Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vytauc
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kai yra skraidoma/vezama, o ne belektuvines aviakompanijos vadovavimas... pinigu is oro gavimas.
    Man atrodo, kad 99% procentai besipiktinančių net neįsivaizduoja kiek ir kokio masto darbų turi būti padaryta prieš lėktuvams pradedant skraidyti. Ir dar svarbiau - mažai kas supranta kiek pinigų kainuoja pradiniame etape padarytos klaidos. Būtent todėl reikia geriausių specialistų net neturint lėktuvų. O profesionalai kainuoja brangiai.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Aviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.
    Kai yra skraidoma/vezama, o ne belektuvines aviakompanijos vadovavimas... pinigu is oro gavimas.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Ačiū dievui, viskas juda į priekį. Va jau žinoma Air Lituanica vadovo alga http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60701737

    Buvau jau išsigandęs, kad vadovui teks dirbti vos ne labdaros pagrindu už kokius niekingus 10 k lt.
    Aviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Ačiū dievui, viskas juda į priekį. Va jau žinoma Air Lituanica vadovo alga http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60701737

    Buvau jau išsigandęs, kad vadovui teks dirbti vos ne labdaros pagrindu už kokius niekingus 10 k lt.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Parašė sauls Rodyti pranešimą
    CHA CHA CHA...
    CallCredit... sukurta 200 darbo vietų.... Vilniuje!

    Bijočiau su tokiom avialinijom skristi, a vdruk jie taip ant benzino 4 kartus apsiskaičiuos ir dar vietoj langų plovimo skysčio supils.... patetiška.
    Langų apiplovimo skystis... O atsarginio rato nelįstum po lėktuvo apačia ieškot prieš skrisdamas, kad baisu nebūtų?

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Prezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013

    24psl apie airLituanica. Kažkaip keista, matau šioje skaidrejė mažiau miestų nurodyta. Pvz. nėra Hamburgo, Palangos...
    CHA CHA CHA...
    CallCredit... sukurta 200 darbo vietų.... Vilniuje!

    Bijočiau su tokiom avialinijom skristi, a vdruk jie taip ant benzino 4 kartus apsiskaičiuos ir dar vietoj langų plovimo skysčio supils.... patetiška.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Prezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013

    24psl apie airLituanica. Kažkaip keista, matau šioje skaidrejė mažiau miestų nurodyta. Pvz. nėra Hamburgo, Palangos...

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na jie norėjo Thai airways prisivilioti, prašydami jų pinigų ir duodami jiems iki 49% įmonės akcijų.
    Tas jų kvietimas buvo ne daugiau prasmingas negu jei būtų kvietę Dalai Lamą dirbti pilotu.
    Paskutinis taisė alm; 2013.02.15, 19:22.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    "Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
    O bankroto atveju viskas vėlgi guls ant miesto pečių. Žinant, kad tai daro Zuokas, toks variantas įmanomas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    "Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
    Na jie norėjo Thai airways prisivilioti, prašydami jų pinigų ir duodami jiems iki 49% įmonės akcijų.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    "Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Buvo jau skelbta, kad aviakompanijos tikslas yra bendradarbiauti su kuo daugiau stambių vežėjų ir startinės kryptys priklausys nuo to, kokias bendro kodo sutartis pavyks sudaryti (code share).


    Idealiame pasaulyje - taip, tačiau realybėje greičiausiai būtų beveik neįmanoma pasidalinti maršrutų, nes kiekviena šalis turėtų interesą kuo daugiau tiesioginių krypčių iš savo šalies turėti, o ir šiaip tai nėra taip efektyvu, kaip tiesiog vienas gerai pasiekiamas hub'as.
    Turėjau omeny, tai, kad visi oro uostai, kaip ir dabar turėtų savo nuolatinius skrydžius, tik po bendru prekės ženklu. Plius trys skrydžiai per savaitę iš Vilniaus į Stambulą, trys skrydžiai iš Rygos į Madridą , trys skrydžiai per savaitę iš Talino į Dubajų.(miestai pirmi šovę į galvą, bet tiesiog galėtų būti apjungti visų trijų šalių, nes pavieniui nesurenkama žmonių). Ir aišku nuolatinis judėjimas tarp Talino Rygos ir Vilniaus- kaip dabar tą daro Air Baltic ir Estonian air.

    O vieną hub'ą jau turim- Rygą, kuris daro didžiulius nuostolius Air Baltic.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Mano nuomone vienintelė reali įmanoma strategija, tai jungimasis su kitom avialinijom.
    Buvo jau skelbta, kad aviakompanijos tikslas yra bendradarbiauti su kuo daugiau stambių vežėjų ir startinės kryptys priklausys nuo to, kokias bendro kodo sutartis pavyks sudaryti (code share).

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Turint baltijos valstybėms vieną bendra bendrovę, su labiausiai -žinomu vardu Air Baltic būtų žymiai naudingiau, nei trys atskiras. Turint vienodą orlaivių parką ir paskirsčius srautus tarp sostinių, va tada galima kalbėti apie strategija.
    Idealiame pasaulyje - taip, tačiau realybėje greičiausiai būtų beveik neįmanoma pasidalinti maršrutų, nes kiekviena šalis turėtų interesą kuo daugiau tiesioginių krypčių iš savo šalies turėti, o ir šiaip tai nėra taip efektyvu, kaip tiesiog vienas gerai pasiekiamas hub'as.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    O tu manai jie su dviem lėktuvais sugebės pasiūlyti pakankamą skrydžių dažnį kad verslo klientus priviliot?
    Aš esu tikras, kad pagrindinės verslo kryptys yra išnaudotos- tai Kopenhaga, Maskva ir Frankfurtas-kaip pagrindinis europos hub'as.
    Todėl ir sakau, kad potencialas yra Londonas, laikinai Briuselis galbūt Paryžius. Tad 4 krypčių verslo klientams tikrai nereikia..
    Verslo klientams yra svarbu laikas, į tokį Paryžių reiktų išskrist 6.30, kad 9.00 būtūm vietoj, ir važiuotum į susitikimą arba eitum į kitą lėktuvą skrendanti į Malagą.
    Bet ar kas pagalvojo kiek kainuoja slot'as tokiu metu CDG ar LGW?
    O tam kad uzpildyti lektuva 65-70% reikia ne tik verslo klientų- o toks procentas leistų Air Lituanica išeiti ant 0.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Du lėktuvai tai 4 skrydžiai per dieną. Maksimaliai. Ir tai ne kiekvieną savaitės dieną, nes lėktuvams priežiūra irgi reikalinga.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Manau pagrindinė šių avialinijų auditorija bus ne turistai, orientacija yra verslininkai ir vidutines, bei aukštesnes pajamas gaunantis asmenys.
    Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?
    O tu manai jie su dviem lėktuvais sugebės pasiūlyti pakankamą skrydžių dažnį kad verslo klientus priviliot?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Mano nuomone vienintelė reali įmanoma strategija, tai jungimasis su kitom avialinijom.
    Kažkada SAS bandė( tai nebuvo ofiialu, bet akivaizdu), įsigijo AirBaltic, Estonian Air akcijų, o Lietuvos avialinijų akcininku tapti kažkodėl nepavyko.
    Turint baltijos valstybėms vieną bendra bendrovę, su labiausiai -žinomu vardu Air Baltic būtų žymiai naudingiau, nei trys atskiras. Turint vienodą orlaivių parką ir paskirsčius srautus tarp sostinių, va tada galima kalbėti apie strategija.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Manau pagrindinė šių avialinijų auditorija bus ne turistai, orientacija yra verslininkai ir vidutines, bei aukštesnes pajamas gaunantis asmenys.
    Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?
    Idomi startegija. CHEBRA skraidys uz mokesciu moketoju pinigus. Nebent AIR Lituanica bus pelningas stebuklas ir nerekalaus dotaciju

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Šitaip žiūrint reiktų pripažint, kad turistams yra ką veikti tik Londone, Paryžiuje ir gal kur nors prie Didžiojo kanjono, kas šiaip nėra visiška tiesa ir apskritai primena kiaulę iš Erlicko eilėraščio.
    Manau pagrindinė šių avialinijų auditorija bus ne turistai, orientacija yra verslininkai ir vidutines, bei aukštesnes pajamas gaunantis asmenys.
    Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, na, žiūrėsime kaip čia viskas bus. Vis tiek nesėkmės atveju viską dengs savivaldybė, t.y. eiliniai piliečiai.

    Komentuoti:

Working...
X