Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus savivaldybė investuotojams meta jauką

    Atverdama kelią niekaip neprasidedančioms prekybos ir pramogų centro „Akropolis” statyboms šalia Vingio parko, miesto valdžia nutarė prisiimti ir dalį įsipareigojimų. Kitais metais ji iš biudžeto skirs dvidešimt milijonų litų gatvių pertvarkai.
    Na va dabar ne tik kad investuotojai nieko neprisidės prie infrastruktūros plėtros, bet ir dar patys susimokėsime už ją (matyt Akropolis nusprendė, kad kažkam į kišenę susimokėti infrastruktūros mokestį bus pigiau.

    O viaduko ir perėjos atsisakymas tokioje vietoje išvis yra nelogiškas: žmonėms į teritoriją bus "patogu" patekti, o kamščius GV gatvėje tai jau įsivaizduoju kilomentrinius, nes rekonstravus esamą vieno lygio sankryžą su Gerosios vilties gatve (spėju bus tokia kaip prie dabartinio Akropolio) šviesoforas ten viską užkiš.

    Man yra nelogiška, kad jeigu jau imi EU paramą infrastruktūrai, tai jau imk kad ir viadukui užtektų, ar bent dalinai susitarti, kad ir Akropolis ir savivaldybė ir EU prisidėtų prie infrstruktūros ir iki galo viską kaip reikia padarytų.

    Dėl M. K. Čiurlionio gatvės viaduko tai nieko nesupratau kur ten ką pratęs, tipo kelią per Vingio parką??? Tuo tikrai netikiu.

    Comment



      O viaduko ir perėjos atsisakymas tokioje vietoje išvis yra nelogiškas: žmonėms į teritoriją bus "patogu" patekti, o kamščius GV gatvėje tai jau įsivaizduoju kilomentrinius, nes rekonstravus esamą vieno lygio sankryžą su Gerosios vilties gatve (spėju bus tokia kaip prie dabartinio Akropolio) šviesoforas ten viską užkiš.

      Man yra nelogiška, kad jeigu jau imi EU paramą infrastruktūrai, tai jau imk kad ir viadukui užtektų, ar bent dalinai susitarti, kad ir Akropolis ir savivaldybė ir EU prisidėtų prie infrstruktūros ir iki galo viską kaip reikia padarytų.

      Dėl M. K. Čiurlionio gatvės viaduko tai nieko nesupratau kur ten ką pratęs, tipo kelią per Vingio parką??? Tuo tikrai netikiu.
      Tai jau tikrai.
      Keista, kad tiltas planuojamas, o viadukas ar net perėja - ne.
      Čiurlionio viaduką rekonstruoti buvo būtina prieš Geležinio Vilko g. rekonstrukciją.
      Na, bet kokiu atveju, būtų gerai pamatyti planus ir brėžinius.

      Comment


        Aha ir aš nesupratau su tuo viaduku.. Anksčiau berods buvo planuota, kad VT kelias nuo Litexpo eis link Gerosios vilties g., t.y. ten, kur jau yra savotiškas kelias, ar ne? Tad prie ko čia Čiurlionio viadukas išvis?

        Comment


          Štai, ką pavyko atkapstyti iš sutarties (negarantuoju, kad čia ta pati):

          Statybų pabaigos terminas: 2018 metų III ketvirtis.
          Investuojama suma: 400 mln. Lt
          Į viešąją infrastruktūrą: ~17 mln. Lt

          Statomi objektai: prekybos ir paslaugų centras, verslo biurų ir gyvenamieji pastatai.

          Teritorijos schema:


          Žalia, Geltona ir Violetinė spalvos - investuotojo reikalas, jo išlaidomis tvarkomos vietos.

          Nežinau kiek šie duomenys tikslūs. Juos paėmiau iš sutarties, kuri datuojama 2013 metais. Tad spėju, kad čia būtent ta sutartis ir bus. Pačią sutartį ir jos priedus galima rasti čia: http://www.vilnius.lt/vaktai2011/Def...DocId=30229506

          Comment


            Deja, iš to nesimato, kas bus daroma aplinkui. Invesuotojui ne kažin ką tektų investuoti, - nebent padaryti/praplatinti įvažiavimus į savo teritoriją.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Deja, iš to nesimato, kas bus daroma aplinkui. Invesuotojui ne kažin ką tektų investuoti, - nebent padaryti/praplatinti įvažiavimus į savo teritoriją.
              Na jeigu savivaldybė turėtų stuburą tai gal ir geriau būtų. Mano nuomone prieš pradedant ką nors būtina padaryti ar sieną ar kažką, ar samdyti daug valytojų, kad nenukentėtų vingio parkas.
              Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

              Comment


                Čiurlionio vedukas čia minimas gal dėl to, jog savivaldybė dabar pati ims jį perstatyti iš naujo išplatinant GV gatvę iki 6 juostų. Gal anksčiau bandė įsūdyti šį darbą Akropoliui. Šiaip sunku bus su transportu šioje vietoje. Bet iš kitos pusės džiugu, jog šis merdintis miesto kampas gaus impulsą.

                Comment


                  Parašė Horn Rodyti pranešimą
                  Čiurlionio vedukas čia minimas gal dėl to, jog savivaldybė dabar pati ims jį perstatyti iš naujo išplatinant GV gatvę iki 6 juostų. Gal anksčiau bandė įsūdyti šį darbą Akropoliui. Šiaip sunku bus su transportu šioje vietoje. Bet iš kitos pusės džiugu, jog šis merdintis miesto kampas gaus impulsą.
                  Nugriovus likusį Velgos pastatą esantį arčiausiai GV gatvės, nurėžus nedidelę juosta parko pakraščio ir investavus, galima transporto judėjimą puikiai sureguliuoti ir panaikinti esamas-būsimas problemas.

                  Comment


                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                    Čiurlionio vedukas čia minimas gal dėl to, jog savivaldybė dabar pati ims jį perstatyti iš naujo išplatinant GV gatvę iki 6 juostų. Gal anksčiau bandė įsūdyti šį darbą Akropoliui. Šiaip sunku bus su transportu šioje vietoje. Bet iš kitos pusės džiugu, jog šis merdintis miesto kampas gaus impulsą.
                    Kas čia per "mirga - marga" gatvės darymas...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Dar prieš "sunkmetį" sakiau, kad bus špyga taukuota, o ne viadukai su perėjom. Kaip visgi lengva plauti smegenis...

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Nugriovus likusį Velgos pastatą esantį arčiausiai GV gatvės, nurėžus nedidelę juosta parko pakraščio ir investavus, galima transporto judėjimą puikiai sureguliuoti ir panaikinti esamas-būsimas problemas.
                        Galima. Bet kas mokės? Be to ten kiekvienas aras - auksinis.
                        "Akropolis" gal mąstytų plačiau, jeigu turėtų realių konkurentų.

                        Čiurlionio g. viaduką tikriausiai bus bandoma rekonstruoti taip, kad pagrindinis įvažiavimas į Vingio parką būtų būtent ten, o ne neaišku kaip pertvarkytame/perkrautame iš G.Vilties g. pusės.
                        Paskutinis taisė Sula; 2013.10.21, 09:10.

                        Comment


                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                          Čiurlionio vedukas čia minimas gal dėl to, jog savivaldybė dabar pati ims jį perstatyti iš naujo išplatinant GV gatvę iki 6 juostų. Gal anksčiau bandė įsūdyti šį darbą Akropoliui. Šiaip sunku bus su transportu šioje vietoje. Bet iš kitos pusės džiugu, jog šis merdintis miesto kampas gaus impulsą.
                          Man tik įdomu, kaip tas 6 juostas ruošiamasi pakišti po Goštauto g. viaduku...

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Man tik įdomu, kaip tas 6 juostas ruošiamasi pakišti po Goštauto g. viaduku...
                            Tai ten jų ir nereikia. Iš esmės manau užtektų ir dabartinių 4 juostų, tik reikia Čiurlionio viaduką perstatyt, kad galima būtų po juo ir normalų šaligatvį padaryt ir normalias juostas. O jeigu labai yra noro - gatvę galima platinti ir už šio viaduko.

                            Comment


                              Dabar dalį iki Goštauto estakados puikiai sutvarkė, nauji takai bus, ir netgi dviračių takas. O dėl kažkokios papildomos juostos vėl ardyti viską kažkaip nelogiška. Nereikėjo kol kas išvis nieko daryti, tik pačią estakadą statyti, o pačią GV platinti vėliau neva kai bus perstatomas Čiurlionio g. viadukas. Mirga marga efektas bus...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Dabar dalį iki Goštauto estakados puikiai sutvarkė, nauji takai bus, ir netgi dviračių takas. O dėl kažkokios papildomos juostos vėl ardyti viską kažkaip nelogiška. Nereikėjo kol kas išvis nieko daryti, tik pačią estakadą statyti, o pačią GV platinti vėliau neva kai bus perstatomas Čiurlionio g. viadukas. Mirga marga efektas bus...
                                Tą ir turėjau omenyje. Negi viską išdraskys po to... Ir dar estakados atramos išdėstytos taip, kad tik po dvi juostas praeina.
                                Turbūt platins prie Vingio parko tik.
                                Beje, būtų labai smagu, jei nuo Čiurlionio g. iki Gerosios vilties g. pastatytų garsą sulaikančias sienutes. Nes dabar Vingio parke nemenkas ošimas nuo tos gatvės.

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Tą ir turėjau omenyje. Negi viską išdraskys po to... Ir dar estakados atramos išdėstytos taip, kad tik po dvi juostas praeina.
                                  Turbūt platins prie Vingio parko tik.
                                  Beje, būtų labai smagu, jei nuo Čiurlionio g. iki Gerosios vilties g. pastatytų garsą sulaikančias sienutes. Nes dabar Vingio parke nemenkas ošimas nuo tos gatvės.
                                  Ošimas didelis, nes dabar, tai vienintelė arterija jungianti A1 ir A2 magistralinius kelius. Eismas didelis. Nutiesus pilnai Vakarinį aplinkkelį srutas tikrai sumažės.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Galima. Bet kas mokės? Be to ten kiekvienas aras - auksinis.
                                    "Akropolis" gal mąstytų plačiau, jeigu turėtų realių konkurentų.
                                    Iš esmės pats racionaliausias sprendimas būtų GV gatvės ašį paslinkti link Neries, keturias eismo juostas (2+2) įgilinti ties sankryža su G.Vilties gatve, o pastarąją viaduku esamame lygyje pratęsti link Vingio parko, taip paslenkant įvažiavimą į jį. Esamame lygyje liktų šviesoforu reguliuojama sankryža ant viaduko, o eismas Geležinio Vilko gatve nenutrūkstamai judėtu po apačia. Šis sprendimas pareikalauja mažiausiai auksinės vertės arų ir yra bene populiariausias sprendimas, tokiose situacijose Europos mastu. Bet kokio kitokio viaduko statyba pareikalautų dideliu žemės plotų ir neduotų gero efekto. Tik spėčiau, kad tokį sprendimą įgyvendinti trukdytų požeminės komunikacijos.

                                    Mokėti reikės, kad ir koks sprendimas bus pritaikytas, bei vykdoma rekonstrukcija. Tačiau parinkus "paprastesnį ir pigesnį" sprendinį, bus užprogramuojama didelė problema ateičiai, kuri gali nebeturėti sprendinių ir perspektyvoje (laiko gaišatys ir t.t.) kainuoti daug brangiau.

                                    Comment


                                      O aš galvočiau, kad reikia pabaigti vakarinį aplinkėlį ir Šiaurinę gatvę, tada nusims tranzitinis srautas, bei dalis vietinių gyventojų srauto (kurie dirba Paneriuose, gyvena Šeškinėje, Pašilaičiuose ir pan.). Įdomu tada pamatyti kaip keisis srautas Geležinio Vilko gatvėmis.
                                      Taip pat organizuoti eisma, kad ženkli dalis vyktų Eigulių, Giraitės gatvėmis.

                                      Kam visą laiką viską platinti ir platinti?

                                      Comment


                                        Parašė kinoman Rodyti pranešimą
                                        O aš galvočiau, kad reikia pabaigti vakarinį aplinkėlį ir Šiaurinę gatvę, tada nusims tranzitinis srautas, bei dalis vietinių gyventojų srauto (kurie dirba Paneriuose, gyvena Šeškinėje, Pašilaičiuose ir pan.). Įdomu tada pamatyti kaip keisis srautas Geležinio Vilko gatvėmis.
                                        Taip pat organizuoti eisma, kad ženkli dalis vyktų Eigulių, Giraitės gatvėmis.

                                        Kam visą laiką viską platinti ir platinti?
                                        nugi, kad pasimatuot su kaimynu galėtum

                                        Comment


                                          Siandiena buvau uzsukes i vingio parka, isvaziuodamas is jo pastebejau, jog velgos pastatas prie kelio jau beveik nugriautas, likus stoveti tik fasadine siena atsisukusi i gelezinio vilko gatve.
                                          Buvo tamsu nesigavo nufotografuot.

                                          Gal kas zinot daugiau informacijos apie pajudejusi projekta?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X