Parašė John
) ir tarė: suomiai kaimiečiai, atsilikėliai, provincialai ir runkeliai. Juk tai toks modernas, avangardas ir taip cool, kad net nesvarbu kiek kainuos. Manau, kaip tik runkeliška ir provincialu nerti visa galva į tokius projektus nepaisant kitų aplinkybių. O suomiai pasvarstė, paskaičiavo ir protingai nusprendė. Guggenheimą visada lydi neaiškaus finansavimo ir administravimo šleifas. Tai jo prekinis ženklas. O Lietuvoje dar pridėjus asmenį, kuriam bene vieninteliam tas projektas labai rūpėjo, išeina gana pavojingas derinys. Kai kam tai viso labo stambus verslas, apkaišytas meno, modernumo ir kitokiais blizgučiais. Todėl nereikia vien blizgučiais žavėtis.
verčiau paverkime, pakeikime visus ar tuos,kurių nuomonės nesuprantame ir net nenorime suprasti. afigienas pozicionavimas). Būtent dėl to ir gerbiu Zuoką, akip ten rašei, asmenį, kuris vienintelis rūpinosi G/E projektu, kaip ir jo badymu į LT pritraukti garsius pasaulyje architektus (priminkime kad ir tą patį Fuksą ir VBC projektą).

Juk taptų žinomesnės.
.
. Kur garantija, kad Vilniaus centras netaptų amžina statybų aikštele? Juk be skandalų nesugebama išgrįsti net centrinės miesto gatvės. Ir vis dar yra žmonių, drįstančių pareikšti "aš gerbiu Zuoką". Aš tai gerbiu Šriūbėną
.
Manau, Lietuvai vokiškas minimalistinis variantas būtų visai priimtinas, jei tas menas iš tikrųjų labai rūpi. Bet iš minimalizmo nėra pelno.
.
. Ir per kelias valandas transformuojiesi iš kaimiečio į modernų vakarietį. Be Gugenheimo šito padaryti niekaip nepavyks. Nacionalinė galerija tokiam performansui per prasta
. Nematau kitų priežasčių, kodėl reikėtų palaikyti tokį projektą. Todėl kalbant apie modernų meną svarbu neužmiršti šito aspekto ir pirmiau pasitikrinti savo rankų žemėtumo ir pūslėtumo lygį.
Juk taptų žinomesnės.
.
. Kur garantija, kad Vilniaus centras netaptų amžina statybų aikštele? Juk be skandalų nesugebama išgrįsti net centrinės miesto gatvės. Ir vis dar yra žmonių, drįstančių pareikšti "aš gerbiu Zuoką". Aš tai gerbiu Šriūbėną
.
Manau, Lietuvai vokiškas minimalistinis variantas būtų visai priimtinas, jei tas menas iš tikrųjų labai rūpi. Bet iš minimalizmo nėra pelno.
.
. Ir per kelias valandas transformuojiesi iš kaimiečio į modernų vakarietį. Be Gugenheimo šito padaryti niekaip nepavyks. Nacionalinė galerija tokiam performansui per prasta
. Nematau kitų priežasčių, kodėl reikėtų palaikyti tokį projektą. Todėl kalbant apie modernų meną svarbu neužmiršti šito aspekto ir pirmiau pasitikrinti savo rankų žemėtumo ir pūslėtumo lygį.
. Matyt neveltui prognozuojama turisttų srautų rekordas. Čia vėlgi galima kelti klausimą apie tokio muziejuas potencialą - sakykime, apeiti senamiestį pilnai užtenka dviejų dienų. Per tą laiką galima pasivaikščioti ir po tradicinius muziejus. Tad panašaus muziejaus-galerijos-centro kaip dar vieno alternatyvaus traukos taško galimybės neatmesčiau.
nei G muziejus. Tam juk būtų galima gauti ES lėšų. Šitaip neišnaudoti per miesto centrą tekančios upės yra nedovanotina. Kažin, ar Europoje dar yra bent viena sostinė, per kurios centrą tekėtų taip pamiršta upė.


Comment