Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje
Collapse
X
-
http://cityprojects.lt/projektai/ter...-pc-pilaiteje/
Buvo parengę dar juodesnį scenarijų. Bet ir dabartinis tragedija. Jie ten dar ir daugiabučių pripaišę, pasižiūrėkit PP aiškinamajam rašte.
- 1 patinka
-
Perpigi žemė. Reiktų prekybcentriams asmeniškai pritaikyt tokį kainos daugiklį kuris garantuotų kad parkofkių aplink pc nebūtų noro daryt.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąOooo taip, vaikelį, IKI administracinis pastatas Pilaitėje, miesto planavimas at its best:
Čia matome viską, ko iš naujų projektų reikalauja Pakalnis ir miesto valdžia: kokybiška architektūra, perimetrinis užstatymas, jokių parkingų šalia gatvių, jokių didžiulių antžeminių parkingų... ai pala, viskas atvirkščiai. Suprojektavo šitą grožį Tomas Savukynas (reiktų atskiros temos "Architektų gėdos lenta") iš City Projects (jų niša yra pigiausių dežių projektavimas prekybos centram Baltarusijoj) ir iki 2020-10-07 galima jam nusiųsti pastabas šiuo paštu t.savukynas@cityprojects.lt , ką ir kviečiu padaryti.
Įtvirtinamą automobilių pirmenybę manau pastebi net ir nesigaudantys STR'uose. Kažkas vis dar neatranda, kad įvažiavimuose į parkingus pirmenybė turi būti pėstiesiems.
Na ir t.t. projektėlis įkūnija visas įsisenėjusias ydas. Tad kviečiu užversti laiškais ir dalyvauti svarstyme.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.09.23, 18:20.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Oooo taip, vaikelį, IKI administracinis pastatas Pilaitėje, miesto planavimas at its best:
Čia matome viską, ko iš naujų projektų reikalauja Pakalnis ir miesto valdžia: kokybiška architektūra, perimetrinis užstatymas, jokių parkingų šalia gatvių, jokių didžiulių antžeminių parkingų... ai pala, viskas atvirkščiai. Suprojektavo šitą grožį Tomas Savukynas (reiktų atskiros temos "Architektų gėdos lenta") iš City Projects (jų niša yra pigiausių dežių projektavimas prekybos centram Baltarusijoj) ir iki 2020-10-07 galima jam nusiųsti pastabas šiuo paštu t.savukynas@cityprojects.lt , ką ir kviečiu padaryti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąLords'ai nupirko Centrinį paštą. Turbut geriausas investuotojas šiuo atveju.
https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=85270931
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lords'ai nupirko Centrinį paštą. Turbut geriausas investuotojas šiuo atveju.
https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=85270931
- 2 patinka
Komentuoti:
-
lenda šiek tiek info apie šitą projektą:
Siekiant užtikrinti patogų susisiekimą su formuojamu komercinės paskirties objektų teritorijos sklypu siūloma suformuoti:
a. Pagalbinę gatvę, jungiančią Verkių ir Pulko gatves. Gatvė numatoma valstybinės žemės sklype, besiribojančiame su nagrinėjamu sklypu šiaurėje. Naujoji gatvė aptarnautų formuojamą ir aplink esančius sklypus, bei užtikrintų autotransporto srautų tranzitą kvartalo, apriboto Žvalgų, Verkių, Kareivių ir Kalvarijų gatvių, viduje.
b. Riterių gatvės pratęsimą, jungiantį Riterių ir naująją pagalbinę gatves. Gatvės atkarpa yra numatoma formuojamo inžinerinės infrastuktūros koridoriaus teritorijoje. Sujungus esamą ir numatomą gatves, yra formuojamas nagrinėjamo sklypo apvažiavimas bei užtikrinamas papildomas patekimas į šio sklypo teritoriją.
c. Riterių gatvės pratęsimą, jungiantį Riterių ir Kareivių gatves. Gatvės atkarpa, sujungtų Riterių ir Kareivių gatves, suformuodama pilną sklypo apvažiavimą, užtikrintų autotransporto srautų tranzitą kvartalo, apriboto Žvalgų, Verkių, Kareivių ir Kalvarijų gatvių, viduje.
d. Vidinę, sklypą aptarnaujančią, gatvę. Gatvė yra projektuojama komercinės paskirties objektų teritorijos sklypo perimetru, dubliuojant sklypą ribojančių gatvių kryptis. Projektuojamos gatvės paskirtis – užtikrinti aptarnaujančio transporto patekimą ir judėjimą sklypo teritorijoje, kadangi dėl sklypo vidutinės žemės altitudės ir aplinkinių sklypų bei gatvių altitudžių skirtumo, aptarnavimas iš esamų gatvių negali būti vykdomas.Atsižvelgiant į tai, kad nagrinėjama teritorija yra išsidėsčiusi nehomogeninėje urbanistinėje aplinkoje – šalia esančių kvartalų užstatymas varijuoja nuo laisvojo daugiabučių iki chaotiško pramoninių stambaus mastelio pastatų – negalima vienareikšmiškai nustatyti vyraujančio užstatymo tipo ir taikyti jo naujai formuojamam kvartalui. Todėl yra nagrinėjami 3 skirtingi teritorijos užstatymo variantai:
a. Perimetrinis užstatymas. b. Kvartalinis užstatymas; c. Laisvas užstatymas.
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.
Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.
VT jau dabar daug kas renkasi, ideali sistema gali būti siekiamybė, bet ji tikrai nebūtina, jog kažkam VT būtų jau dabar partrauklesnė transporto priemonė. Visi žmonės unikalūs su skirtingais maršrutais, poreikiais, prioritetais laikui (kiti sugeba autobuse dirbti - atrašinėti email'us ir pan., todėl laikas praleistas kamštyje jiems nebūtinai yra sugaištas laikas) ir t.t.
Kodėl viskas turi veikti idealiai visoje sistemoje irgi neaišku, nes važiuojantiems tik kažkuriuo vienu maršrutu aktualu tik kaip sklandžiai sistema veiks būtent tame maršrute.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.
Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.
Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
O taip, galim atsipūsti. Dviračių takai tikrai išspręs tų gatvių nepralaidumo problemą.
Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Snikelis Rodyti pranešimąhttps://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/ Gal šitos sankryžos rekonstrukcija kiek padėtų.
Komentuoti:
-
Ta teritorija, kaip ir kita kitoje sankryžos pusėje, prašėsi užstatymo, bet transporto srautai bus kosminiai. Dar berods Prodo turi sklypą prie Impulso.
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąnesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
nesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):
Komentuoti:
-
https://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/ Gal šitos sankryžos rekonstrukcija kiek padėtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: