Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Aš tuos indus paminėjau su mintimi, kad panašu jog jie (o ne pats klientas) ir tekstus rašo. Bent jau didžiąją dalį.
    Tai kad indai paprastai neblogai kerta angliskai (bent jau rasyba), ipac dirbantys uzsieniui IT sferoje.

    Toje rasliavoje mano zvairom akim kazkodel vaidenasi germaniskas prieskonis, t.y. visai lengvai patikeciau, kad rasytojas yra koks nors vokietis. Nezinau kaip su svedu kalba, man rodos jai irgi nesvetimos germaniskos saknys.

    Comment


      #82
      Tai ten viskas ir nukopinta nuo svedisko puslapio

      Comment


        #83
        http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...ment=1#comment

        cirkas tęsiasi.. bet labiausiai tai komentarai smagina, labai skaniai prisijuokiau apie akcininkus..
        Jūsų,
        Analitikas PlėtRa™

        Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

        Comment


          #84
          Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
          http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...ment=1#comment

          cirkas tęsiasi.. bet labiausiai tai komentarai smagina, labai skaniai prisijuokiau apie akcininkus..
          Gaila, nežinom sutarties detalių. Bet lygtais iki sausio 23d. turi pasikeisti akcininkas. Tokiu būdų Žiemelio ir Co. galima bus net neklausinėti. Nebent išryškės, kad jie patys save pirko. Beje, tai ne pats blogiausias variantas šiuo atveju. "FlyLAL" eis bankrotan su visom skolom, o skrydžius vykdys gal pradžioj "FlyLAL Charters", o vėliau, kai gaus licenciją, koks nors "FlyLAL-Air Lithuania"

          Comment


            #85
            http://www.swisscapitalholdings.com/...s-releases.htm

            Press releases issued by
            Swiss Capital Holding AG

            January 15, 2009

            SCH Swiss Capital Holding AG has received confirmation from the Swiss Tax Authorities, that there are no tax issues or tax to be paid when the merger, between the East & West Global Equity Holdings Ltd and SCH Swiss Capital Holding AG merger next month.

            After a successful merger will SCH Swiss Capital Holding AG have a shareholder capital of CHF 200 Million and reserves in the amount of CHF 300 Million. End of February will SCH Swiss Capital Holding AG publish Group Balance sheet

            SCH Swiss Capital Holding AG


            Dabar aš jau nieko nesuprantu. SCH Swiss Capital Holdings AG tinklalapyje rašo apie SCH Swiss Capital Holding AG įgaunančią jau įspūdingą kapitalą.
            Tai koks gi ryšys tarp šių įmonių???
            Jeigu jokio, tai SCH Swiss Capital Holding AG vietoj aš paduočiau tą Jan-Erik Jansson į teismą už neteisėtą vardo panaudojimą. Bet tai neįvyksta. Įtartina...

            Comment


              #86
              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              http://www.swisscapitalholdings.com/...s-releases.htm

              Press releases issued by
              Swiss Capital Holding AG

              January 15, 2009

              SCH Swiss Capital Holding AG has received confirmation from the Swiss Tax Authorities, that there are no tax issues or tax to be paid when the merger, between the East & West Global Equity Holdings Ltd and SCH Swiss Capital Holding AG merger next month.

              After a successful merger will SCH Swiss Capital Holding AG have a shareholder capital of CHF 200 Million and reserves in the amount of CHF 300 Million. End of February will SCH Swiss Capital Holding AG publish Group Balance sheet

              SCH Swiss Capital Holding AG


              Dabar aš jau nieko nesuprantu. SCH Swiss Capital Holdings AG tinklalapyje rašo apie SCH Swiss Capital Holding AG įgaunančią jau įspūdingą kapitalą.
              Tai koks gi ryšys tarp šių įmonių???
              Jeigu jokio, tai SCH Swiss Capital Holding AG vietoj aš paduočiau tą Jan-Erik Jansson į teismą už neteisėtą vardo panaudojimą. Bet tai neįvyksta. Įtartina...
              Pagal registrą Jan-Erik Jansson susijęs su Holding ir nesusijęs su Holdings (tačiau atrodo valdo Holdings registruotą tinklalapį).

              Įdomiau tai, kad apie East & West Global Equity Holdings Ltd nesiseka rasti daugiau jokios informacijos. Turbūt taip patogiau, mažiau visi klausimų kels.
              kaip?

              Comment


                #87
                Parašė alm Rodyti pranešimą
                Pagal registrą Jan-Erik Jansson susijęs su Holding ir nesusijęs su Holdings (tačiau atrodo valdo Holdings registruotą tinklalapį).

                Įdomiau tai, kad apie East & West Global Equity Holdings Ltd nesiseka rasti daugiau jokios informacijos. Turbūt taip patogiau, mažiau visi klausimų kels.
                Tiesa, pranešimo gramatika tokia, kad sunkiai ką nors eina suprasti Gal ir tas s yra tipo 's, tuomet, jei kas, bus apeliuojama, kad įvyko "klaida".

                Comment


                  #88
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Dabar aš jau nieko nesuprantu. SCH Swiss Capital Holdings AG tinklalapyje rašo apie SCH Swiss Capital Holding AG įgaunančią jau įspūdingą kapitalą.
                  Tai koks gi ryšys tarp šių įmonių???
                  Jeigu jokio, tai SCH Swiss Capital Holding AG vietoj aš paduočiau tą Jan-Erik Jansson į teismą už neteisėtą vardo panaudojimą. Bet tai neįvyksta. Įtartina...
                  Tai kad SCH Swiss Capital Holdings GmbH pries gera pusmeti nustojo egzistuot, jo vietoj dabar Ceniam GmbH. O SCH Swiss Capital Holdings AG registruose apskritai nebuvo. Todel nera kam paduot i teisma. Kas cia itartino?

                  Comment


                    #89
                    Logiška įvykių tąsa: http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...c2&ref=lastadd
                    Jūsų,
                    Analitikas PlėtRa™

                    Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                    Comment


                      #90
                      "flyLAL" nebeskris
                      http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...225c2&open=sec

                      Įdomu, kaip čia dabar taip "staiga". Ką daryti keleiviams, kurių ko gero ne vienas tūkstantis?

                      Comment


                        #91
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        "flyLAL" nebeskris
                        http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...225c2&open=sec

                        Įdomu, kaip čia dabar taip "staiga". Ką daryti keleiviams, kurių ko gero ne vienas tūkstantis?
                        O ką galima daryti? Nebent per teismus reikalauti kompensacijos, arba kiti skraidins, įmonė bankrutavo ir nebeteikia paslaugų.
                        Flickr

                        Comment


                          #92
                          Nu, kad oficialiai nebankrutavo dar. Net byla dėl bankroto nėra iškelta. Tik neturi teisės skraidinti keleivių - o visus piniginius įsipareigojimus turi vykdyt toliau.

                          Bet jie dabar net bilietus toliau kaip niekur nieko pardavinėja (už šitą reiktų smarkiai duoti per nagus)
                          kaip?

                          Comment


                            #93
                            Na ka, labai gaila, kad Vilnius lieka be "namu" aviakompanijos. Blogai.

                            Comment


                              #94
                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Bet jie dabar net bilietus toliau kaip niekur nieko pardavinėja (už šitą reiktų smarkiai duoti per nagus)
                              Va čia tai tikrai. Kažkoks atvirkštinis procesas, atimama licencija, pati veikla nestabdoma, gal tie pinigai už pardavimus keliauja (o gal ir keliavo?) į velniai žino kokias sąskaitas. Visam pasauliui skambiai ištrūbinta, kad ateina grandiozinės šveicarų investicijos, o apie tai kad jau rytoj nebus su kuo tiem "šveicoriam" (geras kalambūras) skraidyti - absoliuti tyla (išskyrus VŽ - pagarba).

                              Comment


                                #95
                                Beje, dabar paskutinis šansas apsiprekinti KLM puslapyje. Vilnius-Amsterdamas jau nebeparduoda, tačiau į tolimus kraštus dar galima pirkti (tipo Pekinas ~1350 Lt, Los Anželas ~1700 Lt ir t.t.). Tiesa, skridimo maršrutas turbūt patogus nebebus

                                Atnaujinimas: jau nebeparduoda.
                                Paskutinis taisė alm; 2009.01.16, 17:54.
                                kaip?

                                Comment


                                  #96
                                  FlyLAL - Lithuanian Airlines paskelbė sustabdanti veiklą

                                  Pranešimas www.flylal.com:

                                  2009 sausio 16 d.
                                  Pranešimas žiniasklaidai

                                  AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ stabdo veiklą

                                  Šveicarijos investicijų fondui „SCH Swiss Capital Holding AG“ sudarius 100 proc. AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ akcijų įsigijimo sutartį, tačiau nevykdant įsipareigojimų, oro bendrovė nebegali užtikrinti savo veiklos tęstinumo bei kreditorių reikalavimų, todėl siekdama nebedidinti bendrovės nuostolių bei nebloginti kreditorių padėties, nuo sausio 17 d. stabdo savo veiklą.

                                  „Šveicarijos investicinis fondas „SCH Swiss Capital Holding AG“ pasirašydamas akcijų įsigijimo sutartį patvirtino savo ketinimus investuoti į Lietuvos skrydžių bendrovę AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“, tačiau pažeidė pasirašytąją sutartį laiku neatlikdamas mokėjimo. Mes priėmėme, mūsų manymu, teisingiausią šiuo momentu sprendimą – stabdyti bendrovės veiklą. Tai darome siekdami užkirsdami kelią tolesniam nuostolių didėjimui ir kreditorių padėties blogėjimui“, – sakė AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

                                  AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pradėjo sutarties nutraukimo su „SCH Swiss Capital Holding AG“ procedūrą.

                                  Sausio 16 d. vakarinis AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydis iš Amsterdamo (pakilo 19 val. 30 min. vietos laiku) į Vilnių bus paskutinis prieš veiklos sustabdymą.

                                  Lietuvos skrydžių bendrovė ilgą laiką konkuravo rinkoje nelygiavertėmis sąlygomis, veiklos nuosmukį sąlygojo aviacinių degalų brangimas ir pasaulinės finansinės krizės padariniai. Taip pat reikšmingas faktorius tas, kad turimi lėktuvai nebeatitinka pasikeitusių rinkos sąlygų, jie nebuvo pakankamai užpildomi, todėl skrydžiai tik didino bendrovės nuostolius.

                                  Šiuo metu AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skolos, nepadengtos turtu, siekia apie 90 mln. litų. Pagrindinis kreditorius – patys bendrovės akcininkai, kuriems skola viršija 47,5 mln. litų.

                                  Primename, kad AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ yra pateikusi apie 200 mln. vertės ieškinį bendrovei „airBaltic“ ir Rygos oro uostui. Yra priimta teismo nutartis dėl šių įmonių turto arešto. Patenkinus ieškinį, oro bendrovės finansinė padėtis iš esmės pasikeistų, kas turėtų teigiamos įtakos bendrovės veiklai.

                                  „Mes ieškojome visų įmanomų išeičių iš dabartinės padėties, tačiau nesuradę investicijų tolesnei oro bendrovės veiklai vystyti ir siekdami nebedidinti skolų, šiuo metu matome vienintelę išeitį – stabdyti veiklą“, – aiškina V. Kaikaris.

                                  Atsakydamas į klausimą dėl tolesnės bendrovės ateities, Vytautas Kaikaris sakė: „Būdami Lietuvos respublikos piliečiai esame tikri, kad tik nacionalinis oro vežėjas gali užtikrinti šalies interesus, todėl bendrovė lieka atvira bet kuriems pasiūlymams, galintiems padėti surasti išeitį iš susiklosčiusios situacijos ir užtikrinti keleivių skrydžius iš Vilniaus“.

                                  Artimiausiu metu nesulaukusi pasiūlymų, galinčių teigiamai įtakoti tolesnę AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ veiklą, bendrovė kreipsis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.

                                  Nors ir spaudžiama sunkumų, bendrovė AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ sugebėjo įvykdyti savo pažadą – sudaryti sąlygas skristi ir susitikti žmonėms žiemos švenčių metu. Deja, sustabdžius bendrovės veiklą savo kelionių planus bus priversti pakeisti 29 400 skrydžio bilietus iš anksto įsigijusių keleivių. Informacija keleiviams bus teikiama oro uostuose, kelionių agentūrose, interneto portale http://www.flylal.com

                                  Akcinėje bendrovėje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ šiuo metu dirba 360 darbuotojų. Sustabdžius bendrovės veiklą, darbuotojams bus skelbiamos prastovos.

                                  „Nuoširdžiai apgailestaujame, kad nepavyko susiklosčiusios situacijos išspręsti visiems palankiu būdu ir teko priimti tokį skausmingą sprendimą“, – savo ir bendrovės akcininkų vardu kalbėjo V.Kaikaris.

                                  Informacija AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusiems keleiviams:

                                  Apgailestaudami informuojame, kad „flyLAL – Lithuanian Airlines“ bilietus įsigiję keleiviai negalės jais pasinaudoti nuo sausio 17 dienos.

                                  Nuoširdžiai atsiprašome dėl iškilusių rūpesčių. Esant būtinybei skubiai išvykti, siūlome pasinaudoti kitų oro bendrovių paslaugomis.

                                  Pretenzijas bendrovei „flyLAL – Lithuanian Airlines“ dėl neįvykusių skrydžių galite pateikti išsiųsdami jas paštu: AB „flyLAL – Lithuanian airlines“, A. Gustaičio g. 4, LT-02512 Vilnius arba el. pašto adresu: info@flylal.com.

                                  Kelionių agentūrose bilietus pirkusiems keleiviams siūloma pasiteirauti šių agentūrų dėl galimybių susigrąžinti sumokėtus pinigus už bilietus arba juos pakeisti.

                                  Jeigu buvo įsigytas bilietas jungtinei kelionei ne tik su AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“, bet ir su kitomis oro bendrovėmis, siūloma kreiptis į kitus oro vežėjus dėl visos kelionės vykdymo šių vežėjų nurodytomis sąlygomis.

                                  Jeigu už bilietą buvo mokėta kreditine kortele, siūloma pasiteirauti kreditinę kortelę išdavusios kredito įmonės apie galimybę susigrąžinti sumokėtus pinigus.

                                  Viešbučių rezervavimo, draudimo ar automobilio nuomos paslaugas interneto svetainėje http://www.flylal.com užsisakiusiems keleiviams turėtų būti sudarytos sąlygos pasinaudoti tomis paslaugomis – keleiviai turėtų kreiptis į šių paslaugų teikėjus.

                                  Taip pat rekomenduojama kreiptis į draudimo kompanijas tiems keleiviams, kurių draudimo sąlygos leidžia gauti draudimo išmokas už neįvyksią kelionę ar pan.

                                  flyLAL – Lithuanian Airlines
                                  Paskutinis taisė alm; 2009.01.19, 08:14.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    #97
                                    Iš tiesų labai labai gaila. Bus įdomu, kas dabar darysis Vilniaus oro uoste.
                                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                    Comment


                                      #98
                                      Seip tai keistokas flalailos manevras.
                                      Kam visas tas cirkas su "sveicarais"? Noreta laimeti 1 savaite? O kam, kodel ta savaite tokia svarbi?

                                      Kad "sveicarai" staiga "persigalvojo" netikiu, rimtos firmos taip nedirba. Pries merkiant pinigus yra isanalizuojamos visos pasekmes, tik finansines tiek politines. O juk tariamai varto simtus milionu, nerimtiems dedems tokios sumos nepatikimos.

                                      Kiba uz mineto holdingo stovintys investuotojai nenori tapti zinomi lietuvoje? Labai gali buti, kad kiles susidomejimas juos pacius nustebino ir dabar tenka trauktis i seseli.

                                      Comment


                                        #99
                                        Jau bus 5-ta bankrutavusi lietuvos avialinija per paskutinius 4 metus (4-ta per paskutinius du). Idomu kaip Europos avialinijoms seksis per 2009. Kaip keista pasidare kad i Londona is Vilniaus nebeskraidys niekas. O buvo 3 avialinijos pries pora metu. Liko tik Kaunas. Ir tai ne 100% kad issilaikys tas Ryanair nesuklupes.

                                        O tas sveicaru holdingas buvo tik triukas. Gal kadanors issiaiskinsim kodel.
                                        I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

                                        Comment


                                          O aš manau, kad flalailos bankrotą paspartino šiandieno įvykiai prie Seimo.. Panašiai, kaip kad SSRS sausio 13 puolė TV bokštą, nes visas pasaulis žiūrėjo į JAV veiksmus Kuveite. Tai štai, išpuolė nuostabi proga, kai visų dėmesys nukreiptas į "revoliuciją" tyliai gražiai be didelio triukšmo užsilenkti anksčiau. Gal viskas taip ir turėjo būt, kad tampysis su tuo milijonu nepervestu savaite, dvi, tris, tada, vaje vaje, kokie tie šveicarai blogi, išdūrė, mes kitų investorių nebeieškojom, nebėr kas daryt, viskas, krantai, batai ir t.t. O čia pasitaikė auksinė proga baigti tą cirką anksčiau laiko su dar mažesniu triukšmu..

                                          dabar man įdomiausias kitkas, po kiek laiko išnyks mūsų taip pamėgtas interneto tinklapis
                                          Jūsų,
                                          Analitikas PlėtRa™

                                          Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X