai noriu ir pas mus Šiauliuose matyti tokį VT, bet jei jau net sostinę veža tik autobusai/troleibusai, tai mums telieka tik pasvajoti.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Šiame skelbime kaina 3200€ už arą (vs 4000-4200€) sklype su vaizdu į ežerą ir iki centro panašiai kaip ir iš pirmųjų dviejų projektų.
Komentuoti:
Komentuoti: