Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje
Collapse
X
-
Tai čia gi normalu Vilniuje, daugybėje vietų. Kaime einama karvės perrišti per pievas, o kodėl miestas turėtų būti mažiau natūralus ir dvasingas.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Lol, kad apsaugoti želdinius padarykime taip, kad žmonės per juos eitų... #logikaSnowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Prie perėjos (link požeminės perėjos) atseit pataisė, bet padarė visvien blogai. Padarė, kad atseit nenutrūktų dviračių takas, bet dabar gavosi pėsčiųjų perėja ir per dviračių taką ir per gatvę su posūkiu ir be jokios saugumo salelės. Negi sunku susiprotėti truputį atitraukti dviračių taką nuo borto ir palikti vietos pėstiesiems kur sustoti?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimązodziu tiek tepasikeite sklypo planas po pasiulymu:
O dėl praėjimo prie generatoriaus manau suveikė bukas savisaugos instinktas: "taigi trinsis čia visokie prie dyzeliaus..."Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.10, 15:11.
Comment
-
na va, islindo sklypo projektas prekybos centrui Perkunkiemyje: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
labai idomu ar tikrai abu developins, nes bus vienas priesais kita: https://citify.eu/pavilnioniu-g-63/
- 3 patinka
Comment
-
ir vel nuo VT stoteles reikia eiti per parkinga kad patekti i pastata.. nu a kaip kitaip kai troba vidury sklypoParašė mr_miegas Rodyti pranešimąna va, islindo sklypo projektas prekybos centrui Perkunkiemyje: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
labai idomu ar tikrai abu developins, nes bus vienas priesais kita: https://citify.eu/pavilnioniu-g-63/
Comment
-
Viskas būtų normaliai, jai pastatas išlaikytų vientisą liniją prie gatvės. Tas atitraukimas nuo gatvės, paliekant vietą parkingui, visiškai nereikalingas.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąna va, islindo sklypo projektas prekybos centrui Perkunkiemyje: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
- 2 patinka
Comment
-
Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Prie perėjos (link požeminės perėjos) atseit pataisė, bet padarė visvien blogai. Padarė, kad atseit nenutrūktų dviračių takas, bet dabar gavosi pėsčiųjų perėja ir per dviračių taką ir per gatvę su posūkiu ir be jokios saugumo salelės. Negi sunku susiprotėti truputį atitraukti dviračių taką nuo borto ir palikti vietos pėstiesiems kur sustoti?
O dėl praėjimo prie generatoriaus manau suveikė bukas savisaugos instinktas: "taigi trinsis čia visokie prie dyzeliaus..."
Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.
- 1 patinka
Comment
-
Taip būtų logiška, jei dviratis judėtų greta automobilių ir būtų žemiau pėsčiųjų lygio. Dabar gi bus taip, kad sustos ant dviračių tako. Garantuoju. Nes kitaip vairuotojai tiesiog nepraleis pėsčiųjų. Tavo aptariamas modelis bus Algirdo g.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.
Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.
- 2 patinka
Comment
-
Ex Amalva, dabartinis Komfovent statysis sau naujas patalpas/dirbtuves. Amalva turi patalpas ir Ozo 10, uz Krasta autos. Dali kiek zinau nuomoja, net ir dabartini savo adresa ten deklaruoja, + berods Lankava isikurusi, dar kazkas. Nenustebciau, jei ta teritorija guls ant prekystalio artimiausiu metu.

- 1 patinka
Comment
-
Man tai taip keista, kad tieks skirtingų variantų prikuria tų dviračių takų. Galėtų pagaliau išsirinktį vieną standartą ir pagal jį tiesti...Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Taip būtų logiška, jei dviratis judėtų greta automobilių ir būtų žemiau pėsčiųjų lygio. Dabar gi bus taip, kad sustos ant dviračių tako. Garantuoju. Nes kitaip vairuotojai tiesiog nepraleis pėsčiųjų. Tavo aptariamas modelis bus Algirdo g.
Comment
-
Nu matai... daug standartų gatvių turim, ne visur galima tą patį kurpalių pritaikyt. Ne visur lengvai, ne visur pigiai, ne visur tiktų ir/ar būtų patogu.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Man tai taip keista, kad tieks skirtingų variantų prikuria tų dviračių takų. Galėtų pagaliau išsirinktį vieną standartą ir pagal jį tiesti...
Comment
-
Tikrai ne visur. Ten irgi kai kur daromos saugumo salelės tarp dviračių tako ir gatvės asfalto. Tai diktuoja tas pats saugumas, kad pavojinga iškart kirsti daug juostų. O čia dar ir perėja su posūkiu - nonsensas.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.
Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.
Comment
-
Mokykla ir darželis Perkūnkiemyje būtų truputį smagiau.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąna va, islindo sklypo projektas prekybos centrui PerkunkiemyjeSnowflakes will attack U <3
Comment
-
Pirmajame NŽT ir „Hanner“ mūšio raunde laimėtojų nėra
„Nenaudojome sklypo pagal paskirtį, tai pasistatėme nedidelį sandėliuką, sklype sandėliuojame statybines medžiagas ir naudojame sklypą pagal paskirtį. Gerai – jei norite, kad miesto centre būtų sandėliai, tai tą ir darysim – sandėliuosim“, – kalba A. Avulis.
Sklype Algirdo g. 77 UAB „LT Development Fund“ planuoja vystyti nekilnojamojo turto (NT) projektus. Tačiau konversiją iš senų apleistų sandėlių norėjusi įgyvendinti įmonė susidūrė su NŽT. Tarnyba dar praėjusių metų rudenį nuvyko į vietą ir nustatė, kad ne aukciono būdu išnuomotas sklypas naudojamas ne pagal paskirtį – sandėliai nugriauti, tad ir jiems eksploatuoti žemės nebereikia; nuomos sutartis turi būti nutraukta.
„LT Development Fund“ kreipėsi į teismą ginčydama norą nutraukti sutartį, o NŽT – reikalaudama patvirtinti sutarties nutraukimą.
Tačiau pirmojoje instancijoje – Vilniaus miesto apylinkės teisme – nė vienos pusės prašymas nebuvo patenkintas. Tiesa, praėjusį penktadienį priimtas sprendimas nėra įsigaliojęs ir per 30 dienų gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos teismui. Kol kas nė viena pusė nėra nusprendusi, kokių veiksmų imsis.
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5tLMkp1Mp
Comment
Comment