Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kur jūs siūlote įrengti nakvynės namus? Visur mieste jie kam nors "netiks". Gal už miesto? Tai juk bomžai ten net neketins trenktis.

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    tau patinka tai, kas yra dabar? Normali stotis būtų pliusas tiek paprastam ten gyvenančiam, tiek visam miestui ir net šaliai.
    Taip, Vilniaus AS yra normali, pakankamai moderni, nepaisant amžiaus ir geroje vietoje. Reikia tik rekonstruoti kosmetiškai. Už keliolikos dienų padarysiu fotoreportažą ir pasakojimą apie kai kurių V. Europos sostinių ir ne tik AS. Net lyginti nėra ką su Vilniaus AS. Jie net neturi suvokimo, kas yra normali AS. Lygiai kaip ir kai kurie klyksniai mūsuose. Aš jau net nekalbu apie politikus, kurie, garantuoju, niekada nebuvo jokiose stotyse Vakarų Europoje ir neturi su kuo palyginti.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.26, 16:46.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Nelabai jūs ir skiriatės nuo tų žiežmariškių...
      Nelabai supratau šito sarkazmo

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O kur jūs siūlote įrengti nakvynės namus? Visur mieste jie kam nors "netiks". Gal už miesto? Tai juk bomžai ten net neketins trenktis.



        Taip, Vilniaus AS yra normali, pakankamai moderni, nepaisant amžiaus ir geroje vietoje. Reikia tik rekonstruoti kosmetiškai. Už keliolikos dienų padarysiu fotoreportažą ir pasakojimą apie kai kurių V. Europos sostinių ir ne tik AS. Net lyginti nėra ką su Vilniaus AS. Jie net neturi suvokimo, kas yra normali AS. Lygiai kaip ir kai kurie klyksniai mūsuose. Aš jau net nekalbu apie politikus, kurie, garantuoju, niekada nebuvo jokiose stotyse Vakarų Europoje ir neturi su kuo palyginti.
        Taip, ten užtektų geros rekonstrukcijos. Bet problema tame, kad AS yra privatizuota ir ją valdo buv. Lukoil savininkas Paleičikas&Co, kuris sunkiai eina į kalbas arba kelia VMS nerealias sąlygas.

        Comment


          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

          Taip, ten užtektų geros rekonstrukcijos. Bet problema tame, kad AS yra privatizuota ir ją valdo buv. Lukoil savininkas Paleičikas&Co, kuris sunkiai eina į kalbas arba kelia VMS nerealias sąlygas.
          Gera rekonstrukcija(pirmu etapu) šiuo atveju yra šluot ir sušufeliuot lauk viską -5 metrų altitudės lygiu.

          Comment


            Taip, taip, tik griauti jūs temokate. Kam statyti ir švaistyti resursus, jei stotis ir taip gerai ir dar ilgai tarnaus, ją rekonstravus. Dar kartą kartoju, kad paistalų apie niekam tikusią stotį nepriimu. Kitą savaitę padarysiu fotoreportažus iš kai kurių V. Europos didžiųjų miestų AS, patys pamatysite, kokios ten "stotys" ir kad Vilniaus stotis yra vos ne etaloninė prieš tuos tvartus Europoje. Visa esmė dėl stoties - didelis žemės šmotas, dėl kurio daug kam seilė teka, keleivių interesai niekam nerūpi, jais tik, kaip visada visuomenės interesais, dangstomasi.

            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

            Taip, ten užtektų geros rekonstrukcijos. Bet problema tame, kad AS yra privatizuota ir ją valdo buv. Lukoil savininkas Paleičikas&Co, kuris sunkiai eina į kalbas arba kelia VMS nerealias sąlygas.
            O išpirkti, savivaldybei tapti stoties dalininke kas draudžia? Liberalizmo "religija"? Greičiau savivaldybė kelia nerealias sąlygas. Stočiai reikia tik kosmetinio remonto, o ko reikalauja savivaldybė? Matyt yra kažkokie absurdiški reikalavimai ir nesugebama pasiūlyti to, nuo ko atsisakyti Paleičikas negalėtų. O dar didesnė tikimybė, kad savivaldybė su tokia pozicija atstovauja kai kurių verslo atstovų interesus stoties rajone. Nes jei atstovautų, kaip tikina, keleivių interesus, tai nebūtų ne isterijų dėl stoties iškėlimo į Pilaitę, nei ultimatumų, nei kitokių svaičiojimų, net jei Paleičikas ir nenorėtų nieko daryti.
            Paskutinis taisė Al1; 2019.08.28, 07:54.

            Comment


              Per 3-4 mėnesius parašiau maždaug 10 skirtingų atsakingų asmenų (jau nekalbu apie atrašymo greitį ir kad kai kurie išvis neatrašė) ir po begalinių atsifutbolinimų ir atmazų, kad maždaug "visą informaciją rasite https://vilnius.lt/zeldynai" (nors pačiame laiške klausdavau, kodėl nėra jokios informacijos) nusprendžiau pakeist taktiką ir parašiau:

              Sveiki, pokalbyje su Vilniaus savivaldybės administacijos direktoriumi (Poderskiu) dėl delsimo projektuojant skverą Pelesos ir Liepkalnio g. Rasų seniūnijoje jis pasakė kreiptis dėl papildomos informacijos ir delsimo priežasčių paaiškinimo į jūsų skyrių. Norėčiau sužinoti kodėl nėra net pirminių projektinių pasiūlymų, nors projektinių pasiūlymų užduotis buvo viešai aptarta dar prieš 8 mėnesius ir kada jie bus?
              Lol, po pusvalandžio gavau atsakymą.

              Laba diena,
              Atsakydama į Jūsų klausimą dėl skvero Pelesos ir Liepkalnio g. Rasų seniūnijoje projektavimo, informuoju, kad projektavimo darbai vyksta, projektiniai pasiūlymai bus viešinami ir svarstomi su visuomene rugsėjo mėnesį. Darbų neskubinome, įvertindami situaciją, kad šiuo metu vyksta viso Geležinkelio stoties rajono atnaujinimo planavimas, rugsėjo mėnesį numatytos kūrybinės dirbtuvės, kurių metu tikimės sulaukti vertingų idėjų ir pasiūlymų, kurie gal būt turės įtakos ( arba ne) skverui, esančiam Pelesos ir Liepkalnio g. sankirtoje. Be to, po projektinių pasiūlymų užduoties aptarimo dar gavome raštiškų atsiliepimų ir pasiūlymų dėl projektuojamo skvero.
              Čia geras pavyzdys kaip viskas veikia VMS, maždaug kaip mūsų kaimyninėse valstybėse - činovnikai pradeda kažką daryt tik kai pagąsdini juos Pucka ar Backa.

              Comment


                Rengiama projektavimo užduotis Šv. Stepono skverui ir visai Šv. Stepono g. rekonstruoti, įskaitant ir dviejų jos dalių sujungimą pro autobusų stoties dalį. Gatvė projektuojama kaip bendro judėjimo, pirmenybė pėstiesiems ir dviratininkams. Esančiuose sandėliavimo statiniuose numatomos Makerspace erdvės.

                https://vilnius.lt/wp-content/upload...IMO_PPU_VB.pdf

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Rengiama projektavimo užduotis Šv. Stepono skverui ir visai Šv. Stepono g. rekonstruoti, įskaitant ir dviejų jos dalių sujungimą pro autobusų stoties dalį. Gatvė projektuojama kaip bendro judėjimo, pirmenybė pėstiesiems ir dviratininkams. Esančiuose sandėliavimo statiniuose numatomos Makerspace erdvės.

                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...IMO_PPU_VB.pdf
                  Liuks. Gal ir teritorija aplink Stepono bažnyčią nebe ilgai bus apsupta sandėlių.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Rengiama projektavimo užduotis Šv. Stepono skverui ir visai Šv. Stepono g. rekonstruoti, įskaitant ir dviejų jos dalių sujungimą pro autobusų stoties dalį. Gatvė projektuojama kaip bendro judėjimo, pirmenybė pėstiesiems ir dviratininkams. Esančiuose sandėliavimo statiniuose numatomos Makerspace erdvės.

                    https://vilnius.lt/wp-content/upload...IMO_PPU_VB.pdf
                    Gerai, kad angliškai užvadino, iškart Vilnius pasislinko arčiau Londono

                    Comment


                      Žinomi užsienio architektai ėmėsi Vilniaus stoties rajono

                      Vilniuje surengtose kūrybinėse dirbtuvėse žinomi užsienio architektai, urbanistai ir mobilumo ekspertai ieškojo geriausių sprendimų tam, kaip ateityje galėtų atrodyti sostinės stoties rajonas. Geležinkelio stoties teritorijos pertvarkos projekto „Vilnius Connect“ kvietimu atvykę ekspertai teigė, jog rajonas turi tapti vizitine miesto kortele, bendravimui skirta vieša erdve, o įgyvendinant pokyčius itin svarbus visų šalių – „Lietuvos geležinkelių“, miestiečių, verslo ir savivaldybės – konstruktyvus bendradarbiavimas...
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Įdomu kada viso to pradžia su ekskavatoriais ir kranais... Kada ten tos teritorijos detalųjį pabaigs - 2021? Nedaug liko, jei kokia krizė nedriokstels.

                        Comment


                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                          Įdomu kada viso to pradžia su ekskavatoriais ir kranais... Kada ten tos teritorijos detalųjį pabaigs - 2021? Nedaug liko, jei kokia krizė nedriokstels.
                          Gal anksčiau? Atrodytų labai jau ilgas rengimas, nors ką gali žinot, teritorija didelė.

                          Ryt pristatys šių dirbtuvių rezultatus. Tai žinant preliminarius DP sprendinius galima jau iš anksto skelbt arch. konkursus.

                          Comment


                            Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                            Įdomu kada viso to pradžia su ekskavatoriais ir kranais... Kada ten tos teritorijos detalųjį pabaigs - 2021? Nedaug liko, jei kokia krizė nedriokstels.
                            Niekada, čia tik eilinė Šimašiaus PR kampanija, juokinga, kai kažką projektuoja ir vizijas planuoja be pačios teritorijos savininkų žinios.

                            https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...jono-ateities-
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Gal anksčiau? Atrodytų labai jau ilgas rengimas, nors ką gali žinot, teritorija didelė.

                              Ryt pristatys šių dirbtuvių rezultatus. Tai žinant preliminarius DP sprendinius galima jau iš anksto skelbt arch. konkursus.
                              Oho, kokie dirbtuvių tempai, galvojau mažiausiai 6 mėnesius užtruks.

                              Šis DP matyt tiesiogiai susijęs su nauja savivaldybės deklaracija dėl didžiausios miesto plėtros, kuri vyks Naujininkų - Rasų rajonuose.
                              Įdomu kas sudarys tą grandiozinę plėtrą, išskyrus dabar Citify numatomus potencialus projektus? Kas ten taip stipriai vystysis,
                              kas nesivysto kituose mikrorajonuose. Neliečiant stoties, nes nepriskirčiau jos Naujininkams, kiti numatyti savivaldybės projektai stovi vietoje, kaip
                              pvz: Rasų/Šviesos skveras, nenutiestas nei vienas dviračių takas, nesutvarkyta nei viena viešoji ar laisvalaikio erdvė, kurių Naujininkuose yra apstu.

                              Gal kas turite daugiau info apie numatomą plėtrą, kas po šia deklaracija slepiasi?

                              Comment


                                Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                Oho, kokie dirbtuvių tempai, galvojau mažiausiai 6 mėnesius užtruks.

                                Šis DP matyt tiesiogiai susijęs su nauja savivaldybės deklaracija dėl didžiausios miesto plėtros, kuri vyks Naujininkų - Rasų rajonuose.
                                Įdomu kas sudarys tą grandiozinę plėtrą, išskyrus dabar Citify numatomus potencialus projektus? Kas ten taip stipriai vystysis,
                                kas nesivysto kituose mikrorajonuose. Neliečiant stoties, nes nepriskirčiau jos Naujininkams, kiti numatyti savivaldybės projektai stovi vietoje, kaip
                                pvz: Rasų/Šviesos skveras, nenutiestas nei vienas dviračių takas, nesutvarkyta nei viena viešoji ar laisvalaikio erdvė, kurių Naujininkuose yra apstu.

                                Gal kas turite daugiau info apie numatomą plėtrą, kas po šia deklaracija slepiasi?
                                Laba diena,
                                Atsakydama į Jūsų klausimą dėl skvero Pelesos ir Liepkalnio g. Rasų seniūnijoje projektavimo, informuoju, kad projektavimo darbai vyksta, projektiniai pasiūlymai bus viešinami ir svarstomi su visuomene rugsėjo mėnesį. Darbų neskubinome, įvertindami situaciją, kad šiuo metu vyksta viso Geležinkelio stoties rajono atnaujinimo planavimas, rugsėjo mėnesį numatytos kūrybinės dirbtuvės, kurių metu tikimės sulaukti vertingų idėjų ir pasiūlymų, kurie gal būt turės įtakos ( arba ne) skverui, esančiam Pelesos ir Liepkalnio g. sankirtoje. Be to, po projektinių pasiūlymų užduoties aptarimo dar gavome raštiškų atsiliepimų ir pasiūlymų dėl projektuojamo skvero.
                                Liko dar 7 dienos, bet turiu nuojautą, kad vėl apsitriochins.

                                Comment


                                  Dirbtuvių rezultatų pristatymas: https://www.facebook.com/71298066570...0792376445000/

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Yra įdomių minčių, o šalia, toks jausmas, kad keliauja ir neužtikrintumas. Pirmoji KD grupė pateikė teritorijos vystymą 3 etapais. Trečiasis 2030-2040. Mano galva, etapai yra gerokai per platūs metų išsidėstymo prasme. 2-u etapu - 2025-2030 m. autobusų stoties vystymas )))))). Nežinau nežinau...

                                    Comment


                                      Na, Paupio konversija užtruko neypatingai trumpiau. Tai čia teritorija didesnė, sklypų daugiau, daugiau savininkų. Plius yra pajungti RailBaltika projektai, kurie irgi ne iki galo aišku kaip judės.

                                      Comment


                                        Kuo ilgesnis terminas tuo blogiau miestui. Ilgas ir lėtas veiksmas projekto realizavime yra labai brangus finansiškai,tvarkos požiūriu bei velesne objekto naudojimo pradžia. Galbūt tie dirbtuvininkai atsižvelgė į VMS darbo tempus, todel ir gavosi iki 2040m.?

                                        Comment


                                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                          Kuo ilgesnis terminas tuo blogiau miestui. Ilgas ir lėtas veiksmas projekto realizavime yra labai brangus finansiškai,tvarkos požiūriu bei velesne objekto naudojimo pradžia. Galbūt tie dirbtuvininkai atsižvelgė į VMS darbo tempus, todel ir gavosi iki 2040m.?
                                          O kodėl? Jeigu yra etapiškumas, tai kuo tai blogai finansiškai? Ta prasme dabar sutvarkyt teritorijas, kurios nereikalauja didelių pertvarkų. Tas pati Šv. Stepono aplinka, po to žiedas priešais stotį. Per tą laiką atlaisvint bėgius Naujininkų pusėje. Pertvarkyt gatves tenai. Po to rekonstruot dabartinę stotį, kartu su RailBaltika įgyvendint kitas pertvarkas. Jeigu atskiros dalys įgyvendinamos su atskirais biudžetais, tai kuo tai blogai? Gal kaip tik geriau, nes tada galima kiekvienai daliai skirt daugiau dėmesio ir galbūt pinigų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X