Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tegul du stato

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Paminklą Jonui Basanavičiui apraizgė intrigos ir nesutarimai

      Vyriausybės funkcionieriai negeba dvejose darbo grupėse nutarti kur statyti paminklą.
      Savim pasitikinti tauta statytų kažką inovatyvaus ir naudingo žmonėms (gyviems), bet kompleksų sugraužti, nepasitikėjimo komplekso savo kultūra kupini lietuviai, aišku, statys senai pradingusią epochą pažymintį nacionalsocialistinio-realizmo stiliuje išlietą 3 metrų stabą. Haha, ir jokio skirtumo, ar čia 'kairieji', ar 'dešinieji' - visi jie fucking provincialūs nykūs kaimiečiai!
      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

      Comment


        Belieka tik liūdnai pritarti.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Belieka papildyti pastaruosiu jūsų pasisakymus - ir jūs patys esat tų fucking provincialių nykių kaimiečių tarpe Aišku, su sąlyga, kad jūs esat lietuviai ar lietuvių tautos dalis.
          Ar aš neteisingai supratau?
          N N N

          Comment


            /\ Žydai-masonai gal, sąmokslaujantys?
            There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

            Comment


              Kitaip tariant: o ką jūs padarėt, kad būtų kitaip, negu yra dabar? Ilgamečiai blevyzgojimai forume nieko nepakeitė ir nepakeis.
              N N N

              Comment


                Tinkamiausia vieta J. Basanavičiaus paminklui bus parinkta iki vasario 19 dienos

                http://www.ivilnius.lt/naujienos/akt...69643d33383635

                Comment


                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Kitaip tariant: o ką jūs padarėt, kad būtų kitaip, negu yra dabar? Ilgamečiai blevyzgojimai forume nieko nepakeitė ir nepakeis.
                  Pagooglink: "self-deprecating jew". Nacija nr. 1 būtent dėl to ir yra, kad moka ir nesibodi iš savęs tyčiotis. Tuo pačiu per daug rimtai ir nežiūri į savo pačių susikurtą apie save mitą. Woody Alleno ar Larry Davido tarp lietuvių, vienok, kol kas dar nėra. Lietuviai, kaip ir visos mažesnės, provincialesnės, nacijos, yra dažnai labai linkę mitologizuoti tiek savo istoriją, tiek save pačius kaip šio etnoso atstovus, tuo pačiu nustatant daug tabu labai salyginės vertės objektų (medžių, nabašninkų, UNESCO, Senamiesčio, carorusiškų šūdtrobių Žvėryne, pūgžlių mailiaus Nidoje ir t.t.) atžvilgiu. O jei yra tabu - nėra šansų praslysti sveikam protui ar lyginamąjam metodui sprendžiant ar tie objektai neturėtų užleisti pirmenybės gyvam žmogui ir socialinei-ekonominei gerovei, kaip tai daroma pasitinčiose savim šalyse ir nacijose?
                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                  Comment


                    Parašė nomad Rodyti pranešimą
                    Pagooglink: "self-deprecating jew". Nacija nr. 1 būtent dėl to ir yra, kad moka ir nesibodi iš savęs tyčiotis. Tuo pačiu per daug rimtai ir nežiūri į savo pačių susikurtą apie save mitą. Woody Alleno ar Larry Davido tarp lietuvių, vienok, kol kas dar nėra. Lietuviai, kaip ir visos mažesnės, provincialesnės, nacijos, yra dažnai labai linkę mitologizuoti tiek savo istoriją, tiek save pačius kaip šio etnoso atstovus, tuo pačiu nustatant daug tabu labai salyginės vertės objektų (medžių, nabašninkų, UNESCO, Senamiesčio, carorusiškų šūdtrobių Žvėryne, pūgžlių mailiaus Nidoje ir t.t.) atžvilgiu. O jei yra tabu - nėra šansų praslysti sveikam protui ar lyginamąjam metodui sprendžiant ar tie objektai neturėtų užleisti pirmenybės gyvam žmogui ir socialinei-ekonominei gerovei, kaip tai daroma pasitinčiose savim šalyse ir nacijose?
                    Ir vėl tie medžiai... Neišsemiama tema šitame forume...
                    Vietoj to, kad nuolat seilėtumeis dėl tų "pasitinčių savim" šalių, galėtum ir kažką naujo sugalvoti. Lietuva, lietuviai turi savo charakterį, savo ypatybes. Jie visada mylėjo ir mylės savo žalius lopinėlius ir medžius, apkerpėjusius senamiesčius. Norint kažką keisti arba "improve'inti" reikia atkreipti dėmesį ir į tai. Tai irgi yra socialinė gerovė.
                    Ir juokingiausia, kai žmonės kurie turi SAVO nuomonę bando įpiršti ją kaip sveiko proto suvokimą. Atseit, visi tie kurie nemėgsta braziliško skutimo, pilkų miestų yra kažkokie durni, urviniai ir t.t.

                    Comment


                      /\ Kur jau daugiau braziliško Vilniuje, tai būtų per daug didelis džiaugsmas mano sielai ... Bet nedidelis autobuso bilietukas kitas Kalnų Parke tikrai nepamaišytų ...
                      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                      Comment


                        Parašė nomad Rodyti pranešimą
                        Pagooglink: "self-deprecating jew". Nacija nr. 1 būtent dėl to ir yra, kad moka ir nesibodi iš savęs tyčiotis. Tuo pačiu per daug rimtai ir nežiūri į savo pačių susikurtą apie save mitą. Woody Alleno ar Larry Davido tarp lietuvių, vienok, kol kas dar nėra. Lietuviai, kaip ir visos mažesnės, provincialesnės, nacijos, yra dažnai labai linkę mitologizuoti tiek savo istoriją, tiek save pačius kaip šio etnoso atstovus, tuo pačiu nustatant daug tabu labai salyginės vertės objektų (medžių, nabašninkų, UNESCO, Senamiesčio, carorusiškų šūdtrobių Žvėryne, pūgžlių mailiaus Nidoje ir t.t.) atžvilgiu. O jei yra tabu - nėra šansų praslysti sveikam protui ar lyginamąjam metodui sprendžiant ar tie objektai neturėtų užleisti pirmenybės gyvam žmogui ir socialinei-ekonominei gerovei, kaip tai daroma pasitinčiose savim šalyse ir nacijose?
                        Už marksistinį gyvenimo suvokimą tai nžn kas gali būti nuobodžiau
                        Sovietai irgi statė "naują pasaulį" ir irgi atseit racionaliai kūrė gerovę gyvam žmogui. Ką sukūrė, tai tik nuobodybę ir depresiją.
                        Paskutinis taisė Eikantas X; 2016.02.06, 03:05.

                        Comment


                          Parašė nomad Rodyti pranešimą
                          Savim pasitikinti tauta statytų kažką inovatyvaus ir naudingo žmonėms (gyviems), bet kompleksų sugraužti, nepasitikėjimo komplekso savo kultūra kupini lietuviai, aišku, statys senai pradingusią epochą pažymintį nacionalsocialistinio-realizmo stiliuje išlietą 3 metrų stabą. Haha, ir jokio skirtumo, ar čia 'kairieji', ar 'dešinieji' - visi jie fucking provincialūs nykūs kaimiečiai!
                          Vilnius šiaip visad buvo "didelis sodžius".
                          O ne kaimietiškus antros kartos nuo žagrės kompleksus slepia tas miesčioniškas noras paskubom atsikratyti "visko, kas sena"? Ir kuo labiau atseit "urbanizuotis", nesvarbu, kad galbūt tik paviršutiniškai...

                          Comment


                            Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                            Vilnius šiaip visad buvo "didelis sodžius".
                            O ne kaimietiškus antros kartos nuo žagrės kompleksus slepia tas miesčioniškas noras paskubom atsikratyti "visko, kas sena"? Ir kuo labiau atseit "urbanizuotis", nesvarbu, kad galbūt tik paviršutiniškai...
                            Bet visų "skverų", medžių ir t.t. senamiestyje nebuvo iki pat WWII pabaigos, kol jo neišdegino ir neišbombardavo.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                              Vilnius šiaip visad buvo "didelis sodžius".
                              O ne kaimietiškus antros kartos nuo žagrės kompleksus slepia tas miesčioniškas noras paskubom atsikratyti "visko, kas sena"? Ir kuo labiau atseit "urbanizuotis", nesvarbu, kad galbūt tik paviršutiniškai...
                              Būtent, nei iš vieno užsieniečio kažkodėl nesu girdėjęs priekaištų, jog Vilnius per daug žalias miestas, per daug nevertingų senų pastatų ar medinės architektūros, kurią reiktų nugriauti. Kol kas kaip tik viskas yra priešingai ir šie dalykai patinka.
                              Flickr

                              Comment


                                Vilniuje pernelyg daug sabakstynu, apleistu zeldiniu is kurio nulis naudos. Iskirsta, aptvarkyta ir naujai apzeldinta vieta atveria visai kita vaizda ir dazniausiai viskas buna tik i gera. Geriau maziau zalumos, bet tvarkingos nei chaoso, koks dabar vyrauja.

                                Comment


                                  Po Gedimino kalno nuošliaužos medžių gestapas jaučiu dabar prisirišinės prie kiekvieno krūmokšnio grandine.. Vilnius žalias, bet nekontroliuojamai, kaip apleistas piktžolėm apaugęs sodas - nors ir žalia, bet nelabai gražu.

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Bet visų "skverų", medžių ir t.t. senamiestyje nebuvo iki pat WWII pabaigos, kol jo neišdegino ir neišbombardavo.
                                    Siūlau revizituoti istorinių Vilniaus nuotraukų iki Pirmo pasaulinio temą.
                                    Buvo visur tų medžių šmėžuojančių, kur buvo jiems vietos.
                                    O kur nebuvo, tai buvo natūraliai susiklosčiusi situacija. Žemė buvo brangi kažkada viduj gynybinės sienos, tai ir užstatė tankiai. Abejoju, kas nors kada nors būtų specialiai vykdęs pseudourbanizuojančią deforestaciją.
                                    Paskutinis taisė Eikantas X; 2016.02.06, 12:14.

                                    Comment


                                      Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                                      Už marksistinį gyvenimo suvokimą tai nžn kas gali būti nuobodžiau
                                      Sovietai irgi statė "naują pasaulį" ir irgi atseit racionaliai kūrė gerovę gyvam žmogui. Ką sukūrė, tai tik nuobodybę ir depresiją.
                                      Woody Allenas - 'marksistas'?
                                      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                      Comment


                                        Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                        Po Gedimino kalno nuošliaužos medžių gestapas jaučiu dabar prisirišinės prie kiekvieno krūmokšnio grandine.. Vilnius žalias, bet nekontroliuojamai, kaip apleistas piktžolėm apaugęs sodas - nors ir žalia, bet nelabai gražu.
                                        Atvaizdas
                                        Jaunystėje matosi buvo visai sexy hipė ...
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Bet visų "skverų", medžių ir t.t. senamiestyje nebuvo iki pat WWII pabaigos, kol jo neišdegino ir neišbombardavo.
                                          Nėr prasmės ginčytis su jais, manau. Visi elementarią atmintį turintys ar mokantys internetą atsiversti žmonės žino, kad sovietinis urbanizmas pasižymėjo dviem esminiais bruožais:
                                          A šlykščia pigia architektūra;
                                          B perteklium 'skverų' ir 'parkų' vidury miestų.

                                          B buvo skirtas, iš tikrųjų, kad užslėptų A - ir dėl nieko daugiau.

                                          Dėl to lyginti Vakarų Europos miestuose esančius nedidelius ir sutvarkytus skverus ir parkus su per dideliais ir nesutvarkytais sovietiniais (o tuo pačiu, deja, ir vilnietiškais) 'skverais' ir 'parkais' lyginti gali tik tie, kurie lygiai taip pat neatskiria carorusiškos šūdtrobės nuo 'vilos' ...

                                          Kai kurie žmonės visada bus tokie: ar deguto šaukštas medaus statinėje, ar šūdo krūva su medaus šaušteliu jiems bus tas pats ...
                                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X