Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš taip pat žiūriu į šitą projektą skeptiškai. Tik vienas "bet". Kodėl ten šmėkščioja S.Bartkaus pavardė? Jo nekompetencija, oportunizmu ar kvailumu tikrai neitų kaltinti. Kaip bebūtų, tai turbūt kad vienas šviesiaudių protų toje srityje Lietuvoje. Kodėl jis ten veltųsi? Kokia to motyvacija?
    Dirbti įdomų dirbą už gerą algą yra visai geras pasiūlymas net jei žinai, kad rezultato nebus. O moralinių pasiteisinimų sau visada galima sugalvoti, kaip kad kiti padarytų blogiau, arba kad yra šioks toks šansas ir t.t. Gi karjera apskritai neturėtų nuo to nukentėti, greičiau priešingai.

    P.S. aš vis dar tikiuosi, kad jie nepradės skraidyti, nebent atsirastų tikras ne valstybinis investuotojas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Aš taip pat žiūriu į šitą projektą skeptiškai. Tik vienas "bet". Kodėl ten šmėkščioja S.Bartkaus pavardė? Jo nekompetencija, oportunizmu ar kvailumu tikrai neitų kaltinti. Kaip bebūtų, tai turbūt kad vienas šviesiaudių protų toje srityje Lietuvoje. Kodėl jis ten veltųsi? Kokia to motyvacija?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Nors esu nepataisomas optimizmas, tačiau šitas projektas man jokio optimizmo nekelia. Apskritai Zuoko projektus pradėjau labai kritiškai vertinti.... na kiek gi galima mokesčių mokėtojų pinigais sau brangią reklamą darytis, bet - tai jau kita tema. O kas dėl Air Lituanica, tai:

    Ar projektas geras, ar negeras, geriausiai gali atsakyti tie, kurie tą projektą matė ir turi pakankamai kompetencijos jį įvertinti, o tokiais yra investuotojai. Zuokas žadėjo, kad savivaldybė bus tik smulki akcininkė ir kad avialinijas valdys pagrindinis investuotojas. Deja, investuotojų neįtikino Zuoko planas, ko pasekoje pagrindiniu investuotoju nusprendė tapti.... savivaldybė. Prabanga, turint nuosavas avialinijas, Euriopoje gali pasidžiaugti tik Maskva... na dabar bus ir Vilnius (bent laikinai). Bet visa tai nesvarbu, svarbu, kad nors ir Zuokas uoliai bandė ieškoti investuotojų, netgi griebėsi šiaudo siūlydamas savas avialinijas kitoms Lietuvos savivaldybėms, tačiau jokie rimtesni investuotojai Zuoko planais nepatikėjo (smulkūs akcininkai, projekte dalyvaujantis daugiau dėl vardo, o ne dėl rimtų ketinimų, neskaičiuojami).

    Taigi be keliolikas smulkių akcininkų, kurie realiai nieko nereiškia, projektas bus valdomas savivaldybės. Optimistiniu variantu, Zuokas mero kėdeje dar sėdės dar du metus, pesimistiniu - du mėnesius, nes po Uspaskicho ir Paksiaus susijungimo Lenkai + Darbiečiai & tvarkiečiai + Socdemai Vilniaus savivaldybėje turės 50% + 1 balsą. Tai kas "Air Lituanicos" laukia po Zuoko? Net jeigu naujoji valdžia būtų stebuklinga, kas lauktų "Air Lituanicjos" po dar kelių metų, kai vėl keistųsi valdžia? Aš galiu atsakyti kas lauktų, o lauktų štai kas:

    A.Zuoko skrydžių bendrovės vadovui – 30 tūkst. Lt atlyginimas

    Žinoma, dauguma 30K Lt atlyginimu piktinasi, nesupranta, kodėl patys tiek neuždirba ir nesupranta, kad daug labiau apsimoka oro bendrovės vadovui mokėti didelį atlyginimą, negu po to dengti šimtus kartų didesnį įmonės nuostolį. Tačiau visi žinom, kad žmonės tuo piktinasi ir visi žinom, kad politikai stengiasi žmonėms įtikti ir pasikeitus Zuokui, keisis ir savivaldybės politika "Air Lituanicos" atžvilgiu.

    Dar nežinau atvejo, kad valstybinė kampanija lygioje konkurencinėje kovoje būtų atsilaikusi prieš privatų verslą. Valstybinis verslas yra neefektyvus, nes jų nemotyvuoja pinigai.

    Zuoką steigti avialinijas motyvuoja jo įvaizdis, o ne dividentai, dėl to iš Zuoko pusės yra daroma viskas, kas avialinijos kuo geriau pasitarnautų šiam reikalui - kas savaitę yra daromi pranešimai spaudai, nesuradus investuotojų projektas nėra uždarinėjamas (nes tai pekenktų įvaizdžiui), o ieškoma būdų bet kokia kita kaina jį pratęsti.

    "Air Lituanicos" vadovus taip pat motyvuos ne pinigai, t.y. jeigu vadovas pasieks pasakiškų rezultatų - jo atlyginimas vis tiek bus 30K Lt, o jeigu pasieks prastų rezultatų - jo atlyginimas vis tiek tikriausiai liks 30K Lt. Atlyginimas nuo gerų rezultatų neišaugs, o mažėti jis greičiau gali dėl pasikeitusios politinės situacijos ar dėl kokio nors kilusio skandalo, o ne dėl realiai prasto atliekamo darbo. Dėl to įmonės vadovui daug svarbiau su išlaikyti draugiškus santykius su politikais, nei kad pasiekti gerų rezultatų įmonėje.

    Galų gale reikėtų priminti, kad FlyLAL bankrutavo, Star 1 bankrutavo, AirBaltic ir Estoniain Air - ant bankroto slenksčio. Ar kam nors Zuoko junginys atrodo patikimiau nors už vieną iš šitų netgi jau bankrutavusių aviainijų? Apskritai, ar žmonės išvis drįs pirkti bilietus į Zuoko avialinijas? Tiesą sakant aš prieš daugiau nei mėnesį ar du tikrai bilietų nepirkčiau (nors niekada nesu bilietų pirkimą ribojęs dėl avialinijų bankroto galimybės).

    Zuoko avialinijoms aš neprognozuočiau nei metų, bent jau tuo atveju, jeigu nebus pumpuojamos finansinės savivaldybės injekcijos (kas mažai tikėtina). Ir tie 15-20 mln. Lt galbūt ir yra ta kaina, kurią Lietuva turi sumokėti už tai, kad iki galo apnuogintų Zuoko populizmą ir daugiau jo niekada neberinktų, bet man labai gaila, kad Zuokas gali išnaudoti kone paskutinę galimybę Lietuvai turėti nuosavas avialinijas. Po trečiųjų avialinijų bankroto per kelis metus, ketvirto šanso galime ir nebesulaukti. Ir ne tik dėl investuotojų, bet ir mūsų pačių piliečiai nebepasitikės naujai steigiamomis avialinijos (žinoma tai atitinkamai atbaidys ir investuotojus), panašiai taip, kaip dabar lietuviai nepasitikės tokio lygio bankais, kaip Snoras ar Ūkio bankas (tik tiek, kad bankų Lietuvoje netrūksta, o avialinijų nėra nei vienos).

    Komentuoti:


  • pliumbum
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    OK, žiūrėsim. Pozityvios vilties teikia, kad komercija užsiims Simonas Bartkus.
    Iš tiesų. Simonas Bartkus vienas iš žmonių, per daugmaž 3 metus pavertusių Vilniaus oro uostą iš visiškai apgailėtino užkampio su keliais skrydžiais po FlyLAL bankroto į visai neblogai besisukantį, augantį, visokius islandus, žydus, rusus ir turkus viliojantį ir jau beveik pelningą darinį.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Taip. Be priedų. Realiai gi su visais priedais turėtų išeiti apie 10k. Be to VNO yra VĮ, o Air Lituanica - UAB'as. Pirmajame algas nustato valstybė, antrajame - darbo rinka.
    Dėl antro sutinku, bet, jei (U)AB'as savivaldybės ar valstybės, tai labai dažnai vadovų ir ne tik jų atlyginimai būna neadekvačiai dideli arba maži.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nori pasakyti, kad VĮ gali vadovauti bet koks žmogus, atitinkantis politinio pasitikėjimo kriterijus (kvalifikacija nesvarbi)?
    Gaila, bet taip.

    O jeigu ne kiekvienas, ko tada VNO vadovas neieško darbo kitose įmonėse?
    Klausimas ne man.

    O dėl "Air Lituanica" UABizmo - valstybiniai pinigai ten įdėti? - įdėti. Reiškia ir algas turi nustatyti valstybė, o jeigu kitiems akcininkams tai nepatinka, gali išpirkti jas iš valstybės.
    Algų fondų tvirtinimas yra akcininkų reikalas - be abejo. Bet man toks įspūdis, kad iš čia diskutuojančių tik aš vienas gyvenime darbuotojus samdęs. Jeigu jums reikia t.t. kvalifikacijos darbuotojo/vadovo - jūs būsite priversti jam mokėti tokią, algą, kokia yra įprasta rinkoje. Taškas.

    Yra Lietuvoje eilė įmonių direktorių, kurie gauna po 100.000k/mėn. jų akcininkai išvis durni gal? Aukšta vadovo alga yra ne atlyginimas, o kompensacija už tai, kad jis vysto ne savo, o akcininkų verslą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Taip. Be priedų. Realiai gi su visais priedais turėtų išeiti apie 10k. Be to VNO yra VĮ, o Air Lituanica - UAB'as. Pirmajame algas nustato valstybė, antrajame - darbo rinka.
    Nori pasakyti, kad VĮ gali vadovauti bet koks žmogus, atitinkantis politinio pasitikėjimo kriterijus (kvalifikacija nesvarbi)? O jeigu ne kiekvienas, ko tada VNO vadovas neieško darbo kitose įmonėse? O dėl "Air Lituanica" UABizmo - valstybiniai pinigai ten įdėti? - įdėti. Reiškia ir algas turi nustatyti valstybė, o jeigu kitiems akcininkams tai nepatinka, gali išpirkti jas iš valstybės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Valdiškuose UAB'uose algas irgi nustato valstybė ar savivaldybė, o ne darbo rinka. Nors lankstumo yra daugiau.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    VNO generalinio direktoriaus atlyginimas 3650Lt į rankas.
    Taip. Be priedų. Realiai gi su visais priedais turėtų išeiti apie 10k. Be to VNO yra VĮ, o Air Lituanica - UAB'as. Pirmajame algas nustato valstybė, antrajame - darbo rinka.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kažkada E.Masiulis pareiškė, kad už 5k Lt/mėn gali dirbti tik kvailys. Negi savo draugelį Vaišvilą jis durnium laikė?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Aviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.
    VNO generalinio direktoriaus atlyginimas 3650Lt į rankas.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Susirask internete nuoradas į anglų darytą galimybių studiją - ten rimti vyrai dirbo.

    Pasidomėk kiek vidutiniškai ministerijoms kainuoja vienas bilietas valdininkų kelionėms į Briuselį.

    Pasidomėk kiek darbo dienų per metus verslas praranda vien dėl tiesioginio ir dažno susisiekimo su Stokholmu nebuvimo.

    Ir t.t. galima kapstyti ir kapstyti.

    Tokio tipo ir dydžio vežėjas Lietuvai reikalingas ir turi kuo puikiausius šansus gyvuoti. Jeigu tik nepradės daryti nesąmonių su krypčių ir laivyno didinimu kaip koks AB ar EA.
    Nu nerandu. Randu va pvz. tokį http://www.baltic-course.com/eng/goo...ess/?doc=63899 . Nepamenu, kad Zuokui būtų pavykę pristatytį Kauno valdžiai projektą, bet anyway

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Labai optimistiškai žiūrint - taip. Realiai žiūrint manau nebus pasitikėjimo iš klientų (tuos, kas pasitikėjo lietuviškom vieno lėktuvo avialinijom, Star 1 jau pabudint turėjo) ir vargu ar didelės aviakompanijos norės pasitikėt kažkokia šaraškino kontora ir su ja pasirašinėt codeshare'us. O ir rentabilios kryptys jau turi, kas jomis skraido ir įsiterpt ten nebus taip jau paprasta.

    Jei tai būtų privati aviakompanija, būtų galima nesukt galvos. Bet nesinori, kad savivaldybės pinigų ten per daug sukišta būtų.
    Čia tik laikas parodys. Grįžkime prie šios temos po, tarkim, metų ir pažiūrėkim kaip ten viskas bus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Nenoriu lįsti į detales, bet gerais disponuoju. Pirminiais.
    OK, žiūrėsim. Pozityvios vilties teikia, kad komercija užsiims Simonas Bartkus.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tai užvesk ant kelio. Įmesk kokį analitinį straipsnį ar ką. Info iš partijos "TAIP", gali nemest
    Susirask internete nuoradas į anglų darytą galimybių studiją - ten rimti vyrai dirbo.

    Pasidomėk kiek vidutiniškai ministerijoms kainuoja vienas bilietas valdininkų kelionėms į Briuselį.

    Pasidomėk kiek darbo dienų per metus verslas praranda vien dėl tiesioginio ir dažno susisiekimo su Stokholmu nebuvimo.

    Ir t.t. galima kapstyti ir kapstyti.

    Tokio tipo ir dydžio vežėjas Lietuvai reikalingas ir turi kuo puikiausius šansus gyvuoti. Jeigu tik nepradės daryti nesąmonių su krypčių ir laivyno didinimu kaip koks AB ar EA.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Air Lituanica turi galimybę tapti kažkuo panašiu į Estonian Air prieš jiems apsikrečiant AirBaltiko ekspansiniu sindromu. Turės porą nedidelių lėktuvų, pasirašys code share su keliom didelėm aviakompanijom, skraidys keliomis rentabiliomis kriptymis ir balansuos sau daugmaž ant nulio. Tuo tarpu verslui ir turizmui šios avialinijos pasitarnaus labai stipriai.
    Labai optimistiškai žiūrint - taip. Realiai žiūrint manau nebus pasitikėjimo iš klientų (tuos, kas pasitikėjo lietuviškom vieno lėktuvo avialinijom, Star 1 jau pabudint turėjo) ir vargu ar didelės aviakompanijos norės pasitikėt kažkokia šaraškino kontora ir su ja pasirašinėt codeshare'us. O ir rentabilios kryptys jau turi, kas jomis skraido ir įsiterpt ten nebus taip jau paprasta.

    Jei tai būtų privati aviakompanija, būtų galima nesukt galvos. Bet nesinori, kad savivaldybės pinigų ten per daug sukišta būtų.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Klausimas, kokiais informacijos šaltiniais disponuojate. Zubraus visos darbovietės nuo karjeros pradžios (išskyrus Star1) susijusios tiesiogiai su GŽ, tas pats Grikių gamybos centras, Creditinfo... Titmeta kas per žvėris, nežinau.
    Nenoriu lįsti į detales, bet gerais disponuoju. Pirminiais.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Čia vienas iš tų atvejų, kad jei neaišku - pradėti aiškinti net neapsimoka.
    Tai užvesk ant kelio. Įmesk kokį analitinį straipsnį ar ką. Info iš partijos "TAIP", gali nemest

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Kiek pasitarnaus? kaip pasitarnaus? kam pasitarnaus?
    Čia pagal tas skrajutes spręst?
    Čia vienas iš tų atvejų, kad jei neaišku - pradėti aiškinti net neapsimoka.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    GŽ ir Zubraus keliai išsiskyrė prieš Star1. Esu 99% tikras, kad nei GŽ, nei ASG apskritai, su šiuo projektu neturi nieko bendro.
    Klausimas, kokiais informacijos šaltiniais disponuojate. Zubraus visos darbovietės nuo karjeros pradžios (išskyrus Star1) susijusios tiesiogiai su GŽ, tas pats Grikių gamybos centras, Creditinfo... Titmeta kas per žvėris, nežinau.

    Komentuoti:

Working...
X