Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Prasiėjus Klaipėdos centru labai į akis krenta kiek dar daug apleisto, neužstatyto ploto centre. Vien ko verta Klaipėdos energijos teritorijos konversija. Visiškas centras. Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai. O aplink ten visokie angarai ir menkaverčiai pastatai.

    Ar yra šansų Klaipėdos centrui? Miestas, kuris turbūt labiausiai nukentėjęs dėl persikėlimo į priemiesčius.
    Bastionų namų ir Memelio projektas juda. Policijos pastatas rekonstruojamas. Trinyčių gamyklos vietoj lyg ir žemės darbai prasidėjo. Energijos teritorijos konversija irgi planuojama. Aišku yra Klasco ir laivų statyklos, bet jų niekaip neiškelsi be Vilniaus malonės.

    Kaune apleistos/neišvystytos Brastos ir Minkovskių gatvės. Teritorija tarp Akropolio ir geležinkelio stoties apleista.

    Comment


      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
      Bet tiesiog angarų su autoservisais neatsimenu, kad būčiau dar matęs Kauno ar Vilniaus centre.
      Birštono gatvėj yra toks Senamiesčio autoservisas vietoj sinagogos, ir bendrai santykinai apleistas kvartalas palei K. M. pr. Senamiesty kur kažkada veikė Jurgis ir Drakonas restoranas, bet gal turi šansų vystytis ypač po normalesnės K. M. pr. ir ypač Birštono g. konvercijos.

      Klaipėdoj labiausiai pasigendu fasadų ir kai kurių gatvių renovacijos, kurią Kaunas patyrė Naujamiestyje po kažkur 2015 m. Senamiestis sumoj geresnėj būklėj nei Kauno.
      Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.01, 12:00.

      Comment


        Taip, yra tas servisas, bet tas namas paveldinis (spėju), o ir aplink tas kvartalas daugiau mažiau išvystytas.

        Aš turiu omeny tokią Klaipėdą, angarai ir viskas aplink apleista - https://www.instantstreetview.com/@5...f130DTCc1ErVvQ.

        Čia yra ne vienas sklypas, o visa visuma. Kai, pavyzdžiui, Kaune tas sklypas prie Akropolio (kur nemanau, kad tai tolygu centrui) yra, kiek man žinoma, vieno savininko. Ir dėl jo viskas stringa.
        Paskutinis taisė Sklansky; 2025.08.01, 15:35.

        Comment


          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą


          Aš turiu omeny tokią Klaipėdą, angarai ir viskas aplink apleista - https://www.instantstreetview.com/@5...f130DTCc1ErVvQ.

          Čia yra ne vienas sklypas, o visa visuma. Kai, pavyzdžiui, Kaune tas sklypas prie Akropolio (kur nemanau, kad tai tolygu centrui) yra, kiek man žinoma, vieno savininko. Ir dėl jo viskas stringa.
          Tokiu atveju klausimas ar Klaipėdos Fabrikų skersgatvį galima laikyti centru. Nuo pagrindinės centro ašies Tiltų ir H. Manto gatvės ten jau tolokai. Tokiu pačiu atstumu nuo Vilniaus centro yra Šnipiškių lušnynai ir veikiantis kalėjimas.

          Comment


            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
            Tokiu atveju klausimas ar Klaipėdos Fabrikų skersgatvį galima laikyti centru. Nuo pagrindinės centro ašies Tiltų ir H. Manto gatvės ten jau tolokai.
            O tai kuo laikyti ? Šalia Liepų gatvė, pats naujamiestis. Centras yra Akropolis, Šilas, aišku į juos žiūrint sunku tai pavadinti centru. Buvo galimybė pastatyti naują miesto centrą, vietoj Akropolio ir nesąmoningo Helios centro

            Comment


              Šiaip aš turiu irgi pritarti, kad tą Liepų g. Dalis tikrai galėtų ir turėtų būti urbanizuota

              Comment


                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                Prasiėjus Klaipėdos centru labai į akis krenta kiek dar daug apleisto, neužstatyto ploto centre. Vien ko verta Klaipėdos energijos teritorijos konversija. Visiškas centras. Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai. O aplink ten visokie angarai ir menkaverčiai pastatai.

                Ar yra šansų Klaipėdos centrui? Miestas, kuris turbūt labiausiai nukentėjęs dėl persikėlimo į priemiesčius.
                Kas turima mintyje sakant "Klaipėdos centrui"? Kas tas centras, kuriuo aspektu?
                N N N

                Comment


                  Kažkas maždaug šitose ribose. Viskas, nuo kur galima pasiekti pačią centriausią lokaciją (Biržos - Pilies tiltai) per 5-10min. pėsčiomis laikyčiau centru. Nors tos vietos apleistos ir galbūt galvose dar nesusiformavę kaip centras.

                  Click image for larger version  Name:	IMG_4334.jpeg Views:	0 Size:	221,7 kB ID:	2213771
                  Paskutinis taisė Sklansky; Šiandien, 08:17.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Klaipėdoj labiausiai pasigendu fasadų ir kai kurių gatvių renovacijos.
                    Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.

                    Kalbant apie Naujamiestį, mane nuoširdžiai stebina kokiais reikia būti arba debilais, arba tiesiog bbdėti ant savo miesto, kad tiek metų nedaryti nieko su pvz štai tokia gatve, kurioje leidžiama parkuotis iš abiejų pusių:

                    Click image for larger version

Name:	Šaulių.PNG
Views:	191
Size:	1,60 MB
ID:	2213799

                    Ir realiai lieka tik viena juosta ir visiškas chaosas darbo valandomis:

                    Click image for larger version

Name:	Šaulių 2.PNG
Views:	190
Size:	1,36 MB
ID:	2213800

                    Lygiai tokia pati situacija yra Šimkaus gatvėje. Svarbiausia, kad čia net nereikia jokių investicijų, rekonskturcijų ar remontų, viskam pakeisti užtenka dviejų ženklų, bet Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.
                      <...>
                      Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą
                      Taip, mes jau turime gatvę su parkingu, bet jeigu gatvėje su parkingu padaryti dar gatvę su parkingu?

                      Comment


                        Viskas pagal planą kaip priklauso humanizuotojų nesugadintam miestui. BRT projektas numarintas, mažos taršos zonos neapmokestintos (ir išvis egzistuoja iš esmės tik popieriuje), senamiestis gaivinamas per nemokamą parkavimą dienos pietų laikotarpiu, 10 000 naujų parkingo vietų tvarkingai po truputį įrenginėjamos miegamuosiuose rajonuose. Atgimimo aikštės garažas stumiasi į priekį. Pora pastatų dar nugriauta eismo pralaidumui didinti. Iki tobulybės jau nebetoli.

                        Comment


                          Jeigu senamiestį reikia gaivinti pietų metu nemokamu parkingu, galima drąsiai teigti - miestas yra miręs. Lengva, populistinė kova su pasekmėmis, bet ne su priežastimis. Iš esmės tai yra lavono gaivinimas kažkokiais vaistais - priemonė, neduodanti jokios realios naudos. Deja, šia prasme esam kažkoks sovietskas ar permė.
                          N N N

                          Comment


                            Parašė LBP Rodyti pranešimą
                            Jeigu senamiestį reikia gaivinti pietų metu nemokamu parkingu, galima drąsiai teigti - miestas yra miręs. Lengva, populistinė kova su pasekmėmis, bet ne su priežastimis. Iš esmės tai yra lavono gaivinimas kažkokiais vaistais - priemonė, neduodanti jokios realios naudos. Deja, šia prasme esam kažkoks sovietskas ar permė.
                            O ką siūlote daryti? Kartais tokie nestandartiniai kūrybiški sprendimai padeda.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.

                              Kalbant apie Naujamiestį, mane nuoširdžiai stebina kokiais reikia būti arba debilais, arba tiesiog bbdėti ant savo miesto, kad tiek metų nedaryti nieko su pvz štai tokia gatve, kurioje leidžiama parkuotis iš abiejų pusių:



                              Ir realiai lieka tik viena juosta ir visiškas chaosas darbo valandomis:


                              Lygiai tokia pati situacija yra Šimkaus gatvėje. Svarbiausia, kad čia net nereikia jokių investicijų, rekonskturcijų ar remontų, viskam pakeisti užtenka dviejų ženklų, bet Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą
                              Didžioji dalis naujamiesčio gatvių yra su prieškariniu grindiniu ar normaliu asfaltu ir gerais šaligatviais. Benkunskas Vilniuje ne ką geriau aptvarko. Kokios problemos su parkavimu Šimkaus gatvėje? Ten reiktų juostas perbraižyt, bet prasilenkt problemų nekyla.

                              Šiais metais centre daug renovacijų buvo. Reikia tikėtis, kad renovacijų tempai nelėties ir vykdomi projektai bus užbaigti tvarkingai.

                              Comment


                                Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                Jeigu senamiestį reikia gaivinti pietų metu nemokamu parkingu, galima drąsiai teigti - miestas yra miręs. Lengva, populistinė kova su pasekmėmis, bet ne su priežastimis. Iš esmės tai yra lavono gaivinimas kažkokiais vaistais - priemonė, neduodanti jokios realios naudos. Deja, šia prasme esam kažkoks sovietskas ar permė.
                                Ofiso planktono trūkmumą centre reikia tikėtis išspręs Memelio miestas. Gal tada ir pagyvės senamiestis per pietus.

                                Comment


                                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                  Didžioji dalis naujamiesčio gatvių yra su prieškariniu grindiniu ar normaliu asfaltu ir gerais šaligatviais.
                                  Visų pirmą - čia normalu, kad tas prieškarinis grindinys per tiek metų nei kiek nebuvo remontuotas? Tokios gatvės kaip Donelaičio, Puodžių, Gintaro ar atkarpomis Vytauto jau yra literaliai nepravažiuojamos. Gal aš klystų, bet man atrodo visame Naujamiestyje nuo nepriklausomybės atgavimo sutvarkė tik vieną bruko gatvę - Janonio. Bent jau ji vienintelė atrodo daugmaž normaliai sutvarkyta. Jeigu Zembricko gatvės danga irgi yra pertvarkyta iš naujo, tai tokiems šūdarankiams reikia drausti dirbti.

                                  O antra - kur yra ta "didžioji dalis" gatvių su normaliu asfaltu? H.Manto, Naujoji Uosto, Naujojo Sodo, Priestočio ir...? Na galima gal dar Zauerveino ir Trilapio prie jų pridėti... Bet Liepų, Danės, Šaulių, Puodžių, Medžiotojų, Kareivinų, Pievų Tako, Karoso, Gintaro, Ligoninės - lopas ant lopo, graudu žiūrėt. Daukanto, Fabriko, Jūros - baisu. Laivų skg. - tokios baisios gatvelės net ruskyne nerasi.

                                  Kokios problemos su parkavimu Šimkaus gatvėje? Ten reiktų juostas perbraižyt, bet prasilenkt problemų nekyla.
                                  Tokios, kad tie patys auto-retardai nesugeba suprasti, kad jeigu jau nusprendei eismui palikti tik pusantros juostos, tai bent jau uždrausk parkuotis iš kitos pusės, kad neužstatytų ir jos ir neliktų tarpelio, kur net šiušklių mašina negali pravažiuoti kaip yra dabar:

                                  Click image for larger version

Name:	Šimkaus.PNG
Views:	30
Size:	1,23 MB
ID:	2213843

                                  Comment

                                  Working...
                                  X