"SKR Baltic“ priklausančiais pastatais užstatytą valstybinę žemę nesuprantamais būdais grąžinti Miškinių rėžinio kaimo p̶r̶e̶t̶e̶n̶d̶e̶n̶t̶a̶m̶s̶ teisėtų savininkų teisių perėmėjams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lazdynai, Lazdynėliai - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą"SKR Baltic“ priklausančiais pastatais užstatytą valstybinę žemę nesuprantamais būdais grąžinti Miškinių rėžinio kaimo p̶r̶e̶t̶e̶n̶d̶e̶n̶t̶a̶m̶s̶ teisėtų savininkų teisių perėmėjams.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąŠalia Lazdynų tilto – didžiulis sandėlių centras iš jūrinių konteinerių ir tentų
Taip, net po 10 metų užtrukusių pastangų įgyvendinti konversiją pagal Vilniaus miesto bendrajame plane nustatytas teritorijos vystymo perspektyvas, ,,gimė“ sprendimas 45 pastatuose, kurių bendras plotas beveik 40 tūkstančių kv. m., sukurti ir verslui bei gyventojams pasiūlyti paslaugų – daiktų sandėliavimo parką: tentais dengtus sandėlius ir konteinerines sandėliavimo patalpas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąKainos absurdiškos kaip tokiai vietai.
Comment
-
Ta kad ta vieta absoliučiai ne kažkuo geresnė nei bet kas bajoruose ar tuose pačiuose pašilaičiuose (gal išskyrus perkūnkiemį).
kokio Just In ar ką Bonava stato už 3k/kv - kainos pigesnės ir nors Neries nėra, bet neturi ir dviejose pusėse autostrados prie langų. Vingio parkas pastačius tiltą bus koks 15-20 min pėškomis, kas yra privalumas, bet mano nuomone neatperka minusų ir kainos. O visur aplink - aplinka nemaloni, pasikartosiu - autostrados.
Susisiekimas irgi su kamščiais, o baigus statybas jie padidės. Asmeniškai man ten atrodo viena blogiausių Lazdynų vietų gyvent kalbant apie naują statybą.Paskutinis taisė Zygis; 2025.10.07, 21:27.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąTa kad ta vieta absoliučiai ne kažkuo geresnė nei bet kas bajoruose ar tuose pačiuose pašilaičiuose (gal išskyrus perkūnkiemį).
kokio Just In ar ką Bonava stato už 3k/kv - kainos pigesnės ir nors Neries nėra, bet neturi ir dviejose pusėse autostrados prie langų. Vingio parkas pastačius tiltą bus koks 15-20 min pėškomis, kas yra privalumas, bet mano nuomone neatperka minusų ir kainos. O visur aplink - aplinka nemaloni, pasikartosiu - autostrados.
Susisiekimas irgi su kamščiais, o baigus statybas jie padidės. Asmeniškai man ten atrodo viena blogiausių Lazdynų vietų gyvent kalbant apie naują statybą.
( A + 2 + 2 + A) tai kamščių problema link miesto centro kiek mažėja. Kita problema - Lazdynų tiltas. Ten nebent paišyti A juosta per visą tiltą + iki Lazdynų st. ir per visą žiedą. Kitaip mes tiesiog liksime su vėlavimais 20 min.
Gyventi ten patogu nebent jei tu dirbi ofise kitoje gatvės pusėje, Lazdynų ligoninėje, Girtekos ofise Karoliniškėse ir visur, kas priešinga kamščių krypčiai.
Dar kas man iš vizualizacijos įkliuvo - namai atrodo lyg tiesiog copy paste. Formos vienodos, ačiū dieve jei spalva kita.
Dėl kainos - aplinka ne pati blogiausia, o žinant, kad kitame krante butai kainuoja 1,7 kartus daugiau (berods 5,6k už 1 kv.’m) na gal ir verta sutaupytų pinigų. (Jeigu dėl šito klystu pataisykite).
- 3 patinka
Comment
-
Nelabai kaip yra A juostą paišyti žiede nuo Lazdynų link Savanorių pr., nebent daryti persirikiavimą VT pačiame žiede, o tai nelabai gerai. Užtai buvo laisvai galima nupaišyti A juosta iš Savanorių pr. Į Oslo g., jei automobiliams patekimui į Oslo g. paliekam vieną juostą. Bet pasirinkta daryti patekimą iš abiejų.
Ant paties tilto nėra prasmės A juostoms, nes ten pirmosios juostos nesikemša.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNelabai kaip yra A juostą paišyti žiede nuo Lazdynų link Savanorių pr., nebent daryti persirikiavimą VT pačiame žiede, o tai nelabai gerai. Užtai buvo laisvai galima nupaišyti A juosta iš Savanorių pr. Į Oslo g., jei automobiliams patekimui į Oslo g. paliekam vieną juostą. Bet pasirinkta daryti patekimą iš abiejų.
Ant paties tilto nėra prasmės A juostoms, nes ten pirmosios juostos nesikemša.
Įvažiavimuose ir išvažiavimuose - “vafliai” tam, kad VT galėtų išsukti net jei visas žiedas stovi mirtinai.
Galima nesutikti su tuo, kad VT rikiuosis iš karto į/iš 3 juostos, bet asmeniškai nelabai matau alternatyvos. Visi kiti variantai kainuoja labai daug. Rekonstruoti kainuotų labai daug. Nes reikėtų: daryti kažką su GV, statyti tiltus jeigu nedengiame GV, o jeigu dengiame tada tunelis GV.
Požeminės perėjos ir šiaip bendrai kaip suorganizuoti perėjas. Statyti čia da tiltu ir daryti sankryžą 4-5 lygiu - didelis nesusipratimas.
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąTa kad ta vieta absoliučiai ne kažkuo geresnė nei bet kas bajoruose ar tuose pačiuose pašilaičiuose (gal išskyrus perkūnkiemį).
kokio Just In ar ką Bonava stato už 3k/kv - kainos pigesnės ir nors Neries nėra, bet neturi ir dviejose pusėse autostrados prie langų. Vingio parkas pastačius tiltą bus koks 15-20 min pėškomis, kas yra privalumas, bet mano nuomone neatperka minusų ir kainos. O visur aplink - aplinka nemaloni, pasikartosiu - autostrados.
Susisiekimas irgi su kamščiais, o baigus statybas jie padidės. Asmeniškai man ten atrodo viena blogiausių Lazdynų vietų gyvent kalbant apie naują statybą.
Tokiu atstumu nebent projektai Viršuliškių skg, bet ten jau Narbuto kalnas bus grįžtant.
kad aplinkelis šalia nėra smagu bet jis yra ir Viršuliškėse ir Pašilaičiuose (o modernūs langai ir vedinimas apsaugo nuo triukšmo ir taršos), vieta čia vis tiek patogesnė žymiai, toks tipinis priemiestis už žaliojo belto, kai pilaitės ir pašilaičiai yra tik dar dvigubai tolimesni satelitiniai mikrorajoniniai miesteliai neturintys urbanistinio ryšio su pačiu miestu.Paskutinis taisė jan; 2025.10.08, 05:45.
- 6 patinka
Comment
-
Niekas į tuos vaflius dėmesio nekreipia ir čia nekreips - stovės autobusai žiedo prieigose.
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
A juosta žiede įsivaizduoju labai paprastai. Ji 3 eilėje, papildomai nuo visokių gudrų atskirta fiziškai + kameros.
Įvažiavimuose ir išvažiavimuose - “vafliai” tam, kad VT galėtų išsukti net jei visas žiedas stovi mirtinai.
Galima nesutikti su tuo, kad VT rikiuosis iš karto į/iš 3 juostos, bet asmeniškai nelabai matau alternatyvos. Visi kiti variantai kainuoja labai daug. Rekonstruoti kainuotų labai daug. Nes reikėtų: daryti kažką su GV, statyti tiltus jeigu nedengiame GV, o jeigu dengiame tada tunelis GV.
Požeminės perėjos ir šiaip bendrai kaip suorganizuoti perėjas. Statyti čia da tiltu ir daryti sankryžą 4-5 lygiu - didelis nesusipratimas.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąNiekas į tuos vaflius dėmesio nekreipia ir čia nekreips - stovės autobusai žiedo prieigose.
Jeigu galima padaryti taip, kad kamera fiksuotų pažeidimus susijusius su sankryžos kemšimu (stovėjimas ant vaflio), tada puiku. Mano žiniomis tokios kameros yra pvz Londone
- 1 patinka
Comment
Comment