Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė PornStar Rodyti pranešimą
    /\ Zinau kad jie "uzsihedgino" savo kuro kainas uz 140 dol "kai kuriu patareju pagalba" (pamirskit Flylal, va ten tai "dalykeliai" dedasi), bet kodel tai nera pavyzdys? Tai kaip tik buvusiu aukstu kuro kainu ir krizes pasekme, tik su papildomais "siurprizais"...
    O tu pelningu aviakompaniju Europoje vos viena kita, nebent tie pelnai nuliniai. Ir tai dar nera pabaiga, nes visu pagrindiniu aviakompaniju "duona ir sviestas", t.y. premium pirmos/verslo klases keleiviu bei kroviniu ir toliau mazeja, tuo paciu toliau tirpsta ir pelnai. Flylal cia beveik niekuo neissiskiria.
    Čia flyLAL ir išsiskiria. Jų pardavimuose pirmos klasės bilitų pardavimų apskritai nėra, o ir verslo klasės labai nedaug, tai lemia skraidymo specifika: verslo klasė 1-2 valandų skrydyje perkama dažniausiai tik dėl to, jog nebūna bilietų į ekonominės klasės vietas. Žinau ne vieną kompaniją Lietuvoje, kuri būtent tokiu principu perka: ekonominis, jei nėra - verslo klasės. airBaltic beje, taip pat nelabai verslo klasės pardavimuose išsiskyrė. Va visokios LH, BA tai tikrai jaučia pirmos/verslo klasės bilietų pardavimo svorį bendruose pardavimuose, todėl jiems tai ir labiausiai skaudės.

    Beje, mažiau verkti reikia visiems, nes dėl aviacinio kuro kainos kritimo įmonės dabar iki 20% visų kaštų sutaupo. Tik dar negirdėjau nė vienos skelbiančios, jog "dėl atpigusio kuro mažinamos kainos".

    Comment


      #42
      Pvz sumažino SAS kuro mokestį, buvo kažkur skelbta.
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        #43
        Parašė Meier Rodyti pranešimą
        Čia flyLAL ir išsiskiria. Jų pardavimuose pirmos klasės bilitų pardavimų apskritai nėra, o ir verslo klasės labai nedaug, tai lemia skraidymo specifika: verslo klasė 1-2 valandų skrydyje perkama dažniausiai tik dėl to, jog nebūna bilietų į ekonominės klasės vietas.
        Flylal verslo klasės aš apskritai nesuprantu - kai skridau paskutinį kartą, atskirta verslo klasės salono dalis buvo pilna keleivių su ekonominės klasės bilietais (aš tame tarpe). Būčiau pagalvojęs, kad tame reise verslo klasės apskritai nėra, bet tai bilietai buvo parduodami ir į verslo klasę. Kitas klausimas ar kas apskritai juos pirko - likus 8 val. iki skrydžio gavau akcijinio flychance tarifo bilietą, nors ir lėktuvas atrodė pilnas.
        O Saab'uose apskritai kažkaip nepastebėjau, kuo galėtų verslo klasės aptarnavimas pasireikšt.

        Parašė Meier Rodyti pranešimą
        Tik dar negirdėjau nė vienos skelbiančios, jog "dėl atpigusio kuro mažinamos kainos".
        Bent jau apie kuro mokesčio mažinimą kelios skelbė.
        kaip?

        Comment


          #44
          Parašė Meier Rodyti pranešimą
          Beje, mažiau verkti reikia visiems, nes dėl aviacinio kuro kainos kritimo įmonės dabar iki 20% visų kaštų sutaupo. Tik dar negirdėjau nė vienos skelbiančios, jog "dėl atpigusio kuro mažinamos kainos".
          Daugelis (jei ne dauguma) pasaulio aviakompaniju lygiai taip pat uzsihedgine kuro kainas ir is dabartinio atpigimo neturi jokios naudos. Tiesa ne taip kentejo ir nuo pabrangimo

          Comment


            #45
            Parašė Meier Rodyti pranešimą
            Čia flyLAL ir išsiskiria. Jų pardavimuose pirmos klasės bilitų pardavimų apskritai nėra, o ir verslo klasės labai nedaug, tai lemia skraidymo specifika: verslo klasė 1-2 valandų skrydyje perkama dažniausiai tik dėl to, jog nebūna bilietų į ekonominės klasės vietas.
            Na taip, bet Europoje vietiniais reisais net ir didziosios aviakompanijos neturi pirmos klases, kas visiskai suprantama. Ir kad visi dabar taupo, tai normalu... nors man paskutini karta skrendant su flyLaL is CDG gruodzio 23d verslo klase buvo pilna... nezinau kodel, gal didele dali keleiviu "upgreidino"...
            Beje, ar yra nors viena kompanija vidiniuose Europos skrydziuose turinti pirma klase?

            Comment


              #46
              Parašė PornStar Rodyti pranešimą
              Beje, ar yra nors viena kompanija vidiniuose Europos skrydziuose turinti pirma klase?
              Kuria prasme "vidiniuose"? Pvz BA turi verslo klase is diuseldorfo i londona (kokie 350km atstumas). AirFrance turi verslo klase is to paties diuseldorfo i paryziu (irgi kokie 350km atstumas). Abiem marsrutais yra teke skristi asmeniskai, suteikiamas pilnas verslo klasei priklausantis servisas.

              Comment


                #47
                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                Kuria prasme "vidiniuose"? Pvz BA turi verslo klase is diuseldorfo i londona (kokie 350km atstumas). AirFrance turi verslo klase is to paties diuseldorfo i paryziu (irgi kokie 350km atstumas). Abiem marsrutais yra teke skristi asmeniskai, suteikiamas pilnas verslo klasei priklausantis servisas.
                butent - verslo klase (business, c), bet ne pirma (first, f)

                Comment


                  #48
                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                  Kuria prasme "vidiniuose"? Pvz BA turi verslo klase is diuseldorfo i londona (kokie 350km atstumas). AirFrance turi verslo klase is to paties diuseldorfo i paryziu (irgi kokie 350km atstumas). Abiem marsrutais yra teke skristi asmeniskai, suteikiamas pilnas verslo klasei priklausantis servisas.
                  nors fow jau kaip ir atsake uz mane... bet verslo klase tai nera pirma klase. O sakydamas "vidiniuose" as turejau omeny vietiniai skrydziai is vienos ES salies i kita...

                  Comment


                    #49
                    aš klydau. čia net sandorio pusės, pasirodo, ne visos apie vieni kitus kažką gerai žino. http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...87573&open=sec iš viso awesome..
                    Jūsų,
                    Analitikas PlėtRa™

                    Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                    Comment


                      #50
                      Parašė PornStar Rodyti pranešimą
                      nors fow jau kaip ir atsake uz mane... bet verslo klase tai nera pirma klase. O sakydamas "vidiniuose" as turejau omeny vietiniai skrydziai is vienos ES salies i kita...
                      O tai kame tada klausimas? Ar kuri nors avialinija trumpu ir vidutiniu marsrutu lektuvuose turi isirengus 3 klasiu skyrius? Nemanau, neteko girdet.

                      Bet tai nereiskia, kad sita klientura negauna prideramo serviso, net jei tenka atsiset ir vienam skyriuje su biznio klase

                      Comment


                        #51
                        @a_p: taip, as tik nuo pat pradziu norejau pasakyti, kad Flylal nedaug kuo skiriasi nuo kitu Europoje skraidanciu tradiciniu avialiniju (cia buvo mano atsakymas Meier)

                        Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                        aš klydau. čia net sandorio pusės, pasirodo, ne visos apie vieni kitus kažką gerai žino. http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...87573&open=sec iš viso awesome..
                        lol, neitiketina... investuotojas-gelbetojas pasirase sutarti su fanfaromis ir tt... tik kad vis dar nelabai aisku kas tas investuotojas... idomu idomu... tikekimes kad tai tik nesusipratimas ir viskas baigsis gerai

                        Comment


                          #52
                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                          O tai kame tada klausimas? Ar kuri nors avialinija trumpu ir vidutiniu marsrutu lektuvuose turi isirengus 3 klasiu skyrius? Nemanau, neteko girdet.
                          Icelandair turi kelias klases. Ekonominė, pirmoji ir verslo. Terminai ten kažkokie kitokie, bet esmė, ta jog rinktis yra iš ko.
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            #53
                            Parašė John
                            Ar negali buti taip, kad abi kompanijos - Holding ir Holdoings - yra susijusios ar bent jau valdomos vieno asmens/organizacijos? Tai paaiskintu, kodel minimos jos abi.
                            Turbut kad negali, nes anot registro Holdoings nebera, ir ji jau kuri laika kitaip vadinasi. O sutartis su neegzistuojancia firma kaip zinia nieko neverta.
                            Bet uztat labai gali buti, kad toks pavadinimas pasirinktas ne seip sau. Labai jau daugelis zurnaliugu issibrauzino gugliuje senus anos kompanijos puslapius ir parase kaip fakta.

                            Nors visvien idomu, kas uz to slypi. Pernelyg paslaptingai viskas atrodo. Nebent tiketume a_p konspiracijos teorija, kad toks "fondas" panaudotas tik kaip priedanga. Bet ka tada veikia visokios inspekcijos? Juk tai galetu buti kvalifikuojama kaip pinigu plovimas ar bent jau tam artima veikla.
                            O ka inspekcijos? Galbut ir dirba, negi tikiesi, kad iskart pasipils pranesimai spaudai? Kita vertus, nemanau kad ka nors surastu. Neteigiu kad siuo atveju butent taip ir yra, bet pinigu anonimizavimo schemos siais laikais pakankamai gerai atidirbtos.

                            O gal masonu darbas?.. ar bent jau zydu.
                            O kam jiem ta flalaila?

                            Comment


                              #54
                              Bet kokiu atveju, ar neturėtų būti sutartis patvirtinta notariškai? Tuomet visi akcininkų įgaliojimai ir registracija yra patikrinami. Nors kiek prisimenu, nelabai ten notaras atidžiai tikrina...

                              Comment


                                #55
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Bet kokiu atveju, ar neturėtų būti sutartis patvirtinta notariškai? Tuomet visi akcininkų įgaliojimai ir registracija yra patikrinami. Nors kiek prisimenu, nelabai ten notaras atidžiai tikrina...

                                Man atrodo neturi. Gal kažkokios specialios normos yra arba dėl konkurencijos kažkas.
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė John
                                  Kaip kam? Kad uzvaldytu pasauli (ypac Lietuva)
                                  Tai kad aniems jau kaip ir mission completed, vistik ne pirma simtmeti tuomi uzsiimineja. Va del pinky & the brain tai nebuciau tikras, ipac kai ir spalvu gama ganetinai tinkama.

                                  Pinky: "Gee Brain, what do you want to do tonight?"
                                  The Brain: "The same thing we do every night, Pinky—try to take over the world."
                                  Del pavadinimo pasirinkimo, ko gero, tikrai, kad neatsitiktinai. Jei net pats kompanijos atstovas prisistate kaip Holdings atstovas ir uzsimine apie butent tos kompanijos istorija t.y. persikelimus is vienos salies i kita. Taip iseina, kad meluoja? Tokiu atsitiktinumu tikrai nebuna.
                                  O kad ir meluoja, so what?

                                  Man jau pilnai pakanka to, kad tai
                                  (a) firma be jokios praeities
                                  (b) patys nezino kaip jie vadinasi, t.y. pavadinimas ant sutarties neatitinka imoniu registro
                                  (c) jei jau bando spinduliuot sveicarisko solidumo aura, tai turint omeny (a) reiktu arba ir toliau likti paslaptingais (tipo "no comment", "bus paskelbta veliau", "mano holdingo investuotoju struktura nera viesa" etc) arba jei jau pradedama sklaidytis simtais milionu, nupirktais viesbuciais ir pan, tai prideretu pamineti konkrecius pavadinimus. Tipo 80mln eur investavom i viesbuciu grupe "ABC", pries tai buvom londone ir vadinomes "XYZ" etc.

                                  Bo dabar aisku tik tiek kad niekas neaisku.

                                  O ka inspekcijos? Pradziai ta, kad toks sandoris turetu buti nedelsiant sustabdytas ir pradetas tyrimas.
                                  O kokiu pagrindu stabdysi? Zinai ka kita diena parasys spauda? "Valdzia zlugdo versla", "Asmenine vendeta pries z.", "Valdzia atsisake padeti pati ir kapoja sveicaru pagalbos ranka" etc etc. Pinigai juk bus garantuotai "svarus".

                                  Comment


                                    #57
                                    Ir šiandien iš Flylal jokių žinių. Vis laukia pinigų (pasak Verslo žinių)?

                                    Airbaltic tuo tarpu išplatino teigiamą praėjusių metų veiklos statistiką. Aišku Vilniuje tik kuklūs +5%, bet bendras keleivių skaičiaus augimas įspūdingas (jei nuostoliai bus proto ribose).
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #58
                                      Paskaicius Lryto straipsni apie flyLAL isigijusia mistine bendrove,padariau savo paieska ir pastebejau kad sita kompanija interneto platybese nera nei karto pamineta (isskyrus kaip flyLAL pirkeja). Internto archyvo Wayback Machine neturi jokiu detaliu apie ju internetinio puslapio egzistavima. Kaip raso Lrytas.lt - generalinis direktorius atsakineja i telefonu skambucius. Ju telefono numeris Hong Kong ofise priklauso visiskai kitai kompanijai, ju adresai pasaulyje egzistuoja kaip biuru patalpos, taciau niekur nera parasyta kad ten isikurus Swiss Capital Holdings. Nesugebajau surasti nei vieno darbuotojo ar menedzerio vardo. Puse ju svetaines isvis yra nebaigta.
                                      I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

                                      Comment


                                        #59
                                        Šiandien mūsų draugai šveicarai registre patikslino savo adresą, nes buvo suklydę. Dabar jie įsikūrę Sarnen miestelio stoties aikštėje, nebe stoties gatvėje.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #60
                                          O dabar ir jų (visgi) puslapis veikia. Ir pranešime spaudai planai aprašyti:
                                          SCH Swiss Capital Holding AG have purchased 100% of the Lithuania Airline “FlyLAL”, the purchase is a strategic investment and SCH will continue developing the company as a regional airline company in Europe. SCH plan for a restructure including network and fleet will the company be preparing in the upcoming few weeks. Time and effort will be taken to make FlyLAL a leading airline at Vilnius International Airport . SCH believes that restructure and modernize the airline will be completed in two years.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X