Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gies
    replied

    http://cityprojects.lt/projektai/ter...-pc-pilaiteje/

    Buvo parengę dar juodesnį scenarijų. Bet ir dabartinis tragedija. Jie ten dar ir daugiabučių pripaišę, pasižiūrėkit PP aiškinamajam rašte.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Perpigi žemė. Reiktų prekybcentriams asmeniškai pritaikyt tokį kainos daugiklį kuris garantuotų kad parkofkių aplink pc nebūtų noro daryt.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Oooo taip, vaikelį, IKI administracinis pastatas Pilaitėje, miesto planavimas at its best:

    Čia matome viską, ko iš naujų projektų reikalauja Pakalnis ir miesto valdžia: kokybiška architektūra, perimetrinis užstatymas, jokių parkingų šalia gatvių, jokių didžiulių antžeminių parkingų... ai pala, viskas atvirkščiai. Suprojektavo šitą grožį Tomas Savukynas (reiktų atskiros temos "Architektų gėdos lenta") iš City Projects (jų niša yra pigiausių dežių projektavimas prekybos centram Baltarusijoj) ir iki 2020-10-07 galima jam nusiųsti pastabas šiuo paštu t.savukynas@cityprojects.lt , ką ir kviečiu padaryti.
    Tai kad net vizulkė nuo plano akivaizdžiai skiriasi. Vizulkėje tik vienas įvažiavimas nuo prospekto, o plane jau du. Pagal STR išvis negali būti įvažiavimų į parkingus iš B kategorijos gatvių.
    Įtvirtinamą automobilių pirmenybę manau pastebi net ir nesigaudantys STR'uose. Kažkas vis dar neatranda, kad įvažiavimuose į parkingus pirmenybė turi būti pėstiesiems.
    Na ir t.t. projektėlis įkūnija visas įsisenėjusias ydas. Tad kviečiu užversti laiškais ir dalyvauti svarstyme.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.09.23, 18:20.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Oooo taip, vaikelį, IKI administracinis pastatas Pilaitėje, miesto planavimas at its best:

    Click image for larger version

Name:	Citify-IKI-Pilaites-pr.-parduotuve-ir-administracinis-03.jpg
Views:	1705
Size:	435,8 kB
ID:	1827268



    Čia matome viską, ko iš naujų projektų reikalauja Pakalnis ir miesto valdžia: kokybiška architektūra, perimetrinis užstatymas, jokių parkingų šalia gatvių, jokių didžiulių antžeminių parkingų... ai pala, viskas atvirkščiai. Suprojektavo šitą grožį Tomas Savukynas (reiktų atskiros temos "Architektų gėdos lenta") iš City Projects (jų niša yra pigiausių dežių projektavimas prekybos centram Baltarusijoj) ir iki 2020-10-07 galima jam nusiųsti pastabas šiuo paštu t.savukynas@cityprojects.lt , ką ir kviečiu padaryti.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Verslo centras Meraki
    Click image for larger version

Name:	P00918-153244.jpg
Views:	2129
Size:	377,8 kB
ID:	1826350 Click image for larger version

Name:	P00918-153213.jpg
Views:	2126
Size:	384,4 kB
ID:	1826351 Click image for larger version

Name:	P00918-153123.jpg
Views:	2139
Size:	377,8 kB
ID:	1826349

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Lords'ai nupirko Centrinį paštą. Turbut geriausas investuotojas šiuo atveju.

    https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=85270931
    Na, po K18b ir Lvovo 37 geriausio investuotojo etiketę reiktų atsargiau vartoti.
    Paskutinis taisė rmss; 2020.09.18, 14:27. Priežastis: kreivi pirštai

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Lords'ai nupirko Centrinį paštą. Turbut geriausas investuotojas šiuo atveju.

    https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=85270931

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    lenda šiek tiek info apie šitą projektą:
    Siekiant užtikrinti patogų susisiekimą su formuojamu komercinės paskirties objektų teritorijos sklypu siūloma suformuoti:

    a. Pagalbinę gatvę, jungiančią Verkių ir Pulko gatves. Gatvė numatoma valstybinės žemės sklype, besiribojančiame su nagrinėjamu sklypu šiaurėje. Naujoji gatvė aptarnautų formuojamą ir aplink esančius sklypus, bei užtikrintų autotransporto srautų tranzitą kvartalo, apriboto Žvalgų, Verkių, Kareivių ir Kalvarijų gatvių, viduje.

    b. Riterių gatvės pratęsimą, jungiantį Riterių ir naująją pagalbinę gatves. Gatvės atkarpa yra numatoma formuojamo inžinerinės infrastuktūros koridoriaus teritorijoje. Sujungus esamą ir numatomą gatves, yra formuojamas nagrinėjamo sklypo apvažiavimas bei užtikrinamas papildomas patekimas į šio sklypo teritoriją.

    c. Riterių gatvės pratęsimą, jungiantį Riterių ir Kareivių gatves. Gatvės atkarpa, sujungtų Riterių ir Kareivių gatves, suformuodama pilną sklypo apvažiavimą, užtikrintų autotransporto srautų tranzitą kvartalo, apriboto Žvalgų, Verkių, Kareivių ir Kalvarijų gatvių, viduje.

    d. Vidinę, sklypą aptarnaujančią, gatvę. Gatvė yra projektuojama komercinės paskirties objektų teritorijos sklypo perimetru, dubliuojant sklypą ribojančių gatvių kryptis. Projektuojamos gatvės paskirtis – užtikrinti aptarnaujančio transporto patekimą ir judėjimą sklypo teritorijoje, kadangi dėl sklypo vidutinės žemės altitudės ir aplinkinių sklypų bei gatvių altitudžių skirtumo, aptarnavimas iš esamų gatvių negali būti vykdomas.
    Atsižvelgiant į tai, kad nagrinėjama teritorija yra išsidėsčiusi nehomogeninėje urbanistinėje aplinkoje – šalia esančių kvartalų užstatymas varijuoja nuo laisvojo daugiabučių iki chaotiško pramoninių stambaus mastelio pastatų – negalima vienareikšmiškai nustatyti vyraujančio užstatymo tipo ir taikyti jo naujai formuojamam kvartalui. Todėl yra nagrinėjami 3 skirtingi teritorijos užstatymo variantai:

    a. Perimetrinis užstatymas. b. Kvartalinis užstatymas; c. Laisvas užstatymas.
    https://map.tpdris.lt/tpdris-gis/ser...%2009%2015.pdf

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):
    Click image for larger version Name:	3-24.jpg Views:	23 Size:	333.1 KB ID:	1825526
    Puiki naujiena, kad pagaliau imasi vystyt apleistas sovietines teritorijas, bet esu absoliučiai įsitikinęs, kad nieko net arti panašaus toje vietoje nebus. Jeigu kas tiki šitom svajuko dramblionėm - bless you. O realiai arčiau projekto viešinimo laukit tradicinio vaizdo (kaip ir už poros šimtų metrų nuo šios vietos):


    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.
    Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.
    Nesuprantu prie ko čia tie butelio kakliukai, lygtais asmeninis transportas su jais nesusidurtų, kuriam be dedikuotų juostų jie pasireiškia daug stipriau, nes prieš problemines vietas susidaro didesni kamščiai. O jei nėra A juostų tuomet visi juda vis tiek kartu.

    VT jau dabar daug kas renkasi, ideali sistema gali būti siekiamybė, bet ji tikrai nebūtina, jog kažkam VT būtų jau dabar partrauklesnė transporto priemonė. Visi žmonės unikalūs su skirtingais maršrutais, poreikiais, prioritetais laikui (kiti sugeba autobuse dirbti - atrašinėti email'us ir pan., todėl laikas praleistas kamštyje jiems nebūtinai yra sugaištas laikas) ir t.t.

    Kodėl viskas turi veikti idealiai visoje sistemoje irgi neaišku, nes važiuojantiems tik kažkuriuo vienu maršrutu aktualu tik kaip sklandžiai sistema veiks būtent tame maršrute.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.

    Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
    Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.
    Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.

    Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
    Greičiau jau ateitų tie laikai, o tai užknisa su savo V8 kamsčiuose stovėti.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    O taip, galim atsipūsti. Dviračių takai tikrai išspręs tų gatvių nepralaidumo problemą.
    Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.

    Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Snikelis Rodyti pranešimą
    https://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/ Gal šitos sankryžos rekonstrukcija kiek padėtų.
    Ka siulai? Nauja juosta kiekvienai imanomai sukimo krypciai? Viadukus ir tunelines perejas?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    jop, apie hektarą ten jie turi.

    Komentuoti:


  • _rB_
    replied
    Ta teritorija, kaip ir kita kitoje sankryžos pusėje, prašėsi užstatymo, bet transporto srautai bus kosminiai. Dar berods Prodo turi sklypą prie Impulso.

    Komentuoti:


  • Saliamonas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    nesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu
    Gerai, nes jau buvau sunerimęs, kad Šiaurės Korėja atidarė savo statybų filialą Vilniuje.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    nesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu

    Komentuoti:


  • Saliamonas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):
    17 (!) identiškų masyvių daugiabučių, išmėtytų šachmatų tvarka? Jūs rimtai? Jau nekalbu apie tai, kad pats Pakalnis pripažįsta, jog ši Vilniaus vieta išskirtinė tuo, jog ėjimo pėstute atstumu nėra jokių parkų. Šiaurės miestelis viena nykiausių vietų Vilniuje, betono džiunglės, ten verkiant reikia žaliųjų erdvių.

    Komentuoti:


  • Snikelis
    replied
    https://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/ Gal šitos sankryžos rekonstrukcija kiek padėtų.

    Komentuoti:

Working...
X