Parašė kasparas.v
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gamyklų konversija Paplaujoje (Architektūros parkas)
Collapse
X
-
Greitkelis tai manau dar sovietmecio reliktas, kai fabrikai dirbo, tai reikejo adekvataus ir kelio. Siem laikam tokia placia gatve galima isnaudot pravdedant tramvaju troleibusus su a juostom ar kita normalu VT kurio ten labai truksta. O kam ten tokia didele parkovke laikyt, tai manau atsakymas aiskus, nes nera VT normalaus, tai vienitele transporto priemone- automobilis.Parašė John Rodyti pranešimą
Klausimas, kam ten tas "greitkelis" reikalingas in the first place? Bet net jeigu ir yra greitkelis, galima tai spręsti įrengiant želdinių juostą ir prisodinant medžių nuo kelio pusės, bet erdvę prieš pastatą visvien palikti žmonėms, o ne toms kelioms mašinoms.
- 7 patinka
Comment
-
Tai parkofkė bus ir kitur. Galima buvo tas kelias vietas kitur įkišti, kur ne taip nikotų aplinką. Dabar bus dar viena Šiaurės miestelio Domus Galerija.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Greitkelis tai manau dar sovietmecio reliktas, kai fabrikai dirbo, tai reikejo adekvataus ir kelio. Siem laikam tokia placia gatve galima isnaudot pravdedant tramvaju troleibusus su a juostom ar kita normalu VT kurio ten labai truksta. O kam ten tokia didele parkovke laikyt, tai manau atsakymas aiskus, nes nera VT normalaus, tai vienitele transporto priemone- automobilis.
- 1 patinka
Comment
-
Tai aisku, kad galima butu ten ir geriau padaryt, bet kol nera normalaus VT, tol vystytojas matys, kad didesniam gerbuvui reikalingos dar keletas parkavimo vietu, o ne parkelis su kokiais kioskais-paviljonais , kur galetu vasara veikt kavines. Cia viskas susiveda i ta, kad nera VT ir be masinos ten neusigausi, o trumaplaikio parkavimo be VT tokiam kompleksui ten truks. Jei butu Vilniuj normalus beginis VT, tai manau nei tokiu parkovkiu tiek butu, nei tiek rekianciu del gatviu siaurinimo.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai parkofkė bus ir kitur. Galima buvo tas kelias vietas kitur įkišti, kur ne taip nikotų aplinką. Dabar bus dar viena Šiaurės miestelio Domus Galerija.
- 1 patinka
Comment
-
parkofka 80 proc isimtinai savivaldybes zemeje... ty pakalnio atsakomybe..Parašė John Rodyti pranešimą
Klausimas, kam ten tas "greitkelis" reikalingas in the first place? Bet net jeigu ir yra greitkelis, galima tai spręsti įrengiant želdinių juostą ir prisodinant medžių nuo kelio pusės, bet erdvę prieš pastatą visvien palikti žmonėms, o ne toms kelioms mašinoms.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 5 patinka
Comment
-
nieko ten nebus elementari zole ir viskas.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jau kiek krūmų, kiek žalumos! Nė pusės tiek nebus."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Aš tai irgi pritarčiau. Iš viso kvartalo ši vieta geriausia parkingui. Svarbu kuo mažiau parkavimo ir automobilių vidinėse kvartalo gatvelėse. Antžeminio parkingo būtinybė tampa car-sharing. Nebent kas sugalvotų kaip išspręsti šį klausimą su požeminiu.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąO butent cia man tas prkingas pvz visai nekliuna, vis tiek palei “greitkeli” stovi. Labai pozityvus pokyciai, suskaidyta dideliu pastatu architekturine israiska, atrodo ivairiau. Cia aktualu snipiskiu temos diskusijai, nes butent taip as isivaizdavau kad bus uzstatytas musu NMC.
Alternatyva parkingui nebent galėjo būti platus, šviesus pėsčiųjų ir dviratininkų tunelis po Drujos gatve. Nes vidinė pėsčiųjų gatvelė eis per visus Marko ir Galio kvartalus ir būtų puikus tęsinys, taip pat sujungtų Markučius su Paupiu. Bet spėju net nesvarstė tokio varianto.
- 2 patinka
Comment
-
Šviesus tunelis gaunasi po tiltu per Vilnelę. Subačiaus gatvė po viaduku irgi ganėtinai šviesu ir platu. Turėti trečią tunelinį praėjimą 500m? atkarpoj vargu ar verta.Parašė Horn Rodyti pranešimą
Aš tai irgi pritarčiau. Iš viso kvartalo ši vieta geriausia parkingui. Svarbu kuo mažiau parkavimo ir automobilių vidinėse kvartalo gatvelėse. Antžeminio parkingo būtinybė tampa car-sharing. Nebent kas sugalvotų kaip išspręsti šį klausimą su požeminiu.
Alternatyva parkingui nebent galėjo būti platus, šviesus pėsčiųjų ir dviratininkų tunelis po Drujos gatve. Nes vidinė pėsčiųjų gatvelė eis per visus Marko ir Galio kvartalus ir būtų puikus tęsinys, taip pat sujungtų Markučius su Paupiu. Bet spėju net nesvarstė tokio varianto.
- 1 patinka
Comment
-
is planavimo tik lidlasParašė oposumas Rodyti pranešimąVisai įdomu kokia ten maisto pardė numatyta viduje. Žinant, kad gretimame Galio projekte bus Maxima ir netoliese jau yra Rimi, tikėtina bus IKI. Bet iš PP pateikto išplanavimo labai primena Lidlą, nors pastarasis aišku irgi nėra toli.
Comment
-
Paupys ir nauja Markučių dalis (Manufaktūrų g. ir ko.) realiai susijungtų, nes dabar lankas pėsčiomis pakankamai didelis tiek pro vieną, tiek pro kitą pusę. Aišku pažiūrėjau naujus brėžinius, tai matau Galio projekte nebeliko per kvartalų vidurį einančio pėsčiųjų tako (kuris prasitęstų nuo Merko projekto).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šviesus tunelis gaunasi po tiltu per Vilnelę. Subačiaus gatvė po viaduku irgi ganėtinai šviesu ir platu. Turėti trečią tunelinį praėjimą 500m? atkarpoj vargu ar verta.
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
parkofka 80 proc isimtinai savivaldybes zemeje... ty pakalnio atsakomybe..

- 2 patinka
Comment
-
Administracinio pastato Paupio g. 54, Vilniaus m. rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
- 6 patinka
Comment
-
Gal kas žinot kaip surast ką nusprendė dėl Audėjo konversijos? Antradienį buvo posėdis: https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...izualizacijos/Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.
- 1 patinka
Comment
Comment