Interneto komentatoriai kalti dėl Flylal bankroto. Jei ne jie, valstybė būtų padėjusi ir viskas būtų buvę gerai...
http://www.delfi.lt/news/economy/Med...hp?id=22240992
http://www.delfi.lt/news/economy/Med...hp?id=22240992


. Nežinau, kiek dabartinė Susisiekimo ministerijos valdžia supranta skrydžių svarbą šaliai, tačiau kas paneigs, kad valstybė nebūtų radusi lėšų, jei akcininkų reputacija būtų kitokia ir ankstesni jų veiksmai būtų kitokie. Dirbdami į minusą jie ir statė ant to, kad valstybei yra svarbūs ir valstybė juos būtinai ištemps. Su ankstesne valdžia šansų susitarti nebuvo jokių, todėl pabandė tartis su nauja valdžia. Bet irgi nepavyko. Šiek tiek pagerėjus ekonominei padėčiai turėtų pagrindinės kryptys pamažu būti užkamšytos, tik vėlgi nelabai aiški valstybės strategija: lyg žada kurti naują nacionalinį vežėją, per jėgą (būtent toks įspūdis susidaro) atsitempia švedus, aiškina, kad derasi su kitom bendrovėm, bet rezultato kol kas jokio - jeigu niekas neateina sezono metu, tai žiemą tuo labiau niekas nesiverš. Be to, kodėl užsienio bendrovės turėtų veržtis, jei žadama kurti nacionalinį vežėją, kuris tikriausiai sulauks valstybės paramos? O gal didžiausia problema mūsų valdžios neprognozuojamumas ir menka kompetencija - sprendimai keičiasi kas savaitę, pasikeičia vadovas, viską nubraukia ir pradeda iš naujo. Verslui reikia stabilumo, o Lietuva nėra aukso kasykla, kad būtų verta tiek rizikuoti.
Comment