Parašė D.P
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NMC - naujasis miesto centras
Collapse
X
-
Nežinau kiek tiesos, bet esu girdėjęs apie Vėtrūnos finansinius sunkumus ir galimą bankrotą. Įdomu kas tokiu atveju būtų su Vėtrūnos dangoraižiais.Parašė Creatium Rodyti pranešimąhttp://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013
A. Zuoko pranešimas Lietuvos ekonomikos konferencijoje. Dedu į šią temą, nes jame labai daug kalbama apie NMC. Įdomu tai, kad atsiranda kalbos ir apie Ibrahim, apie "Vėtrūnos" pastatus. Taip pat apie negirdėtą projektą prie Vilniaus vartų (čia jau kita pusė nuo NMC, bet vistiek..).
Labai įdomios skaidrės. Pažiūrėkit
P.S. Na ir straipsnis vilnius.lt: A.Zuokas Lietuvos ekonomikos konferencijoje: „Vilniaus centrinės dalies investicijų potencialas – 2 mlrd. litų“
Comment
-
"Vėtrūna" siekia restruktūrizuotis. Šie NT projektai priklauso UAB "Nekilnojamo turto gama", buvusiai antrinei Vėtrūnos įmonei, dalinai valdomai tų pačių savininkų kaip ir "Vėtrūna", kurie išsipirko ir dalį akcijų priklausiusių Snoras Invest Management..
"Verslo žinios" (VŽ) rašė, kad abi akcijų pirkėjas lygiomis dalimis valdo Vytautas Banys ir Adolfas Ginaitis, visų trijų perkamų įmonių mažumos akcininkai.
Nekilnojamojo turto gama“, buvusi UAB „Vėtrūna“ antrinė įmonė, valdo dešiniajame Neries krante esantį biurų centrą „Vilniaus verslo uostas“.
„NT Panorama“ planavo statyti 68.000 kv. m ploto pastatų kompleksą Vilniuje, o jį turėjo papuošti du modernūs bokštai. „Stelita“ drauge su „Nekilnojamojo turto gama“ planavo įgyvendinti „Projektą D“ – pastatyti modernų daugiaaukštį pastatą, jame turėjo būti aukščiausios A klasės biurų, prekybos centrų.
http://vz.lt/article/2012/8/1/snoro-...#ixzz2KzOxcF4H
Comment
-
Nu va per tą laiką jau sugebėjome pastatyti "parodomąjį" tunelį vidury laukų, miškų (Lazdynuose), o čia niekas nesiskubinaParašė John Rodyti pranešimąTunelio idėja tai jo. Ji buvo dar 2000 ar anksčiau. Bet aš turėjau omeny pačią vizualizaciją, kuri yra iš post 2008.
Comment
-
Lazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNu va per tą laiką jau sugebėjome pastatyti "parodomąjį" tunelį vidury laukų, miškų (Lazdynuose), o čia niekas nesiskubina
Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..
Comment
-
Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.Parašė Sula Rodyti pranešimąLazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.
Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..
Comment
-
Tai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Comment
-
Jau dabar yra dalis tos gatvės atkarpos (kuri eina po Ozu).Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.
Comment
-
Be jokios abejonės. Apie tai ir šneka. Manau, kad lengviau pastatyti tiltą nei gatvę toje teritorijoje.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Comment
-
Na galbūt, bet tokios gatvės pralaidumas prie pat prekybos centro būtų mažų mažiausiai prastas dėl iš aikštelių išlendančių automobilių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
-
Kalvarijų gatvėje ne ką geresnė situacija, išvažiavimai iš kiemų kas 10 metrų, ten dar yra kai kur bent lėtėjimo/greitėjimo juostos. Šiaip ar taip, svarbu nukreipti dalį srauto nuo Kalvarijų ir Geležinio vilko gatvių.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąNa galbūt, bet tokios gatvės pralaidumas prie pat prekybos centro būtų mažų mažiausiai prastas dėl iš aikštelių išlendančių automobilių.
Comment
-
Tiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
Comment
-
Žinau, pats ten stoviu, bet jeigu nebus Kernavės gatvės bent iki Ozo, tuomet kamštyje vis tiek užstrigsi Kalvarijų gatvėje ar Kontitucijos pr. Aišku, nebent reikia nuvažiuoti iš centro iki Konstitucijos pr., tik jiems kelionė sutrumpėtų.Parašė Blaze Rodyti pranešimąTiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.
Comment
-
Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Kaip tai "po pieva"?Parašė AngeLT Rodyti pranešimąTiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
Tuomet upės lygyje gaunasi. Gal tunelį po upe daryti? Kiek tai kainuos?
Comment
-
O tai dabartinis variantas netinka? Kernavės tiltas eitų ne virš pievos, kiek tolėliau nuo jos, pereitų į tunelį prie galerijos.Parašė AngeLT Rodyti pranešimąTiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
Comment
-
Buvo jau aptartas šitas dalykas kažkur forume. Tas senas variantas atmestas kaip per brangus, tokio ilgio ir formos tiltas pareikalautų per daug lėšų, o tą pievelę jau spėjo įsimylėt žalieji, taigi faktiškai tokiam tiltui jau atia. Tiltas nuo Mečetės g. – vienintelis įmanomas variantas. Arba, aišku, palikti taip, kaip yra dabar.Lietuva visiems.
Comment
Comment