Ten fūros mėgo parkuotis. Tai didžiąja dalimi tai jų kaltė dėl dabartinės būklės. Prieš porą savaičių su Šančių gyventojų iniciatyva atsirado draudžiamasis ženklas. Tai situacija bent jau blogėti ryškiai neturėtų.
Vieno naujakurio iniciatyva, kuriam užteko dviejų laiškų į KMS.
Amžinas tvarkymas. Dirba vienas vnt. technikos ir trys keturi darbininkai. Pagal anonsuotus planus jau seniai viskas turėjo būti pabaigta, o dar toli gražu galo nematyti. Labai lėtas progresas.
Paskutinis taisė digital; 2025.04.15, 11:42.
Priežastis: [/quote]
2025-04-27 Pagaliau galima nueiti iš Pažaislio miškeliu tiesiai į Jachtklubą. Išimtas vienas segmentas tvoros. Tikiuosi nelaikinai. Nesupratau niekada tos tvoros ten.
Taip, padaryta nesamone. Daug geriau butu tiesiog bendras pesciuju/dviraciu takas. Dabar tiesiog be reikalo kels pavojingas situacijas kai dviraciai negales prasilenkti ir vistiek suks i pesciuju taka.
Ir svarbiausia dar kad ten pilna vietos padaryti normalu dvirtaki atskirta nuo pesciuju pievute. Neisivaizduoju kas taip sugalvojo. Aplamai yra kokie nors standartai dviraciu taku plociu?
Taip, padaryta nesamone. Daug geriau butu tiesiog bendras pesciuju/dviraciu takas. Dabar tiesiog be reikalo kels pavojingas situacijas kai dviraciai negales prasilenkti ir vistiek suks i pesciuju taka.
Ir svarbiausia dar kad ten pilna vietos padaryti normalu dvirtaki atskirta nuo pesciuju pievute. Neisivaizduoju kas taip sugalvojo. Aplamai yra kokie nors standartai dviraciu taku plociu?
Kiek žinau, dviračių tako plotis turi būti mažiausiai 1m vienai krypčiai, tačiau ženklinimo kuris nurodytu, kad tai yra vienos krypties nėra, tad šis takas neatitinka statybos reikalavimų.
Kiek žinau, dviračių tako plotis turi būti mažiausiai 1m vienai krypčiai, tačiau ženklinimo kuris nurodytu, kad tai yra vienos krypties nėra, tad šis takas neatitinka statybos reikalavimų.
Minimalus vienkrypčio dviračių tako plotis pagal STR yra 1,5 metro. Bet toje vietoje reikalingas dvikryptis takas, tad tai greiciausiai bendras takas, kurio plotis apskaiciuojamas pagal eismo intensyvuma:
Jei maziau nei 150 pesciuju/dviratininku per valanda tako plotis - 2,5 metro.150–250 val. - 3,0 m.
250–300 val. - 3,5 m
Jei eismo intensyvumas viršija šias ribas, rekomenduojama įrengti atskirus pėsčiųjų ir dviračių takus.
Man klausimas kaip jumi patys batų raištelius užsirišat? Ten visų pirma ne dviračių takas o pėsčiųjų takas su asfalto juosta. Ir problemų jokių.
Dauguma laikys raudonos spalvos vietą kaip dviračių taką. Ir bus nejaukių momentų kai abu galvos, kuris kurį turi praleisti. Ir galimai bus susidūrimų su prasčiaisiais kai teks kažkuriam trauktis netinkamu momentu kai šalia bus pėstieji.
Dauguma laikys raudonos spalvos vietą kaip dviračių taką. Ir bus nejaukių momentų kai abu galvos, kuris kurį turi praleisti. Ir galimai bus susidūrimų su prasčiaisiais kai teks kažkuriam trauktis netinkamu momentu kai šalia bus pėstieji.
Ir dar yra, nors ir neaukstas, bet bortelis. Su kokiais rieduciais galima ir uzkliuti - koks naujokas ir nugriut gali bandydamas nuo to asfalto i plyteles pervaziuot. Vartyk kaip nori, bet cia yra realiai blogas sprendimas. Geresnis butu tiesiog platus asfalto bendras takas (arba plyteliu).
KTU studentų miestelyje atnaujina visą lauko infrastruktūrą: pėsčiųjų takai, sporto aikštynai (krepšinio aikštelės jau atnaujintos), įvažos automobiliams, apšvietimas, viešoji erdvė priešais istorinę chemijos laboratoriją. Studentų gatvėje, kur buvo erdvės, dviračių taką padarė platų.
Comment