Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    dabar man įdomiausias kitkas, po kiek laiko išnyks mūsų taip pamėgtas interneto tinklapis
    apie ką tu čia?

    Comment


      Parašė somis Rodyti pranešimą
      apie ką tu čia?
      Nugi tas sveicariskas, kur priklause vienai firmai ir perejo i kita. Seip manau pagyvens kokius metus kol baigsis hostingo sutartis. Valgyt gi nepraso. Arba bus parduotas kartu su visa firma, jei naujieji savininkai nesumanys pakeist pavadinimo.

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Manau jie "atsikratę" FlyLAL'o ir skolų galės laisvai pradėti skraidinti keleivius su Flylal charters, arba sukurs nauja aviakompanija. Štai ir atsikratymas visų skolų..
        Manai koks nors TVOU ir kiti kreditoriai neiskels tam tikru salygu?

        Zinoma kreditoriu pozicijos gerokai susilpnejusios, bet nemanau kad viskas prarasta. Bet abejo butu spaudziama, kad va jei padarysit nuolaidu tai skraidysim, kitaip - ne ir prarasit dar daugiau.

        Comment


          Labai geras ir informatyvus Simono Bartkaus "blog'as", kuriame daug vietos skiriama aviacijai.

          Paskutinės aktualijos (2009.01.16, 21:45) pakomentuotos su nemaža analizės doze:
          In memoriam, AB “flyLAL – Lithuanian Airlines”

          Comment


            Diskusija apie Flylal skeliama į dvi dalis:

            Čia lieka diskusijos apie FlyLAL keleivių, darbuotojų, kreditorių, valstybės, etc. problemas ryšium su pasikeitusia situacija po 2009.01.16

            Diskusijos apie kitų kompanijų planus užimti atsiradusią rinkos vietą Vilniaus oro uoste (VNO) iškeltos į temą Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

            Comment


              Nepavydėtinoje padėtyje atsidūrė tie, kam reikia skristi ir kas jau yra nusipirkęs bilietus. Kompanija atsiprašė apie 30.000 keleivių

              Lietuvis namie dar gali pasikeisti planus. O ką daryti užsieniečiui, grįžtančiam iš Lietuvos?
              Blogiausioje padėtyje turbūt atsidūrė tautiečiai grįžtantys iš kitur. Pvz., atskrendi iš Amerikos į kokį Schipholį, o ten - "cancelled"

              Dar ir gerais laikais didesniuose aerouostose tekdavo gerokai paieškoti FlyLAL'o partnerių. Dabar išvis informacijos vakuumas. Internete vietoj išsamios informacijos apie partnerius, alternatyvas ir pan. tėra tik toks vaizdas:

              www.flylal.com

              Comment


                Informavimas apie defoltą - žemiau bet kokios kritikos.

                Jors jau prieš Kalėdas (2008.12.24) Vilniaus oro uostas įspėjo apie tai, kad FlyLAL keleiviai gali būti neaptarnaujami, bet ši žinutė per šventinį šurmulį buvo praktiškai nutylėta: http://www.vilnius-airport.lt/lt/nau...il.php?ID=4191
                Tuo tarpu visi informacijos kanalai garsiai kalbėjo tik apie laikiną 2008.12.30 susitarimą tarp FlyLAL ir VNO (tiesa, ten susitarimo galiojimo terminas buvo nenurodytas) http://www.verslosavaite.lt/content/view/5729/32/

                Pats veiklos sustabdymo faktas praneštas pačiu blogiausiu laiku - penktadienį po darbo. Daugelis apie pasikeitimus sužinojo tik atvykę į oro uostą.

                Kelios istorijos iš VZ.LT:
                Justina Juršytė 2009.01.17 13:49
                "flyLAL" keleiviai liko ant žemės

                “Miela šalis. Pakėlėt mokesčius, kilo riaušės, o dabar dar ir šitai. Kaip, po velnių, man nusigauti iki Amsterdamo?”, - klausia Nyderlandų verslininkas. Jis pasakoja nuomotu automobiliu po vidurnakčio išvykęs iš Rygos, kur turėjo verslo susitikimą, kad iš Vilniaus išvyktų namo. Jo lėktuvas turėjo pakilti 7.30.
                "Dabar turiu pirkti naują bilietą ir vėl skristi į Rygą, kad iš jos nuskrisčiau į Amsterdamą, nors gyvenau dešimt minučių kelio iki Rygos oro uosto. Aš neturiu žodžių“, - VZ.LT žurnalistams pasakojo verslininkas. Jį papiktino, kad oro linijos keleiviams nesuteikė jokios informacijos.
                (...)
                Keturios gydytojos į Vilnių atvykusios iš Šiaulių ir Naujosios Akmenės pasakoja jau antrą kartą negalinčios pasiekti Tailando. Susirūpinusios dėl „flyLAL“ bėdų telefonu jos buvo patikintos, kad apie atšauktus skrydžius keleiviai bus informuoti prieš savaitę. Tačiau apie sustabdytą veiklą jos sužinojo iš artimųjų, pakeliui į Vilnių.
                „Išgirdome penktadienį važiuodamos į Vilnių. Pradėjom skambinti į „flyLAL“, jie oficialios informacijos neturėjo, liepė paskambinti vėliau, o tada atstovybė ragelio jau nebekėlė.
                (...)
                „Schipolio oro uoste norėjau „flyLAL“ kasose turėjau sumokėti grynaisiais, nes kreditinės kortelės jie tiesiog nepriėmė. Mačiau, kad ir kiti keleiviai mokėjo grynais. O čia neparašyta, kaip susigrąžinti pinigus, sumokėtus grynais. Keista? Tai ne keista, tai nusikaltimas“, - juokėsi svečias iš Olandijos.
                http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...2-b2ff593652c3

                Comment


                  Kreipimasis į susisiekimo ministrą dėl „flyLAL“
                  2009 sausio mėn. 17 d. 18:30

                  Prašome (...) tuo atveju, jei bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir toliau nevykdys savo įsipareigojimų, prisiimti atsakomybę dėl susiklosčiusios situacijos ir nedelsiant atlyginti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų patirtą žalą, o šias lėšas regreso tvarka išsireikalauti iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ar jos akcininkų

                  Atsižvelgiant į tai, kad dėl susiklosčiusios situacijos nukentės(-jo) 29400 bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientai, organizuojama nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinė grupė, kurios tikslas ginti įsigijusių bendrovėje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ kelionės bilietus ir negavusių ar negausiančių už tai priklausančių vežėjo paslaugų.
                  http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo...hp?id=20143288

                  Gaila nukentėjusių, bet turbūt nerealu, kad kažkas atlygintų privačios kompanijos padarytus nuostolius iš mokesčių mokėtojų kišenės

                  Comment


                    Parašė a_p Rodyti pranešimą
                    Seip tai keistokas flalailos manevras.
                    Kam visas tas cirkas su "sveicarais"? Noreta laimeti 1 savaite? O kam, kodel ta savaite tokia svarbi?

                    Kad "sveicarai" staiga "persigalvojo" netikiu, rimtos firmos taip nedirba. Pries merkiant pinigus yra isanalizuojamos visos pasekmes, tik finansines tiek politines. O juk tariamai varto simtus milionu, nerimtiems dedems tokios sumos nepatikimos.

                    Kiba uz mineto holdingo stovintys investuotojai nenori tapti zinomi lietuvoje? Labai gali buti, kad kiles susidomejimas juos pacius nustebino ir dabar tenka trauktis i seseli.
                    Kas gali paneigti, kad uz riausiu Vilniuje stovi rusai. Ir kad uz FlyLAL stovi rusai. Ir kad riauses, FlyLAL bankrotas ir xxx ivykis turi ivykti kaip tik vienu metu?

                    Comment


                      Parašė sauls Rodyti pranešimą
                      Kas gali paneigti, kad uz riausiu Vilniuje stovi rusai. Ir kad uz FlyLAL stovi rusai. Ir kad riauses, FlyLAL bankrotas ir xxx ivykis turi ivykti kaip tik vienu metu?
                      Ir kas is to, kad vienu metu?

                      Bent jau flalailai tai jokiu rusu nereikejo, pilnai pakako ir savu vietiniu verslininku.

                      Comment


                        Esančius nežinioje turbūt labiausiai pribloškia, kad FlyLAL puslapyje nenurodytas joks telefonas gauti paaiškinimus.
                        Kitų šaltinių nėra. Vis dėlto viskas įvyko penktadienį vakare ir "oficialūs šaltiniai" ilsisi prieš sunkią savaitę.

                        Lieka, ko gero, pats dalykiškiausias paaiškinimas internete, ką daryti ir ko tikėtis tiems 29.400 keleivių - vieno keliautojo ameninė patirtis, kartais išdėstoma blog'e.
                        Ką daryti turintiems bilietus į nutrauktus “flyLAL” skrydžius?
                        2009 01 17, 23:00

                        Taigi, jeigu jūsų skrydis neprasideda TE… ir bilieto numeris neprasideda 875… (”FlyLAL” prefiksas), greičiausiai iš “FlyLAL” pridarytos balutės išlipsite apysausiai. Tačiau turbūt 90% atvejų, jeigu esate vienas iš 29 400 keleivių, turite “FlyLAL” bilietą, kurio numeris prasideda 875.
                        Visas tekstas: Simonas Bartkus | Blog

                        Comment


                          turite “FlyLAL” bilietą, kurio numeris prasideda 875
                          FlyLAL bilietai prasideda 874.
                          kaip?

                          Comment


                            Tai kokios gi FlyLAL perspektyvos?
                            Manau, kad kelio tagal nėra ir bankrotas neišvengiamas.
                            Bet ar neplanuoja FlyLAL Group kaip nors dar lįsti į reguliarius skrydžius? Kaip ne kaip laisvi lėktuvai ir pajėgumai tokiu kriziniu laikotarpiu tikrai stovės be darbo.
                            Gal kas nors ką nors žino?

                            Comment


                              Aš manau, kad Flylal atsikratys skolomis, kai paskelbs bankrotą ir manau pavasario-vasaros sezonui bus įkurtos naujos avialinijos. Ką gi, pagyvensim, pamatysim
                              Paskutinis taisė TukasLT; 2009.01.19, 00:55.
                              o buvo taip...

                              Comment


                                Turėjau Sausio 31 dienai skrydį Ženeva-Amsterdamas-Vilnius, čia jau kelionė atgal, pirkta iš FlyLAL. Nuėjau į KLM kioską Ženevos oro uoste, ilgai ji ten skambinėjo, bet man galų gale pasakė, kad niekuo man padėti negali, nes bilietas pirktas iš FlyLAL, todėl negalios net skrydis iki Amsterdamo. Teko pirkti visiškai naujus bilietus su AirBaltic.

                                Comment


                                  Ką gi, dešimtmečio afera for sure, apie tai nebe vien komentaruose šnekama:

                                  Skrydžių bendrovė apdūmė keleivius?

                                  http://www.balsas.lt/naujiena/233470...ietuvosverslas
                                  Jūsų,
                                  Analitikas PlėtRa™

                                  Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                  Comment


                                    Masiulis: "flyLAL" ateityje gali vykdyti kitą veiklą

                                    Pats straipsnelis tai nieko idomaus, bet tokie pareiskimai rodo, kad "sveicariskas" humoras vis dar neisbleso:

                                    Tuo tarpu Vytautas Kaikaris, „flyLAL“ vadovas, patvirtina, kad įmonė gali imtis veiklos užsienio šalyse, tačiau, kokia tai būtų veikla, taip pat nedetalizuoja. Pats įmonės vadovas sako nesitikintis „stebuklo“ ir artimiausiu metu gali būti skelbiamas įmonės bankrotas. Tokiu atveju visi bilietus turintys keleiviai taptų įmonės kreditoriais.
                                    Mistine veikla uzsienyje? Gal planuoja tapt kokiu SCH Swiss bla bla managemento asmenine avialinija?
                                    Kai visokie airberlin ir kiti siuo metu priversti uzkoncervuot parkinguose dali savo flotiles, nes niekas nenori skraidyt net uz savikaina, cia staiga issoka pilypas is kanapiu ir imasi veiklos

                                    Comment


                                      Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                                      Ką gi, dešimtmečio afera for sure, apie tai nebe vien komentaruose šnekama:

                                      Skrydžių bendrovė apdūmė keleivius?

                                      http://www.balsas.lt/naujiena/233470...ietuvosverslas
                                      C'mon, "Respublikos" straipsnis... Būtų keista, jeigu jame nebūtų nieko apie galimus gėjų žydomasonų sąmokslus, aferas, ir išvogimus
                                      Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.01.19, 16:54.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        C'mon, "Respublikos" straipsnis... Būtų keista, jeigu jame nebūtų nieko apie galimus gėjų žydomasonų sąmokslus, aferas, ir išvogimus
                                        O tai tamsta mano, kad Flylal iš tiesų įsigijo Šveicarijos holdingas ir įmonė nebankrutuos?
                                        Jūsų,
                                        Analitikas PlėtRa™

                                        Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                        Comment


                                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                          Masiulis: "flyLAL" ateityje gali vykdyti kitą veiklą
                                          Ir ta veikla bus teistis su visais. Su komentatoriais, su latviais, su šveicarais, su CAA, su Kauno oro uostu ir visais kitais "trukdžiusiais dirbti"
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X