Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
-
Spėju, kad 'Vytauc Airlines' būtų greičiau įgyvendintas ir labiau pelningas projektas negu šiuo metu realizuojami.
Komentuoti:
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąNieko panašaus. Tuoj bus metai kaip aviacijoje nebedirbu
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąAr tik nebūsi insideris ?
Komentuoti:
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąŠiąnakt sapnavau, kad lėktuvai jau yra (E170 ir E175), komandos iš esmės irgi surinktos. Booking'o sistema taip pat jau yra. Slotų susapnuoti nespėjau - reikėjo anksti keltis
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSiaip grįžtant prie temos, nuo kurios nutolom. Jei Air Lituanica, ketina pradėti savo skrydžius po 60dienų, darbai turėtų būtį vykdomi pilnu tempu.
Nepažįstu nei vieno Lietuvio piloto, kurio specifikacija būtų Embraer lėktuvai, vadinasi, greitu metu turėtų prasidėti pilotų apmokymai. Tuėtų po truputi pradėti vykdyti ir kitą personalo atranką.
Slotai visuose kryptiniuose oro uostuose. Gal Vilniuje bus paprasčiau, bet su kitais ES oro uostais reikia derintis laikus šiek tiek anksčiau nei likus 2 dienom.
Tų pačių lėktuvų nuoma. Rasti, pasirašyti sutartį, registruoti lėktuvą, paruošti lėktuvą, apmokyti personalą- irgi užtrunka.
Tad manau arba jie tyliai nuvertinėja kalnus, arba turi burtininko lazdelę
Komentuoti:
-
Kas liečia Air Lituanicą, manau, kad po dviejų mėnesių neįmanoma startuoti, vien kiek laiko užims GDS įsivažiavimas. Vienintelis dalykas kas juos išgelbėtų būtų dempinginiai skrydžiai, bet tai yield'o neprideda. Bus matyt, kolkas tai tik kalbų pagrindo projektas.
Komentuoti:
-
Siaip grįžtant prie temos, nuo kurios nutolom. Jei Air Lituanica, ketina pradėti savo skrydžius po 60dienų, darbai turėtų būtį vykdomi pilnu tempu.
Nepažįstu nei vieno Lietuvio piloto, kurio specifikacija būtų Embraer lėktuvai, vadinasi, greitu metu turėtų prasidėti pilotų apmokymai. Tuėtų po truputi pradėti vykdyti ir kitą personalo atranką.
Slotai visuose kryptiniuose oro uostuose. Gal Vilniuje bus paprasčiau, bet su kitais ES oro uostais reikia derintis laikus šiek tiek anksčiau nei likus 2 dienom.
Tų pačių lėktuvų nuoma. Rasti, pasirašyti sutartį, registruoti lėktuvą, paruošti lėktuvą, apmokyti personalą- irgi užtrunka.
Tad manau arba jie tyliai nuvertinėja kalnus, arba turi burtininko lazdelę
Komentuoti:
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąDaugeliu atveju, įskaičiavus papildomo bagažo ir maisto kaštus brangiau nei su tuo pačiu SAS skristi. Didžiausias skirtumas, kad one way fare pirkti galima . Šiaip labai įdomu kaip seksis, skrydžiai jau už mėnesio į Niujorką prasideda .
Komentuoti:
-
Na dėl Norwegian Long haul sunku dar ką nors sakyti, šiokį tokį tranzitą darys, bet tik į mažą dalį jų tinklo bus galima jungtis iš tolimųjų skrydžių. Vėliau tai po truputį keisis, galbūt. Iš esmės produktas skirtas norvegams ir švedams išvežti paatostogauti, o ir kainos neskaitant kelių pigių bilietų vos paskelbus apie skrydžių pradžią, nėra kažkokios stulbinančios. Daugeliu atveju, įskaičiavus papildomo bagažo ir maisto kaštus brangiau nei su tuo pačiu SAS skristi. Didžiausias skirtumas, kad one way fare pirkti galima . Šiaip labai įdomu kaip seksis, skrydžiai jau už mėnesio į Niujorką prasideda .
Dėl AirAsia X buvo kalbų, kad gali sugrįžti jie į Europą ateityje, nes Azijoje tiesiog boomina Long haul LCC ir būtent Air Asia X yra aktyviausią plėtrą vykdantis vežėjas. Vien per šiuos ir kitus metus jie dvigubai išsiplėsti šiame segmente planuoja. O kur dar pernai startavęs Singapore Airlines vaikas Scoot, taip pat Filipinų Cebu Pacific ir australų Jetstar. Matyt mato, kad uždirbti galima ir niekas nenori jau iškart žaidimo pradžioje užleisti pozicijų .
Visais atvejais bus labai įdomu stebėti kaip vystysis šis segmentas.
Komentuoti:
-
Parašė tajus Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNorwegian, kol kas su long haul yra orentuotas į Norvegijos ir Švedijos rinkas. Žinoma, kai atkeliausi visi 8 dreamlineriai, tada bus prijungta tiek Danija, Suomija, bei naujasis hub'as Londonas.
Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikyti
Arlanda taip pat yra "Norwegian" hub'as.Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.25, 18:26.
Komentuoti:
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąAišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.
Komentuoti:
-
Aišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO dėl ko smūgis? Dėl geresnės 787 ekonomijos (=pigesnių bilietų... Bent teoriškai)?
Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikyti
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Čia labiau smūgis SAS'ui bus.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElementarus ekonomikos dėsnis - rinka visada juda monopolio link, jei nėra reguliuojama.
Būtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTačiau, neaišku kaip pasikeis Finnairo situacija long haul rinkoje, kai Norwegian gaus savo 787 užsakymą, o tai bus jau greitai.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąEsmė ta, kad kai kurios valstybės į aviacijos rinką žiūri inertiškai. Klausimas kiek ilgai išgyvens ir pats Finnairas. Tradiciniams vežėjams, kokios yra nacionalinės aviakompanijos, konkuruoti su daug lankstesniais LCC yra per sudėtinga.
Noriu pasakyti, kad valstybės kontroliuojamo nacionalinio vežėjo idėja yra pasenusi ir neadekvati šiandieninei aviacijos verslo aplinkai.
Šiandien Lietuva neturėdama nacionalinio vežėjo yra pasiekiama geriau nei bet kada istorijoje.
Komentuoti:
Komentuoti: