Tai kad atrodo, pas mus jau išaugama iš tokių dalykų. Daugumoje naujų Vilniaus centre esančių projektų nėra hektarų parkingų palei gatves (Business Stadium, Green Hall, Park Town, MMM ir t. t.).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Saltoniškių trikampis arba „Žvėryno žiedas“
Collapse
X
-
Sakai grįši į Kopenhagą, nes ten mažiau parkingų aplink pastatus. Nu super prioritetai, negirdėjau dar tokių.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Nemanau kad sitas trendas baigsis Lietuvoje. Jeigu pvz paziuresi i Vilniu, ar bet koki kita Lietuvos miesta per Google Maps Satellite view, tai atrodys kaip koks JAV suburb. Vos ne kekvienas kampas apsuptas parkingu ir automobiliu - atrodo gana tragiskai. Poto palygink tankuma, ir parkavimo aiskteliu kieki su pvz. Copenhagen, ar Stockholm. Tas poziuris i automobili Lietuvoje toks nejaukus, ir atrodo kad viskas turi suktis aplink ji, norisi gryzti atgal i Copenhagen, ir manau ta neuzilgo darysiu.
- 2 patinka
Comment
-
Cia ne vienintele priezasti. Visas poziuris i miesto pletra, infrastruktura, judejima, ir panasiai skiriasi kaip diena ir naktis. (Nekalbant apie ekonomines ir politines priezastis)Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Sakai grįši į Kopenhagą, nes ten mažiau parkingų aplink pastatus. Nu super prioritetai, negirdėjau dar tokių.
- 1 patinka
Comment
-
Tai jis JAV, tai Danijoj, tai daro klaidas saminingai, tai nebedaro, tai jis ka tik grizes i LT, tai jau 2m kaip atsisakes auto cia gyvena. Kazkoks mazgajobas atsirades, tuo metu, kada dingo viskos maskvickos ir Co. Ir vis mykia ta pati apie parkinga, eismo juosta ir kita panasu marazma. Ir dar i Kauno temas isiterpes buvo kelis sykius, kas atsiduoda ta pacia auto marke.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
As gyvenau Amerikoje, ten negali keisti daugiabucio namo isores - langai, spalva, balkonai turi buti vienodi. Pvz jeigu kazkas yra blogai su langu ar balkonu bukle, daugabucio atstovybe iskvies meistrus kad sutvarkytu taip kad namo isvaizda is lauko liktu tokia kaip buvo. Siaip daugiabuciu isore daugelyje saliu turi atitikti miesto savivaldybes ar daugiabucio atstovybes kriterias.
Comment
-
As uzaugau Chicago priemesti, studijavau Copenhagen mieste, plius dalis seimos ten gyvena tai daznai ten bunu. Gryzau i Lietuva gyventi Rugpjucio 4 diena, 2016 metais. As esu gimes Kaune, del to ten irgi komentuoju kaip kada. As "mykiu ta pati marazma" apie juostas ir parkinga nes tiek daug laiko praleides miestuose kur infrastruktura yra pletojama pagal visiskai skirtingus prioritetus (Amerika ir Danija) tai dalinuosi savo poziuriu.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Tai jis JAV, tai Danijoj, tai daro klaidas saminingai, tai nebedaro, tai jis ka tik grizes i LT, tai jau 2m kaip atsisakes auto cia gyvena. Kazkoks mazgajobas atsirades, tuo metu, kada dingo viskos maskvickos ir Co. Ir vis mykia ta pati apie parkinga, eismo juosta ir kita panasu marazma. Ir dar i Kauno temas isiterpes buvo kelis sykius, kas atsiduoda ta pacia auto marke.
- 5 patinka
Comment
-
Kaip matome, naujas projektas būtent toks ir yra, deja. Aš matau pozityvų trendą, dėl ko tikėjausi, bent bent jau planuojami projektai nebepasižymės šita bloga praktika. Bet matome, kad taip yra ne visada. Labai gaila, nes tai reiškia, kad ta Vilniaus vieta ir toliau vystoma kaip didelis parkingas su šen ir ten įterptais ofisais.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTai kad atrodo, pas mus jau išaugama iš tokių dalykų. Daugumoje naujų Vilniaus centre esančių projektų nėra hektarų parkingų palei gatves (Business Stadium, Green Hall, Park Town, MMM ir t. t.).
- 1 patinka
Comment
-
Priklauso nuo užsakovo/vystytojo labiausiai. Stato užsienio vystytojai ar su tikslu išnuomoti užsienio kompanijoms - stato normaliai, stato Teltonikai - pinigų uždirba jau pakankamai, kad sau leistų būti centre, bet mentalitetas nespėja iš paskos.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip matome, naujas projektas būtent toks ir yra, deja. Aš matau pozityvų trendą, dėl ko tikėjausi, bent bent jau planuojami projektai nebepasižymės šita bloga praktika. Bet matome, kad taip yra ne visada. Labai gaila, nes tai reiškia, kad ta Vilniaus vieta ir toliau vystoma kaip didelis parkingas su šen ir ten įterptais ofisais.
- 1 patinka
Comment
-
Tai būtent tą irgi norėjau rašyti. Mini šiuolaikiška žalia erdvė būtų labai fainai ir tikiu jog tai visai realu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, kodėl. Parkingai yra valstybinėje žemėje, tad miestas gali imt ir padaryt pėsčiųjų taką
Comment
-
Greičiau ten palikta vietos, nes planuota statyti viaduką per žiedą, tai reikės jam vietos įterpti.Parašė index Rodyti pranešimąBijau, kad ta valstybinė žemė, buvo palikta būtent parkingams. Nes nesuvokiama kaip be parkingų. Kur parkoci tada?
Comment
-
Ar viadukas negalėtų ten vidurinej žalioj juostoj isitekti?Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Greičiau ten palikta vietos, nes planuota statyti viaduką per žiedą, tai reikės jam vietos įterpti.
Comment
-
Senose vizijose buvo būtent transporto viadukas iš Konstitucijos pr. į Narbuto g. virš žiedo ir per vidurį skiriamųjų juostų. Daryti ten vien pėsčiųjų viaduką manau logikos tame nedaug. O ir pirmą kart girdžiu tokias mintis.Parašė John Rodyti pranešimąViaduko ten nebus (nebent pėsčiųjų?). Ir net jei būtų, turėtų būti komponuojamas būtent per vidurį, o ne ne šonuose.
Comment
-
Berods žada arba jau surengė (uždarą?) workshopą dėl to viaduko. Sako, kad bus ir planuojamas. Transporto, tačiau įkomponuojant ir pėsčiųjų bei dviratininkų judėjimą. Berods ir arch. konkursą planuoja skelbti.Parašė John Rodyti pranešimąViaduko ten nebus (nebent pėsčiųjų?). Ir net jei būtų, turėtų būti komponuojamas būtent per vidurį, o ne ne šonuose.
Comment
Comment