Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąAviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąAčiū dievui, viskas juda į priekį. Va jau žinoma Air Lituanica vadovo alga http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60701737
Buvau jau išsigandęs, kad vadovui teks dirbti vos ne labdaros pagrindu už kokius niekingus 10 k lt.
Komentuoti:
-
Ačiū dievui, viskas juda į priekį. Va jau žinoma Air Lituanica vadovo alga http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60701737
Buvau jau išsigandęs, kad vadovui teks dirbti vos ne labdaros pagrindu už kokius niekingus 10 k lt.
Komentuoti:
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąCHA CHA CHA...
CallCredit... sukurta 200 darbo vietų.... Vilniuje!
Bijočiau su tokiom avialinijom skristi, a vdruk jie taip ant benzino 4 kartus apsiskaičiuos ir dar vietoj langų plovimo skysčio supils.... patetiška.
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąPrezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013
24psl apie airLituanica. Kažkaip keista, matau šioje skaidrejė mažiau miestų nurodyta. Pvz. nėra Hamburgo, Palangos...
CallCredit... sukurta 200 darbo vietų.... Vilniuje!
Bijočiau su tokiom avialinijom skristi, a vdruk jie taip ant benzino 4 kartus apsiskaičiuos ir dar vietoj langų plovimo skysčio supils.... patetiška.
Komentuoti:
-
Prezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013
24psl apie airLituanica. Kažkaip keista, matau šioje skaidrejė mažiau miestų nurodyta. Pvz. nėra Hamburgo, Palangos...
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa jie norėjo Thai airways prisivilioti, prašydami jų pinigų ir duodami jiems iki 49% įmonės akcijų.Paskutinis taisė alm; 2013.02.15, 19:22.
Komentuoti:
-
Parašė balietis Rodyti pranešimą"Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
Komentuoti:
-
Parašė balietis Rodyti pranešimą"Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
Komentuoti:
-
"Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
Komentuoti:
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąBuvo jau skelbta, kad aviakompanijos tikslas yra bendradarbiauti su kuo daugiau stambių vežėjų ir startinės kryptys priklausys nuo to, kokias bendro kodo sutartis pavyks sudaryti (code share).
Idealiame pasaulyje - taip, tačiau realybėje greičiausiai būtų beveik neįmanoma pasidalinti maršrutų, nes kiekviena šalis turėtų interesą kuo daugiau tiesioginių krypčių iš savo šalies turėti, o ir šiaip tai nėra taip efektyvu, kaip tiesiog vienas gerai pasiekiamas hub'as.
O vieną hub'ą jau turim- Rygą, kuris daro didžiulius nuostolius Air Baltic.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMano nuomone vienintelė reali įmanoma strategija, tai jungimasis su kitom avialinijom.
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTurint baltijos valstybėms vieną bendra bendrovę, su labiausiai -žinomu vardu Air Baltic būtų žymiai naudingiau, nei trys atskiras. Turint vienodą orlaivių parką ir paskirsčius srautus tarp sostinių, va tada galima kalbėti apie strategija.
Komentuoti:
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąO tu manai jie su dviem lėktuvais sugebės pasiūlyti pakankamą skrydžių dažnį kad verslo klientus priviliot?
Todėl ir sakau, kad potencialas yra Londonas, laikinai Briuselis galbūt Paryžius. Tad 4 krypčių verslo klientams tikrai nereikia..
Verslo klientams yra svarbu laikas, į tokį Paryžių reiktų išskrist 6.30, kad 9.00 būtūm vietoj, ir važiuotum į susitikimą arba eitum į kitą lėktuvą skrendanti į Malagą.
Bet ar kas pagalvojo kiek kainuoja slot'as tokiu metu CDG ar LGW?
O tam kad uzpildyti lektuva 65-70% reikia ne tik verslo klientų- o toks procentas leistų Air Lituanica išeiti ant 0.
Komentuoti:
-
Du lėktuvai tai 4 skrydžiai per dieną. Maksimaliai. Ir tai ne kiekvieną savaitės dieną, nes lėktuvams priežiūra irgi reikalinga.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąManau pagrindinė šių avialinijų auditorija bus ne turistai, orientacija yra verslininkai ir vidutines, bei aukštesnes pajamas gaunantis asmenys.
Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?
Komentuoti:
-
Mano nuomone vienintelė reali įmanoma strategija, tai jungimasis su kitom avialinijom.
Kažkada SAS bandė( tai nebuvo ofiialu, bet akivaizdu), įsigijo AirBaltic, Estonian Air akcijų, o Lietuvos avialinijų akcininku tapti kažkodėl nepavyko.
Turint baltijos valstybėms vieną bendra bendrovę, su labiausiai -žinomu vardu Air Baltic būtų žymiai naudingiau, nei trys atskiras. Turint vienodą orlaivių parką ir paskirsčius srautus tarp sostinių, va tada galima kalbėti apie strategija.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąManau pagrindinė šių avialinijų auditorija bus ne turistai, orientacija yra verslininkai ir vidutines, bei aukštesnes pajamas gaunantis asmenys.
Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?
Komentuoti:
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąŠitaip žiūrint reiktų pripažint, kad turistams yra ką veikti tik Londone, Paryžiuje ir gal kur nors prie Didžiojo kanjono, kas šiaip nėra visiška tiesa ir apskritai primena kiaulę iš Erlicko eilėraščio.
Manau tikrai bus nemazai verslo žmonių, kurie pasirinks Air Lituanica į Londoną, gal Briuselį, kai pirmininkausim parlamentui? Noriu būt optimistas, bet kas poto? kokia strategija?
Komentuoti:
-
Na, na, žiūrėsime kaip čia viskas bus. Vis tiek nesėkmės atveju viską dengs savivaldybė, t.y. eiliniai piliečiai.
Komentuoti:
Komentuoti: