Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

NMC - naujasis miesto centras

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Netgi medžiagos (plytelės, bordiūrai) naudojami tokie pat, kaip Brežnevo laikais.
    Nauji bordiūrai dabar dažnai būna granitiniai - pvz., Vakariniame aplinkkelyje. Žymiai geriau atrodo už tuos Brežnevo.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Nauji bordiūrai dabar dažnai būna granitiniai - pvz., Vakariniame aplinkkelyje. Žymiai geriau atrodo už tuos Brežnevo.
      Tikrai ne dažnai. Vakarinio aplinkkelio 3 etapas tiesiog maloni išimtis. Akmeniniai bortai dar naudojami įrengiant žiedus ir saleles valstybinės reikšmės keliuose (kur darbus prižiūri LAKD), o bent jau Vilniuje - tai nenaudojama praktika. Nors panaudojus betoninius bordiūrus žieduose, jau po kelių mėnesių jie būna išlaužyti ir išgriauti. Ir tai yra minėto požiūrio klausimas, nes finansinė išraiška betonas vs granitas nedidelėje žiedinėje sankryžoje tikrai esmės nesudaro.

      Comment


        Būtent kad granitinius deda labai retai ir tai ne pinigų, o nesuvokimo klausimas. Buvau nustebęs kad prie MMM pastato kur rodos privatus investuotojas ir kapeikų neskaičiuoja ir rūpinasi savo įvaizdžiu sudėjo betoninius bordiurus ir plyteles, ne tik aplinkos vaizdas iškart įgavo sovietizmo dvasią bet kai kurie bordiūrai jau nudaužyti nors pastatas net neatidarytas. O kai pradės privažinėti visokie kurjeriu autobusiukai ir statyti vienu ratu ant šaligatvio tai nudaužytų skaičius išaugs dramatiškai. Čia kaip ir su tais dangčiais viduryje kelio - galima ir nedėti - tai kodėl deda, nu nes atsilikeliams projektuotojams atrodo kad taip ir turi būti ir jie nesuvokia kad gali būti kitaip.

        Comment


          /\ Kad trinkelės ne sovietinis reliktas. Visame pasaulyje jas naudoja, tik dydžiai ir formos skiriasi. O sovietai jas iš vakarų ir nusižiūrėjo savo laiku ir tai ne visur naudojo. Didžioji dalis Rusijos miestų dar ir dabar su banguotais asfaltuotais šaligatviais gyvena. O kaip žinia Baltijos šalyse visada viskas labiau priminė vakarus net tada, tai ir trinkelės čia atsirado iš vakarų labiau.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Kažkaip užsienyje neužkliuvo akis už masiškai suskilinėjusių plytelių ir nudaužytų bordiurų, ne trinkelės problema, o tai kad jos betoninės, jei dėtu visur granitines problemų nebūtų nes jos ilgaamžės.

            Comment


              Banko rename ant Quandrum fasado, 2017.10.01

              Comment


                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                Kažkaip užsienyje neužkliuvo akis už masiškai suskilinėjusių plytelių ir nudaužytų bordiurų, ne trinkelės problema, o tai kad jos betoninės, jei dėtu visur granitines problemų nebūtų nes jos ilgaamžės.
                Na bepigu vakaruose naudoti akmens trinkeles, kai daugumai jų Alpės ranka pasiekiamos. Mums importas jau atsieina brangiau. Tiesa vat kodėl molio šalyje neklojam visko klinkeriu - čia jau nematau pateisinimo.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2017.10.02, 09:02.

                Comment


                  Nebūtina visame mieste kloti granito. Betoninės trinkelės irgi gerai atrodo, ypač kai jomis pakeiti daugumą dabartinių šaligatvių. Problema yra, kai betonines trinkeles naudoja tokiose miestui svarbiose vietose, kaip NMC ar tas pats Senamiestis (žr. Bokšto g. rekonstrukciją).

                  Comment


                    Problema ne tiek pats betonas, bet jo kokybė. Yra vietų, kur poros metų senumo šaligatviai tiesiog ištisai ištrupėję gabalais viduryje šaligatvio, kur jokie kurjerių autobusiukai nesiprkuoja. Turbūt naudoja nekokybišką (lietuvišką?) betoną tų plytelių/bordiūrų gamybai.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Problema ne tiek pats betonas, bet jo kokybė. Yra vietų, kur poros metų senumo šaligatviai tiesiog ištisai ištrupėję gabalais viduryje šaligatvio, kur jokie kurjerių autobusiukai nesiprkuoja. Turbūt naudoja nekokybišką (lietuvišką?) betoną tų plytelių/bordiūrų gamybai.
                      Be abejo, sprendžiant pagal subjektyvią (anglišką?) vertinimo sistemą

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        Be abejo, sprendžiant pagal subjektyvią (anglišką?) vertinimo sistemą
                        Pagal vaizdą ant šaligatvio. Reikia foto?

                        Comment


                          Su šaligatviais šalia naujų statybų bėda dažnai ta, kad sudėjus pigias ir nelabai tvirtas betonines trinkeles ir bordiūrus ant jų vėliau dar važinėja statybininkų sunkvežimiai ir jį visiškai suniokoja (geras pavyzdys šalia Žalgirio 135). Kitas, kad pas mus vis dar paplitęs statymas važiuojamojoje gatvės dalyje, dažnai lipant ant šaligatvio. O tas suniokos bet kokias betonines ar minkšto akmens trinkeles.

                          Tokį statymą per kažkurį laiką, įrenginėjant civilizuotas stovėjimo aikšteles, gal ir visai reiktų uždrausti.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Kitas, kad pas mus vis dar paplitęs statymas važiuojamojoje gatvės dalyje, dažnai lipant ant šaligatvio. O tas suniokos bet kokias betonines ar minkšto akmens trinkeles.
                            Nieko tai nesuniokotų, jei įrengtų atitinkamus pagrindus. Kažkaip trinkelėmis išgrįstos važiuojamosios dalys nesugriūna po pirmo mėnesio.
                            Visa esmė, kad pas mus šaligatviai įrengiami skaičiuojant labai lengvas apkrovas, todėl neatlaiko net lengvųjų automobilių užvažiavimų. Jau nelkalbant apie tai, kad pvz. sniegas žiema būna valomas traktoriais ar poreikis kt. spec. tarnybų technikai.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Nieko tai nesuniokotų, jei įrengtų atitinkamus pagrindus. Kažkaip trinkelėmis išgrįstos važiuojamosios dalys nesugriūna po pirmo mėnesio.
                              Visa esmė, kad pas mus šaligatviai įrengiami skaičiuojant labai lengvas apkrovas, todėl neatlaiko net lengvųjų automobilių užvažiavimų. Jau nelkalbant apie tai, kad pvz. sniegas žiema būna valomas traktoriais ar poreikis kt. spec. tarnybų technikai.
                              Pastaruoju metu jau daro ir šaligatvius stipresnius. Sovietmečiu išvis tik nuimdavo velėną ir papildavo smėlio kokių 15cm. Dabar dažniausiai jau ir skaldos sluoksnį suprojektuoja, kad nors pasitaikančius užvažiavimus atlaikytų.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Pastaruoju metu jau daro ir šaligatvius stipresnius. Sovietmečiu išvis tik nuimdavo velėną ir papildavo smėlio kokių 15cm. Dabar dažniausiai jau ir skaldos sluoksnį suprojektuoja, kad nors pasitaikančius užvažiavimus atlaikytų.
                                Bet pataupo betonui? Vietomis (gal ne visur, nesu tikras) apynaujai šaligatviai tiesiog gabalais ištrupėję. Lyg kas tyčia būtų su kokiu laužtuvu praėjęs. Teko panašių istorijų dėl blogos betono kokybės (iš LT gamintojų) girdėti ir iš privačių pirkėjų.

                                Comment


                                  O jums patiems tas nmc patinka?

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    O jums patiems tas nmc patinka?
                                    Taip.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      Ne

                                      Comment


                                        Taip, jis tikrai neblogas žiūrint iš toliau ir realiai yra jau seniai tapęs Vilnių charakterizuojančiu dalyku. Atsiradus daugiau pastatų, bus geriau vizualiai. Na, tik pačiam NMC gana nuobodoka, nes ten ofisai ir prekybcentris, visi atskirti gatve.

                                        Comment


                                          NMC tik pavadinimu "centras", o realiai eilinis ofisų parkas, miręs po 6 valandos...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X