Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Aš galvoju, kad apeliacinis teismas iš esmės bylos nenagrinėjo, tik pataisė akivaizdžius CPK neatitikimus arešto taikymo nutarties dalyje. Ir lieku prie savo nuomonės.

    O dėl nepilietiškumo, vėlgi aš manau, kad ir Lietuvos ekonomikai apskritai daugiau naudos iš Airbaltic nei iš Flylal ir visos jų chebros.
    kaip?

    Comment


      Turbūt ir latvių, kurie dabar kelia baudžiamąsias bylas irgi vieta kalėjime, o Lietuvos oro uostų bankrotas turbūt atneštų dar daugiau ekonominės naudos Lietuvai. Vienu žodžiu, grybus pjovėm ir pjausim toliau.

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą

        Aš galvoju, kad apeliacinis teismas iš esmės bylos nenagrinėjo, tik pataisė akivaizdžius CPK neatitikimus arešto taikymo nutarties dalyje. Ir lieku prie savo nuomonės.

        O dėl nepilietiškumo, vėlgi aš manau, kad ir Lietuvos ekonomikai apskritai daugiau naudos iš Airbaltic nei iš Flylal ir visos jų chebros.
        Visa Apeliacinio teismo nutartis: Nr. 2-949/2008.
        Čia neduoda visos prisegt, galit susirast jei ką. Prianalizuota ir priargumentuota tiek, kad vadovėliui užtektų.

        Kokia nauda ir kada ji pasireiškė? Gal dabar reiškiasi?
        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

        Comment


          "Lufthansa": Rygos oro uostas elgiasi nesąžiningai
          http://vz.lt/2/straipsnis/2009/06/11...i_nesaziningai

          Comment


            Show must go on

            "airBaltic" ir Rygos oro uostas iš Lietuvos reikalauja kompensacijos

            Latvijos skrydžių „airBaltic" ir Rygos oro uostas iš Lietuvos Vyriausybės reikalauja atlyginti 247.000 EUR (852.800 Lt) patirtą žalą dėl turto arešto ir per pusę metų dėl to pradėti derybas pagal dvišalę investicijų sutartį. Priešingu atveju įmonės ketina kreiptis į arbitražą, neoficialias BNS žinias cituoja vilniaus.diena.lt.

            Comment


              Latvija ir jos ekonomika gilioje duobeje. Tai dabar iesko chaliavos...

              Comment


                Su Flylal charters irgi įdomiai kažkaip - skridau į Kretą, tai į priekį Jet Time (danai) skraidino, atgal - Corendon.com (turkai).

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Su Flylal charters irgi įdomiai kažkaip - skridau į Kretą, tai į priekį Jet Time (danai) skraidino, atgal - Corendon.com (turkai).
                  Nu tai savų lėktuvų pritrūko (dėl remontų ar ko - nežinau), tai ir samdo iš kitų. Keleiviams ir patneriams viskas čia gerai, tik jiems patiems nuostolis.

                  Tas pats ir Star1 bus, reik tikėtis esant reikalui sugebės pakaitinį lėktuvą suorganizuot.
                  kaip?

                  Comment


                    Žiemelis: „flyLAL“ skraidys, laimėjus bylą prieš „airBaltic“

                    http://www.alfa.lt/straipsnis/102792...09-06-26_15-44
                    I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

                    Comment


                      Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
                      Žiemelis: „flyLAL“ skraidys, laimėjus bylą prieš „airBaltic“

                      http://www.alfa.lt/straipsnis/102792...09-06-26_15-44
                      Skraidys ir nelaimėjusi jokios bylos:


                      Antrinė bankrutavusios nacionalinių avialinijų įmonės „flyLAL“ bendrovė „flyLAL Charters“, prieš kelias dienas pradėjusi reguliarius skrydžius, šią savaitę paskelbs naują savo vardą. Tuo metu Generalinėje prokuratūroje vis dar atliekamas ikiteisminis tyrimas dėl galimų ekonominių nusikaltimų, kai po avialinijų privatizavimo jų turtas perėjo kitoms įmonėms, o pagrindinės veiklą nutraukusios bendrovės įsiskolinimų kupra liko Vilniaus oro uostui ir klientams.
                      Parlamentaro Vidmanto Žiemelio sūnaus Gedimino bendrovė „Lietuvos avialinijas“ privatizavo 2005 metais. Paskui bendrovė buvo pervadinta į „flyLAL“. Ilgainiui įsigytas avialinijų turtas perėjo antrinėms avialinijų įmonėms, įskaitant pavadinimą pakeitusiajai „flyLAL Charters“.
                      „Kai „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuojamos, jos buvo skolingos Vilniaus oro uostui. Pirkėjai tą skolą žinojo ir priėmė įsipareigojimą ją sumokėti. Tačiau staiga dalis turto buvo perleista kitoms susijusioms įmonėms“, – priminė „flyLAL“ bankroto procedūrą tyrusios darbo grupės vadovas, susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
                      Anot jo, nekilnojamasis „Lietuvos avialinijų“ turtas, turėjęs būti šios bendrovės pajėgumo garantu, perėjo kitoms įmonėms. Tuomet, A. Štaro pastebėjimu, „flyLAL“, vykdydama rizikingą veiklą, galiausiai palūžo. „Avialinijoms turto beveik neliko. Kas gali paneigti, kad turto atskyrimui ir perdavimui nebuvo specialiai pasiruošta, o maždaug 20 mln. litų avialinijų skola liko“, – apibendrino susisiekimo viceministras.
                      A. Štaro manymu, negalima atmesti, kad „flyLAL“, nutraukdama reguliarius skrydžius ir paskelbdama bankrotą, tiesiog sumaniai atsikratė skolų, o reguliarius skrydžius atnaujina jau su kitu bendrovės pavadinimu. „Tos kitos įmonės, kaip „flyLAL Charters“, nebuvo skolingos. Bet nemanyčiau, kad jie taip atsikrato skolų – galbūt atsikrato nemalonaus pavadinimo ir tarytum nori iš naujo pradėti gyvenimą“, – svarstė A. Štaras.
                      Pavadinimą keičianti bendrovė šį mėnesį, kaip anuomet pagrindinė bendrovė „flyLAL“, vėl pradėjo iš Vilniaus į kai kuriuos miestus skraidinti reguliariai. Sulaukusi Vilniaus oro uosto nuolaidų, „flyLAL charters“ leidimą vykdyti reguliariuosius skrydžius iš Susisiekimo ministerijos gavo šių metų gegužę.
                      „Kol kas nekomentuojame jokios informacijos dėl vardo keitimo“, – Alfa.lt sakė bendrovės „flyLAL charters“ atstovė Rūta Apeikytė.
                      Pasak jos, pavadinimą keičianti įmonė netaps tradicinėmis reguliarių reisų avialinijomis – liks užsakomųjų skrydžių bendrove. „Esminis skirtumas tas, kad užsakomųjų skrydžių bendrovės pačios nesirūpina lėktuvų užpildymu ir neparduoda bilietų“, – pabrėžė R. Apeikytė. Pati bendrovė žada naujų skrydžių neinicijuoti – tai darys jos reisus užsakančios kelionių agentūros.
                      Nuo ketvirtadienio ši buvusių „Lietuvos avialinijų“ verslo dalis turėtų įgyti pavadinimą „Small Planet Airlines“.
                      Apie 100 mln. Lt skolų turėjusiai „flyLAL“ bankroto byla iškelta prieš pusantrų metų. Ikiteisminiam tyrimui dėl galimai nusikalstamos G. Žiemelio verslo veiklos vadovauja Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo departamento prokuroras Saulius Verseckas, kuravęs ir rezonansinę Darbo partijos „juodosios buhalterijos“ bylą bei kitas.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Straipsnyje trūksta konkretumo ir prie ko "flyLAL sugrįžta"?

                        Juk Avia Solutions Group priklauso:
                        flyLAL Charter Eesti AS is a charter company and provides the passenger carrying and freight transportation services by carrying out flights from Estonia to various regions of Europe, Asia and Africa.
                        flyLAL charters UAB is a charter company and provides charter flights and ACMI-type aircraft leasing services for EU market.
                        flyLAL chartes PL Sp.z.o.o. is a charter company and plans to start charter flights for the Polish Tour Operators from summer 2010.

                        Minimos kontoros VIZJA:
                        "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
                        Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
                        "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

                        Comment


                          Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                          Straipsnyje trūksta konkretumo ir prie ko "flyLAL sugrįžta"?

                          Juk Avia Solutions Group priklauso:
                          flyLAL Charter Eesti AS is a charter company and provides the passenger carrying and freight transportation services by carrying out flights from Estonia to various regions of Europe, Asia and Africa.
                          flyLAL charters UAB is a charter company and provides charter flights and ACMI-type aircraft leasing services for EU market.
                          flyLAL chartes PL Sp.z.o.o. is a charter company and plans to start charter flights for the Polish Tour Operators from summer 2010.

                          Minimos kontoros VIZJA:
                          "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
                          Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
                          Nesu aviacijos specas, todėl parašysiu kaip aš suprantu, t.y. savo nuomonę
                          Prokurorų tikslas — rasti būdą, kaip valstybės įmonei TVOU susigrąžinti FlyLAL nesumokėtus 100 mln. Lt ir iš principo apgautiems keleiviams negrąžintų pinigų, kai šie 2008m. pabaigoje ir 2009m. sausio pirmoje pusėje įsigijo bilietus, tačiau paslauga nebuvo suteikta.
                          Beje, kodėl FlyLAL Charters (ar kitą FlyLAL grupės aviakompaniją) vadini pigių skrydžių kompanija? Jeigu dabar Star1 skelbiasi esantys lietuviškos kilmės pigių skrydžių aviakompanija, tai kodėl rašai „vėl bazuosis“?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                            Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
                            Oficialiai niekas "FlyLAL Charters" veiklos gi netrukdo.
                            Kad bankrutavusios "FlyLAL" veikla tiriama - nieko nuostabaus (nors nieko rimto iš to neišeis, manyčiau). Tai, kad šios bendrovės buvo susijusios yra akivaizdu - ar tai nori paneigti?

                            Comment



                              Bendrovės „flyLAL–Lithuanian Airlines“ savininkų valdoma užsakomųjų skrydžių bendrovė „flyLAL Charters“ ketvirtadienį ryte paskelbė keičianti pavadinimą į „Small Planet Airlines“. Įmonės atstovė Rūta Apeikytė tvirtina, kad tai nėra noras išsiskalbti įvairiomis neigiamomis sąsajomis suteptą mundurą.
                              „Sąsajų yra, bet „flyLAL Charters“ akcininkai nuo pat bendrovės įsteigimo 2008 metais yra „Avia Solution Group“, tuo tarpu Lietuvos oro linijų akcininkai yra šiek tiek kiti“, – sakė R.Apeikytė.
                              Ji aiškino, kad „flyLAL–Lithuanian Airlines“ ir „flyLAL Charters“ yra dvi skirtingos bendrovės.
                              „Viena bendrovė, labai gaila, sustabdė veiklą 2009 metų pradžioje. Kita bendrovė išgyveno tą sunkųjį laikotarpį, sugebėjo išvystyti veiklą ir dabar plečiasi į užsienio valstybes“, – aiškino „Small Planet Airlines“ atstovė.
                              Anot jos, tolesnę plėtrą „Small Planet Airlines“ sieja tik su užsakomaisiais skrydžiais užsienio valstybėse. Esą todėl reikėjo pavadinimo, kuris nebūtų siejamas tik su Lietuva – reikėjo prekės ženklo, kuris būtų suprantamas ir naudojamas visoje Europoje.
                              R.Apeikytės teigimu, viena iš užsienio valstybių, su kuriomis siejama bendrovės plėtra, – Italija. Ten iki metų pabaigos bendrovė tikisi turėti daugiau orlaivių nei Lietuvoje. „Iki metų pabaigos Italijoje tikimės turėti tris orlaivius ir tai jau bus daugiau negu Lietuvoje. Lietuvoje šiuo metu yra du orlaiviai, kurie skraidina turistus“, – sakė „Small Planet Airlines“ atstovė.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Rasa Lukaitytė, www.DELFI.lt 2010 liepos mėn. 23 d. 10:05
                                „flyLAL Charters“ vardą keičia pirmiausiai bėgdama nuo praeities

                                Bendrovė „flyLAL Charters“, valdoma tų pačių akcininkų, kaip ir bankrutuojanti „flyLAL-Lithuanian Airlines“ („flyLAL“), naują vardą rinkosi pirmiausiai siekdama pabėgti nuo besidriekiančio praeities šleifo. Tokios nuomonės laikosi DELFI kalbinti marketingo specialistai. Pati bendrovė skelbia „Small Planet Airlines“ tapusi dėl plėtros ir strateginės verslo krypties suformavimo.

                                „Tikslas akivaizdus – pabėgti nuo „flyLAL“ pavadinimo, nuo to blogo šleifo, kuris driekiasi paskui. Ilguoju laikotarpiu, jeigu daugiau nedarys kažkokių klaidų, pavyks tai padaryti“, – savo nuomonę DELFI išsakė marketingo strategijos ir pozicionavimo konsultantas
                                (...)
                                Senasis prekės ženklas nebeatitiko tarptautinės plėtros krypties, todėl buvo nuspręsta jį keisti“, – pranešime spaudai cituojamas teigia „Small Planet Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris, anksčiau vadovavęs bankrutuojančiai „flyLAL“.
                                (...)
                                „flyLAL Charters“ pakeitus pavadinimą „Avia Solutions Group“, kuri, beje, taip pat anksčiau vadinosi „flyLAL Group Services“, nebeliko nė vienos įmonės, savo pavadinime turinčios žodį „flyLAL“.
                                Naujausiais Registrų centro duomenimis, 45 proc. bendrovės „Avia Solutions Group“ akcijų valdo bendrovė „Žia Valda,“ 30 proc. – „Indeco: Investment and Development“, 25 proc. – bendra Lietuvos-JAV įmonė Kauno „Sanitex“.
                                Valstybinė įmonė „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota 2005 m., vėliau ji pervadinta į „flyLAL“, jos veiklos išskaidytos į skirtingas bendroves.

                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34755001

                                Comment


                                  Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                                  Minimos kontoros VIZJA:
                                  "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
                                  Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
                                  Dar ir kaip turėtų bausti (nors, realiai, tai tik pokazūcha). Ir nacionalizuoti viską buvusį privatizuoto LAL'o turtą, nesvarbu, kieno rankose jis dabar yra. Nes į jas jis pateko neteisėtai.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Dar ir kaip turėtų bausti (nors, realiai, tai tik pokazūcha). Ir nacionalizuoti viską buvusį privatizuoto LAL'o turtą, nesvarbu, kieno rankose jis dabar yra. Nes į jas jis pateko neteisėtai.
                                    Ar tikrai tas turtas pateko neteisėtai, t.y. ne pagal tuo metu galiojusius įstatymus? Nes jeigu privatizavimas 2005m. atitiko kiekvieną to meto įstatymo raidę... Tada prokurorai tegali tik iškelti bylą dėl 100mln. Lt skolų TVOU nesumokėjimo ir teisėtų klientų lūkesčių nerealizavimo (žmonės nusipirko bilietus, paslauga nesuteikta ir sumokėti pinigai negrąžinti). Visa kita tebūtų tik vėjas laukuose.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Tą ir turėtų išsiaiškinti. Šiaip tai įprasta yra privatizuojant numatyti apribojimus tam tikrą laiką įmonės restruktūrizacijai, darbuotojų atleidimui, perpardavimui ir pan., kuriuos pažeidus, įmonė grįžtų į valstybės rankas. Apribojimus reglamentuoja įstatymai, bet labiausiai, privatizacijos metu pasirašytos sutartys. Žinoma, jei tokių sutarčių sąlygos labai jau palankios prikėjui, kuris mažai kuo įsipareigoja, kyla įtarimai, kad tai padaryta sąmoningai.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Šiaip tai įprasta yra privatizuojant numatyti apribojimus tam tikrą laiką įmonės restruktūrizacijai, darbuotojų atleidimui, perpardavimui ir pan., kuriuos pažeidus, įmonė grįžtų į valstybės rankas.
                                        Kiek pamenu, visi apribojimai tesiekė 2 metų terminą po privatizacijos.

                                        Comment


                                          Tai labai trumpas terminas. Per trumpas. Aišku, kad formaliai turbūt viskas kaip ir teisėta. Bet kažin, ar tokiomis sąlygomis privatizuojant, nebuvo padaryta žalos valstybei. Ir tik nereikia neigti, kad Žiemelis vyresnysis neprisidėjo prie privatizavimo labai palankiomis sąlygomis...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2010.07.26, 12:23.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X