Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto bendrasis planas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir vėl atsisakoma kadaise suplanuotų infrastruktūros projektų. Peržvelgiau tik Naujosios Vilnios dalį, bet iš karto matosi, kad kadaise ten planuotas rytinis N. Vilnios aplinkkelis panaikintas. Vietoj to turim niekur nevedančią gatvę nuo Rytų g. iki Jūrotiškių/Aukštosios g.

    Ironiška, kad viena iš pastabų sako "Per teritoriją važiuoja daug sunkiasvorio transporto, rekomenduojama numatyti nukreipimą arba apvažiavimą." Gerbiamiejį, jūs ką tik jį panaikinote, o dabar siūlote numatyti?
    Lietuva visiems.

    Comment


      lietuviškame planavime (kaip ir politikoje) nieko nėra pastovesnio už nepastovumą.

      Comment


        Žymus olandų urbanistas M.Biewenga – apie sovietinius daugiabučius, miestų planavimą ir sėkmės paieškas

        Dėl to reikia bendrojo miesto plano, kurio dalyje turėtų būti kalbama apie pastatų kokybę, jame turėtų būti apibrėžta, kaip pastatai turėtų atrodyti, kad jie nekontrastuotų, o kaip tik harmoningai įsilietų į aplinką. Nyderlanduose yra vyriausybiniai komitetai, kurie vertina dizainą pagal jo kokybę, tą patį daro ir miesto architektas. Tačiau tai padeda, jei kokybę vertinantis komitetas nesivadovauja savo asmeniniais interesais, o remiasi dokumentu, kurį priėmė didelė žmonių dalis.
        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...?copied&copied

        Kaip suprantu musu bendrajame plane nelabai kalbama apie architektura apskritai?

        Comment


          Truputį kalbama. Tarkim pievose prie Lūžių parko suformuotuose sklypuose, naujajai statybai siūlo skelbti arch. konkursus būtinai.

          Comment


            Bet is esmes tai visiskai nedraudzia statyti stiklinio siltnamio prie baznycios. Nesakau ar tai gerai ar blogai, tiesiog gyventojus tai ne kiek neapsaugo, tai klausimas kam toks dokumentas, jei vistiek nezinai kas bus salia tavo namo rytoj.

            Comment


              Na, viskas būtų kitaip jeigu miesto teritorijoje esanti valstybinė žemė būtų savivaldos rankose. Tada miestas galėtų suplanuoti tikslinę plėtros teritoriją mišriai paskirčiai, parinkti sklypus, suformuoti DP, parengti viešųjų erdvių ir gatvių planą ir tada skelbti arch. konkursus bei ieškoti statytojų, kurie norėtų įgyvendint. Bet problema gi pas mus ta, kad net jeigu miestas nori darželį statyti, tai turi iš valstybės bomžauti sklypo.

              Comment


                Vilniaus teritorijos bendrasis planas – finišo tiesiojoje

                Po daugiau nei trejus metus vykusių Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano rengimo ir derinimo su vilniečiais darbų, dokumentas jau finišo tiesiojoje – jam pritarė visos institucijos, o gavus valstybinės teritorijų planavimo statybos inspekcijos pritarimą, miesto planas artimiausiam dešimtmečiui įsigaliotų dar šį rudenį. Derinant naująjį planą didžiausias dėmesys buvo skiriamas gyvenimo kokybei gerinti, plėtros galimybėms urbanizuotoje miesto dalyje, integruotai transporto sistemai ir ilgalaikei darniai miesto plėtrai.
                https://vilnius.lt/lt/2019/09/18/vil...so-tiesiojoje/

                Comment


                  Baigė rengti Vilniaus bendrąjį planą

                  https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...bendraji-plana

                  Miesto viešasis transportas (VT). Vienas iš svarbiausių bendrojo plano tikslų – sudaryti reikiamas sąlygas VT maršrutinio tinklo plėtrai ir jo pasiekiamumui, mažinant kelionės trukmę ir didinant važiavimo komforto lygį. Pagrindinės priemonės didinant VT naudojimo lygį būtų nuoseklus ir apgalvotas eismo sąlygų gerinimas: A juostų didinimas pagrindinių keleivių prastovų vietose ir greitųjų maršrutų trasose, prioritetinių eismo sąlygų sudarymas pagrindinėse miesto reguliuojamose sankryžose. Siekiant didesnio kelionių komforto, būtina atnaujinti esamą VT parką naujomis ekologiškomis (pageidautina elektrinėmis) transporto priemonėmis, iš esmės spręsti klausimą dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įvedimo, kad galima būtų pritraukti planuojamus naujus keleivių srautus, nes esamos keleivių pervežimų tendencijos yra ne visai palankios darnaus judrumo principų įgyvendinimui. Įvertinant šiuo metu greitai besikeičiančias technologijas, NVTR nėra įvardijama ir gali būti visai netradicinė. Pagal „Investuok Lietuvoje“ atliktą naujos viešojo transporto rūšies Vilniuje galimybių studiją (2015 m.), įvertinant esamus ir perspektyvinius keleivių srautus bei susisiekimo greitį ir saugumą, efektyviausia ir ekonomiškai atsiperkanti Vilniuje buvo rekomenduojamas BRT (Bus Rapid Transit). NVTR maršrutų linijos būtų aukščiausios hierarchijos tinklas, kurį papildytų esamas traukinių maršrutinis tinklas. Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose. Rekomenduojamos orientacinės maršrutų trasos: 1 šiaurės – pietų linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis); 2 rytų – vakarų linija „Pilaitė - Saulėtekis“ (Karaliaučiaus, Pilaitės pr., T.Narbuto, Konstitucijos pr., Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio g., Nemenčinės pl. ir Saulėtekio al. gatvėmis); 3 pusiau žiedinė linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Kauno, Žemaitės, Savanorių pr., Laisvės pr., Ateities, Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis); 4 linija „Perkūnkiemis - Oro uostas“ (Ukmergės, Konstitucijos pr., A.Goštauto, V.Kudirkos, Švitrigailos, Dariaus ir Girėno, Vaitkaus gatvėmis).

                  Brėžinys čia:
                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-05.pdf

                  Comment


                    Baigta Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos Bendrojo plano baigiamojo etapo sprendinių derinimo stadija

                    Sprendinių brėžiniai
                    https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...inimo-stadija/

                    Comment

                    Working...
                    X