Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Tai, kad neatsifutbolina kaip matom. Ir bent iš Trakų rajono neVMS transportas nėra tik į/iš Trakų. Vilniaus rajone spėju taip pat, nes ten net nėra tokio aiškaus centro į kurį būtų galima organizuoti VT. Aišku būtų galima padaryt efektyviau, bet šiaip ar taip veiksmas vyksta ta pačia kryptimi.
- 1 patinka
-
Šitą miesto ir rajonų koordinacijos problemą turėtų spręsti tiesiog administracinė reforma, galbūt steigiant Vilniaus regiono virš-savivaldybę, ar pan. Panašiai galėtų būti ir Kauno, galbūt – Klaipėdos atveju. Tiesiog priversti miestą ir rajonus derinti savo veiksmus, jei kitaip neišeina, tuo pat metu atskirais aktais diegiant urbanistinės plėtros standartus.
Comment
-
Deja ne, bet irgi būtų įdomu sužinoti, ką kalbėjo. Bet planuoju pateikti keletą pasiūlymų dėl susisiekimo kvartalo vystytojams, tik nežinau kokiu adresu geriausia kreiptis.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Bluefox gal pavyko sudalyvauti. Įdomūs komentarai.
- 1 patinka
Comment
-
Iš kito pažįstamo gavau šiek tiek info.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Deja ne, bet irgi būtų įdomu sužinoti, ką kalbėjo. Bet planuoju pateikti keletą pasiūlymų dėl susisiekimo kvartalo vystytojams, tik nežinau kokiu adresu geriausia kreiptis.
Vyko pristatymas su vaišemis, gėrimais ir pan.
, tai kaip supratau piarinės skaidrės apie darną, žalumą, modernumą ir Nyderlandų pavyzdžiais, niekam neįdomu...
Vėliau gyventojų klausimai. Tai dominavo klausimai apie susisiekimą (VT, kelius, sankryžas, privažiavimus) ir inž. infrastruktūros plėtrą aplinkinėse teritorijose (vanduo, kanalizacija). Iš esmės džiaugiuosi, kad bendruomenių susitikimuose pradėda dominuot tokie klausimai, nes kelionės neišvengiamos, nes visi pavargę nuo spūsčių. Tai ties šiuo klausimų niekas negalėjo atsakyti, eiliniai pažadai apie modeliavimą arba abstrakčios frazės "spręsim", "nagrinėsim", net vyr. architektė, kuri irgi dalyvavo, neturėjo atsakymų (kas turbūt nestebina, nes Vilniuje kaip ir nėra planavimo).
- 5 patinka
Comment
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_CountyParašė mantasm Rodyti pranešimąTaip. Tuo pačiu ir esami „Vilniaus“ priemiesčiai turėtų būti pavirsti atskirom savivaldybėm. Įskaitant Pilaitę ir Vileiką.
Įkurti Vilniaus apygardą (ar smth), Vilnių "apipjaustyti" iškiriant tam tikras savivivaldybes kaip ir Vilniaus rajoną "supjaustyti" savivaldybėmis, galbut prijingti ir Trakų rajoną ar dar ką į apygardą, kurioje balsai iš vienos pusės skaičiuojami pagal subjekto dydi iš kitos pagal administracinį vienetą (kažkoks balansas).
ir tada mums užtektų pinigu prasitiesti metro iki Nemenčinės, Trakų, traukinius paleisti ir tt.
Comment
-
Iš esmės galima imti esamas apskritis. Pamodeliavus ir tarp tų nutolusių vienetų gaunasi daug bendrų ryšių. Tie patys Švenčionėliai ar Širvintos tampriai susiję su Vilniumi.Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_County
Įkurti Vilniaus apygardą (ar smth), Vilnių "apipjaustyti" iškiriant tam tikras savivivaldybes kaip ir Vilniaus rajoną "supjaustyti" savivaldybėmis, galbut prijingti ir Trakų rajoną ar dar ką į apygardą, kurioje balsai iš vienos pusės skaičiuojami pagal subjekto dydi iš kitos pagal administracinį vienetą (kažkoks balansas).
ir tada mums užtektų pinigu prasitiesti metro iki Nemenčinės, Trakų, traukinius paleisti ir tt.
- 1 patinka
Comment
-
Viskas dėl to, kad konkrečių savivaldybių merai ir tarybų nariai negirdi nepolitinių pozicijų specialistų siūlymų ar komentarų. Bent jau Klaipėdos atveju nėra taip, kad pvz. KKT komanda neturi siūlymų problemų sprendimui ar VT vystymui / plėtrai / jungtims su periferija ir pan. Tas pats su architektūra, viešųjų erdvių tvarkymu ir priežiūra, urbanistika. Politikai juk žino geriau.Parašė Kecal Rodyti pranešimąŠitą miesto ir rajonų koordinacijos problemą turėtų spręsti tiesiog administracinė reforma, galbūt steigiant Vilniaus regiono virš-savivaldybę, ar pan. Panašiai galėtų būti ir Kauno, galbūt – Klaipėdos atveju. Tiesiog priversti miestą ir rajonus derinti savo veiksmus, jei kitaip neišeina, tuo pat metu atskirais aktais diegiant urbanistinės plėtros standartus.N N N
- 1 patinka
Comment
-
Nauja suburbija https://www.launagiai.lt/ kaip tik toj vietoj kur čia neseniai kažkas forume paišė fantasy miesto geležinkelius. Apie VT neužsimenama, tik apie kažkokius "alternatyvius transportus" ir "pralaidumus".
https://darnugroup.lt/lt/naujiena/da...i-1-mlrd-euru/Vienas pagrindinių klausimų, kurį sieksime išspręsti, yra patogus judumas, todėl vidinį gatvių tinklą ir jų struktūrą planuojame taip, kad gyventojai išvengtų kamščių. Didelį dėmesį skirsime ne tik automobilių judėjimui, bet ir pėstiesiems bei dviratininkams. Neišvengiamai turės pasikeisti ir pagrindinė transporto arterija, esanti šalia teritorijos – Eišiškių plentas. Čia kartu su savivaldybe jau pradėjome diskutuoti ir ieškoti geriausių būdų gerinti jo pralaidumą, išspręsti alternatyvaus transporto prieinamumo ir kitus su keliavimu mieste susijusius klausimus
- 9 patinka
Comment
-
15000 gyventojųParašė felar Rodyti pranešimąNauja suburbija https://www.launagiai.lt/ kaip tik toj vietoj kur čia neseniai kažkas forume paišė fantasy miesto geležinkelius. Apie VT neužsimenama, tik apie kažkokius "alternatyvius transportus" ir "pralaidumus".
Šiaip tai ten kamštis (nors ir judantis) kasryt dažnai nuo pat Salininkų sankryžos.
VT stovi bendrame. Be kažkokių papildomų sprendinių tvarkos neįsivaizduoju. (pvz. galima jungtis iki apytuštės D&G gatvės (pro buvusį taborą))
P.S ateityje gal įmanoma sujungti su Ž.Paneriais.Paskutinis taisė Sula; 2024.06.03, 11:26.
- 4 patinka
Comment
-
15 tūkstančių žmonių, iš kurių praktiškai visi kiekvieną dieną važiuos ta pačia kryptimi? Papildomas Druskininkų dydžio priemiestis, kiekvieną dieną po 10km važiuojantis į miesto centrą? Laukiu nesulaukiu protingų ir tikrai ne paviršutiniškų infrastruktūros pasirinkimų
.
Faktas, kad vieta yra praktiškai tobula planuoti protingus ir už automobilius efektyvesnius VT sprendimus. Jeigu jau "darom miestą iš naujo", tai reiktų daryti gerai. Čia jau pats miestas turėtų kištis ir reikalauti, kad tokioje vietoje užgimtų kažkas daugiau, o ne dar viena autosuburbija, bet vilties oi kaip nedaug.
- 13 patinka
Comment
-
Kodėl visi turėtų važiuoti į miesto centrą? Pietinėje miesto dalyje labai daug verslo centrų, gamyklų, vien Teltonikos koks didžiulis kompleksas.Parašė Magician Rodyti pranešimą15 tūkstančių žmonių, iš kurių praktiškai visi kiekvieną dieną važiuos ta pačia kryptimi? Papildomas Druskininkų dydžio priemiestis, kiekvieną dieną po 10km važiuojantis į miesto centrą? Laukiu nesulaukiu protingų ir tikrai ne paviršutiniškų infrastruktūros pasirinkimų
- 1 patinka
Comment
-
Netiesa, miesto bendrasis planas parengtas ir suplanuota viskas net taip toli, kad numatytas net antras takas VNO, šioje konkrečiai teritorijoje užstatymas iki 4 aukštų. Problema ne tame, kad nėra planavimo, o tame, kad infrastruktūra nespėja paskui miesto augimą. Gyventojų mieste kasmet padaugėja kaip kokioje Šilutėje, Radviliškyje ar Druskininkuose yra gyventojų, o ar naujos infrastruktūros kasmet tiek pastatoma, kiek tuose miestuose yra?Parašė Kecal Rodyti pranešimąOficiali miesto ideologija – „jokio planavimo“.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 13:19.
Comment
-
Per dinamiškiausius dešimtmečius mieste nieko iš esmės nepasikeitė, o čia užmiesty pasikeis? Kautros mikriukas ir pakaks.Parašė Laure23 Rodyti pranešimąProjektas dešimtmetį į priekį, pradžia 2026 pabaiga 2036, tai kažkokie sprendiniai realu kad bus.Paskutinis taisė Nikas; 2024.06.03, 13:22.
- 11 patinka
Comment
-
Aš atsisakau planavimu laikyti bet kokius urbanistinės plėtros veiksmus, kurie absoliučiai ignoruoja viešojo transporto dėmenį (o ir, tiesą sakant, visą socialinę infrastruktūrą).Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Netiesa, miesto bendrasis planas parengtas ir suplanuota viskas net taip toli, kad numatytas net antras takas VNO, šioje konkrečiai teritorijoje užstatymas iki 4 aukštų. Problema ne tame, kad nėra planavimo, o tame, kad infrastruktūra nespėja paskui miesto augimą. Gyventojų mieste kasmet padaugėja kaip kokioje Šilutėje, Radviliškyje ar Druskininkuose yra gyventojų, o ar naujos infrastruktūros kasmet tiek pastatoma, kiek tuose miestuose yra?
Tiesa, galbūt tiksliau ideologijai apibendrinti tiktų šūkis „visa valdžia automobiliams“.
- 4 patinka
Comment
-
Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą, sakote, kad nėra socialinės infrastruktūros plano, tai vėlgi jis yra, ne tik numatyta, bet jau daug visko projektuojama. Kaip ir sakiau, problema ne planavimo lygmenyje, o įgyvendinimo, kas suplanuota.Parašė Kecal Rodyti pranešimąAš atsisakau planavimu laikyti bet kokius urbanistinės plėtros veiksmus, kurie absoliučiai ignoruoja viešojo transporto dėmenį (o ir, tiesą sakant, visą socialinę infrastruktūrą).
Comment
-
O kur šiame plane kažkas suplanuota toje zonoje, kurioje yra tie aptariami Launagiai? Lygiai kaip ir bet kuriame kitame plane, yra kažkas suplanuota "senesnėje miesto dalyje", bet niekas konkrečiai nesuplanuota naujai vystomose teritorijose. O teritorijas ir sklypus reikia rezervuotis infrastruktūrai, bet tam reikia plano kur ir kas bus. Kai visi planai baigiasi ties oro uostu, tai toliau planavimas yra principu "bus kaip bus".Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą,
- 2 patinka
Comment
Comment