Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Labai jau nuoseklūs ir struktūriški tie tavo sapnai
    na jei tie sapnai yra tikrove, tuomet tai tikrai dziugi naujiena. Lauksim tolimesniu ir detalesniu sapnu

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Spėju, kad 'Vytauc Airlines' būtų greičiau įgyvendintas ir labiau pelningas projektas negu šiuo metu realizuojami.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Nieko panašaus. Tuoj bus metai kaip aviacijoje nebedirbu
    Labai jau nuoseklūs ir struktūriški tie tavo sapnai

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Ar tik nebūsi insideris ?
    Nieko panašaus. Tuoj bus metai kaip aviacijoje nebedirbu

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Šiąnakt sapnavau, kad lėktuvai jau yra (E170 ir E175), komandos iš esmės irgi surinktos. Booking'o sistema taip pat jau yra. Slotų susapnuoti nespėjau - reikėjo anksti keltis
    Ar tik nebūsi insideris ?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Gražūs sapnai ir svajonės.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Siaip grįžtant prie temos, nuo kurios nutolom. Jei Air Lituanica, ketina pradėti savo skrydžius po 60dienų, darbai turėtų būtį vykdomi pilnu tempu.
    Nepažįstu nei vieno Lietuvio piloto, kurio specifikacija būtų Embraer lėktuvai, vadinasi, greitu metu turėtų prasidėti pilotų apmokymai. Tuėtų po truputi pradėti vykdyti ir kitą personalo atranką.
    Slotai visuose kryptiniuose oro uostuose. Gal Vilniuje bus paprasčiau, bet su kitais ES oro uostais reikia derintis laikus šiek tiek anksčiau nei likus 2 dienom.
    Tų pačių lėktuvų nuoma. Rasti, pasirašyti sutartį, registruoti lėktuvą, paruošti lėktuvą, apmokyti personalą- irgi užtrunka.

    Tad manau arba jie tyliai nuvertinėja kalnus, arba turi burtininko lazdelę
    Šiąnakt sapnavau, kad lėktuvai jau yra (E170 ir E175), komandos iš esmės irgi surinktos. Booking'o sistema taip pat jau yra. Slotų susapnuoti nespėjau - reikėjo anksti keltis

    Komentuoti:


  • SarunasLT
    replied
    Kas liečia Air Lituanicą, manau, kad po dviejų mėnesių neįmanoma startuoti, vien kiek laiko užims GDS įsivažiavimas. Vienintelis dalykas kas juos išgelbėtų būtų dempinginiai skrydžiai, bet tai yield'o neprideda. Bus matyt, kolkas tai tik kalbų pagrindo projektas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Siaip grįžtant prie temos, nuo kurios nutolom. Jei Air Lituanica, ketina pradėti savo skrydžius po 60dienų, darbai turėtų būtį vykdomi pilnu tempu.
    Nepažįstu nei vieno Lietuvio piloto, kurio specifikacija būtų Embraer lėktuvai, vadinasi, greitu metu turėtų prasidėti pilotų apmokymai. Tuėtų po truputi pradėti vykdyti ir kitą personalo atranką.
    Slotai visuose kryptiniuose oro uostuose. Gal Vilniuje bus paprasčiau, bet su kitais ES oro uostais reikia derintis laikus šiek tiek anksčiau nei likus 2 dienom.
    Tų pačių lėktuvų nuoma. Rasti, pasirašyti sutartį, registruoti lėktuvą, paruošti lėktuvą, apmokyti personalą- irgi užtrunka.

    Tad manau arba jie tyliai nuvertinėja kalnus, arba turi burtininko lazdelę

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Daugeliu atveju, įskaičiavus papildomo bagažo ir maisto kaštus brangiau nei su tuo pačiu SAS skristi. Didžiausias skirtumas, kad one way fare pirkti galima . Šiaip labai įdomu kaip seksis, skrydžiai jau už mėnesio į Niujorką prasideda .
    Iš Oso į Niujorką į vieną pusę nuo 200€, tai pigiau ne tik už SAS, bet ir LOT.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Na dėl Norwegian Long haul sunku dar ką nors sakyti, šiokį tokį tranzitą darys, bet tik į mažą dalį jų tinklo bus galima jungtis iš tolimųjų skrydžių. Vėliau tai po truputį keisis, galbūt. Iš esmės produktas skirtas norvegams ir švedams išvežti paatostogauti, o ir kainos neskaitant kelių pigių bilietų vos paskelbus apie skrydžių pradžią, nėra kažkokios stulbinančios. Daugeliu atveju, įskaičiavus papildomo bagažo ir maisto kaštus brangiau nei su tuo pačiu SAS skristi. Didžiausias skirtumas, kad one way fare pirkti galima . Šiaip labai įdomu kaip seksis, skrydžiai jau už mėnesio į Niujorką prasideda .

    Dėl AirAsia X buvo kalbų, kad gali sugrįžti jie į Europą ateityje, nes Azijoje tiesiog boomina Long haul LCC ir būtent Air Asia X yra aktyviausią plėtrą vykdantis vežėjas. Vien per šiuos ir kitus metus jie dvigubai išsiplėsti šiame segmente planuoja. O kur dar pernai startavęs Singapore Airlines vaikas Scoot, taip pat Filipinų Cebu Pacific ir australų Jetstar. Matyt mato, kad uždirbti galima ir niekas nenori jau iškart žaidimo pradžioje užleisti pozicijų .

    Visais atvejais bus labai įdomu stebėti kaip vystysis šis segmentas.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė tajus Rodyti pranešimą
    Būtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.
    Taigi Lenino raštų 35 tomai, ar kiek ten jų.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Norwegian, kol kas su long haul yra orentuotas į Norvegijos ir Švedijos rinkas. Žinoma, kai atkeliausi visi 8 dreamlineriai, tada bus prijungta tiek Danija, Suomija, bei naujasis hub'as Londonas.
    Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikyti
    Jau dabar nemažai žmonių pasirenka skrydžius "Norwegian". Tačiau "SAS" neturi rimtos konkurencijos vietos (domestic) skrydžių sektoriuje (bent Švedijoje).
    Arlanda taip pat yra "Norwegian" hub'as.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.25, 18:26.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
    Aišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.
    Norwegian yra užsisakiusi ir 100 vnt. Airbus 320 Neo, bei 100 vnt. Boeing Max8.

    Komentuoti:


  • SarunasLT
    replied
    Aišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O dėl ko smūgis? Dėl geresnės 787 ekonomijos (=pigesnių bilietų... Bent teoriškai)?
    Norwegian, kol kas su long haul yra orentuotas į Norvegijos ir Švedijos rinkas. Žinoma, kai atkeliausi visi 8 dreamlineriai, tada bus prijungta tiek Danija, Suomija, bei naujasis hub'as Londonas.
    Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikyti

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Čia labiau smūgis SAS'ui bus.
    O dėl ko smūgis? Dėl geresnės 787 ekonomijos (=pigesnių bilietų... Bent teoriškai)?

    Komentuoti:


  • tajus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Elementarus ekonomikos dėsnis - rinka visada juda monopolio link, jei nėra reguliuojama.

    Būtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Tačiau, neaišku kaip pasikeis Finnairo situacija long haul rinkoje, kai Norwegian gaus savo 787 užsakymą, o tai bus jau greitai.
    Čia labiau smūgis SAS'ui bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Esmė ta, kad kai kurios valstybės į aviacijos rinką žiūri inertiškai. Klausimas kiek ilgai išgyvens ir pats Finnairas. Tradiciniams vežėjams, kokios yra nacionalinės aviakompanijos, konkuruoti su daug lankstesniais LCC yra per sudėtinga.

    Noriu pasakyti, kad valstybės kontroliuojamo nacionalinio vežėjo idėja yra pasenusi ir neadekvati šiandieninei aviacijos verslo aplinkai.

    Šiandien Lietuva neturėdama nacionalinio vežėjo yra pasiekiama geriau nei bet kada istorijoje.
    Tol kol egzistuoja tradiciniai (valstybiniai) vežėjai, tol Low coastai gali vaidinti verslo didvyrius. Jei tik neliktų valstybinių kompanijų, low costai užkeltų kainas ir nutrauktų nuostolingus skrydžius. Elementarus ekonomikos dėsnis - rinka visada juda monopolio link, jei nėra reguliuojama.

    Komentuoti:

Working...
X