Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ernissss Rodyti pranešimą

    Norint labiau sutirštinti spalvas, nebūtina meluot Savaitgaliais kas 40 min., o paėjus pėsčiomis tik 10 min. yra dar trys troleibusai: 5, 9 ir 12
    Jūs gal to projekto vystytojas? Gi viskas ok, ir sakau, kad gera vieta, neatrastas rajonas - liuks. Pats ten gyvenau ir puikiai žinau tą vietą. Tiesiog atkreipiau dėmesį į vieną minusą, kuris man pasirodė svarbus. Apskritai mieste reikia kuo mažiau tokiais intervalais kursuojančių maršrutų, bet čia jau kita tema.

    Comment


      Parašė Effka Rodyti pranešimą

      Oj, labai paprasta logika, kai žmonės žinos, kad transportas važiuoja visada bent iki 10 min dažniu, jiems jis bus patrauklesnis. Būtina išplėsti maršrutų skaičių, kad bet kuri miesto vieta centrą pasiektų ne daugiau nei su vienu persėdimu. Naktiniai autobusai - darbo dienomis VT turi veikti bent iki 24h, o savaitgaliais ir iki 2h ryto.
      Ir taip, tai yra perteklinis tinklas, bet kai žmonės pajaus, kad viešojo transporto priemone keliauti yra potogiau nei automobiliu, turėsime kur kas patogesnį miestą

      Kadangi tu ir dar vienas forumietis juokiasi, tai nenuostabu, kodėl LT su viešuoju transportu yra šikna.
      Kai zmones zinos, jog sumoketi mokesciai yra skiriami tustiems autobusams po kaimelius vazineti, tai tikrai bus patrauklesnis apie ekonomine puse pagalvoti siek tiek reikia. Yra pilna vietu kur reikalingos investicijos, o ne plesti VT tinkla pustusciuose miesto kampuose.

      Mano asmeniniu supratimu, kai atsiranda pakankamas srautas keleiviu, tada ir paleidi nauja linija, vaziuos sausakimsi autikai kasdien ir padaznins/padidins marsrutu skaiciu. Taip pat su oro marsutais, traukiniais.
      Paskutinis taisė Makaulius; Vakar, 09:39.

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą

        Tiesiog atkreipiau dėmesį į vieną minusą, kuris man pasirodė svarbus.
        ... kuris, pasirodo, nėra joks minusas

        Comment


          Parašė Makaulius Rodyti pranešimą

          Kai zmones zinos, jog sumoketi mokesciai yra skiriami tustiems autobusams po kaimelius vazineti, tai tikrai bus patrauklesnis apie ekonomine puse pagalvoti siek tiek reikia. Yra pilna vietu kur reikalingos investicijos, o ne plesti VT tinkla pustusciuose miesto kampuose.

          Mano asmeniniu supratimu, kai atsiranda pakankamas srautas keleiviu, tada ir paleidi nauja linija, vaziuos sausakimsi autikai kasdien ir padaznins/padidins marsrutu skaiciu. Taip pat su oro marsutais, traukiniais.
          Nu va, dar vienas argumentas, kodėl LT viešasis transportas yra šikna
          Su tokiu požiūriu pensijoms ir išmokoms tegalima pinigus leist Lietuvoje

          Comment


            Parašė Makaulius Rodyti pranešimą

            Kai zmones zinos, jog sumoketi mokesciai yra skiriami tustiems autobusams po kaimelius vazineti, tai tikrai bus patrauklesnis apie ekonomine puse pagalvoti siek tiek reikia. Yra pilna vietu kur reikalingos investicijos, o ne plesti VT tinkla pustusciuose miesto kampuose.

            Mano asmeniniu supratimu, kai atsiranda pakankamas srautas keleiviu, tada ir paleidi nauja linija, vaziuos sausakimsi autikai kasdien ir padaznins/padidins marsrutu skaiciu. Taip pat su oro marsutais, traukiniais.
            Šitas komentaras tiktų į temą Šiaip nesąmonės ir kliedesiai

            Comment


              Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

              Šitas komentaras tiktų į temą Šiaip nesąmonės ir kliedesiai
              aha ypac tas "vaziuos sausakimsi autikai kasdien ir padaznins/padidins marsrutu skaiciu" skamba juokingai - tipo zmones laimingi lips i sausakimsus autikus, tam kad atitikti KPI marsruto padazninimo Speju kalba eina apie kaskokia kita planeta

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Jūs gal to projekto vystytojas? Gi viskas ok, ir sakau, kad gera vieta, neatrastas rajonas - liuks. Pats ten gyvenau ir puikiai žinau tą vietą. Tiesiog atkreipiau dėmesį į vieną minusą, kuris man pasirodė svarbus. Apskritai mieste reikia kuo mažiau tokiais intervalais kursuojančių maršrutų, bet čia jau kita tema.
                Rajoną atradę gausios babajų pajėgos, kur jie dominuoja keliuose pastatuose.
                Ar nenusimato, kad būtent šis rajonas pirmiausia taps Kauno praturtintojų getu po poros dešimtmečių?

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Rajoną atradę gausios babajų pajėgos, kur jie dominuoja keliuose pastatuose.
                  Ar nenusimato, kad būtent šis rajonas pirmiausia taps Kauno praturtintojų getu po poros dešimtmečių?
                  Jau žinok kyla minčių, kad daugmaž kur daugiausia % pensininkų šiuo metu tiesiog grynai per demografiją greičiau bus imigrantų rajonai. Ten kokioj Dainavoj kurjerių vairuotojų daugiau nei Centre. Nežinau gal dėl maitinimo įstaigų tinklo + gyventojų tankio, bet vis tiek įvairių minčių sukelia kokia rajono ateitis.

                  ---

                  Dėl to projekto Petrašiūnuose tai tie patys stato kur prie Saulėtekio pastatė, bent jau pagal citify info. Tas prie Saulėtekio tokia gryna parkovkė su daugiabučiais ir man viskas ten atrodo toks labai biudžetinis statybos variantas. Man pasirodė jei gyveni panašiam komibloke senos statybos (Dainavoj, Eiguliuos), gal net neverta skubėti kraustytis, nes jei ir geriau ten tai ne kardinaliai, tik tam tikri techniniai niuansai, nebent gal kas iš mažesnių miestų atsikrausto į Kauną, 10 minučių iki Akropolio ar Megos su BMW, pėsčiomis keli prekybcentriai iš karto, tai tuo požiūriu rimtesnis improvement'as gyvenime + ypač kai gyveni naujam name.
                  Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 21:04.

                  Comment


                    Beje jau pradėjo kasti du pušynus

                    Click image for larger version

Name:	20251106_160514.jpg
Views:	206
Size:	1,14 MB
ID:	2229013
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment

                    Working...
                    X