Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

TEO administracinis pastatas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skersapūtė... Už tą skylę tai per nagus reikėtų.

    Comment


      Parašė Edis Rodyti pranešimą
      Man sitas projektas visai patinka primena Niujorko Twin Towerius gaila tik galejo buti nesulipdyti kartu ir biski aukstesni tada butu liuks.
      Twins buvo pastatyti 1973. Dabar, primenu, 2019.

      Comment


        Nu, dėžutė yra gerai, ir lengva bei pigiau pastatyt ir neišsišoka ir gal niekam neužkliūna. Racionali komisija tarė savo.

        Comment


          Laimėtojas neįdomus, niekuo neišsiskiriantis pastatas. Matyt, saugus variantas ir finansiškai pigiau pastatyti tokį. Kažkaip norėjosi truputi geresnės architektūros.

          Comment


            Man NY projektas patiko,bet is daugumos vizualkiu atrode kazkaip very cheap...

            Comment


              Silpnai, bet bent jau ne trijų aukštų dėžė.
              Ačiū ir už tiek.
              Spėčiau viskas atsirėmė į pinigus, tiek NY, tiek banga atrodo daug sudėtingesni.
              Silpnoka ta mūsų architektūrinė kalva...

              Comment


                Ne iš visų pusių man patinka, kaip jis įsipaišo (beje, kažkodėl būtent šitam projekte labai prastos kokybės panoramų nuotraukos), ypač nuo Gedimino ir Subačiaus, bet oh well, nieko nepadarysi. Nei gerai, nei blogai... aišku tas parkingas labai didelis minusas, bet visumoje galėjo išrinkti ir pigesnį projektą (wait till Hanner comes to hood), tai kokie 6 iš 10.

                Comment


                  Ir šiaip, statant NMC turėtų būti priešingi reikalavimai - originalumas, minimalus aukštis, kalvos formavimas. Potencialios vietos užsistato vidutiniokais, tad traukos centru NMC greičiausiai netaps. Gal Libeskindo k18b gelbės situaciją, jei gerai išpildys.

                  Comment


                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                    Ir šiaip, statant NMC turėtų būti priešingi reikalavimai - originalumas, minimalus aukštis, kalvos formavimas. Potencialios vietos užsistato vidutiniokais, tad traukos centru NMC greičiausiai netaps. Gal Libeskindo k18b gelbės situaciją, jei gerai išpildys.
                    Šiaip traukos centras nepriklauso nuo architektūros kokybės. Beveik viskas priklauso nuo street-level integracijos ir patrauklumo, atrakcijų kiekio. Būnant gatvės lygyje žmogui nėra didelio skirtumo, kokio aukščio ar architektūros namas.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                      Silpnai, bet bent jau ne trijų aukštų dėžė.
                      Ačiū ir už tiek.
                      Spėčiau viskas atsirėmė į pinigus, tiek NY, tiek banga atrodo daug sudėtingesni.
                      Silpnoka ta mūsų architektūrinė kalva...
                      Bet būtinai prilipdoma kur nors šalia 3aukštė degtukinė(t.y. automobilinė), nes nu niekaip negali pastatas atrodyt gražiai iš visų pusių, geram ūkiui juk būtinas ūkinis pastatas. Nes koks gi namas be prisišliejusios malkinės arba tvartas be šone pristatytos daržinės. Tai vat toks architektūrinis pamatas, nu ir aišku tokie tskant rezultatai škias.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Šiaip traukos centras nepriklauso nuo architektūros kokybės. Beveik viskas priklauso nuo street-level integracijos ir patrauklumo, atrakcijų kiekio. Būnant gatvės lygyje žmogui nėra didelio skirtumo, kokio aukščio ar architektūros namas.
                        Triju aukštų parkingas turbūt ir skirtas tam patrauklumui didinti

                        Comment


                          Parašė evvt Rodyti pranešimą

                          Triju aukštų parkingas turbūt ir skirtas tam patrauklumui didinti
                          Painioji estetiką ir architektūrą su funkcija.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Painioji estetiką ir architektūrą su funkcija.
                            Gal. Bet gal ir ne. Parkavimosi funkcija nesakau kad nereikalinga, tik gal galėtu visa būt po žeme arba bent jau integruota į pastatą kaip "NY" o ne ekzistuot atskiru pastatu palei gatvę ir kurt ale garažinį street level feeling.

                            Comment


                              Taip ir galvojau kad kaz kas tokia ir issirinks. Dvidezutes kompozicija. Su savivaldybes pastatu gerai deres, bet visiskas primitivizmas.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Painioji estetiką ir architektūrą su funkcija.
                                Kiti konkurso dalyviai paslėpė tą parkingą, tad nereikėjo ir painiot, nes buvo ir estetika, ir architektūra, ir funkcija. O kalbant apie street-level'į - šis projektas yra vienas prasčiausių, iš jų pačių vizualizacijų turės maždaug tokio pat pločio šaligatvį, kaip prie judraus kelio be jokio pėsčiųjų srauto ir tokio pat lygio viešąją erdvę, kaip pastatyta gal kokiais 2004, ir esanti 50-100 metrų nuo jų...

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Kiti konkurso dalyviai paslėpė tą parkingą, tad nereikėjo ir painiot, nes buvo ir estetika, ir architektūra, ir funkcija. O kalbant apie street-level'į - šis projektas yra vienas prasčiausių, iš jų pačių vizualizacijų turės maždaug tokio pat pločio šaligatvį, kaip prie judraus kelio be jokio pėsčiųjų srauto ir tokio pat lygio viešąją erdvę, kaip pastatyta gal kokiais 2004, ir esanti 50-100 metrų nuo jų...
                                  Street levelį turi pagrinde formuoti savivaldybė normaliai tvarkydama gatves, perėjas, šaligatvius bei pateikdama aiškius reikalavimus (ne rekomendacijas) projektų savininkams.
                                  Paskutinis taisė John; 2019.07.31, 11:24.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Street levelį turi pagrinde formuoti savivaldybė normaliai tvarkydama gatves, perėjas, šaligatvius bei pateikdama aiškius reikalavimus (ne rekomendacijas) projektų savininkams.
                                    Ir dėl gatvių, perėjų ir šaligatvių vieta taps traukos centru? Kalbėdamas apie street level'į turėjau omeny įdomias viešąsias erdves, kavines ir kitas pramogas pirmuose aukštuose (šitame projekte bus nebent kavinė), nemanau, kad prie naujai statomų objektų tuo turėtų užsiimti VMS ir neduok dieve, kad užsiimtų, žinant jų naujus skverus...

                                    Comment


                                      Liūdnos ryto naujienos... Saltoniškių Telia ofisai, tik ištempti į aukštį. Absoliučiai niekuom neišsiskiriantis pastatas. Įskilimas tarp bokštų šiek tiek gelbsti, bet galiu garantuoti, kad realybėje nebus nieko įspūdingo.

                                      Comment


                                        Visai nieko, jei fasadas bus toks kaip saltoniskiu telia, tai bus tikrai neblogai. Bet tas parkingas tai visiska nesamone. Isvis NMC beveik visi seniau statyti pastatai turi dvi puses - fasadine, kuri atsukta i miesto centra ir atrodo ok, ir nefasadine su parkingais, pigesnem apdailom ir tt, o juk snipiskiu gilumoj dauges nauju pastatu, atsiras aikstes ir is visu ju vaizdelis bus nekoks. Nauji projektai privalo buti is visu pusiu vienodi ir su normaliais fasadais.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Na, ten yra kažkokia automatinė telefonų stotis, kurios kaip suprantu negalima griaut. Tai parkingas bus aplink ją apstatytas. Aišku, kiti projektai siūlė ją slėpti po pastatu. Deja, bus parkingas einant link Ibrahim.
                                          Iš kitos pusės, pasiliekama galimybė ateityje įkalti dar vieną bokštą vietoje parkingo, jei ateis tie laikai, kai automobilių pradės mažėti ir parkingo poreikis sumažės. Bet LT čia tolima ateitis dar.

                                          Arba gal būt gudriai žaidžia. Dabar pastatys taip kaip suplanuota ir parkingą su stipriais pamatais, o pabaigus statybas pradės rekonstrukciją ir pristatys aukštus ant parkingo. Tokiu būdų galima apeiti užstatymo intensyvumo reikalavimus.

                                          Aš ne prieš jei ten dar +15-18 aukštų pastatytų ant parkingo.

                                          P.S. Kaip tas papildomas pastatas galėtų įsipaišyti yra 2 vietos laimetojų Cloud darbe. Tiesiog jame reiktų pakeisti aukštesnį pastątą į AKG pastatą.
                                          Paskutinis taisė ArtisLT; 2019.07.31, 15:08.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X