Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „flyLAL“ bankroto byla: Lietuvai leista areštuoti „airBaltic“ ir Rygos oro uosto turtą
    Spalio 23 dieną Europos Sąjungos Teisingumo Teismas (ESTT) pripažino Lietuvos teismo teisę areštuoti Latvijoje esantį „airBaltic“ ir Rygos oro uosto turtą, siekiant užtikrinti būsimo teismo sprendimą bankrutavusio Lietuvos nacionalinio oro vežėjo „flyLAL – Lithuanian Airlines“ byloje prieš latvių aviacines bendroves.
    Po penkerius metus trukusio proceso ir prieš tai precendento neturintis ESTT sprendimas atveria duris „flyLAL“ kreditoriams atgauti beveik 200 milijonų litų žalos atlyginimą už galimai nesąžiningą kaimyninės šalies oro vežėjo veiklą, skelbiama pranešime spaudai.
    „Mes visi labai ilgai laukėme šio Teisingumo Teismo sprendimo, kuris ne tik duoda pagrindą „airBaltic“ ir Rygos oro uosto turto areštui Latvijoje, bet ir formuoja naują ES teisinės sistemos precedentą, kuriuo remdamiesi vienos ES narės teismo sprendimas turto areštui bus privalomas vykdymui visoje Europos Sąjungos teritorijoje“, – komentavo „flyLAL“ bankroto administratorius Aurimas Valaitis.

    „Nepaisant „airBaltic“ ir Rygos oro uosto sistemingų pastangų vilkinti teismo nutarties pripažinimo ir vykdymo procesą, „flyLAL“ kreditoriai pagaliau gali bent šiek tiek lengviau atsikvėpti, nes jų interesai buvo apsaugoti ES teisingumo Teismo. Dabar belieka sulaukti Latvijos Aukščiausiojo teismo sprendimo ir atlikti vykdymo veiksmus Latvijoje“, - teigė jis..

    ESTT sprendimas – tik po penkerius metus trukusio proceso

    Sprendimą areštuoti Latvijos oro vežėjui „airBaltic“ ir Rygos oro uostui priklausantį turtą Lietuvos apeliacinis teismas priėmė dar 2008 metų pabaigoje. Nors šią nutartį pripažino Latvijos pirmosios ir apeliacinės instancijos teismai, 2013 m. gegužę Latvijos Aukščiausiasis teismas kreipėsi į ES Teisingumo Teismą dėl preliminaraus sprendimo priėmimo, siekdamas įvertinti, ar yra pagrindas nepripažinti Lietuvos apeliacinio teismo nutarties Latvijoje.
    „Beveik penkerius metus trukęs procesas buvo varginantis ir sudėtingas. Tikiuosi, kad po ES Teisingumo Teismo sprendimo galutinai įgyvendinus turto areštą Latvijoje, „flyLAL“ kreditoriai galės būti ramesni dėl būsimo teismo sprendimo užtikrinimo“, – nurodė Aurimas Valaitis.

    Pagrindinis sprendimas dėl žalos turėtų būti priimtas Lietuvos teismų

    Priimtas ES Teisingumo Teismo sprendimas yra susijęs su dar 2008 m. rugpjūtį „flyLAL“ pareikštu ieškiniu „airBaltic“ ir Rygos oro uostui dėl 2004 – 2008 m. konkurencijos teisės pažeidimais padarytos žalos atlyginimo.

    Ieškinyje išvardinti argumentai leidžia daryti prielaidas, kad agresyviai siekdama užimti didelę dalį skrydžių rinkos Vilniaus oro uoste ir iš jos išstumti Lietuvos nacionalinį vežėją, 2004 metais “airBaltic” ir Rygos oro uostas galimai sudarė konkurencijos teisės draudžiamą susitarimą dėl milžiniškų nuolaidų taikymo „airBaltic“ Rygos oro uoste. Galimai nesąžiningos konkurencijos vedama bendrovė „airBaltic“ pradėjo taikyti kainų dempingą iš Vilniaus oro uosto vykdomiems skrydžiams, kompensuodama patiriamus nuostolius neproporcingai didelių nuolaidų Rygos oro uoste dėka.

    Skaičiuojama, kad aukščiau paminėtų veiksmų pasėkoje Lietuvos nacionalinis vežėjas patyrė nepakeliamą žalą, kurios vertė siekia 199 mln. Lt, ir dėl kurios „flyLAL“ buvo galiausiai priverstas pasitraukti iš rinkos. Po „flyLAL“ bankroto airBaltic beveik visus skrydžius iš karto nukreipė per Rygos oro uostą. Lietuvos Apeliacinis teismas yra patvirtinęs, kad būtina areštuoti atsakovams Latvijos įmonei „Air Baltic Corporation“ A/S ir oro uostui „Ryga“ priklausantį, tiek pas atsakovus, tiek pas kitus asmenis esantį nekilnojamąjį ir/ar kilnojamąjį turtą bei turtines teises taip, kad bendra atsakovų areštuoto turto vertė neviršytų ieškinio sumos – 199.830.000,00 Lt
    .
    Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

    Comment


      Tik grąžinus skolas, vargu ar FlyLAL bus atkruta.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Kreditoriams gauti pinigus irgi neblogai. Tam pačiam Vilniaus oro uostui tikrai FlyLAL'as liko skolingas.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Tik grąžinus skolas, vargu ar FlyLAL bus atkruta.
          Galtų Žiemelis AirLituanicą ar bent jau kontrolinį jos akcijų paketą įsigyti taip tesėdamas savo žodį atkurti veiklą laimėjus šį teismo procesą.

          Rožinės fantazijos čia kas be ko .

          Comment


            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            Galtų Žiemelis AirLituanicą ar bent jau kontrolinį jos akcijų paketą įsigyti taip tesėdamas savo žodį atkurti veiklą laimėjus šį teismo procesą.

            Rožinės fantazijos čia kas be ko .
            Manau teismo sprendimas bus apskųstas.
            Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.28, 07:42.
            Flickr

            Comment


              /\
              Pamiršau pridėti, jei vis tik gaus minimas sumas pinigų . O kad procesas bus ir toliam vilkinamas visomis išgalėmis - faktas.

              Comment


                Įdomus Žiemelio interviu:
                „FlyLAL“ bankrotas sukurs istorinį precedentą?
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  vertinant kad veikėjas ir jo firma ŽIA užsiėmė teisėtu reketu, tai jie turi patirties teismuose ir draugų teismuose, tad kaip ir aišku kaip viskas baigsis. iš kitos pusės jau visa savaitė Lryte kabo straipsnis apie tai kad milijonieriumi galima tapti ir per naktį. Bandymas švarinti savo vardą?

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    "Air Baltic" gana agresyviai įsiveržė į Lietuvos rinką, dar iki privatizacijos, 2004 metais, pasinaudodama LAL silpnumu ir "open-sky". Gediminas žinojo, ką pirko. FlyLAL tiesiog tapo "organų donoru" visoms atsietoms kompanijoms.
                    Kita vertus, dėl įsukto aviacijos paslaugų verslo pagarba G.Žiemeliui.

                    Comment


                      ir dar "Keletą metų besitęsiančioje oro linijų „FlyLAL“ bankroto byloje – nauji teismų sprendimai. Šių metų spalį Europos Sąjungos Teisingumo Teismas (ESTT) pripažino Lietuvos teismo teisę areštuoti Latvijoje esantį „AirBaltic“ ir Rygos oro uosto turtą."

                      Žodžiu realiai
                      a) suteikiama tik teisė
                      b) žala neįrodyta, tad neaišku kiek iš tiesų areštuoti

                      Na o dėl verslo - vadinkime taip - kodėl tapo nereikalingi daktarai? todėl kad atėjo banditai su baltomis pirštinėmis.

                      Comment


                        Paskutinis ekscesas – Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo departamento (ONKTD) prokuroras Gintaras Jasaitis vadovaujantis „flyLAL“ tyrimui, kuriame įtarimai pareikšti G. Žiemeliui, viešai kartu su šiuo įtariamuoju šventė ES ambasadoriaus V. Ušacko jubiliejuje.
                        Prokuroras G. Jasaitis ne kartą viešai yra pareiškęs, kad netrukus ikiteisminis tyrimas, kuriame įtarimai pareikšti G. Žiemeliui, bus baigtas, o byla perduota į teismą. Tačiau tyrimas jau antrus metus (nuo tada, kai jį perėmė G. Jasaitis) nėra baigtas, maža to, jį ruošiamasi nutraukti.
                        Generalinės prokuratūros duomenimis, po „Lietuvos avialinijų“ privatizavimo bendrovės ilgalaikio materialaus turto sumažėjo nuo 12,7 mln. Eur (44 mln. Lt) iki 173 tūkst. Eur (600 tūkst. Lt). Bendrovės piniginių lėšų sumažėjo nuo beveik 6,66 mln. Eur (23 mln. Lt) iki 144 tūkst. Lt (500 tūkst. Lt). Ikiteisminiame tyrime dėl skrydžių bendrovės ,,flyLAL–Lithuanian Airlines“ ir kitų AB „FlyLAL GROUP“ valdomų ir su jomis susijusių juridinių asmenų vykdytų galimai nusikalstamų veikų įtariamaisiais pripažino 17 asmenų.
                        http://www.alfa.lt/straipsnis/497850...igesi-skandalu
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2015.01.06, 10:05.

                        Comment


                          Teismo sprendimas palankus „FlyLAL“. Ar latviai klos pinigus?
                          Vilniaus apygardos teismas patenkino akcinės bendrovės „FlyLAL-Lithuanian Airlines“ ieškinį – nutarė, kad Latvijos skrydžių bendrovė „Air Baltic Corporation“ ir oro uostas „Ryga“ turi atlyginti nuostolius, susijusius su nesąžininga konkurencija nuo 2004 iki 2007 metų. Tam iš „Air Baltic Corporation“ teismas priteisė beveik 16 mln. eurų.
                          Teismas nustatė, kad atsakovai sudarė draudžiamą susitarimą Europos Sąjungos konkurencijos teisės prasme. Atsakovas – skrydžių bendrovė „Air Baltic Corporation“, piktnaudžiaudama dominuojančia padėtimi, išstūmė „FlyLAL-Lithuanian Airlines“ iš atskirų maršrutų rinkų, dėl ko ieškovas patyrė apie 16 mln. eurų žalą.
                          http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...os-pinigus.htm
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Ziemeliui i kiseniuka

                            Comment


                              Skųs vis vieną dar šį sprendimą. Ir Žiemeliui gal tik dalis kris, nes pirmieji kreditoriai ne jo įmonės.

                              Comment


                                o FlyLAL ne jo imone?

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  o FlyLAL ne jo imone?
                                  Jo, bankrutavusi su ~100 mln. Lt skolom.

                                  Comment


                                    Gediminas Žiemelio interviu 15min

                                    – 2007 metais, kai skraidė „flyLAL“, Vilniaus oro uosto mokestis vienam keleiviui buvo 50 litų. Didinti bilietų kainų negalėjome, nes jas dempingavo „Air Baltic“. Kokia kaina dabar? „Wizz Air“ ir „Ryanair“ moka po du eurus už keleivį. Ar pastebite skirtumą?

                                    Valstybės visur dotuoja savo oro kompanijas. „Estonian Airlines“ dėl to ir užsidarė, kad jai grėsė bauda už tai, kad gavo valstybės paramą – 85 milijonus eurų. Tas pats gresia ir „Air Baltic“.

                                    O Lietuvoje valstybė atidavė infrastruktūrą ir keleivių srautus kitoms aviakompanijoms, bet remti savo atsisakė. Mes, įdėję 30 milijonų eurų, atsisakėme toliau investuoti, o valstybei pritrūko politinės valios prisidėti.

                                    Klausimas – ko mes norime – ar kad būtų galima iš Lietuvos išvažiuoti ar atsivežti čia ką nors? Latvija turi „Air Baltic“, ir šioje dviejų milijonų gyventojų valstybėje yra per 5 milijonus keleivių.

                                    Comment


                                      Dalis tiesos tame yra. Bet ne visa
                                      Įdomiau tai, kodėl G.Žiemelis teigiamai vertina oro uostų koncesijos projektą?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Dalis tiesos tame yra. Bet ne visa
                                        Įdomiau tai, kodėl G.Žiemelis teigiamai vertina oro uostų koncesijos projektą?
                                        Todėl, kad gali jo įmonė laimėti konkursą ir nemažai uždirbti pakėlusi mokesčius. Verslas būtų kvailas, jei nesinaudotų tuom, jog valstybei nelabai rūpi nei nacionalinės avialinijos, nei oro uostai.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Na kad ir kaip buvo ginami forume Flylal privatizatoriai, o bet taciau viskas vyko pagal klasikine pinigu plovimo schema https://www.15min.lt/m/id/verslas/be...ls-663-1009404

                                          Comment

                                          Working...
                                          X