Turbūt viskas atsiremia į tai, kad tiesiog taupo, su buldozeriais neišlygindami, nesuvienodindami ir neperformuodami grunto didesniame plote. Apsiriboja pravažiuot tik išilgai gatvės ir pastato perimetru.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Pagal brėžinį namo kampas nuo gatvės turėjo būti ~7-8 metrai, pagal nuotrauką ten yra koks 12-15 metrų. Kadangi vargu ar namą pastūmė gylin, vadinasi modifikavo gatvės projektą. Sudėtinga turbūt prie kažko prisirišti, kai gatvė keičia savo altitudę ir ašinę liniją statybos eigoje. Šiaip greičiausiai buvo noras maksimaliai atriboti gatvės erdvę nuo daugiabučio erdvės ir gatvė kiek įmanoma atitraukti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal brėžinį namo kampas nuo gatvės turėjo būti ~7-8 metrai, pagal nuotrauką ten yra koks 12-15 metrų. Kadangi vargu ar namą pastūmė gylin, vadinasi modifikavo gatvės projektą. Sudėtinga turbūt prie kažko prisirišti, kai gatvė keičia savo altitudę ir ašinę liniją statybos eigoje. Šiaip greičiausiai buvo noras maksimaliai atriboti gatvės erdvę nuo daugiabučio erdvės ir gatvė kiek įmanoma atitraukti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąTrinkelės prie namo žemesniame lygyje, nei šaligatvio? Gal nebesusivedė jiem ten aukščiai. Namas liko duobėje.
Ar ten DP brėžiniai? Nėra detalumo, gal labiau eskizai/vizualizacijos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl toks noras? Tai iš esmės nužudo komercinių patalpų potencialą pirmame aukšte. O būtent toje pusėje yra komercinės patalpos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Čia grynai iš teorinės pusės, bet pas mus įprasta gyventi ne prie gatvės ir visi tos gatvės baidosi. Dabar dar medelius sugebėjo įterpti tarp gatvės ir namo. Galvoju NT vystytojai bando maksimumą spausti iš butų pirkėjų ir padaryti jiems pastatą kiek įmanomą patrauklesnį. Toks išskaidymas kur viešoji gatvės erdvė ir kur takelis aplink namą manau tam padeda. O komercinės patalpos "mažai groja". Juo labiau ten įsikursianti komercija bus daugiau skirta vidiniam gyvenamojo kvartalo naudojimui, ar šalia esantiems biurams, tai toks "užslėpimas" vargu ar labai kenkia patalpų patrauklumui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vargu, ar dėl to taip darė. Juo labiau, kad yra ir gerai padarytų projektų Vilniuje. Panašiausia į elementarų buką tingėjimą ir nederinimą su gretimais projektais (šiuo atveju gatve), nes pas save varnelės sudėliotos, o reikalavimo realiai (ne popieriuje) derinti tikriausiai nėra. Klausimas tik kodėl tokie dalykai nėra sužiūrimi savivaldybėje, nes tai sugadina potencialiai gerą aplinką ilgiems dešimtmečiams į ateitį.Juo labiau daugiabučio konstruktyvo statybų vaizduose matosi, kad jo prieigos ir gatvės vieta yra praktiškai toje pačioje altitudėje kaip ir pastato "nulis".
- 1 patinka
Comment
-
Man tai ten viskas patiktų: vieta, projektas, ypač gyvenamieji pastatai, o kad šalia verslo centras, tai tik šių būstų likvidumą pakels. Nekalbant jau apie prekybcentrį. Ir tie čia taip stipriai kritikuoti laiptai puikiai įsipaišo - ten ne medinių net neįsivaizduoju, nes ir pati pakrantė neiščiustyta, tokia beveik laukinė, su vingiuotu ir duobėtu siauru takeliu, bet tame ir žavesys, o norintiems išlygintų ir platesnių takų – visas Vingio parkas šalia. Ir susisiekimas ateity bus išspręstas, tačiau palei gyvenamuosius jokių srautų nenusimato.
Svajonių projektas, sakyčiau, jeigu ne vienas bet. Trūksta parkingų, tiesiog per mažai jų suprojektuota, o galimybę įsigyti turėjo tik 3 ar daugiau kambarių savininkai. Kuklesnių butų gyventojai raginami sėsti į viešąjį arba ant dviračių, nes automobiliams gatvėje trumpam sustojimui numatytos vos kelios vietos. Tiesa, galbūt tokia bėda yra tik pirmuosiuose etapuose, gal dabar jau sprendžiama, bet visgi, mano akimis žiūrint, tai didžiulis minusas, ypač kai alternatyvų nėra.
Comment
-
Parašė Gintė Rodyti pranešimąSvajonių projektas, sakyčiau, jeigu ne vienas bet. Trūksta parkingų, tiesiog per mažai jų suprojektuota,(...) mano akimis žiūrint, tai didžiulis minusas, ypač kai alternatyvų nėra.
Užvingio tilto pritaikymas VT ir kokio nors 2G trasos nukreipimas turėjo būti darbas nr. 1, o bet tačiau.
Vidinėse kvartalo gatvėse VT stotelės lyg ir numatytos, bet sekmės iki čia patogiai nuvažiuoti, kai visi keliai iš šio kvartalo vis tiek veda į Giraitės žiedą. Tuo labiau, kad jokio galinio punkto irgi nėra.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAtsidarys “Akropolis”, bus ten aikštelė ir galės parkuotis. VT jie, matai, užsimanė! Jums čia ne Kopenhaga. Čia New Nordics sostinė!Net jei ir greičiau, tai kažin ar leis ten laikyt per naktį, ji tarsi irgi požeminė bus, ar bent didžioji dalis.
O jei rimtai, tai manau nesąmonė yra tokioje vietoje nesuteikt galimybės bent po 1 parkingo vietą įsigyt, juk ne senamiestis koks, o ir patogaus susiekimo VT dar ilgokai nenusimato. Kad jau nesugebėjo požeminių užtikrint, tai juk daug kam tiktų ir antžeminė - dar ekonomiškiau būtų, bet juk svarbiau visur žalių juostų prikaišiot, kai butai ir taip jau praktišai parke ir kiemus iščiustyt. Grynai iščiustyt, nes vaikams nė sumautos karstynės nėra, gyventojai jau skundžiasi, tarsi galvoja patys mestis. Žodžiu, viskas tik įvaizdis praeiviams paaikčioti, bet jokio praktiškumo ;-)
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAtsidarys “Akropolis”, bus ten aikštelė ir galės parkuotis. VT jie, matai, užsimanė! Jums čia ne Kopenhaga. Čia New Nordics sostinė!
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNew Nordic egzistuoja tik startup’ų ir fintechų pinigų plovėjų haliucinacijose sušniojus porą takelių
Comment
-
Parašė Gintė Rodyti pranešimąGrynai iščiustyt, nes vaikams nė sumautos karstynės nėra, gyventojai jau skundžiasi, tarsi galvoja patys mestis. Žodžiu, viskas tik įvaizdis praeiviams paaikčioti, bet jokio praktiškumo ;-)
Be to, galima bus išvengti žiaurių deautomobilizatorių prakeiksmų.
- 2 patinka
Comment
Comment