Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia kalba eina daugiau apie visokių 'bendruomenininkų' daromą pagalių kaišiojimą į ratus. Iš tikrųjų niekas dar Misionierių Namų projekto nesustabdė ir, reikia tikėtis, nesustabdys.
    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Meras draudžia Misionierių sodų projektą? Įdomu. Kur būtų galima daugiau apie jo poziciją sužinoti?

      Kokias dar statybas, be paminėtų, ruošiasi drausti?
      Misionierių sodas yra visa teritorija su tvenkiniais ir terasomis, ne tik projektu "Misionierių sodas" vietoje ligoninės. Dar Zuoko laikų variante buvo numatyta kad bus galimybė atstatyti daugiau namų teritorijoje tarp Bokšto ir Subačiaus g., kurių nebeliko sovietmečiu. Tai, visų pirma, parko sutvarkymo projektas nevykdomas, antra, gyventojai priešinasi statyboms ir prirašė skundų į KPD, kad Senamiesčio tvarkymo plane būtų uždrausta atstatinėti. Tai savivaldybė linkusi sutikti ir panaikinti galimybę atstatyti namus. O kaip atrodo ta teritorija dabar, tai ten dykra.

      Comment


        "Išbrokavo" Vilniaus apžvalgos ratą.
        Argumentai kaip ir aiškūs - Vilniuje pilna vietų, nuo kurių galima apžvelgti miestą.

        Comment


          /\ Tiesą pasakius, logikos yra.
          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

          Comment


            Na taip. Bet, pavyzdžiui, nuo NMC link Senamiesčio nėra daug apžvalgos vietų. Ant Europos bokšto lyg tai jau nebeleidžia, o SkyBar viešbutyje kažin ar yra labai patrauklus variantas visiems (pvz. turistams). Aš linkęs manyti, kad prie Baltojo tilto vieta yra puiki ir ratas ten galėtų visai derėti prie NMC.

            Comment


              NMC tikrai ne problema. Kiekviename naujame pastate ten (pradedant Quadrumu) tikrai bus iš kur į miestą pažiūrėti. O šiaip tai tas apžvalgos ratas būtų buvęs tiesioginė konkurencija Gedimino pilies bokštui ...
              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

              Comment


                Parašė nomad Rodyti pranešimą
                NMC tikrai ne problema. Kiekviename naujame pastate ten (pradedant Quadrumu) tikrai bus iš kur į miestą pažiūrėti. O šiaip tai tas apžvalgos ratas būtų buvęs tiesioginė konkurencija Gedimino pilies bokštui ...
                Bus pažiūrėti kam, darbuotojams? Juk kalbame apie viešą visiems patrauklią vietą. Turistų nevesi į Quadrum verslo centrą, kad nuo terasos pažiūrėtų į Senamiestį?

                Comment


                  Gal visiems turistams ir ne, bet verslo turistams aukštesnių pastatų ofisai (Green Hall, K29, Quadrum) bus puikios apžvalgos aikštelės. Juk svarbesni susitikimai su užsienio svečiais būtent ten ir vyks. O visiems kitiems užteks Gedimino Kalno, Televizijos Bokšto ir Senamiesčio kalnelių ...
                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                  Comment


                    Man atrodytų būtų daug geriau, jeigu būtų statomas ne apžvalgos ratas, o lynų keltuvas, kaip Druskininkuose. Jis galėtų sujungti Panoramą - Akropolį - Ozą, kurie realybėje yra netoli vienas kito, tačiau su sudėtingu susisiekimu, ypač pėščiomis dėl Ozo kalno. Tokiu budu keltuvas galėtų atlikti daug funkcijų - sujungus prekybcentrius, kursavimas tarp jų taptų labai greitas, beto vaizdingas, baltarusiams labai patiktų. Tai kartu sujungtų ir daugybę Vilniaus pramogų į vieną - nacionalinis stadionas, siemens arena, kinoteatrai, vandens parkas, ledo arena, sporto aikštynai, ozo parkas ir t.t. Manau jis būtų funkcionalus jau vien dėl savo praktinės paskirties, o kur dar tai, kad tai būtų ir pramoga su puikiu vaizdu į visą NMC.

                    Comment


                      Oro gondolos? No way! Anti-Zuokininkai niekada to neleis

                      Comment


                        Ar tik ne imbrasas tas gondolas siūlė, o Zuokas kaip tik juokėsi iš tokios idėjos?
                        Va prašau ir straipsnis.

                        Comment


                          Anti-Zuokininkai tai čia tie, kurie dabar savivaldybės valdžioj sėdi? Jeigu neklystu, tai ten tarp jų ir Imbrasas prisitrynęs yra, kuris kažkada šitą idėją promotino. Tik promotino kaip kad viešąjį transportą, kas žinoma skambėjo kvailai O šiaip tai Vilnius ištiesų yra kalvotas miestas ir turi daug apžvalgos aikštelių, apžvalgos ratas gali nesusilaukti tokio didelio populiarumo, juolab išpradžių rėikėtų bent jau nuo Barbakano apvžalgos aikštelės medžius nukirsti, kad vaizdas atsivertų. Bet tuo pačiu kadangi Vilnius yra kalvotas, tai apsunkina tam tikrtus infrastruktūrinius sprendimus - pvz. iš NMC patekti pėščiomis į Akropolį, kur bus nacionalinis stadionas, yra žiauriai sunku, nors jis už kelių šimtų metrų stovi. Mano supratimu oro gondolos toje vietoje išspręstų tas susisiekimo problemas, o kartu ir sujungtų pagrindinius Vilniaus sporto/pramogų/laisvalaikio traukos taškus.

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Man atrodytų būtų daug geriau, jeigu būtų statomas ne apžvalgos ratas, o lynų keltuvas, kaip Druskininkuose. Jis galėtų sujungti Panoramą - Akropolį - Ozą, kurie realybėje yra netoli vienas kito, tačiau su sudėtingu susisiekimu, ypač pėščiomis dėl Ozo kalno. Tokiu budu keltuvas galėtų atlikti daug funkcijų - sujungus prekybcentrius, kursavimas tarp jų taptų labai greitas, beto vaizdingas, baltarusiams labai patiktų.
                            Rūkai kažką gero?
                            There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                            Comment


                              /\
                              bandau vadovautis ekonomine logika. Pabandyk

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                /\
                                bandau vadovautis ekonomine logika. Pabandyk
                                Galėtų pasinaudoti ES paramos priemone "užterštumui mažinti" kaip Druskininkuose, žmonės vietoje automobilių su gondolomis į Ozo kalną keltųsi.
                                Flickr

                                Comment


                                  Na, Barselonoje pasikelti gondola (dviejose vietose) tai eilės stovi. Iš NMC į Akropolį būtų įdomus maršrutas, kiek gėdingas: pagrindinis srautas virš Šnipiškių. Bet atrakcija smagi būtų, o ir susisiekimo prasme neblogas sprendimas būtų.

                                  Comment


                                    Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                    Rūkai kažką gero?
                                    Įdomu ko buvo užrukę Londono Emirates Air Line idėjos kūrėjai?

                                    Comment


                                      Premjeras: Lukiškių aikštės atnaujinimo darbai turi prasidėti vasarą

                                      Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/akt...69643d34303830

                                      Comment


                                        Savičiaus, Bokšto ir Išganytojo g. planuojamas kapitalinis dangų remontas. Iš savivaldybės sąlygų:

                                        Gatvių dangos suprojektuotos siekiant užtikrinti saugų eismą bei sanitarines higienos sąlygas visais metų laikais.
                                        Dangos tyrimus atliko VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Kelių tyrimo institutas. Tyrimai atlikti 4 vietose: Savičiaus g., Bokšto g., Bokšto g. ir Išganytojo g. sankryžoje, Išganytojo g. ir Maironio g. sankryžoje. Visuose tyrimo bandiniuose rastas užterštas gruntas, kurio storis kinta nuo 35.5cm iki 54.1cm. Esamo grunto frakcija nustatyta vizualiai ir kinta nuo 0/11 iki 0/16. Grunto sudėtis-smėlis su akmenimis ir dolomitine skalda. Savičiaus gatvėje rastas 17.4cm storio grindinys su viršutiniu 5.1cm asfalto sluoksniu. Bokšto g. ruože nuo Savičiaus g. iki Išganytojo g. 2001m grindinys buvo išardytas ir įrengta betoninių trinkelių danga ant dolomitinės skaldos.
                                        Gatvių važiuojamosios dalies konstrukcija ir dangos tipas parinkti pagal „Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisykles KPT SDK 07, atsižvelgiant į Senamiesčio ypatumus, gatvių kategoriją, numatomą eismo intensyvumą bei jo sudėtį, klimato ir grunto geologines sąlygas. Dangos konstrukcijos klasė parinkta pagal “Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisyklės KPT SDK 07”. Parinkta V dangos konstrukcijos klasė.
                                        Gatvėms suprojektuota tamsiai pilka betoninių trinkelių 16x16X10cm danga. Klojama nauja betoninių trinkelių danga lygiu paviršiumi mažais tarpais, todėl reikšmingų triukšmo pokyčių nebus. Siekiant lygaus dangos paviršiaus, tarpai tarp trinkelių turi būti kuo mažesni ir užpildyti skaldos atsijomis. Planuojamas 20 km/val transporto srauto greitis yra mažinanti triukšmą priemonė. Betoninė danga į aplinką neišskiria jokių toksinių medžiagų.
                                        Bokšto ir Savičiaus gatvėse numatyti greičio mažinimo kalneliai iš akmens riedulių. Šaligatviai - iš šviesiai pilkų betoninių trinkelių 16x16x8cm.
                                        Visur rengiami granitiniai gatvės bortai 100x30x15cm (LxHxB). Ties įvažiavimais į kiemus rengiami granitiniai įvažiavimo “nuslembti” bortai. Vejos borteliai 100x20x8 cm taip pat granitiniai.
                                        Granitinių trinkelių danga Bokšto g. tarp Išganytojo g. ir Didžiosios g. važ. daliai (‘vėduoklė’)
                                        Vietose, kur gatvę kerta šaligatviai, gatvės bortai 100x30x15cm įleidžiami iki važiuojamosios dalies dangos lygio.

                                        Comment


                                          Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                          Savičiaus, Bokšto ir Išganytojo g. planuojamas kapitalinis dangų remontas. Iš savivaldybės sąlygų:

                                          Gatvių dangos suprojektuotos siekiant užtikrinti saugų eismą bei sanitarines higienos sąlygas visais metų laikais.
                                          Dangos tyrimus atliko VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Kelių tyrimo institutas. Tyrimai atlikti 4 vietose: Savičiaus g., Bokšto g., Bokšto g. ir Išganytojo g. sankryžoje, Išganytojo g. ir Maironio g. sankryžoje. Visuose tyrimo bandiniuose rastas užterštas gruntas, kurio storis kinta nuo 35.5cm iki 54.1cm. Esamo grunto frakcija nustatyta vizualiai ir kinta nuo 0/11 iki 0/16. Grunto sudėtis-smėlis su akmenimis ir dolomitine skalda. Savičiaus gatvėje rastas 17.4cm storio grindinys su viršutiniu 5.1cm asfalto sluoksniu. Bokšto g. ruože nuo Savičiaus g. iki Išganytojo g. 2001m grindinys buvo išardytas ir įrengta betoninių trinkelių danga ant dolomitinės skaldos.
                                          Gatvių važiuojamosios dalies konstrukcija ir dangos tipas parinkti pagal „Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisykles KPT SDK 07, atsižvelgiant į Senamiesčio ypatumus, gatvių kategoriją, numatomą eismo intensyvumą bei jo sudėtį, klimato ir grunto geologines sąlygas. Dangos konstrukcijos klasė parinkta pagal “Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisyklės KPT SDK 07”. Parinkta V dangos konstrukcijos klasė.
                                          Gatvėms suprojektuota tamsiai pilka betoninių trinkelių 16x16X10cm danga. Klojama nauja betoninių trinkelių danga lygiu paviršiumi mažais tarpais, todėl reikšmingų triukšmo pokyčių nebus. Siekiant lygaus dangos paviršiaus, tarpai tarp trinkelių turi būti kuo mažesni ir užpildyti skaldos atsijomis. Planuojamas 20 km/val transporto srauto greitis yra mažinanti triukšmą priemonė. Betoninė danga į aplinką neišskiria jokių toksinių medžiagų.
                                          Bokšto ir Savičiaus gatvėse numatyti greičio mažinimo kalneliai iš akmens riedulių. Šaligatviai - iš šviesiai pilkų betoninių trinkelių 16x16x8cm.
                                          Visur rengiami granitiniai gatvės bortai 100x30x15cm (LxHxB). Ties įvažiavimais į kiemus rengiami granitiniai įvažiavimo “nuslembti” bortai. Vejos borteliai 100x20x8 cm taip pat granitiniai.
                                          Granitinių trinkelių danga Bokšto g. tarp Išganytojo g. ir Didžiosios g. važ. daliai (‘vėduoklė’)
                                          Vietose, kur gatvę kerta šaligatviai, gatvės bortai 100x30x15cm įleidžiami iki važiuojamosios dalies dangos lygio.
                                          geros žinios, čia kitiems metams kiek suprantu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X