Parašė Wintautas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Tai tikriausiai pamatė. Tik liko 3-5 s kažkokiems veiksmams.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
Comment
-
Taip, tai yra 99% pilotų kaltė. Tik yra dar nemenka galimybė, kad kažkokie techniniai dalykai įtakojo avariją. Galbūt stipriai įtakojo, galbūt menkai, bet vis vien per pilotų apsileidimą nulėmė avarijąParašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
Comment
-
Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dar neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.28, 21:38.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
1400 pėdų tai čia labai nemažai kaip tokiam lėktuvui...Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dsr neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
Comment
-
Sunkiai man suvokiama, kad pilotas išgirstų kitokį skaičių iš bokšto nei pas jį parašyta ir tada neperklaustų bokšto dar kartą. Tipo - ai, nu tai turbūt bokštas geriau žino, nesitikslinsiu...Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTaip pat ir pilotai ir savo chartuose turėjo turėti šiuos skaičius, bet gal pasitikėjo bokštu. Hard to tell.
Comment
-
youtubo tyrimų komitetas nustatė kad 2700 pilotas atkartojo teisingai, tik su ispanišku akcentu. Ispanakalbiai girdi piloto atsakyme 2700.Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300
Tower dažnį 118,205 dispečerė ištarė su labai trumpu ir neišraiškingu dvejetu, nepavartojo "decimal" po sveikų skaičių, t.y. pavarė žargonu ir nepataisė kai neišgirdęs ispanas patvirtino 118,05.
-
- 1 patinka
Comment
-
Sutinku, bet po naktinio skrydžio, kai akys merkiasi, bandai tiesiog atskristi. Nežinau, bijau, kad čia bus pavienių žmogiškų klaidų ir nuovargis. Nebuvo jokių indikacijų dėl technikos gedimų iki paskutinio kontakto.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Sunkiai man suvokiama, kad pilotas išgirstų kitokį skaičių iš bokšto nei pas jį parašyta ir tada neperklaustų bokšto dar kartą. Tipo - ai, nu tai turbūt bokštas geriau žino, nesitikslinsiu...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Pilotai su lėktuvu nesurišti. Tai, kad lėtuvas neskrido, nereiškia, kad neskrido pilotai...Parašė mag Rodyti pranešimąNa bet ar tikrai jau jie ten tokie pavargę buvo, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?).Ar čia, kad naktį skrido, tai iškart nuovargis kažkoks superinis?Išsimiegot prieš skridį gal ir galėjo.
- 4 patinka
Comment
-
Ironiška, kad atlėkė viršydamas greitį, o nukrito, nes tą greitį prarado. Gal pilotas buvo BMW vairuotojas?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dar neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Silva Eduardas
2 val. ·
Disklaimeris !
Tai tik orentacinis video įrašas situacijos ir laiko ašies supratimui.
Pirminiai duomenys naudoti iš viešų ADSB ir LIVE ATC šaltinių.
Debesų padas neįvestas į scenarijų.
Tai yra tiesiog simuliacija situacijos supratimui. Atmosfera, kiek visko reikia sujunginėti ir tt.
Tikslesniam situacijos simuliavimui reikia daugiau parametrinių duomenų.
Neskirta portalams.
Trumpoji versija "Užėjimas nusileidimui"
https://fb.watch/w9oRBxHYUJ/
Comment
-
Labai neblogai atvaizduota, bet čia yra "clear skies", kur filmuota iš teltonikos, matosi kaip jis tik ką išlindęs iš po debesų.
Bet šiaip kabinoje turėjo būti visas atrakcionų parkas nuo įspėjimų, pagrindinis ypač garsus: "TERRAIN" "PULL UP", kas kelias sekundes!
Labai sunku suprasti, kas išbtiesų dėjosi toje kabinoje.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.29, 23:44.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Aš kartai pabingewachinu Green Dot Aviation Youtube kanalą. Tai supratau, kad kažkokiu būdu net ypač patyrę pilotai, net kai dviese pilotuoja lėktuvą, net nebūtinai labai sudėtingose situacijose, kartais daro neįtikėtino paprastumo (žiūrint iš sofos pozicijos) klaidas ir pražiūri elementarius dalykus, kokių bet kuris iš mūsų "nu jau tikrai nepadarytų". Tai čia ne tai kad sunku suprasti, bet turbūt tiesiog smalsu sužinoti, kas ten nutiko, nes spektras galimų nutikimų matyt yra platus, nuo pražiopsoto neteisingo throttle position iki kokių nors mygtukų supainiojimo.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąLabai neblogai atvaizduota, bet čia yra "clear skies", kur filmuota iš teltonikos, matosi kaip jis tik ką išlindęs iš po debesų.
Bet šiaip kabinoje turėjo būti visas atrakcionų parkas nup įspėjimų, pagrindinis ypač garsus: "TERRAIN" "PULL UP", kas kelias sekundes!
Labai sunku suprasti, kas išbtiesų dėjosi toje kabinoje.
Comment
-
Na čia kaip ir pas elektrikus, nukrato dažniausiai jau "senus vilkus", bet ne naujokus.Parašė John Rodyti pranešimą
Aš kartai pabingewachinu Green Dot Aviation Youtube kanalą. Tai supratau, kad kažkokiu būdu net ypač patyrę pilotai, net kai dviese pilotuoja lėktuvą, net nebūtinai labai sudėtingose situacijose, kartais daro neįtikėtino paprastumo (žiūrint iš sofos pozicijos) klaidas ir pražiūri elementarius dalykus, kokių bet kuris iš mūsų "nu jau tikrai nepadarytų". Tai čia ne tai kad sunku suprasti, bet turbūt tiesiog smalsu sužinoti, kas ten nutiko, nes spektras galimų nutikimų matyt yra platus, nuo pražiopsoto neteisingo throttle position iki kokių nors mygtukų supainiojimo.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo lietuvio bei vokiecio nereikia nieko tiketis nes jie nebuvo igulos nariais. Tiktai isgyvenes ispanas (first officer) gali padeti tyrimui.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kokia išgyvenusiųjų būklė, nes iš jų parodymų irgi nemažai turėtų paaiškėti, gi ne apsauginiai krovinio buvo.
Comment
-
Išgyvenusių įgulos narių teigimu, prieš sudužtant lėktuve nebuvo chaoso. Krašto apsaugos ministerija pranešė, kad sabotažo požymių nėra.
https://m.technologijos.lt/cat/1/art...oogle_vignetteAviate, navigate, communicate
Comment
-
O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
Nuo lietuvio bei vokiecio nereikia nieko tiketis nes jie nebuvo igulos nariais. Tiktai isgyvenes ispanas (first officer) gali padeti tyrimui.
Comment
Comment