Būtinai turėtų susitarti Miestas ir Rajonas dėl infra mokesčio. Kitaip, neįmanoma pasiekti jokių tikslų, na, tik surinkti kažkiek pinigų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Diskusijos tęsinys:
Laura KairieneView Laura Kairiene’s profile Author Chief architect of Vilnius City Municipality :
15 min miesto idėja yra 1.2-1.6km vaikštomas atstumas. Viešasis transportas turi atitikti du kriterijus (be finansinio) - pravažumas (kiekis žmonių) ir dedikuota linija (konkurencingumas su automobiliais). Infra po žeme yra nesusikertanti su antžemine (gatvėmis) ir pati efektyviausia.
- 4 patinka
Comment
-
Įdomiai kai Chief architect kalba kaip ir teisingai, bet išrenka visokius stoties konkursus kur VT net esamas yra naikinamas.
Infrastruktūrą stato vystytojai, ne savivaldybė. Turime infrastruktūros mokestį. Ne, rezultatas būtų daugiau plėtros kur infrastruktūra jau yra - mieste.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Savivaldybė neturi pinigų infrastruktūrai net urbanizuoto miesto teritorijoje, kokybiškam vt, tai rezultatas būtų tik sukeltos NT kainos dėl ribojamos plėtros.
Comment
-
Geras paradoksas, kad net Vilniaus rajono savivaldybės pastatas mieste įsikūręs, bet miestas su rajonu kaip nesikalbėjo, taip ir nesikalba. Kažkas sistemoje jau seniai turėjo stumti pirmyn arba administracinę reformą, arba kitus būdus, kaip privaloma tvarka koordinuoti veiksmus Didžiojo Vilniaus teritorijoje. Nieko neveikimas atvedė prie chaotiškos suburbijų, kaip vėžinių ląstelių Vilniaus kūne, plėtros. Miestas iš jų gauna tik žalą ir jokios naudos, na, gal išskyrus mažinamą spaudimą būsto kainoms.Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąBūtinai turėtų susitarti Miestas ir Rajonas dėl infra mokesčio. Kitaip, neįmanoma pasiekti jokių tikslų, na, tik surinkti kažkiek pinigų
- 6 patinka
Comment
-
Tai ir dabar tas sėkmingai vyksta dėl didesnių reikalavimų projektuojant pastatus mieste, bei sudėtingesnio leidimo gavimo jei statybas vykdysi miesto teritorijoje. Todėl kalbos, kad gerų idėjų turintis miesto architektas kažką išspęs, atrodo keistokai. Jis tiesiog neturi tokių įgaliojimų, kaip ir visa savivaldybė.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
tai visi statys prie pat miesto ribos ir tiek. Kai is Antakalnio puses belekiek misku ieina i miesta, o is vakaru didziuliai rajonai pvz Buividyskes, Zujunai ar prie pat Pilaites Dvaryksciai, Gudeliai ir etc. - bus uzstatomi ivetoj pvz Kalnenu.
Gan keistas dalykas tas infros mokestis, nors nesu pries ji. Ji galetu atstoti NT mokestis, bet tas keliaus i valstybes katila.
Comment
-
Naudą gauna ten gyvenantys, priešingu atveju turbūt negyventų, jei nebūtų naudinga?Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Geras paradoksas, kad net Vilniaus rajono savivaldybės pastatas mieste įsikūręs, bet miestas su rajonu kaip nesikalbėjo, taip ir nesikalba. Kažkas sistemoje jau seniai turėjo stumti pirmyn arba administracinę reformą, arba kitus būdus, kaip privaloma tvarka koordinuoti veiksmus Didžiojo Vilniaus teritorijoje. Nieko neveikimas atvedė prie chaotiškos suburbijų, kaip vėžinių ląstelių Vilniaus kūne, plėtros. Miestas iš jų gauna tik žalą ir jokios naudos, na, gal išskyrus mažinamą spaudimą būsto kainoms.
- 1 patinka
Comment
-
Nemanau, kad jie gauna naudą. Numanau, kad jie irgi patiria nuostolį nes retas žmogus sugeba vertinti ne vien įsikūrimo, bet ir daugiamečius savo bei vaikų transportavimosi kaštus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Naudą gauna ten gyvenantys, priešingu atveju turbūt negyventų, jei nebūtų naudinga?
- 5 patinka
Comment
-
Atleiskite, o Jums miesto nauda lygi pavienių asmenų naudai? Bendras gėris neegzistuoja?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Naudą gauna ten gyvenantys, priešingu atveju turbūt negyventų, jei nebūtų naudinga?
Lyg ir pakankamai aiškiai parašiau, kad turiu omenyje būtent miesto žalą ir naudą...
- 1 patinka
Comment
-
Nemanau, kad jūs sugebat apskritai įvertinti, kas yra nauda. Ne viskas gyvenime susiveda į kaštų taupymą.Parašė KEdas Rodyti pranešimąNemanau, kad jie gauna naudą.
- 2 patinka
Comment
-
Toli gražu ne visiems tenka vežiot save bei vaikus į centriuką. Iš kaimynų mažuma važinėja. Tiek dėl nuotolinio darbo, tiek dėl daugiau švietimo įstaigų pakraščiuose. Arba kas išsikraustė į suburbiją jau vaikams palikus lizdą. Bet savo laiku apribojus suburbiją turbūt provincija šiandien būtų gyvesnė.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nemanau, kad jie gauna naudą. Numanau, kad jie irgi patiria nuostolį nes retas žmogus sugeba vertinti ne vien įsikūrimo, bet ir daugiamečius savo bei vaikų transportavimosi kaštus.
- 1 patinka
Comment
-
O kas yra „miesto nauda“? Ar miestas yra atskiras organizmas nuo savo gyventojų? Bendras gėris yra visų bendrai psichinė bei fizinė sveikata, sveiko gyvenimo trukmė ir pan ir t.t.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Atleiskite, o Jums miesto nauda lygi pavienių asmenų naudai? Bendras gėris neegzistuoja?
Lyg ir pakankamai aiškiai parašiau, kad turiu omenyje būtent miesto žalą ir naudą...
Comment
-
Kalbate kaip koks sovietinis politikas apie darbą abstrakčiai valstybei. Miestas susideda iš pavienių asmenų, jei jie gauna naudą, reiškia ir "miestas" gauna naudą. Miestas tai yra pirmiausia žmonės, o ne pastatai, gatvės ar medžiai.Parašė Kecal Rodyti pranešimąAtleiskite, o Jums miesto nauda lygi pavienių asmenų naudai? Bendras gėris neegzistuoja?.
Comment
-
Pagal tamstą, tai geriausias miestas būtų toks, kuriame būtų plačios gatvės, hektarai parkingo, kuriuose stovėjimas būtų ir nemokamas. Nes taip pavieniai asmenys turėtų daugiausiai naudos. Dar troleibusus irgi būtina panaikinti, nes jie važiuoja lėtai ir trukdo pavieniams asmenims skubėti "gauti naudą". T.y. miestas turi būti palaida bala, kurioje į infrastruktūros palaikimą pinigus reikėtų išmesti taip pat, kaip juos nuleisti į kanalizaciją.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kalbate kaip koks sovietinis politikas apie darbą abstrakčiai valstybei. Miestas susideda iš pavienių asmenų, jei jie gauna naudą, reiškia ir "miestas" gauna naudą. Miestas tai yra pirmiausia žmonės, o ne pastatai, gatvės ar medžiai.
- 1 patinka
Comment
-
Miesto nauda yra tada, kai gyventojai kuo mažiau kenkia vienas kitam. Sukūrus suburbijas didelė žmonių laiko dalis nukeliavo į transportavimąsi, sumažėjo bendravimo galimybių, didėja atskirtis, tarša ir CO₂ išmetimai, o aplinkos priežiūros nebelieka pinigų. Nei vieno iš šių dalykų nėra miesto strateginiuose planuose.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kas yra „miesto nauda“? Ar miestas yra atskiras organizmas nuo savo gyventojų? Bendras gėris yra visų bendrai psichinė bei fizinė sveikata, sveiko gyvenimo trukmė ir pan ir t.t.
Aš suprantu, kad kokių nors piramidžių arba šventyklų statymas irgi nėra pats raciionaliausias pinigų panaudojimo būdas, tačiau visi lyg ir sutariame, kad geriau yra gyventi pagal BENDRAI pasitvirtintus planus, nei kiekvienam tempiant antklodę ant savęs.
Ir turbūt sutariame, kad NL aplinka yra priimtinesnė, nei Tarandėje. O įvertinus, kad būsto prieinamumas ten yra 2 kartus geresnis nei LT, gal reiktų susimąstyti kodėl taip nutiko?
- 7 patinka
Comment
-
Matosi, kad nežinote, kas yra nauda, bet ir kur gyvena žmonės NL nepaisant to, kad tai viena tankiausių šalių.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Miesto nauda yra tada, kai gyventojai kuo mažiau kenkia vienas kitam. Sukūrus suburbijas didelė žmonių laiko dalis nukeliavo į transportavimąsi, sumažėjo bendravimo galimybių, didėja atskirtis, tarša ir CO₂ išmetimai, o aplinkos priežiūros nebelieka pinigų. Nei vieno iš šių dalykų nėra miesto strateginiuose planuose.
Aš suprantu, kad kokių nors piramidžių arba šventyklų statymas irgi nėra pats raciionaliausias pinigų panaudojimo būdas, tačiau visi lyg ir sutariame, kad geriau yra gyventi pagal BENDRAI pasitvirtintus planus, nei kiekvienam tempiant antklodę ant savęs.
Ir turbūt sutariame, kad NL aplinka yra priimtinesnė, nei Tarandėje. O įvertinus, kad būsto prieinamumas ten yra 2 kartus geresnis nei LT, gal reiktų susimąstyti kodėl taip nutiko?
Comment
-
Trumpiau, žmonės vieni kitiems turėtų kurti mažiau negative externalities t.y. mažiau kenkti kitiems darydami kažką, kas naudinga jiems patiems, įskaitant transportavimąsi ir kitus dalykus, kuriuos jie daro savo gyvenime.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Miesto nauda yra tada, kai gyventojai kuo mažiau kenkia vienas kitam. Sukūrus suburbijas didelė žmonių laiko dalis nukeliavo į transportavimąsi, sumažėjo bendravimo galimybių, didėja atskirtis, tarša ir CO₂ išmetimai, o aplinkos priežiūros nebelieka pinigų. Nei vieno iš šių dalykų nėra miesto strateginiuose planuose.
Aš suprantu, kad kokių nors piramidžių arba šventyklų statymas irgi nėra pats raciionaliausias pinigų panaudojimo būdas, tačiau visi lyg ir sutariame, kad geriau yra gyventi pagal BENDRAI pasitvirtintus planus, nei kiekvienam tempiant antklodę ant savęs.
Ir turbūt sutariame, kad NL aplinka yra priimtinesnė, nei Tarandėje. O įvertinus, kad būsto prieinamumas ten yra 2 kartus geresnis nei LT, gal reiktų susimąstyti kodėl taip nutiko?
Comment
-
Aš taip nesakiau, čia pats taip sugalvojote iš neaišku kur. Nuvažiuokite į tokias šalis kaip NL, pamatysite, kad viskas išvystyta neblogai tiek miestų centruose, tiek ir užmiestyje ir niekas neaiškina tokių sovietinio mentaliteto nesąmonių, kas "naudinga" miestui, o kas ne.Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal tamstą, tai geriausias miestas būtų toks, kuriame būtų plačios gatvės, hektarai parkingo, kuriuose stovėjimas būtų ir nemokamas.
Comment
-
Gal kas nors paaiškinkite Lettered, kad Šiaurės Makedonijoje ir Albanijoje butuose gyvena panaši visuomenės dalis kaip ir NL, bet tai nereiškia, kad tos šalys yra panašios. Panašu, kad žmogus nesupranta ką reiškia planavimas ir kad gyvenimas daugiabučiuose nėra nei siekiamybė, nei blogybė. Deja, bet nesupranta taip stipriai, kad net nematau galimybės su juo diskutuoti, nes nusileidus iki jo lygio, garantuotai būsiu sutaršytas patirtimi.
- 2 patinka
Comment
-
Na va, pagaliau sutarėme, kad svarbiausia planavimas ir plėtra niekaip tam miestui nekenkia, kaip ir NL.Parašė KEdas Rodyti pranešimąGal kas nors paaiškinkite Lettered, kad Šiaurės Makedonijoje ir Albanijoje butuose gyvena panaši visuomenės dalis kaip ir NL, bet tai nereiškia, kad tos šalys yra panašios. Panašu, kad žmogus nesupranta ką reiškia planavimas ir kad gyvenimas daugiabučiuose nėra nei siekiamybė, nei blogybė. Deja, bet nesupranta taip stipriai, kad net nematau galimybės su juo diskutuoti, nes nusileidus iki jo lygio, garantuotai būsiu sutaršytas patirtimi.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.21, 10:50.
Comment
-
Žmonės nėra racionalūs, geria, rūko, valgo nesveiką maistą, nors tai ir brangu, ir kenkia sveikatai (ir labai dideli visuomenei negative externalities), taip pat ir gyvena name, o ne bute, nors ir "neapsimoka".Parašė John Rodyti pranešimą
Trumpiau, žmonės vieni kitiems turėtų kurti mažiau negative externalities t.y. mažiau kenkti kitiems darydami kažką, kas naudinga jiems patiems, įskaitant transportavimąsi ir kitus dalykus, kuriuos jie daro savo gyvenime.
- 2 patinka
Comment
Comment